لوگو آرادآهن
Search

لیست کارخانه ها

031-34055

تماس با ما

ارتباط با ما

دانشنامه

031-34055

کارخانه لوله و پرو فیل آپادانا

مجتمع صنعتی فولاد گیلان

گروه تولیدی و صنعتی مجتمع فولاد گیلان بزرگ ترین و اولین واحد تولیدی در شهرک صنعتی رشت، مرکز استان گیلان است. که در زمینه تولید نورد فولاد فعالیت می کند. رسالت این مجموعه فعال در بخش خصوصی تولید انواع مختلف محصولات فولادی است تا بتواند در روند توسعه بخشیدن به صنعت فولاد برای کشور گام هایی بزرگ و اثرگذار بردارد.

این گروه تولیدی در نظر دارد تا با همراهی کارشناس های متخصص و نیروهای متعهد خود سبب ارتقا دادن این صنعت بسیار مهم و زنجیره ارزش آن باشد. دلیل تلاش نیروهای متخصص و آشنا به دانش روز صنایع مجتمع فولاد گیلان در این زمینه، اهمیت صنعت فولاد به عنوان بخشی فوق العاده مهم در ساختار اقتصاد کشور است.

تاریخچه گروه تولیدی و صنعتی مجتمع فولاد گیلان

در سال ۱۳۸۲ گروه تولیدی و صنعتی مجتمع فولاد گیلان فعالیت خود را در شهر رشت در شمال کشور آغاز کرد. در واقع این کارخانه در انتهای ورودی دوم شهرک صنعتی رشت قرار گرفته است. این گروه تولیدی و صنعتی با تکیه به مهارت متخصصینی مجرب در حوزه های مختلف، در تمام لحظات فعالیت خود خلق ایده هایی نو را جزء برنامه های خود قرار داده است. به این ترتیب، محیطی پویا را فراهم آورد تا بتواند در صنعت فولاد بیش از پیش پیش رود. تولیدات کارخانه ، مجتمع فولادی فوق در زمره بهترین های تولیدات در کشور قرار دارد.فضای پویا مجتمع گیلان ثمره فعالیت این واحد تولیدی در سه زمینه مختلف است:

  • فضای کاری مناسب
  • حجم کاری با کیفیت
  • تنوع پروژه های کاری
ورق روغنی
ورق روغنی

محصولات تولیدی مجتمع فولاد گیلان

محصولات تولیدی مجتمع فولاد گیلان در دو بخش تولیدی و یک بخش در حال اجرا از طرح های توسعه ای این مجموعه در حال تولید هستند. استانداردهای محصولات مجتمع فولاد گیلان طبق استانداردهای بین المللی که شامل موارد زیر می شود، در نظر گرفته شده است:  

  • EN
  • BS
  • UNI
  • AFNOR
  • JIS
  • DIN
  • ASTM
  • norm

علاوه بر دارا بودن این استانداردهای بین المللی، گروه تولیدی و صنعتی مجتمع فولاد گیلان گواهینامه ISO14001 را نیز به دلیل نوع سیستم مدیریت حفاظت از محیط زیستی که به اجرا درآورده، دریافت کرده است. این سیستم مدیریت در زمان تولید تمام محصولات آن استفاده می شود. برای تولید محصولاتی مانند:

  • کلاف فولادی
  • کلاف اسیدشویی شده
  • ورق گرم
  • ورق سرد
  • ورق گالوانیزه
  • کلاف روغنی
  • کلاف فول هارد

بخش های مختلف گروه تولیدی و صنعتی مجتمع فولاد گیلان

لاین های مختلف تولیدی این مجموعه عبارت هستند از:

قسمت محصولات فولادی نورد گرم

ظرفیت تولید این واحد که با استفاده از تکنولوژی های به روز دنیا فعالیت می کند بیش از ۲ میلیون تن در سال خواهد بود. ورق های تولید شده در این واحد در انواع سایزهای مورد نیاز صنایع مختلف تولید می شود.

