لوگو آرادآهن
Search

لیست کارخانه ها

031-34055

تماس با ما

ارتباط با ما

دانشنامه

031-34055

کارخانه فولاد ظفر بناب

فولاد ظفر بناب

مجتمع فولاد ظفر بناب در سال ۱۳۸۶ در آذربایجان شرقی شهر بناب شهرک صنعتی سهند آغاز به کار کرد. واز همان بدو در زمینه تولید میلگرد به بهره برداری رسید. هماکنون این مجتمع ظرفیت اسمی تولید میلگرد را به ۲۰۰ هزار تن در سال رسانده است.
در سال ۱۳۹۰ با سرمایه گذاری گروه ظفربناب فاز دوم این مجموعه به بهر ه برداری رسید. و نام مجتمع، فولاد ظفر نوین گستر بناب تعیین شد. با بهره برداری ازاین فاز ۳۰۰ هزار تن به ظرفیت اسمی این مجتمع افزوده شد. در نهایت توانسته سهم مهمی در تولید محصولات فولادی کشور داشته باشد.
این مجموعه سهم بسزایی در ایجاد اشتغالزایی برای ۶۰۰ نفر به طور مستقیم دارد. و ۳۰۰۰ نفر به طور غیر مستقیم در منطقه شمال غرب کشور در اینمجتمع مشغول به کار هستند. پرسنل آن در سه شیفت کاری مشغول به کار می باشند.

تاسیس مجتمع فولاد ظفر بناب


در نهایت فاز سوم این مجموعه در سال ۱۳۹۵ تاسیس گردید. در نهایت این فازبا هدف تولید ۲۰۰ هزار تن تیرآهن ، نبشی و ناودانی در سال ۱۳۹۶ به بهره برداری رسید. قصد داریم به معرفی مجتمع فولاد ظفر بناب واحد تولیدی میلگرد، تیرآهن، نبشی و ناودانی در شمال غرب کشوربپردازیم.
از مجموع اهداف توسعه طلبانه این مجموعه می توان به احداث بخش ذوب آهن و تولید ورق فولادی اشاره نمود. از سویی دیگر این مجتمع فولادی در نظر دارد.این مجموعه با ترکیب حمل و نقل ریلی و جاده ای توانست. توزیع محصولات خود در سراسر کشور را تسهیل و گسترش دهد.این مجتمع تولیدی توانسته علاوه بر تامین میلگرد استان آذربایجان شرقی و استانهای همجوار، گام های خود را فراهم کند.

محصولات این مجتمع فراتر از بازارهای داخلی پانهاده است. و به کشورهای حاشیه شمال غرب، غرب و جنوب غربی با رعایت استانداردهای جهانی صادر می‌شود.

میلگرد ظفر بناب
میلگرد ظفر بناب


از سویی دیگر این مجتمع در راستای رویکردهای فرهنگی و ورزشی خود توانسته باشگاه فرهنگی ورزشی را به نام مجتمع فولاد ظفر بناب به ثبت رساند. در این مجموعه ورزشی انواع رشته های ورزشی فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، شنا، کشتی، و الیبال ساحلی و غیره انجام می شود.

آشنایی با استانداردهای محصولات مجتمع فولاد ظفر بناب

در این کارخانه انواع میلگرد ، تیرآهن سایز ۱۲ تا ۲۷ میلیمتر، ناودانی در سایزهای ۸۰ تا ۱۶۰ میلیمتر و نبشی های بال مساوی در ابعاد ۵۰*۵۰ تا ۷۰*۷۰ تهیه و تولید می گردد.
این واحد تولیدی در سایه تلاش شبانه روزی کارکنان و مدیران خلاق خود توانسته است. بین سال های ۱۳۹۳ و سال ۱۳۹۵ موفق به دریافت عنوان واحد نمونه صنعتی استان آذربایجان شرقی گردد.
گواهینامه ی استاندارد اخذ شده توسط این مجتمع ISO14001 و ISO-OHAS_18001 در راستای حفاظت از محیط زیست می باشد.

خط تولید مجتمع ظفر بناب

خط تولید تیرآهن این مجتمع انواع تیرآهن INP و IPE را تهیه و تولید می نماید. انواع ناودانی های مجتمع ظفر بناب از نوع UNP و UPE می باشند که از سایزهای ۸۰ تا ۱۶۰ تولید می شوند.

خط تولید تیرآهن این مجتمع بر اساس و مبنای IPE بال پهن موازی نیمه سبک تاسیس گردیده و استانداردهای ۷-۱-۱۶۳۴۸ و ۲-۱-۱۷۹۱ در گروه تیرآهن‌ها رعایت می گردد. بیشترین تولید تیرآهن مربوط به تیرآهن سایز ۱۴ ظفر بناب می باشد.

از دیگر محصولات این واحد تولیدی، میتوان به نبشی کارخانه ظفر بناب اشاره کرد که از نوع بال مساوی بوده و در ابعاد ۵۰*۵۰ و ۷۰*۷۰ می باشد.

انواع میلگرد ظفر بناب
انواع میلگرد ظفر بناب

انواع میلگرد آجدار مجتمع فولاد ظفر بناب

این مجتمع تولیدی با هدف تولید میلگرد اجدار و به ظرفیت اسمی تولید این محصول به میزان ۲۰۰ هزار تن در سال آغاز به کار کرد. خط تولید ظفر، انواع میلگرد آجدار در سایزهای ۸ تا ۱۴ میلیمتر را تولید می نماید. و محصولات خط تولید نوین گستر شامل میلگرد آجدار در سایز ۸ تا ۳۲ میلیمتر می باشد.
انواع گریدهای میلگرد آجدار ظفربناب شامل A2 و A3 و همگی در شاخه های ۱۲ متری تولید می شوند.
میلگرد های آجدار نوع A2 این کارخانه دارای تنش جاری ۳۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تنش گسیختگی۵۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی مترمربع است. و آج های آن به صورت موازی و فنری شکل می باشد.
میلگرد آجدار نوع A3 داری تنش جاری ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی مربع و تنش گسیختگی آن برابر ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع است. این نوع میلگرد ترد بوده و برای پروژه های ساختمانی مناسب است. آج های این نوع میلگرد بشکل جناغی هفت و هشت و به دلیل کاهش انعطاف پذیری ان برای پروژه هایی که امکان تغییر در آن سازه وجود دارد مناسب نبوده و به همین دلیل برای عملیات جوشکاری مناسب نمی باشد.
نامگذاری میلگرد A2 بر اساس آج ۳۴۰ و میلگرد A3 بر اساس آج ۴۰۰ می باشد.
میلگرد آجدار این واحد تولیدی بر اساس استاندارد ملی ایران به شماره ۳۱۳۲ که برگرفته از چندین استاندارد مرجع ( اروپایی EN , DIN, و ژاپن JIS و آمریکاASTM و ISO ) می باشد، تهیه و تولید می گردد.

سفارش آنلاین آهن آلات
مقالات
ورق
مقالات ورق
قیمت تیرآهن
مقالات تیرآهن
قیمت میلگرد
مقالات میلگرد
قیمت قوطی در آراد آهن
مقالات قوطی
قیمت پروفیل زد (Z)
مقالات پروفیل
قیمت لوله مبلی
مقالات لوله
قیمت محصولات مفتولی
مقالات مفتولی
قیمت نبشی
مقالات نبشی