آراد آهن اسپادانا

بازار آهن در دستان شماست

031-34055

همه چیز درباره خرید لوازم گلخانه

قیمت لوازم گلخانه
۴.۸/۵ - (۵۱ امتیاز)

قیمت  لوازم گلخانه به صورت روزانه در سایت آرادآهن منتشر می‌شود. بازرگانی آراد آهن کلیه لوازم فولادی گلخانه از جمله: انواع سرستون، انواع لوله گالوانیزه، قوطی گالوانیزه و… با بهترین کیفیت و قیمت در سراسر کشور عرضه می‌نماید. اگر قصد خرید قوطی گالوانیزه ۸* ۸ و یا سایر لوازم گلخانه را دارید توصیه می‌کنیم ابتدا از مشاوره‌ی رایگان متخصصان ما استفاده کرده و سپس اقدام به ثبت سفارشات خود نمایید.

گلخانه‌ها را بدون شک دیده‌اید‌، سازه‌ها‌ی بسیار ساده که از یک اسکلت فلزی و سقف و بدنه‌ی پلاستیکی و یا شیشه‌ی تشکیل می‌شوند. برپایی ساختمان یک گلخانه علیرغم سادگی آن به قطعات و لوازم بسیاری نیاز است. در این مقاله به معرفی کامل لوازم فولادی مورد استفاده برای برپایی یک گلخانه خواهیم پرداخت و هر آن‌چه که برای خرید آن‌ها نیاز است بدانید را بیان می‌کنیم.

لوازم گلخانه کدامند؟

مهم‌ترین قطعاتی که برای برپایی یک گلخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد، عبارتند از:

قوطی‌های گالوانیزه:

قوطی‌های گالوانیزه یکی از انواع بسیار پرکاربرد پروفیل‌های بسته‌ی فولادی به شمار می‌روند که در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در گلخانه‌های صنعتی و کشاورزی نیز از قوطی گالوانیزه به شکل مربع و مستطیل استفاده‌های زیادی می‌شود. منظور از گالوانیزه بودن این قطعات، ضد زنگ و مقاوم شدن آن‌ها با یک لایه عنصر روی است که آن‌ها را برای استفاده در گلخانه مناسب می‌سازد.

در میان انواع قوطی گالوانیزه، قوطی با ابعاد ۸*۸ بیشتر در گلخانه دیده می‌شود. کاربرد قوطی ۸*۸ در ساخت سازه و فونداسیون گلخانه است.

این قوطی در ضخامت‌های مختلف ۲، ۲.۲ و ۲.۵ تولید و به بازار عرضه می‌گردد.

قیمت قوطی ۸*۸ در بازار آهن به عوامل بسیاری بستگی دارد. کیفیت قوطی، قیمت ماده‌ی اولیه، ضخامت، کارخانه تولید کننده، روش تولید، نوع گالوانیزاسیون و… همگی در تعیین قیمت نهایی قوطی ۸*۸ تأثیر می‌گذارند.

وزن قوطی نیز از دیگر ویژگی‌های مهم در تعیین قیمت آن است. تا جاییکه در بازار قیمت قوطی را برحسب وزن آن تعیین و اعلام می‌کنند. برای اطلاع از قیمت قوطی ۸ *۸ در اصفهان با ما تماس بگیرید.

قیمت قوطی 8*8

خرید قوطی گالوانیزه ۸*۸

خرید قوطی گالوانیزه ۸* ۸ را می‌توانید از طریق سایت آرادآهن انجام دهید. به این منظور ابتدا آخرین قیمت این قوطی را در سایت مشاهده نموده و یا برای اطمینان با متخصصان فروش ما تماس بگیرید.

سپس برای خرید قوطی گالوانیزه ۸*۸ از طریق فرم ثبت سفارش موجود در سایت اقدام نمایید. به محض رسیدن فرم ثبت سفارش به دست متخصصان ما با شما تماس گرفته خواهد شد.

شایان ذکر است قوطی گالوانیزه ۸* ۸ در آرادآهن با بهترین قیمت و کیفیت تضمین شده به فروش می‌رسد.

لوله گالوانیزه گلخانه:

لوله‌های گالوانیزه از دیگر قطعاتی هستند که در ساخت سازه گلخانه مورد استفاده قرار می‌گیرند. لوله‌های گالوانیزه به دلیل دارا بودن یک لایه عنصر روی به شدت در برابر رطوبت و شرایط گلخانه‌ها مقاوم بوده و طول عمر بالایی دارند.

البته ناگفته نماند که برای گالوانیزاسیون این لوله‌ها می‌توان از دو روش گالوانیزاسیون گرم و آبکاری سرد استفاده کرد و لوله‌های تولید شده به روش گالوانیزاسیون گرم از کیفیت و طول عمر بالاتری برخوردار هستند. تا جایی که می‌توانید از آن‌ها در حدود ۲۵ تا ۳۰ سال در محیط گلخانه بدون خوردگی، پوسیدگی و … استفاده کنید.

لوله‌های گالوانیزه در ضخامت‌های مختلف و در طول‌های ۶ متری به بازار عرضه می‌شوند. پرکاربردترین سایز لوله‌های گلخانه ۲،۱، ۲.۵، ۳، ۴، ۵ و ۶ است. البته به ضخامت لوله‌های به اصطلاح نمره می‌گویند. برای مثال منظور از لوله نمره ۱، لوله گالوانیزه ۱ اینچی است.