ورق سیاه گیلان

بخش محصولات فولادی نورد سرد

در این واحد ۵۰۰ هزار تن انواع محصولات را تولید می کنند که هدف مجتمع گیلان ارتقای این میزان ظرفیت تولید به ۸۰۰ هزار تن در سال است. ورق های روغنی و آنیل شده ازجمله محصولات این بخش به شمار می آیند.

واحد گالوانیزه

این واحد از طرح هایی است که گروه تولیدی و صنعتی مجتمع فولاد گیلان در حال راه اندازی آن بوده، جزء طرح های توسعه ای آن به شمار می آید. مراحل وارد شدن این واحد به چرخه تولید در فاز نهایی خود قرار دارد که برنامه آن تولید ورق های رنگی در طول سال با ظرفیت ۱۵۰ هزار تن خواهد بود.

قیمت محصولات مجتمع فولاد گیلان

عوامل متعددی بر قیمت محصولات مجتمع فولاد گیلان اثرگذار خواهد بود. سه مورد از مهم ترین این موارد عبارت هستند از:

عرضه و تقاضای محصول و مواد اولیه

عرضه و تقاضا برای هر نوع محصولی ازجمله محصولات متنوع فولادی از مواردی است که می تواند قیمت ها را تحت الشعاع قرار بدهد. به عنوان نمونه میزان تولید مواد اولیه مورد نیاز برای تولید محصولات و یا میزان عرضه آن ها در بازار یکی از موارد مهمی است که بر قیمت روز محصولات مجتمع فولاد گیلان مؤثر خواهد بود.

نوع محصولات

هر یک از انواع محصولات فولادی با توجه به نوع ساخت، مواد مورد نیاز، نیروی کار متخصص و فرایند تولید که نیازمند روشی خاص و دستگاه هایی گوناگون است، قیمتی متفاوت خواهد داشت. به عنوان مثال هزینه ای که برای خرید ورق سیاه  مجتمع فولاد گیلان صرف خواهد شد با دیگر محصولات گروه تولیدی و صنعتی مجتمع فولاد گیلان متفاوت خواهد بود؛ چرا که هر کدام از آن ها فرایند تولیدی گوناگون را دارا هستند.

اندازه و ضخامت محصولات

ابعاد و ضخامت محصولات تولیدی یکی دیگر از موارد اثرگذار بر قیمت محصولات مختلف مجتمع خواهد بود. بنابراین یکی از اقداماتی که در زمان خرید محصولات انجام می شود باید تعیین دقیق ضخامت و اندازه محصول مورد نیاز باشد تا از صرف هزینه های بیهوده و اشتباه جلوگیری شود. به عنوان مثال برای خریدکلاف روغنی مجتمع فولاد گیلان باید ضخامت، تناژ ، و اندازه مورد نیاز ورق فولادی تعیین شده، سپس نسبت به خرید آن اقدامات لازم انجام شود.

قیمت کلاف فولادی مجتمع فولاد گیلان

قیمت کلاف فولادی مجتمع فولاد گیلان نیز تابع متغیرهای فراوانی ازجمله موارد اشاره شده در رابطه با انواع محصولات گروه تولیدی و صنعتی مجتمع فولاد گیلان خواهد بود. متغیرهایی نظیر میزان عرضه و تقاضا، اندازه، مدل و نوع کلاف که در دو مدل کلاف ساده و کلاف آجدار تولید می شود. یکی از موارد مهم دیگری که عامل تغییر قیمت ها به شمار می آید، نوسانات قیمت ارز است. این نوسانات با تأثیرگذاری بر قیمت همه مواد در سطح جهانی ازجمله مواد اولیه، به صورت کاملاً مستقیم بر قیمت کلاف مجتمع فولاد گیلان نیز اثرگذار خواهد بود.

یکی دیگر از مواردی که روی قیمت ها تأثیر می گذارد سیاست گذاری های هر کشور است. به عنوان مثال قیمت گذاری ها، تعیین میزان مالیات های ارزش افزوده، تعرفه های مختلف برای مبادلات متنوع در ارتباط با تولید یک محصول و هر نوع قانون دیگری می تواند مثلاً قیمت ورق فولادی مجتمع فولاد گیلان را بالا و یا پایین ببرد.

