لوگو آرادآهن
Search

لیست کارخانه ها

031-34055

تماس با ما

ارتباط با ما

دانشنامه

031-34055

فروش قالب بتنی

گروه صنعتی بوذرجمهر

شرکت بوذرجمهر به عنوان بزرگترین مجموعه تولیدکننده قالب های فلزی بتن در خاورمیانه شناخته می‌شود. علت آن نیز، به کارگیری تجهیزات و تکنولوژی به روز دنیا بوده که سبب شده تا محصولات تولیدی بوذرجمهر با کیفیتی مثال زدنی به بازار عرضه گردد. در حال حاضر، گروه صنعتی بوذرجمهر علاوه بر تولید انواع قالب به تولید داربست و سکوهای کاری و همچنین براکت بالارونده نیز مشغول می‌باشد.

گروه صنعتی بوذرجمهر از آغاز تا به امروز

همان طور که اشاره شد، شرکت بوذرجمهر فعالیت خود را با هدف تولید قالب و داربست از سال ۱۳۸۴ آغاز کرد. این مجموعه در طی سال تجربه و تلاش با بهره گیری از افراد باتجربه در کنار جدیدترین تجهیزات توانسته به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان در این زمینه تبدیل شود. همچنین، ظرفیت تولیدی خود را به بیش از ۴۰.۰۰۰ هزار تن در سال برساند. هم اکنون بیش از ۱۵۰۰ نفر به عنوان کارمند در این مجموعه استخدام و مشغول به کار هستند.

عملکرد موفق این مجموعه سبب شده تا ۴ نمایندگی در کشورهای دیگر احداث نماید.

  • کمپانی BFS که در کشور امارات متحده عربی مستقر است و دارای کارخانه تولیدی مجهز به تجهیزات روز دنیا می‌باشد. در واقع در این شرکت از سیستم های جدید و روباتیک برای قالب بندی پروژه های ساختمانی استفاده می‌شود.
  • کمپانی OSB به عنوان یکی دیگر از زیرمجموعه های شرکت بوذرجمهر، مجری اسکلت های فلزی و بتنی در بسیاری از پروژه های بزرگ است.
  • Greenhouse شمل اجرای پروژه های بزرگ گلخانه در کشور است.

محصولات گروه صنعتی بوذرجهمر

از جمله محصولات گروه صنعتی بوذرجمهر می‌توان به انواع قالب اشاره کرد که در ادامه درباره هر کدام از این قالب ها توضیحاتی را ارائه می‌دهیم.

  • قالب مدولار: این نوع از قالب بیشترین نوع کاربرد در قالب بندی قسمت های مختلف سازه ها را دارد. معمولا قالب مدولار در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید و عرضه می‌گردد که عرض آنها با ضریب تغییر ۵ سانتی متر معین خواهد شد. تجهیزات جانبی قالب بندی مانند کنج های مدولار نیز توسط همین مجموعه ارائه می‌گردد. بیشترین کاربرد قالب های مدولار در صنعت ساختمان سازی است.
  • قالب سقف: یکی از بخش های اصلی در ساخت هر سازه سقف است. در حال حاضر با استفاده از قالب های مختلف سقف برای ایجاد استحکام و مقاومت بیشتر سازه در حال گسترش است. شرکت بوذرجمهر این قالب ها را با سیستم های مختلفی به بازار عرضه می‌دارد.
  • قالب ستون: برای اجرای ستون ها و ایجاد استحکام و شکل مورد نظر از قالب های ستون استفاده می‌گردد. گفتنی است که این قالب نقش بسیار مهمی در ساخت سازه داشته و از این رو به دقت بالایی نیاز خواهد داشت.
  • قالب دیوار: برای مهار فشار وارده ناشی از بتن از قالب های دیوار استفاده می‌شود. در واقع  هر سیالی (مانند بتن) به دیوارهای پیرامون خود فشار جانبی اعمال می‌کند که برای مهار آن از قالب استفاده می‌گردد.

مشخصات فنی قالب بتن بوذرجمهر

در مورد مشخصات فنی قالب بتن بوذرجمهر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. قالب های مدولار تولید شده در شرکت بوذرجمهر در با توجه به سفارش کارفرما در ابعاد زیر تولید می‌شوند. عرض این نوع از قالب ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۵، ۳۰، ۳۵، ۴۰، ۴۵ و ۵۰ سانتی متر و طول ۱۰۰، ۱۵۰ و ۲۰۰ سانتی متر است.
  2. قالب های دیوار تولید شده این شرکت نیز به روش های زیر تولید می‌شوند.

