آراد آهن اسپادانا

بازار آهن در دستان شماست

031-34055

اصول استفاده از میلگرد در ساخت و ساز

میلگرد اصفهان- خرید میلگرد
به این مقاله امتیاز دهید

قیمت میلگرد اصفهان یکی از مهمترین مواردی است که بسیاری از کاربران صنعت ساختمان آن را رصد می کنند. در این مقاله و سایر مقاله ها از آراد آهن به توضیح راجع به عوامل موثر بر قیمت میلگرد صحبت های فراوانی شد. میلگرد یکی از مهم ترین مقاطع فولادی در ساخت و ساز می باشد.

در این جا به توضیح راجع به آرماتوربندی چیست، می پردازیم. به قرار دادن مناسب میلگردها و دیگر مقاطع فولادی در کنار هم و اتصال بین آنها آرماتور بندی میگویند. از آرماتورها در بخش های گوناگون ساختمان استفاده می شود.آرماتور بندی باید توسط فردی متخصص و آشنا با اصول استفاده از میلگرد در ساخت و ساز صورت گیرد.

 بتن بعد از خشک شدن شکننده تر می شود و همین موضوع باعث می شود از نیروی مقاومت کششی کمی برخوردار باشد، به همین دلیل برای افزایش نیروی کششی بتن از آرماتور بندی استفاده می کنند. این کار باعث می‌شود که بتن از استحکام کششی بیشتری بهره مند شود. در ادامه برای آشنایی بیشتر با آرماتور بندی، به توضیح نحوه میلگرد گذاری ستون و موارد دیگر می پردازیم.

قیمت میلگرد اصفهان رادر سایت آراد آهن ببینید

قیمت میلگرد- قیمت میلگرد امروز

میلگرد آجدار

از پرکاربرد ترین مقاطع فولادی در صنعت ساختمان سازی می توان به میلگرد آجدار اشاره نمود. که دارای سه گرید مختلف A2، A3، A4 می باشد. که هر کدام در زمینه های به خصوصی کاربرد دارد. برای تشخیص دادن تفاوت انواع میلگرد آجدار باید به میزان آج بر روی آنها دقت نمایید. در ادامه به توضیح برخی از کاربرد های میلگرد در زمینه های مختلف ساختمان سازی می پردازیم.

همانطور که در بخش بالا آمد، بتن دارای نیروی کششی کمی می باشد. که برای افزایش نیروی کششی آن از میلگرد گذاری فونداسیون استفاده می شود. به این صورت که میلگردهای طولی در دو ردیف بالایی و پایینی بتن قرار می گیرند و از طریق خاموت ها به هم دیگر متصل می شوند.

برای اطلاع از قیمت روز میلگرد آجدار کارخانجات معتبر کلیک نمایید.

یکی دیگر از کاربردهای میلگرد آجدار استفاده آن در ستون می باشد. ستون بخشی از ساختار ساختمان می باشد، که تحت فشار در برابر تنش های وارد شده بر ساختمان است. بنابراین ستون برای حمل و انتقال بار تیر، سقف‌ها و کلیه بارها به میلگرد گذاری ستون نیازمند است، که از میلگرد آجدار A3 برای بکار گیری در ستون استفاده می شود و برای جلوگیری از زنگ زدگی میلگردها در برابر رطوبت، ساییدگی و موارد دیگر، میلگردها را با لایه ی از بتن می پوشانند.

همچنین برای توضیح گرید های میلگرد آجدار می توان گفت گرید A2 دارای قابلیت خم پذیری خوبی است. میلگرد A3 دارای مقاومتی بیشتری نسبت به میلگرد A2 می باشد و میلگرد A4 دارای وزن کمتری نسبت میلگرد هم نوع خود می باشد و از استحکام بالایی برخوردار است.

برای اطلاع از قیمت روز میلگرد آجدار کارخانجات معتبر کلیک نمایید.

میلگرد اصفهان قیمت روز

قیمت میلگرد

از میلگرد در صنایع گوناگون مانند ساختمان سازی، صنعتی، عمرانی و …. استفاده می شود، به همین دلیل است که قیمت میلگرد برای صنایعی زیادی دارای اهمیت می باشد. که معروف ترین نوع میلگرد از جنس فولاد می باشد. به طور کلی عواملی مختلفی باعث نوسان در قیمت آهن آلات می شود، که میلگرد از این قانون مستثنا نمی باشد و عوامل متعددی بر روی قیمت آن تاثیرگذار است.