قیمت کلاف اسید شویی مجتمع فولاد گیلان

برای قیمت کلاف اسید شویی مجتمع فولاد گیلان نیز تمام مواردی که در رابطه با قیمت انواع محصولات به آن ها اشاره شد، صدق خواهد کرد. بنابراین این محصول نیز تابع جریان بازار، قیمت گذاری ها، تعرفه های قانونی، نوسانات بازار ارز، میزان عرضه و تقاضا، نوع و اندازه کلاف خواهد بود. یکی دیگر از مواردی که در این رابطه تأثیرگذار بوده، جزء متغیرها در محصولات مختلف محسوب می شود، وزن محصولات مجتمع فولاد گیلان است.

وزن محصولات فولادی گروه تولیدی و صنعتی مجتمع فولاد گیلان یکی از مشخصه های محصولات مختلف برای کاربردهای گوناگون محسوب می شود. بر همین اساس یکی از مؤلفه های تعیین کننده قیمت، وزن آن ها خواهد بود. در رابطه با کلاف اسید شویی ضخامت محصول نیز متفاوت است. و در کنار سایر شاخص هایی که در بالا آمد، قیمت را تغییر خواهد داد. این تغییرات مداوم باعث شد تا مشتریان نیاز به اطلاعات دقیق تر برای خرید داشته باشند  شرکت آراد آهن مرکز فروش محصولات مجتمع فولاد گیلان انواع محصولات این کارخانه را با بهترین قیمت به شما هموطنان گرامی عرضه می کند.

عرضه ورق گرم گیلان

در زمینی که مساحت آن ۶۰ هکتار است.برای خط تولید ورق گرم مجتمع فولاد گیلان سالن های تولیدی با مساحت ۳۲ هزار مترمربع در نظر گرفتند. توانایی گروه تولیدی و صنعتی مجتمع فولاد گیلان در طول سال برای تولید ورق گرم یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن است. یکی از مشخصات فنی محصولات مجتمع فولاد گیلان از جمله مشخصات ورق گرم گیلان، تولید بر اساس رعایت همه استانداردهای جهانی است. نتیجه رعایت این اصول عرضه محصولاتی با کیفیت و قابل عرضه برای طیف گسترده ای از واحدهای تولیدی کشور است.

محصولات این بخش خط تولید با محدوده ابعادی مختلف به منظور عرضه به صنایع گوناگون وارد بازار می شود و در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. محدوده ابعادی این محصولات شامل موارد زیر می شود:

  • حدود ضخامت محصولات مختلف: ۲ تا ۱۷ میلی متر
  • عرض محصولات گوناگون: ۶۰۰ تا ۱۴۲۰ میلی متر
  • حداکثر میزان وزن کلاف قابل تولید در این خط تولید: ۲۰ تن (۲۰ هزار کیلوگرم)

ورق سرد

احداث خط تولید ورق سرد مجتمع فولاد مذکور با ساخت سالن هایی در شهر صنعتی رشت انجام شده است. این سالن ها دارای زیربنایی با مساحت ۲۵ هزار مترمربع هستند. توانایی تولید ورق سرد گروه تولیدی و صنعتی مجتمع فولاد گیلان در طول یک سال ۵۰۰ هزار تن است. تولیدات این خط تولید نیز نظیر تولیدات خط تولید ورق گرم، کاملاً بر اساس تمام استانداردهای جهانی تهیه می شوند.

این مجتمع محصولات متنوع این بخش را با ابعاد متفاوتی تولید می کند. سپس این محصولات در بازار برای فروش به خریداران در ارتباط با صنایع مختلف عرضه می شوند. متقاضیان خرید می توانند با مراجعه به یک مرجع فروش محصولات مجتمع فولاد گیلان به راحتی محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند. محصولات متنوعی که در این خط تولید برای فروش به بازار ارسال می شوند، دارای محدوده ابعادی به شرح زیر هستند:

