لوگو آرادآهن
Search

لیست کارخانه ها

031-34055

تماس با ما

ارتباط با ما

دانشنامه

031-34055

معرفی کارخانه هفت الماس

آشنایی با کارخانه صنایع هفت الماس

کارخانه صنایع هفت الماس یکی از کارخانه‌های مطرح در زمینه تولید انواع ورق گالوانیزه می‌باشد‌. این کارخانه از سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را آغاز کرده است و یکی از با تجربه‌ترین کارخانه‌ها در این عرصه می‌باشد. که در حال حاضر ورق روغنی هفت الماس و ورق رنگی هفت الماس این مجموعه در میان صنایع بسیار محبوب است. در این مقاله قصد معرفی محصولات کارخانه هفت الماس و معرفی مرجعی معتبر فروش محصولات کارخانه صنایع هفت الماس را داریم.

کارخانه صنایع هفت الماس

کارخانه صنایع هفت الماس با هدف تولید انواع ورق گالوانیزه فعالیت خود را آغاز کرد. کارخانه هفت الماس در شهرستان قزوین و در کیلومتر ۱۸ اتوبان قزوین واقع شده است. با توجه به کاربرد ورق هفت الماس، ورق‌های گالوانیزه تولید شده توسط این شرکت حدود ۱۵ درصد از نیاز داخلی را برطرف کرده است. این کارخانه با دارا بودن ۲ فاز در این زمینه فعالیت می‌کند. فاز اول در سال ۱۳۸۷ افتتاح شده و خط تولید ورق روغنی هفت الماس می‌باشد. همچنین فاز دوم نیز با ظرفیت اسمی ۵۰۰ هزار تن در سال به بهره برداری رسیده است. این فاز از سال ۱۳۹۲ و با عنوان خط تولید نورد سرد رفت و برگشتی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

این شرکت سهامداران بسیار زیادی دارند و هزاران کارگر در این کارخانه مشغول به کار می‌باشند. تکنولوژی به کار رفته شد در ساخت ورق‌های گالوانیزه این شرکت به روز بوده به همین دلیل این ورق‌ها تمام استانداردهای لازم را دارند و به دیگر کشورها صادر می‌شوند. همچنین یکی از اهداف این شرکت جلب رضایت مشتری است. بنابراین یکی از مزیت‌های محصولات این شرکت بالا بودن کیفیت می‌باشد. محصولات این شرکت بسیار متنوع بوده که موارد نام برده شده پرکابردترین آن می‌باشند.

فروش ورق گالوانیزه

خطوط تولید کارخانه هفت الماس

۱. خط تولید ورق روغنی هفت الماس: در این کارخانه ۲ واحد به تولید ورق روغنی اختصاص داده شده است. که ظرفیت تولید آن یک میلیون تن در سال می‌باشد.

۲‌. خط تولید ورق اسید شویی هفت الماس: اسید شویی در واقع اولین اقدام در تولید ورق گالوانیزه و تمیز کردن سطح آن می‌باشد. همچنین این خط تولید سالیانه حدود ۱ میلیون تن تولید دارد. 

۳. واحد بازپخت: این واحد سالیانه ۳۶۰ هزار تن تولید دارد.

۴. خط تولید ورق رنگی هفت الماس: این واحد با تولید ۲۰۰ هزار تن در سال فعالیت دارد.

۵. خط تولید ورق گالوانیزه هفت الماس: این کارخانه ۲ واحد را به این خط تولید اختصاص داده است

محصولات کارخانه ورق هفت الماس

این کارخانه با تولید محصولات متنوع و کارآمد بخش بزرگی از نیازهای داخلی و خارجی را برطرف کرده است. محصولات کارخانه ورق هفت الماس عبارتند از: ورق اسید شویی، ورق گالوانیزه، ورق روغنی و ورق رنگی.

یکی از انواع ورق هفت الماس، ورق اسید شویی است. این ورق معمولا در دمای بالا تولید می‌شوند و به همین دلیل از سطحی با پوسته‌های اکسیدی پوشیده شده است همچنین از دیگر محصولات کارخانه ورق هفت الماس می‌توان به ورق گالوانیزه اشاره کرد. ورق گالوانیزه معمولا پس از چربی زدایی و اسید شویی و عملیاتی از این قبیل در حوضچه‌ای حاوی فلز روی غوطه ور شده و در واقع توسط روی پوشش دهی می‌شود‌. ورق گالوانیزه که یکی از محصولات کارخانه ورق هفت الماس می‌باشد، در صنایعی همچون خودرو سازی، ساخت تانکر و کانکس، لوازم خانگی، لوازم کشاورزی و… کاربرد دارد.