کارخانه های متعددی از جمله کارخانه ذوب آهن اصفهان، راد همدان و غیره به تولید انواع میلگرد آجدار، ساده، گالوانیزه، خاموت و …. می پردازند. از مشخصات فنی میلگرد ها می توان به رده سختی، استاندارد، نوع میلگرد، علامت مشخصه و موارد دیگر اشاره نمود، که هر نوع میلگرد دارای مشخصات فنی متفاوت می باشد.

عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت میلگرد شامل کارخانه تولید کننده، نوع میلگرد، ابعاد، کاربرد، کیفیت، قیمت آهن قراضه، هزینه حمل و نقل میلگرد ، سیاست های داخلی و خارجی، عرضه و تقاضا، ارز و دلار و موارد دیگر است. بازرگانی های زیادی به فروش انواع میلگرد کارخانجات معتبر میپردازند، که این شرکت ها باید دارای ویژگی هایی از جمله اعتبار، ارائه محصول با کیفیت و ….. باشند.

یکی از برترین شرکت های فروش آهن آلات بازرگانی آراد آهن می باشد، که مرکز پخش میلگرد در اصفهان و سایر نقاط کشور می باشد، که برای مشاهده قیمت به روز انواع میلگرد می توانید به سایت آراد آهن مراجعه نمایید.

قیمت میلگرد اصفهان

کارخانه ذوب آهن اصفهان از بزرگترین کارخانه های تولید کننده آهن آلات در کشورمان می باشد. که تولید کننده مقاطع فولادی مختلفی از جمله میلگرد، تیرآهن، ناودانی و موارد دیگر می باشد. این کارخانه به تولید میلگرد در دو نوع متفاوت آجدار در سایز ۵ الی ۳۲ میلی متر و ساده در سایز ۵ الی ۲۰ میلی متر می پردازد. همچنین قیمت میلگرد اصفهان، مانند قیمت آهن آلات دیگر به عواملی وابسته می باشد.

میلگرد آجدار این کارخانه یکی از مقاطع فولادی پرکاربرد و با کیفیت، بازار آهن می باشد که در بخش های مختلف ساخت و ساز از جمله میلگرد گذاری سقف استفاده می شود. همانطور که می دانید سقف ساختمان ها یکی از مهمترین بخش های آن می باشند، که باید دارای مقاومت بالایی باشد و برای افزایش مقاومت سازه های بتنی در سقف، از میلگرد های آجدار استفاده می شود، که بتن را در برابر فشار زیاد مقاوم می کند.

قیمت میلگرد اصفهان، به عوامل مختلفی از جمله کیفیت، میزان عرضه و تقاضا، بورس کالا، قیمت شمش وارداتی و موارد دیگر وابسته می باشد. بازرگانی اراد آهن ارائه دهنده انواع میلگرد اصفهان در ضخامت های گوناگون می باشد.

قیمت روز میلگرد اصفهان و راد همدان

مجمتع راد همدان یکی از تولید کنندگان انواع میلگرد آجدار می باشد و این مجتمع محصولات خود را بر اساس استاندارد DIN تولید می نماید. راد همدان، تولید کننده میلگرد آجدار در گرید های A3، A4 و سایز ۸ تا ۳۲ میلی متر است. قیمت میلگرد راد همدان مانند تمامی برند های دیگر میلگرد وابسته به عواملی می باشد.

این کارخانه فولاد دارای تجهیزات مدرن و پیشرفته ایی می باشد و همانطور که گفته شد محصولات خود را بر اساس آخرین استاندارد جهانی DIN تولید می نمایند و به عنوان یک شرکت تولید باکیفیت میلگرد شناخته می شود. از میگلرد آجدار راد همدان میتوان در زمینه های مختلف بتن استفاده کرد.

 به عنوان مثال در بخش های از ساختمان مانند ستون، سقف، راه پله و … برای افزایش مقاومت کششی بتن از میلگرد استفاده می نمایند و به دلیل اینکه راه پله به عنوان ابزار اصلی جابه جایی میان طبقات می باشد، برای افزایش استحکام بیشتر آن از میلگرد گذاری راه پله استفاده می نمایند.

قیمت میلگرد راد همدان ، به عوامل مختلفی از جمله کیفیت، میزان عرضه و تقاضا و موارد دیگر وابسته می باشد. بازرگانی اراد آهن ارائه دهنده انواع میلگرد راد همدان در ضخامت های گوناگون می باشد. همچنین برای مشاهده و بررسی قیمت به روز محصولات فولادی می توانید به سایت یا کانال تلگرامی آراد آهن مراجعه نمایید.

برای مشاهده قیمت میلگرد اصفهان، میلگرد زاگرس، میلگرد قائم، میلگرد خراسان(نیشابور)، میلگرد ابرکوه، میلگردسیرجان و سایر کارخانجات معتبر کلیک کنید.