لوگو آرادآهن
Search

لیست کارخانه ها

031-34055

تماس با ما

ارتباط با ما

دانشنامه

031-34055

کارخانه فولاد معراج گلستان

فولاد معراج البرز گلستان

کارخانه فولاد معراج البرز گلستان از سال ۱۳۸۷ با ظرفیت تولید سالانه ۳۰۰ هزار تن فعالیت خود را آغاز کرد. و ۱۰۵ نفر در غرب استان گلستان اقدام به تولید مقاطع فولادی نمود.

محصولات تولیدی فولاد معراج البرز گلستان

مهمترین محصولات تولیدی فولاد معراج، انواع میلگردهای ساختمانی و صنعتی می‌باشد که در گریدهای A1 A2، A3، A4 و در سایزهای ۱۲ تا ۲۰ تولید می شود. میلگردهای تولیدی این کارخانه دارای گواهینامه و استاندارد ISIRI 3132 ،GOST 5781 ،ANSI/AWS D1/4 و CSA-A23.3-04 می‌باشند.

کارخانه فولاد معراج البرز گلستان

 میلگردهای ساده فولاد معراج گلستان اغلب برای مصارف صنعتی کاربرد دارد. این محصولا به دلیل وجود درصد کربن کمتر نسبت به سایر محصولات، شکل پذیری بالایی دارند. و به همین دلیل از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. از محصولات فولاد معراج گلستان میتوان برای تمامی پروژه هایی که نیاز به جوشکاری، برشکاری، خم و باز خم دارد. بدون هیچ محدودیتی استفاده کرد. البته میلگرد گرید A2 برای عملیات خمکاری و جوشکاری دارای محدودیت است. و این گرید برای کاربرد در بتن استفاده میشود. میلگرد A3 با مشخصه آج ۴۰۰ تولید می شود البته نسبت به گرید A2 استحکام بیشتری دارد. در کارخانه معراج گلستان اقدامات مهمی همچون توسعه و تکمیل خطوط تولید صورت میگیرد. همچنین خریداری تجهیزات پیشرفته، برگزاری دورها و کارگاههای آموزشی به کارگیری نیروهای بومی صورت میگیرد.کارخانه معراج گلستان توانسته است. بخش زیادی از میلگرد مورد نیاز استانهای شمالی کشور و کشورهای همسایه شمال و شمال غربی کشور را تامین می کند.

چشم اندازها و اهداف فولاد معراج

از اهداف فولاد معراج البرز گلستان صادرات محصولات به کشورهای همسایه از جمله ترکمنستان، ارمنستان، ترکیه، قرقیزستان، عراق و … است.

شرکت آرادآهن  نمایندگی فروش فولاد معراج البرز گلستان درشهر اصفهان است که محصولات این کارخانه را به سراسر کشور ارسال می نماید.

سفارش آنلاین آهن آلات
مقالات
ورق
مقالات ورق
قیمت تیرآهن
مقالات تیرآهن
قیمت میلگرد
مقالات میلگرد
قیمت قوطی در آراد آهن
مقالات قوطی
قیمت پروفیل زد (Z)
مقالات پروفیل
قیمت لوله مبلی
مقالات لوله
قیمت محصولات مفتولی
مقالات مفتولی
قیمت نبشی
مقالات نبشی