  • محدوده ضخامت محصولات مختلف: ۰.۱۷ تا ۵ میلی متر
  • محدوده عرض محصولات گوناگون: ۶۰۰ تا ۱۶۵۰ میلی متر
  • حداکثر وزن کلاف قابل تولید در این واحد تولیدی: ۳۰ تن (۳۰ هزار کیلوگرم)
قیمت انواع مختلف ورق سیاه
قیمت انواع مختلف ورق سیاه

ورق گالوانیزه

مساحت زمینی که سالن های خط تولید ورق گالوانیزه مجتمع فولاد گیلان با داشتن زیربنایی به مساحت ۲۴۰ هزار مترمربع در آن ساخته شده است، ۶ هکتار است. این واحد تولیدی نیز در کنار دیگر بخش های گروه تولیدی و صنعتی مجتمع فولاد گیلان در شهر صنعتی رشت واقع شده است. محصولات تولید شده در این واحد تولیدی با توجه به توانایی کارخانه در طول سال، ۱۸۰ هزار تن ورق گالوانیزه خواهد بود. طبق سیاست کاری مجتمع فولاد گیلان تمام این محصولات با رعایت استانداردهای جهانی ساخته می شوند.

پس از طی شدن فرایند تولید، محصولاتی با مشخصاتی متفاوت و در ابعادی مختلف به منظور برطرف کردن نیاز صنایع مختلف روانه بازار می شوند. متقاضیان خرید این قبیل محصولات می توانند به مراجعی معتبر که به عنوان مرجع خرید محصولات مجتمع فولاد گیلان فعالیت می کنند، مراجعه داشته باشند و محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند. محصولات متنوعی که دارای محدوده ابعادی زیر هستند:

  • محدوده ضخامت محصولات مختلف: ۰.۲ تا ۲ میلی متر
  • محدوده عرض محصولات گوناگون: ۷۱۴ تا ۱۲۵۰ میلی متر
  • حداکثر وزن کلاف قابل تولید در این واحد تولیدی: ۱۵ تن (۱۵ هزار کیلوگرم)

کلاف فول هارد

از تولیدات بخش نورد سرد گروه تولیدی و صنعتی مجتمع فولاد گیلان که در ابعادی متنوع تولید می شود، کلاف فول هارد مجتمع فولاد گیلان است. FG نام تجاری کلاف فول هارد با شماره گذاری از شماره ۱ تا شماره ۷ تعیین می شود. یعنی FG1، FG2، FG3 تا شماره ۷ به همین شکل ادامه پیدا می کند. تفاوت این کلاف های فول هارد با توجه به میزان ضخامت آن ها تعیین می شود.  

کلاف فول هارد تولیدی توسط گروه صنعتی مجتمع فولاد گیلان مانند دیگر تولیدات مجتمع با رعایت همه استانداردهای لازم تولید و از کیفیت و کارایی کافی برخوردار هستند. این محصولات پس از اتمام فرایند تولید خود روانه بازار خواهند شد. تمام مراحل انتخاب و خرید کلاف فول هارد و دیگر محصولات تولیدی در گروه تولیدی و صنعتی مجتمع فولاد گیلان بهتر است از طریق مراکزی نظیر شرکت آراد آهن مرکز فروش محصولات مجتمع فولاد شهر گیلان انجام شود.

این مراکز به دلیل داشتن سال ها تجربه دارای اعتبار و سابقه ای موفق در این زمینه هستند. به همین دلیل می توانند اقلام مورد نیاز صنایع مختلف مانند صنایع ساختمانی، صنعت خودروسازی، صنایع کشتی سازی، لوله سازی و صنایع دیگر را با بهترین قیمت بازار آهن و در زمان مورد نیاز در اختیار آن ها قرار دهند.

سفارش آنلاین آهن آلات
مقالات
ورق
مقالات ورق
قیمت تیرآهن
مقالات تیرآهن
قیمت میلگرد
مقالات میلگرد
قیمت قوطی در آراد آهن
مقالات قوطی
قیمت پروفیل زد (Z)
مقالات پروفیل
قیمت لوله مبلی
مقالات لوله
قیمت محصولات مفتولی
مقالات مفتولی
قیمت نبشی
مقالات نبشی