لوگو آرادآهن
Search

لیست کارخانه ها

031-34055

تماس با ما

ارتباط با ما

دانشنامه

031-34055

کارخانه لوله و پروفیل البرز

شرکت لوله و پروفیل امید البرز

قوطی صنعتی البرز یکی از محصولات اصلی شرکت مذکور است. شرکت امید البرز یکی از تولیدکنندگان موفق محصولات فولادی در ایران است، که با هدف اشتغال‌زایی، مشتری مداری، تامین نیازهای مصرف‌کنندگان، حفظ کیفیت و افزایش تنوع تولیدات اقدام به تولید انواع محصولات فولادی مانند قوطی صنعتی امید البرز در سایزهای مختلف نموده‌است.

این شرکت همچنین علاوه بر تولید انواع مقاطع فولادی در زمینه خرید، فروش، واردات و صادرات آن‌ها نیز فعالیت می‌کند .تولیدات این شرکت در صنایع گوناگون مانند صنعت ساختمان‌سازی کاربردهای گسترده‌ای دارد. محصولات فولادی امید البرز به خصوص قوطی صنعتی این شرکت بر اساس استاندارد ایران و سیستم مدیریت کیفیت ( ایزو) تولید می‌شوند. در ادامه این مقاله با شرکت امید البرز و محصولات که از قوطی صنعتی این کارخانه تولید میشود، بیشتر آشنا خواهید شد.

شرکت لوله و پروفیل امید البرز

این شرکت در سال ۱۳۴۳ در محدوده‌ی بازار تهران توسط یکی از اعضای هیئت مدیره به عنوان شرکت بازرگانی آغاز به فعالیت نمود. این بخش در حال حاضر در زمینه‌ی واردات و صادرات مجموعه فعالیت دارد. این شرکت در طول سال‌ها فعالیت خود، در حوزه محصولات فولادی با برندهای معتبر داخلی و خارجی زیادی همکاری داشته و دارد.

کارخانه لوله و پروفیل امید البرز در سال ۱۳۸۳ در شهرک صنعتی اشتهارد تاسیس شد. و کار تولید محصولات فولادی بالاخص محصولات متعددی که با قوطی صنعتی تولید می شد به فعالیت‌های قبلی این شرکت اضافه شد. این کارخانه دارای فضای سرپوشیده است که قسمت‌‌های مختلف مانند انبار مواد اولیه، سالن‌های تولید و انبار محصول را شامل می‌شود. این مجموعه با استفاده از ماشین آلات پیشرفته تولیدی و با بهره‌گیری از دانش متخصصین مجرب، سالیانه حدود ۱۰۰۰۰۰ تن لوله و پروفیل تولید و به بازار مصرف عرضه می‌کند.

 این شرکت در حال حاضر در بازار تهران دارای یک مجموعه‌ی انبار و یک مجموعه‌ی فروشگاهی می‌باشد و زمینه اشتغال برای ۷۰  نفر به صورت مستقیم را فراهم کرده است و هم اکنون به عنوان نمایندگی رسمی شرکت هیوندای استیل کره جنوبی در ایران نیز فعالیت می‌کند .

ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان


محصولات کارخانه لوله و پروفیل امید البرز

لوله و پرو فیل سازی امید البرز، انواع محصولات فولادی را در سایزهای مختلف تولید می‌کند که عبارتند از:

انواع لوله و پروفیل امید البرز

انواع لوله و پروفیل امید البرز از جمله قوطی‌های صنعتی با مقطع مربع و مستطیل، لوله سیاه درز جوش از سایز ۲ تا ۷ و با ضخامت ۲ و ۲.۵ میلی‌متر و قطر بیرونی ۱/۲ تا  ۲/۱-۲ اینچ ، لوله گالوانیزه در سایزهای ۲ تا ۶ میلی‌متر و با ضخامت ۲ میلی‌متر و قطر بیرونی ۲/۱ اینچ تا ۲ اینچ، لوله داربستی با ابعاد ۱/۲ ۱ با ضخامت ۲ و لوله داربستی  ۱/۲ ۱ با ضخامت ۲.۵ میلی‌متر، چارچوب فرانسوی، پروفیل سپری، پروفیل لنگه دری و پروفیل کلافی با کیفیت مطلوب تولید و با مناسب‌ترین قیمت عرضه می‌شوند. تمامی محصولات فولادی تولیدشده در این کارخانه، نشان ملی استاندارد ایران را دارند.
انواع لوله‌های امید البرز برای استفاده در فضاهای سرپوشیده مانند گلخانه، بازارچه‌های موقت، داربست، دکوراسیون فضای داخلی رستوران‌ها و فروشگاه‌ها، نگه دارنده قالب‌های بتن ریزی، قفسه‌ها، مبلمان فلزی و … کاربرد دارند. در کارخانه امید البرز در سال ۱۳۹۹ با ایجاد تغییراتی در سیستم جوش، ارتقاء تجهیزات کنترل‌ کیفی و تعمیر خطوط تولید، توانسته لوله‌های گاز و لوله‌های آب را به تولیدات خود اضافه نماید. و  هم اکنون در حال اخذ مجوز‌ها و استانداردهای لازم برای تولید این محصولات می‌باشد.

