آراد آهن اسپادانا

بازار آهن در دستان شماست

031-34055

تولید کنندگان قوطی و پروفیل در ایران

قیمت قوطی و پروفیل
۴/۵ - (۱ امتیاز)

کارخانه های متعددی به تولید قوطی و پروفیل در ایران مشغول هستند. از جمله تولید کنندگان قوطی و پروفیل در ایران شرکت جهان پروفیل پارس، شرکت نورد لوله یاران، شرکت لوله و پروفیل صابری، گروه صنعتی شرق تهران، صنایع فولاد هیربد زرندیه، کارخانه نورد پروفیل ساوه، شرکت پروفیل نیکان اصفهان، پروفیل جباری، فولاد گستر حداد، شرکت تعاونی فولاد علویجه و … می باشند. میزان تولید این کارخانه ها می تواند تاثیر زیادی بر قیمت انواع قوطی و پروفیل در ایران داشته باشد.

این کارخانه ها انواع پروفیل را در جنس ، ضخامت و ابعاد گوناگونی تولید می کنند. هر یک از انواع پروفیل ها در زمینه های به خصوصی کاربرد دارد. پروفیل ها بر اساس شکل ظاهری، وزن، روش تولید و کاربرد به چندین دسته تقسیم می شوند.

قیمت انواع قوطی و پروفیل

پروفیل ها از مهم ترین مقاطع فولادی هستند که کاربرد فراوانی در ساخت و ساز و صنعت دارند. بنابراین تغییرات در قیمت پروفیل بر بسیاری صنایع تاثیر میگذارد. از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت پروفیل می توان به قیمت ورق‌ های فولادی، ضخامت، جنس، میزان عرضه، نوسانات ارز، وزن، ابعاد، کارخانه تولید کننده و ….. اشاره نمود. به عنوان مثال قیمت پروفیل زد ۱۸ ضخامت ۲ با قیمت پروفیل زد ۱۸ ضخامت ۲.۵ متفاوت می باشد.

انواع پروفیل از لحاظ شکل ظاهری به دو دسته پروفیل باز و پروفیل بسته تقسیم می شود و از لحاظ نوع کاربرد به دو دسته صنعتی و ساختمانی تقسیم بندی می شود.. برای مشاهده و بررسی قیمت پروفیل می توانید به شرکت های فروش آهن آلات مراجعه نمایید، که یکی از معتبر ترین آنها بازرگانی آراد آهن می باشد. این شرکت انواع پروفیل را با بهترین قیمت به فروش می رساند و به سراسر کشور ارسال می نماید.

بررسی عوامل تاثیر گذار بر قیمت روز قوطی پروفیل  

از نظر علمی پروفیل به مقاطعی که دارای سطح مقطع ثابت و طول زیاد است گفته می شود. به این معنی که هر چه طول پروفیل افزایش یابد شکل ظاهری آن تغییری نمی‌کند و ثابت می ماند. قیمت روز پروفیل برای صنعت ساخت و ساز، و پروژه های عمرانی بسیار قابل اهمیت می باشد.

از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت روز پروفیل می توان به نوسانات نرخ ارز، مواد اولیه برای تولید پروفیل ، تورم جهانی، قیمت آهن و عوامل دیگر اشاره نمود، که در ادامه به توضیح تعدادی از آنها می پردازیم.

  • نوسانات نرخ ارز: نوسانات ارزی از عوامل مهمی می باشد که تاثیر بسزایی بر روی قیمت انواع آهن آلات مانند پروفیل دارد. به این صورت که با کاهش ارزش پول هر کشوری، هزینه واردات مواد اولیه افزایش پیدا می کنند که این موضوع باعث بالا رفتن قیمت محصولات فولادی مانند قیمت انواع پروفیل می شود.
  • مواد اولیه برای تولید پروفیل: قیمت مواد اولیه اصلی مانند سنگ آهن و مواد اولیه دیگر از مهمترین عواملی می باشند، که در قیمت آهن آلات (تیرآهن، پروفیل) تاثیرگذار هستند. مواد اولیه برای تولید پروفیل، ورق فولادی می باشد. نوسانات قیمت ورق تاثیر مستقیمی بر قیمت روز پروفیل دارد.

قیمت قوطی پروفیل امروز

همانطور که گفته شد یکی از شرکت های معتبر فروش مقاطع فولادی بازرگانی آراد آهن می باشد. آراد آهن عرضه کننده انواع پروفیل زد، پروفیل آبرو، پروفیل سی، پروفیل درب و پنجره و …. می باشد. بازرگانی آراد آهن قیمت آنلاین قوطی و پروفیل و دیگر مقاطع فولادی را به صورت روزانه در سایت و کانال تلگرامی خود قرار می دهد.

شما برای اطلاع از قیمت قوطی و پروفیل امروز می توانید با شماره ۰۳۱۳۴۰۵۵ تماس بگیرید و برای استعلام قیمت و خرید انواع قوطی و پروفیل با کارشناسان فروش آراد آهن به صورت تلفنی صحبت کنید. همچنین آراد آهن برای راحتی مشتریان خود خدمات آنلاین (غیر حضوری) را فراهم نموده است، به این معنی که برای خرید انواع پروفیل در هر ابعاد و نوعی می توانید به سایت آراد آهن مراجعه نمایید و سفارش خود را ثبت کنید.

پر کاربردترین پروفیل ها

از پر کاربردترین پروفیل ها می توان به پروفیل زد، پروفیل آبرو، پروفیل درب و پنجره، پروفیل سی، پروفیل کامپوزیتی و پروفیل upvc اشاره نمود. در این بخش به موارد کاربرد برخی از این پروفیل ها اشاره می کنیم.

  • پروفیل زد: پروفیل زد از مهم‌ترین انواع های پروفیل می باشد که در سوله سازی و ساخت کارگاه ها و کارخانه های صنعتی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.
  • آبرو: این پروفیل نیز برای جمع آوری و هدایت آب در سقف سوله ها و شیروانی های مورد استفاده قرار میگیرد.
  • پروفیل کامپوزیتی: پروفیل کامپوزیتی نسبت به سایر پروفیل های دیگر دارای مقاومت بیشتر در برابر ساییدگی و استهلاک در رطوبت، سرما و دیگر عوامل طبیعی در مدت زمان طولانی می‌باشد.
  • پروفیل upvc: این نوع پروفیل یکی از رایج ترین نوع های پروفیل می‌باشد که در صنایع پنجره سازی کاربرد بسیار زیادی دارد و همچنین پروفیل upvc دارای انعطاف‌پذیری و استحکام بالا می‌باشد.

برای خرید انواع پروفیل می توانید با کارشناسان فروش بازرگانی آراد آهن تماس بگیرید یا به سایت این بازرگانی مراجعه نمایید. این شرکت عرضه کننده انواع پروفیل با ارزانترین قیمت در بازار می باشد.