ورق گالوانیزه هفت الماس

ورق روغنی هفت الماس

همانطور که می‌دانید ورق روغنی هفت الماس در صنایع مختلفی نظیر ساخت تجهیزات اداری، لوازم خانگی، کانتینرها و دیگر لوازم ساختمانی و صنعتی کاربرد دارد. این ورق که از نوع نورد سرد است، از ورق‌های نورد گرم طی فرایند نورد سرد به دست می‌آید. جالب است بدانید که ضخامت، عرض و قطر ورق‌های روغنی با توجه به نیازهای مشتری و کاربرد آن‌ها متفاوت می‌باشد.

به عنوان مثال ضخامت آن معمولا ۰.۱۳ تا ۲ میلی متر، عرض آن‌ها ۶۵۰ الی ۱۲۵۰ میلی متر، قطر داخلی ۶۱۰ و قطر خارجی نیز ۹۰۰ الی ۲۱۰۰ میلی متر می‌باشد. در هنگام خرید ورق روغنی به این نکته توجه کنید که این ورق‌ها در دو نوع رول و شیت در بازار وجود دارند و همچنین بنا به نیازهای مشتری در ابعاد، پهنا و اندازه‌های مختلفی تولید شده‌اند. ورق‌های روغنی در ۳ نوع معمولی، نیمه کشش و فوق کشش به بازار عرضه شده‌اند که هر یک از آن‌ها کاربرد خاصی در صنعت دارند. ورق روغنی هفت الماس از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و همچنین تکنولوژی به کار رفته شده در ساخت آن‌ها به روز و جدید می‌باشد بنابراین شما می‌توانید با خیال راحت از محصولات کارخانه هفت الماس استفاده کرده و کیفیت را تجربه کنید.

خرید ورق گالوانیزه هفت الماس

ورق روغنی هفت الماس

ورق رنگی هفت الماس

ورق رنگی هفت الماس در مصارفی همچون ساخت اجاق گاز، ساخت یخچال، سوله سازی، بدنه هود و… کاربرد دارد. این ورق‌ها در رنگ‌های متنوع و نامحدودی در بازار وجود دارند و با توجه به نیازهای مشتری در ابعاد و ضخامت‌های گوناگونی تولید شده‌اند. ضخامت ورق‌های رنگی از ۰.۲ تا ۱.۲۵ میلی متر در بازار وجود دارد و عرض ها تا ۱۲۵۰ میلی متر متغییر می‌باشد. برای تولید ورق‌های رنگی ابتدا ورق گالوانیزه چربی زدایی شده و عملیات شست و شو انجام می‌شود.

در مرحله بعدی برای بالا بردن مقاومت در برابر خوردگی ورقه فلزی کروماته می‌شود. رنگ کاری ورق‌های رنگی معمولا به کمک غلتک انجام شده و سپس در کوره پخته می‌شود.  اگر قصد تهیه ورق رنگی را دارید باید بدانید که ورق رنگی هفت الماس در انواع گوناگونی نظیر رول، مسطح، و فرم‌دار تولید شده‌اند که شما با توجه به نیاز خود می‌توانید اقدام به خرید ورق هفت الماس کنید.

فروشورق هفت الماس

ورق رنگی هفت الماس

راهنمای خرید و قیمت ورق گالوانیزه هفت الماس - ایسنا

کارخانه هفت الماس

قیمت ورق هفت الماس

همانطور که گفته شد شرکت هفت الماس یکی از تولید کنندگان مطرح در این عرصه می‌باشد که با تولید محصولات باکیفیت، نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. لازم به ذکر است که انواع ورق هفت الماس در آراد آهن با بهترین قیمت و بهترین خدمات در اسرع وقت در بازار آهن ایران عرضه می‌گردد. آراد آهن یکی از معتبرترین مراکز فروش ورق هفت الماس در اصفهان می‌باشد. شما می‌توانید برای آگاهی از قیمت ورق هفت الماس و همچنین مشخصات ورق هفت الماس از طریق همین سایت اقدام کنید.

سفارش آنلاین آهن آلات
مقالات
ورق
مقالات ورق
قیمت تیرآهن
مقالات تیرآهن
قیمت میلگرد
مقالات میلگرد
قیمت قوطی در آراد آهن
مقالات قوطی
قیمت پروفیل زد (Z)
مقالات پروفیل
قیمت لوله مبلی
مقالات لوله
قیمت محصولات مفتولی
مقالات مفتولی
قیمت نبشی
مقالات نبشی