لوگو آرادآهن
Search

لیست کارخانه ها

031-34055

تماس با ما

ارتباط با ما

دانشنامه

031-34055

لوله و پروفیل سپنتا

کارخانه لوله و پروفیل سپنتا

شرکت سپنتا به عنوان یکی از تولیدکنندگان برتر در زمینه لوله و پروفیل فولادی شناخته می‌شود. این مجموعه با داشتن سابقه بالغ بر ۶۰ سال اولین تولید کننده پروفیل در ایران است. به این معنی که نام سپنتا را مترداف کلمه پروفیل می‌شناختند. این مجموعه در طی سال ها فعالیت خود با تلاش و کوشش مستمر توانست در این عرصه پیشتاز باشد. و همواره محصولات خود را با استفاده از بهترین تجهیزات تولید و روانه بازار نماید.

درباره شرکت لوله و پروفیل سپنتا

کارخانه سپنتا فعالیت اصلی خود را از سال ۱۳۳۹ شروع کرده و در سال ۱۳۴۰ اقدام به بهره برداری از کارخانه تولید خود در تهران نمود. در واقع این شرکت طی سال ها با داشتن دو کارخانه تولیدی، یکی در تهران (جاده قدیم کرج) و دیگری در اهواز (جاده اهواز-خرمشهر) به عنوان اولین و بزرگترین تولیدکننده لوله و پروفیل شناخته می‌شد. سپس بعد از پیروزی انقلاب این کارخانه با توسعه و گسترش خط تولید خود توانست میزان تولیدات خود را در کارخانه تهران و اهواز افزایش دهد و به تولید سالیانه ۳۰۰ هزار تن پروفیل برساند.

در حال حاضر این دو کارخانه به صورت مجزا و مستقل از یکدیگر به عنوان شرکت های سهامی خاص مشغول به فعالیت هستند. از طرفی شرکت های دیگر مانند سپنتا پلیمر (تولید کننده لوله های پلیمری در اهواز)، شرکت نورد و لوله سپنتا مرند (استان آذربایجان شرقی، جاده مرند – جلفا)، شرکت ماشین سازی فراگیر سپنتا (شرکت طراحی و مهندسی و ماشین سازی در تهران) و شرکت پخش سراسری لوله و پروفیل سپنتا به عنوان زیرمجموعه های این شرکت به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

لوله فولادی

محصولات تولیدی لوله و پروفیل سپنتا

محصولات تولیدی لوله و پروفیل سپنتا دارای استانداردهای ملی هستند که برخی از این استانداردها شامل استاندارد اجباری ۷۳۳۶ برای تولید پروفیل های درب و پنجره، استاندارد ۳۳۶۰ برای تولید لوله های گاز خانگی و استاندارد اجباری ۳۷۶۵ برای تولید لوله های فولادی گالوانیزه می‌باشند. این شرکت همچنین تاییدیه شرکت ملی گاز را برای تولید لوله های خود دارا می‌باشد. کارخانه سپنتا با استفاده از تجهیزات و تکنولوژی به روز و همچنین دستگاه هایی مانند تست هیدرواستاتیک و تست ادی کارنت توانست محصولات خود را با بهترین کیفیت به بازار عرضه نماید. تولیدات شرکت سپنتا شامل انواع لوله های سیاه، گالوانیزه، گازی، قوطی های مبلی و پروفیل های فولادی می‌باشد. که در حال حاضر ظرفیت آن به ۱۴۰ هزار تن رسیده است.

مشخصات فنی لوله و پروفیل سپنتا

مشخصات فنی لوله و پروفیل سپنتا برای هر محصول آن متفاوت بوده که در ادامه به توضیح هر کدام از آنها خواهیم پرداخت.

  • لوله گازی برای مصارف خانگی: لوله های گازی سپنتا از کیفیت بالایی برخوردار هستند و علت آن نیز داشتن استاندارد ISIRI 3574  است. این لوله ها در دو نوع روکار و توکار تولید می‌شوند و از آنها برای لوله کشی ساختمان و صنایع استفاده می‌کنند. سایز بندی لوله های گازی سپنتا در سایزهای ۲/۱ تا ۶ اینچ یا ۱۵ تا ۵۰میلی متر است. این لوله های در ابعاد ۶ متری تولید می‌شوند و وزنی بین ۳۰ تا ۸۰ کیلوگرم را دارا می‌باشند.
  • قوطی مبلی: یکی از پرکاربردترین انواع پروفیل فولادی، قوطی مبلی است که براساس ویژگی های ساخت آنها دارای کاربردهای مختلفی هستند. زمانی که پروفیل ها به شکل های مربعی، جعبه ای یا مستطیلی درآیند، به آنها قوطی مبلی خواهند گفت. معمولا قوطی های مبلی که در شرکت سپنتا تولید می‌شوند در سایزهای ۱۰*۱۰ تا ۳۰*۵۰ میلیمتر خواهند بود.
  • پروفیل سپنتا: پروفیل های مقاطع فلزی باز یا بسته هستند که از ورق های فلزی تولید می‌گردند. این ورق های فلزی با چند روش، مانند شکل دهی سرد یا نورد گرم سخته و به بازار عرضه می‌شوند. لازم به ذکر است که هر پروفیل، شکل ظاهری، مشخصات شیمیایی و ویژگی های مکانیکی متفاوت و منحصر بفرد خود را دارا می‌باشد. پروفیل های سپنتا برای انواع مصارف مانند ساخت درب و پنجره با استاندارد ISIRI7336  و با کیفیتی مناسب تولید می‌شوند.
  •  
مرکز خرید لوله

نمایندگی فروش لوله و پروفیل

وجود نمایندگی برای هر شرکتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چراکه با وجود نمایندگی می‌توان بدون واسطه و با قیمتی ایده آل محصولات خود را به دست مشتری و مصرف کننده رساند.  از طرفی داشتن نمایندگی مزایایی مانند درآمد بیشتر، اعتماد مشتریان، بوجود آوردن یک سیستم مدیریتی و مسائلی از این قبیل را شامل می‌شود. کارخانه سپنتا نیز در این راستا اقدام به واگذاری نمایندگی خود به شرکت کوچکتر نموده است. و از این طریق توانسته محصولات تولیدی خود را با نازل ترین قیمت به بازار عرضه نماید. در واقع شرکت آراد آهن با داشتن نمایندگی فروش لوله و پروفیل سپنتا اقدام به فروش محصولات این شرکت کرده است.