پروفیل و لوله امید البرز

مشخصات لوله و پروفیل امید البرز

یکی از مقاطع پرکاربرد در صنایع مختلف به خصوص در ساخت و ساز، پروفیل‌های فلزی می‌باشند. پروفیل‌های فلزی برای ساخت درب و پنجره‌های فلزی، ساخت نرده برای درب و پنجره، نرده برای حفاظ کارخانه‌ها یا زمین‌ها، ستون و اسکلت در سازه و … مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مشخصات لوله و پروفیل امید البرز مطابق با استانداردهای JISG3466 و DIN2395  می‌باشد. این پروفیل‌ها با ورق‌ ST37  و  در ضخامت‌های ۲، ۵/۲ و ۳ میلی‌متر و در طول‌های ۶ تا ۱۲ متری تولید می‌شوند و در ابعاد پروفیل ۲*۲۰*۴۰ ، پروفیل ۲ *۴۰*۴۰ ، پروفیل ۲*۴۰*۸۰  در بازار آهن و فولاد موجود می‌باشند. پروفیل‌های ساختمانی امید البرز در صنعت ساختمان سازی، کارهای صنعتی، ساخت و سازهای فلزی و … مورد استفاده قرار می‌گیرند.

برای آشنایی با ورق ST37 به دانشنامه آراد آهن مراجعه نمایید.

انواع پروفیل درب و پنجره امید البرز در ابعاد پروفیل سپری ۵۰۷ ضخامت ۲ ، پروفیل لنگه دری ۵۰۸ ضخامت ۲ و پروفیل چهارچوبی ۵۰۸ ضخامت ۲ و انواع قوطی پروفیل امید البرز در ابعاد ١٠*٢٠، ٢٠*٢٠، ٣٠*٢٠، ٣٠*٣٠، ۴٠*۴٠ ، ۶٠*۴٠، ٨٠*۴٠ ، ۵٠*٣٠ و ۶٠*٣٠  تولید و به بازار مصرف عرضه می‌شوند.

قیمت لوله و پروفیل امید البرز

عواملی زیادی در تعیین قیمت لوله و پروفیل امید البرز دخیل هستند. در بازار آهن آلات روزانه قیمت محصولات فولادی دچار نوسان شود. برخی از فاکتورها در تغییر قیمت اکثر محصولات فولادی موجود در این بازار مشترک‌اند مانند: هزینه حمل ونقل، قیمت مواد اولیه مورد استفاده، نرخ ارز، میزان عرضه و تقاضا،کیفیت محصول و … از جمله مواردی هستند، که می‌توانند بر قیمت لحظه‌ایی محصولات فولادی از جمله قیمت لوله داربستی امید البرز تاثیر بگذارند.

علاوه بر موارد ذکر شده، قیمت تولیدات این کارخانه براساس استانداردها و سایزهای مختلف تعیین می‌شود. تفاوت استاندارد منجر به تفاوت در فرآیند تولید و همچنین تفاوت در میزان و نوع مواد اولیه استفاده شده برای ساخت یک محصول می‌شود، بنابراین طبیعی است که این دو عامل قیمت محصولات فولادی را تحت الشعاع خود قرار می‌دهند. خریداران عزیز لازم است قبل از خرید محصول مورد نظر خود به این نکات توجه نمایند. از این رو، وب سایت آراد آهن مشخصات فنی تمامی محصولات را به صورت کامل و همراه با قیمت لحظه‌ای آن‌ها در بازار آهن در دسترس شما قرار می‌دهد، همچنین تیم کارشناسان مجموعه آرادآهن، آماده پاسخگویی به شما عزیزان در خصوص مشاوره و خرید لوله و پروفیل امید البرز می‌باشند.

قوطی و پروفیل البرز

مرکز فروش لوله و پروفیل امید البرز

یکی از ارکان مهم شرکت‌های بازرگانی، داشتن تیم فروش و بازاریابی مجرب و کارآزموده است. که باعث رونق در استمرار و توسعه شرکت و نیز رسیدن به اهداف متعالی آن شرکت می‌شود. شرکت آرادآهن با تجربه بیش از ۲۰ سال فعالیت در حوزه خرید و فروش انواع مقاطع فولادی و با بهره‌گیری از دانش کارشناسان مجرب خود سال‌های متمادی است که تولیدات کارخانه‌های معتبر داخلی و خارجی را با مناسب‌ترین قیمت روانه بازارهای داخلی و نیز بازارهای بین‌المللی نموده است. این شرکت همچنین به عنوان نمایندگی فروش لوله و پروفیل امید البرزو برندهای دیگر، نیازهای مشتریان آهن آلات را در سایزهای متنوع تامین می‌نماید.

برای برخی از خریداران، نگرانی از زمان تحویل گرفتن سفارش خود و نیز حجم سفارشی خود در زمان خرید وجود دارد؛ مجموعه آرادآهن همواره می‌کوشد تا به پشتوانه تیم کارشناسان باتجربه خود و نیز ارائه خدماتی شفاف، این نگرانی‌ها را برطرف نماید و تضمین می‌نماید که سفارش مشتریان خود را در کمترین زمان ممکن و بدون محدودیت حداقل میزان سفارش، به دست آن‌ها برساند، از این رو وبسایت آرادآهن با رویکردی کاملا حرفه‌ای و صادقانه در زمینه ارائه مناسب‌ترین قیمت روز و نحوه خرید، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد.

سفارش آنلاین آهن آلات
مقالات
ورق
مقالات ورق
قیمت تیرآهن
مقالات تیرآهن
قیمت میلگرد
مقالات میلگرد
قیمت قوطی در آراد آهن
مقالات قوطی
قیمت پروفیل زد (Z)
مقالات پروفیل
قیمت لوله مبلی
مقالات لوله
قیمت محصولات مفتولی
مقالات مفتولی
قیمت نبشی
مقالات نبشی