آراد آهن اسپادانا

بازار آهن در دستان شماست

031-34055

همه چیزهایی که باید در مورد تیرآهن ۱۶بدانید

قیمت تیرآهن 16
به این مقاله امتیاز دهید

قیمت تیرآهن ۱۶ یکی از پر تکرار ترین قیمت های مقاطع فولادی است که در طول روز در بازار آهن آلات استعلام می‌شود. تیر آهن ۱۶ در صنعت از مهم ‌ترین تیرآهن ‌های مورد استفاده می باشد. تیر آهن یکی از مقاطع فولادی پرکاربرد می باشد که از آلیاژهای مختلف تولید می شود.  عمده کاربرد تیرآهن در صنعت ساختمان سازی است و از دو بخش جان و بال تشکیل شده است که به بخش میانی جان و به کناره ‌های آن بال می گویند. نسبت بال و جان در انواع مختلف متفاوت است و همین تفاوت سبب نام گذاری محصولات مختلف شده است. تیرآهن های سایز ۱۴، ۱۶ ، ۱۸ جزو پرکاربردترین تیر آهن ها هستند. تیرآهن ۱۶ نقش اساسی در حفاظت از سطح افقی سازه و تحمل تنش نیروهای برشی ساختمان را دارد .

از کاربرد تیرآهن ۱۶ می توان به استفاده در ساخت ستون ها ، خرپا ، پل‌ و… اشاره نمود . کارخانه های معتددی از جمله ذوب اهن اصفهان ، فولاد ناب تبریز و …. به تولید این تیر آهن می پردازند .

بیشتر مطالعه کنید: پر مصرف ترین سایز های تیرآهن

قیمت تیرآهن ۱۶ 

همانطور که می دانید قیمت مقاطع فولادی به عوامل متفاوتی به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم بستگی دارد ، همچنین عواملی بر روی قیمت تیرآهن ۱۶ تاثیرگذار هستند. این عوامل شامل قیمت مواد خام و اولیه تولید آهن ، تورم جهانی ، هزینه‌های مربوط به حمل و نقل و …. می باشد .

برای مشاهده‌ی قیمت تیرآهن ۱۶ به مراجع معتبر فروش این محصولات مراجعه نمایید. یکی از برترین مرکز فروش تیرآهن شرکت آراد آهن می باشد . این شرکت ارائه کننده انواع محصولات فولادی از جمله تیرآهن (در سایز های ۱۴، ۱۶ ، ۱۸ ، ۲۲ ، ۲۴ ، ۲۷ ، ۳۰ ) ، تیرآهن ذوب آهن اصفهان ، لوله ، ورق فولادی ، میلگرد و …. می باشد.

شما می توانید  برای خرید تیرآهن ۱۶ با بهترین قیمت و مشاهده قیمت آن به سایت آراد آهن یا کانال تگرامی مراجعه نمایید . بازرگانی آراد آهن مشخصات فنی تیرآهن ۱۶رابه صورت منظم و سازمان دهی شده برای مشتریان خود فراهم نموده است.

بیشتر مطالعه کنید: نکات مهمی که درباره تیرآهن لازم است بدانید

خرید تیرآهن

قیمت روز تیرآهن  

کارخانه های متعددی تیرآهن را در سایز های مختلفی تولید می کند. قیمت روز تیرآهن ۱۶ وابسته به عواملی زیادی می‌باشد که در بالا به برخی از آن ها به صورت خلاصه اشاره شد.برای خرید تیرآهن اصفهان شرکت های معتبر زیادی وجود دارد که می توانید از آن ها خرید نمایید. شرکت آراد آهن یکی از برترین مرجع فروش تیرآهن است که توانسته بهترین قیمت تیرآهن را با بالاترین کیفیت را همراه یکدیگر عرضه نماید.

شما می توانید از طریق سایت آراد آهن قیمت امروز تیرآهن ۱۶ را بررسی نمایید . همچنین این شرکت امکان خرید آنلاین انواع تیر آهن و مقاطع فولادی را با بهترین کیفیت و قیمت برای مشتریان خود فراهم نموده است . بازرگانی آراد آهن یکی از برترین مراجع فروش تیرآهن ذوب آهن اصفهان است.

بیشتر مطالعه کنید: تیرآهن اصفهان و تیرآهن اهواز چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

خرید تیرآهن ۱۶ 

قبل از خرید تیرآهن ۱۶ باید به کیفیت تیر آهن مورد نظر خود توجه داشته باشید . تیر آهن ۱۶ از آلیاژ های مختلف فولاد تولید می‌شود و روش ترکیب این آلیاژ ها باعث می شود که خواص تیر آهن ها متفاوت با یکدیگر باشد. در این موقع شرکت‌ های معتبری وجود دارند ، که می توانید با آن ها مشورت نمایید و یا در خرید تیرآهن ۱۶ ذوب آهن به شما کمک ‌کنند. شرکت آراد آهن عرضه کننده انواع مقاطع فولادی با بهترین کیفیت و قیمت در سراسر کشور می باشد . این شرکت مرکز فروش انواع تیرآهن در تهران، مشهد ،اصفهان ، مشهد ، تبریز ، بندرعباس ، اهواز ، یاسوج ، خرم آباد ، همدان ، رشت ،کرج ، قزوین ، شیراز ، زاهدان ، بجنورد ،کاشان و یزد را دارد. همچنین این شرکت مرکز فروش تیرآهن ۱۶ اصفهان، با بهترین کیفیت و قیمت می باشد.

بازرگانی آراد آهن با پیش از دو دهه سابقه در زمینه فروش انواع مقاطع فولادی ، علاوه بر خرید حضوری امکان ثبت سفارش به صورت غیر حضوری را برای مشتریان خود فراهم نموده است. برای خرید تیرآهن ۱۶، تیرآهن IPE ، لانه زنبوری و… به سایت آراد آهن مراجعه کنید یا با شماره های درج شده تماس بگیرید.