شرکت آراد آهن دارای مجوزهای رسمی در رابطه با فعالیت خوداست. و در طی سال ها فروش و داشتن نمایندگی شرکت سپنتا توانسته بهترین و ارزان ترین محصولات را در اختیار مصرف کننده قرار دهد. بنابراین با خرید لوله سپنتا از آراد آهن می‌توانید بدون واسطه محصول خود را دریافت نمایید.

قیمت لوله سپنتا

اگر شما نیز به دنبال قیمت لوله سپنتا هستید، باید بدانید که قیمت لوله سپنتا به صورت ثابت نبوده و دلیل آن وجود برخی از عوامل هستند که سبب می‌شوند تا قیمت لوله روز به روز متفاوت شود. اما چه عواملی؟ میزان عرضه و تقاضا، مسلما هر وقت میزان تقاضا برای محصولی افزایش یابد.

میزان عرضه نیز افزایش خواهد یافت و لوله سپنتا از این قاعده مستثنی نیست. و کاهش و یا افزایش میزان عرضه و تقاضا، تغییر قیمت خواهد داشت. عوامل دیگری مانند قیمت ارز، بازار جهانی، مواد اولیه برای تولید نیز از جمله مسائلی هستند که در تعیین قیمت لوله سپنتا اثرگذار خواهند بود. گذشته از این مسائل وزن، ضخامت، ابعاد، سایز و میزان کیفیت نیز سبب می‌شوند تا قیمت لوله سپنتا متغییر باشد. از این رو برای آگاهی از آخرین قیمت این محصول شرکت آراد آهن آخرین قیمت ها را به صورت لیست قیمت لوله سپنتا در سایت خود قرار داده و کافی است تا به سایت ما مراجعه کنید و از آخرین قیمت های این محصول اطلاع کسب نمایید.

قیمت لوله گازی سپنتا

لوله گازی برخلاف دیگر لوله نیازی به معرفی و تعریف نداشته و طیف گسترده ای از انتقالات گاز در صنعت و خانگی را شامل می‌شوند. از این رو می‌توان گفت که پرکاربردترین نوع لوله، لوله گازی است که با توجه به نوع مصرف آن، سایز و ضخامت از قیمت های مختلفی برخوردار هستند. شما می‌توانید از طریق سایت آراد آهن از آخرین قیمت لوله گازی سپنتا آگاه شوید.

قیمت لوله گالوانیزه سپنتا

برای حفاظت از لوله های فولادی در برابر خوردگی و آسیب پذیری، پوششی از فلز را بروی آنها قرار می‌دهند که در نهایت تبدیل به لوله های گالوانیزه می‌شوند. معمولا از این لوله ها برای انتقال حرارت، گاز و آب استفاده می‌کنند که همین امر سبب می‌شود تا قیمت های مختلفی داشته باشند. سایت آراد آهن اقدام به ارائه قیمت لوله گالوانیزه سپنتا به صورت روزانه کرده و شما با مراجعه به سایت می‌توانید از آخرین قیمت های آن اطلاع کسب نمایید.

قیمت لوله

قیمت لوله مبلی سپنتا

لوله مبلی از ورق روغنی و توسط نورد سرد تولید می‌شود و به دلیل وزن سبک و مقاومت بالایی که دارند در صنایع اتوموبیل سازی، لوازم خانگی و… مورد استفاده قرار می‌گیرند. قیمت این لوله مطابق با وزن آن مشخص می‌شود ولی موارد دیگر مانن قیمت ورق سرد، نرخ دلار و هزینه تولید در تعیین قیمت لوله مبلی سپنتا تاثیرگذار هستند. در حالت کلی در صورتی که وزن لوله مبلی پایین باشد از قیمت کمتری برخوردار خواهد بود.

قیمت لوله سیاه سپنتا

نام این لوله از روکش فلزی و اکسید آهن که به رنگ تیره روی سطح آن قرار دارد، گرفته شده است. استحکام بالا لوله سیاه سبب شده تا از آن برای انتقال آب و گاز در مناطق روستایی و شهری و همچنین برای مواردی که نیاز به انتقال سیم کشی الکتریکی است؛ استفاده شود. این لوله ها با قطر و سایزهای مختلفی روانه بازار می‌شود؛ بنابراین قیمت های متفاوتی نیز خواهند داشت. برای اطلاع دقیق و به روز از قیمت لوله سیاه سپنتا می‌توانید به سایت آراد آهن مراجعه کرده و یا با کارشناسان ما در این زمینه تماس حاصل نمایید.

سفارش آنلاین آهن آلات
مقالات
ورق
مقالات ورق
قیمت تیرآهن
مقالات تیرآهن
قیمت میلگرد
مقالات میلگرد
قیمت قوطی در آراد آهن
مقالات قوطی
قیمت پروفیل زد (Z)
مقالات پروفیل
قیمت لوله مبلی
مقالات لوله
قیمت محصولات مفتولی
مقالات مفتولی
قیمت نبشی
مقالات نبشی