قیمت لوله گالوانیزه نیز بستگی به ضخامت آن دارد. برای مثال قیمت لوله گالوانیزه ۳.۴ به دلیل ضخامت بیشتری که نسبت به لوله گالوانیزه ۲.۵ دارد، با قیمت لوله گالوانیزه ۲.۵ اندکی اختلاف دارد.

قیمت این لوله به عوامل مختلف دیگری چون شاخص بازار آهن و فولاد کشور، تورم، قیمت مواد اولیه، نوع گالوانیزاسیون، برند کارخانه و  … نیز بستگی دارد.

سرستون گلخانه:

سرستون‌های گلخانه، قطعاتی هستند که به منظور اتصال میان بخش‌های مختلف گلخانه از آن‌ها استفاده می‌شود. سرستون‌های گلخانه نیز باید از جنس‌های مقاوم نسبت به رطوبت و شرایط گلخانه ساخته شوند.

سرستون‌ها از ۴ قسمت اصلی: بدنه، ۲ عدد روبند کمان و روبند ستون دارند. تمامی اجزای سرستون از ورق فولادی با ضخامت ۲.۵ میلیمتری ساخته می‌شود.

سرستون‌ها بسته به موقعیت نصب و کاربرد آن‌ها در ابعاد، ضخامت و شکل‌های بسیار مختلفی تولید می‌شوند.

قیمت سرستون گلخانه

قیمت سرستون گلخانه‌ی

قیمت سرستون گلخانه‌ی با توجه به عوامل زیر تعیین و در بازار اعلام می‌شود:

  • مشخصات فنی سرستون: منظور از مشخصات فنی سرستون ضخامت و ابعاد آن است که تنوع بسیار بالایی دارد.
  • نوع سرستون: سرستون‌ها می‌توانند از متریال مختلفی تولید شوند. سرستون‌های گالوانیزه شده به دلیل طول عمر، مقاومت و کیفیت بیشتری که دارند، از قیمت بالاتری نسبت به سرستون‌های معمولی برخوردارند.
  • برند سرستون: در ایران سرستون توسط کارخانجات مختلفی تولید می‌شود. هر کدام از این کارخانجات محصولات خود را در درجات مختلف کیفی تولید و به بازار عرضه می‌نمایند. مسلم است که هرچه کیفیت بیشتر قیمت بالاتر خواهد رفت.

جهت اطلاع از قیمت سرستون گلخانه‌ی می‌توانید به سایت آرادآهن مراجعه نموده و یا با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

قیمت  لوازم گلخانه

قیمت لوازم گلخانه علاوه بر ابعاد و سایز آن‌ها به عوامل دیگری نیز بستگی دارد. در واقع لوازم گلخانه که در این مقاله به آن‌ها اشاره کردیم، همگی از فولاد ساخته می‌شوند و قیمت فولاد مانند دیگر فلزات ارزشمند به صورت روزانه در حال نوسان است.

 به بیان دیگر قیمت روز لوازم گلخانه ارتباط مستقیمی با قیمت روز دلار و شاخص‌های اقتصادی کشور دارد. جالب است بدانید که حتی تورم، تحریم، قیمت‌های جهانی، قیمت نفت و … همگی بر روی قیمت لوازم گلخانه تأثیر می‌گذارند.

به همین دلیل بازرگانی آرادآهن عرضه کننده کلیه لوازم گلخانه توصیه می‌کند قبل از اقدام به ثبت سفارش خود از آخرین قیمت‌ها اطمینان پیدا کنید تا در خرید خود دچار مشکل نشوید.

شایان ذکر است قیمت امروز لوازم گلخانه در سایت آرادآهن به روز رسانی و منتشر شد.

قیمت آنلاین لوازم گلخانه 

به دلیل وجود نوسانات و تغییرات روزانه نرخ لوازم گلخانه بازرگانی آرادآهن تصمیم بر آن گرفت که کلیه قیمت‌ها را بلافاصله بعد از اعلام توسط مراجع معتبر در بازار در سایت خود به روز رسانی و منتشر کند تا بدین وسیله به کاربران محترم خدمتی رسانده باشد.

شما می‌توانید قیمت انلاین  لوازم گلخانه در بازار را با کمترین زحمت و تنها با چند کلیلک در سایت آرادآهن مشاهده نمایید.

از کجا لوازم گلخانه بخریم؟

برای خرید لوازم گلخانه می‌توانید به مراکز فروش کلیه لوازم گلخانه در سطح شهر خود مراجعه نمایید. مسلم است که این روش خرید مستلزم صرف زمان و هزینه‌ی بسیاری برای شما خواهد بود.

توصیه می‌کنیم به منظور حفظ زمان و پول خود، به صورت غیرحضوری و آنلاین در سایت نمایندگی فروش لوازم گلخانه در سراسر کشور سفارش خود را ثبت نموده و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

آراد آهن مرکز فروش لوازم گلخانه در اصفهان است.این بازرگانی به عنوان بزرگترین مرکز پخش لوازم گلخانه  در کشور  با بیش از بیست سال سابقه ، ارتباط مستمر و مستقیمی با تولید کنندگان برقرار نموده و از این رو موفق شده است بهترین قیمت لوازم گلخانه در ایران را به مشتریان خود پیشنهاد دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با مرکز خرید لوازم گلخانه به شماره‌ی: ۳۴۰۵۵-۰۳۱ تماس بگیرید.