سیستم قالب بندی دیوار (زیگما): قالب فلزی با رویه پلای وود هستند که از اتصالات ساده ای نیز برخوردار می‌باشند. ارتفاع پانل ها دراین سیستم۲۷۰،۳۳۰و۱۵۰سانتی متر و عرض آنها ۱۲۰،۹۰،۷۵،۶۰،۴۵،۳۰و ۲۴۰سانتی متر می‌باشد.

پلای وود: قالب دیوار تولید شده به این شکل دارای رویه پلای وود بوده و این رویه ها نیز دارای ضخامت های ۱۲، ۱۸ و ۲۱ میلیمتر می‌باشند. همچنین ابعاد قالب پلای وود نیز ۳۰۰*۱۵۰ سانتی متر خواهد بود.

مدولار:  این نوع قالب ها نیز که چند منظوره هستنددر ابعاد ۵ سانتی متری و در در عرض های ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۵، ۳۰ ، ۳۵، ۴۰، ۴۵ و ۵۰ سانتی متر و طول های ۱۰۰،۱۵۰و۲۰۰ سانتی متر تولید می‌گردند.

قالب های ستون به دو شکل گرد و سطح مقطع متغییر تولید می‌شوند.

قالب بندی ستون با سطح مقطح متغیر: این نوع قالب بندی معمولا به شکل مربع بوده و اندازه مقاطع آن به صورت ۳۰*۳۰ و ۱۰۰*۱۰۰ می‌باشد. همچنین در برخی موارد به شکل ترکیبی برای مثال ۵۰*۱۰۰ نیز تولید می‌شوند.

قالب بندی ستون به شکل گرد: قالب های گرد براساس قطر و ارتفاع در اندازه های مختلف به بازار عرضه می‌شوند.

  • قالب های سقف نیز در سیستم های مختلف نظیر Lumina، BFS-Flex، بتنی SK و سیستم قالب بندی میزی طراحی و اجرا می‌گردند.
قیمت قالب بتن

قیمت قالب بتنی بوذرجمهر

معمولا در هنگام خرید محصولات بوذرجمهر، مسئله ای که توجه شما را جلب خواهد کرد؛ قیمت های متفاوت این قالب ها است. عوامل مختلفی بر روی قیمت قالب بتنی بوذرجمهر تاثیر دارند و به عبارتی تعیین کننده نهایی قیمت این محصولات می‌باشند.  برخی از عوامل موثر در قیمت نهایی قالب های بتنی شامل:

  • کیفیت و استحکام: قالب ها به عنوان یک سازه اصلی و مهم در صنعت ساخت و ساز بایستی از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار باشند. به عبارتی بتوانند، وزن و نیروی وارده را به خوبی تحمل کنند. از طرفی باید در برابر ضربه، هوازدگی و خوردگی، حرارت و گرمای بیش از حد، رطوبت و … تحمل زیادی را از خود نشان دهد.
  • شرکت تولیدکننده: از مهمترین عواملی که در قیمت قالب های بتنی تاثیر دارد، شرکت تولید کننده آن می‌باشد؛ چراکه نشان دهنده کیفیت، استاندارد و کارا بودن قالب خواهد بود.

مرکز فروش قالب بتنی بوذرجمهر

شرکت آرادآهن یکی از مراکز فروش معتبر در زمینه فروش انواع قالب های بتنی است که این محصولات را با بهترین قیمت به بازار عرضه می‌کند. در واقع مجموعه آرادآهن سال هاست که به فروش محصولات فولادی و قالب های بتنی مشغول به فعالیت است. چنانچه قصد خرید قالب های بتنی را دارید؛ می‌توانید از شرکت آرادآهن به عنوان مرکز فروش قالب بتنی بوذرجمهر خریداری کنید. سایت آرادآهن همواره آخرین و ارزان ترین قیمت های این قالب ها را عرضه می‌نماید.

سفارش آنلاین آهن آلات
مقالات
ورق
مقالات ورق
قیمت تیرآهن
مقالات تیرآهن
قیمت میلگرد
مقالات میلگرد
قیمت قوطی در آراد آهن
مقالات قوطی
قیمت پروفیل زد (Z)
مقالات پروفیل
قیمت لوله مبلی
مقالات لوله
قیمت محصولات مفتولی
مقالات مفتولی
قیمت نبشی
مقالات نبشی