لوگو آرادآهن
Search

لیست کارخانه ها

031-34055

تماس با ما

ارتباط با ما

دانشنامه

031-34055

کارخانه لوله و پروفیل آریاوا

کارخانه لوله و پروفیل آریاوا

کارخانه لوله و پروفیل آریاوا یکی از شرکت های سهامی خاص است. که در زمینه تولید انواع مختلف لوله و پروفیل فعالیت دارد. از محصولات تولیدی این مجموعه در صنایع مختلف نظیر تاسیسات ساختمانی، خودروسازی، انتقال سیالات در صنعت، ساخت چهارچوب درب و پنجره و…. استفاده می‌شود. در این مقاله به صورت کامل درباره محصولات، مشخصات فنی و نحوه قیمت گذاری آنها توضیح داده خواهد شد.

تاریخچه کارخانه لوله و پروفیل آریاوا

مجموعه آریاوا به صورت رسمی و فعالیت خود را از سال ۱۳۶۱ آغاز نمود. کارخانه آریاوا جزء شرکت های سهامی خاص است. که با شماره ۴۵۷۹۸ به ثبت رسیده است. موقعیت جغرافیایی کارخانه در قزوین، کیلومتر ۱۴ جاده بوئین زهرا است.و دفتر مرکزی آنها نیز در تهران واقع شده است. شرکت آریاوا در ابتدا فعالیت های خود را به تولید لوازم و تاسیسات ساختمانی، لوازم بهداشتی ساختمان، واردات ماشین آلات و همچنین تامین مواد اولیه از داخل و خارج از کشور محدود ساخته بود. اما پس از مدتی به شکل تخصصی اقدام به تولید انواع لوله های صنعتی که با نام ERW شناخته می‌شود؛ کرد. ظرفیت تولیدی مجموعه آریاوا حدود ۱۵۰ هزار تن در سال است. این شرکت در حال حاضر محصولات مختلفی از لوله و پروفیل را تولید می‌کند که در ادامه توضیح بیشتری درباره آنها ارائه خواهیم کرد.

لوله مانیسمان

محصولات لوله و پروفیل آریاوا

محصولات لوله و پروفیل آریاوا شامل موارد زیر می‌باشند:

  1. لوله های صنعتی: این لوله ها از جنس فولاد بوده و دارای مقاومت و استحکام بالایی هستند. این لوله ها به دلیل ضخامتی که دارند به لوله گوشتدار نیز معروف هستند. لوله های صنعتی دارای انواع مختلف آلیاژی، مانیسمان،گالوانیزه و چدنی اشاره کرد که در کارخانه آریاوا نوع مانیسمان آن تولید و روانه بازار می‌شود.
  2. لوله مانیسمان: لوله های مانیسمان بدون درز بوده و مقاومت بیشتری نسبت به لوله های درزدار دارند. همچنین لوله مانیسمان استحکام بیشتری در برابر نیروهای خارجی از خود نشان می‌دهند. به همین دلیل کاربرد وسیعی در صنایع پتروشیمی، انتقال گاز و نفت و… دارند. لوله های مانیسمان ضخامت های متفاوتی داشته تاثیر مستقیمی بر روی قیمت لوله خواهد داشت.
  3. لوله گازی: لوله گازی فولادی، معمولا از ورق‌های فولادی گالوانیزه تولید می‌شوند. و از آنجایی که مخصوص انتقال گاز است، با نام «لوله گازی فولادی» شناخته می‌شود. این لوله که برای انتقال گاز مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ دارای ابعاد و ضخامت های متفاوتی می‌باشند. همین عوامل موجب می‌شود تا قیمت لوله گازی به شکل ثابت ارائه نشود.
  4. انواع پروفیل: مقاطع فولادی هستند که دارای ابعاد، سطح مقطع و ضخامت های می‌باشند. در حالت کلی پروفیل ها را می‌توان به دو دسته‌ی پروفیل های ساختمانی و پروفیل های صنعتی تقسیم بندی کرد. یکی از پروفیل های تولید این کارخانه قوطی های هستند که در انواع مختلف و در صنعت ساختمان سازی و دیگر صنایع کاربرد فراوانی دارد. انواع و ضخامت های مختلف آنها موجب شدتا قیمت قوطی به صورت روزانه مشخص گردد.
  5. میلگرد آجدار و ساده
  6. انواع نبشی
  7. اتصالات 
  8. فلنج ها

 

سایز و مشخصات فنی لوله و پروفیل آریاوا

سایز و مشخصات فنی لوله و پروفیل آریاوا برای هر محصول تولید متفاوت می‌باشد. در جدول زیر مشخصات فنی لوله های صنعتی تولید شده در این کارخانه ارائه شده است.

مشخصات فنی لوله
خرید لوله فولادی

قیمت لوله و پروفیل آریاوا

قیمت لوله گازی

قیمت لوله و پروفیل آریاوا به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه مورد بررسی قرار می‌دهیم:

  • ابعاد و ضخامت: با توجه به کاربردهای لوله و پروفیل از آنها در سایزهای و ابعاد مختلفی تولید می‌شود تا در صنایع مختلف مانند ساختمان ‌سازی، صنعت خودروسازی، ساخت نمای ساختمان، در و پنجره، انتقال سیالات، پتروشیمی و… مورد استفاده قرار گیرند. از این رو، ابعاد، ضخامت و وزن این محصولات تاثیر مستقیمی بر روی قیمت آنها خواهد داشت.
  • نحوه تولید: یکی دیگر از عوامل موثر در تعیین قیمت لوله و پروفیل، نحوه تولید آنها و تجهیزات به کار گرفته در ساخت این محصولات می‌باشد. مسلما هر چه تجهیزات و تکنولوژی که در تولید لوله و پروفیل به کار می رود به روز تر باشد، محصولات از کیفیت بیشتری برخوردار بوده و در نهایت قیمت بالاتری خواهند داشت.
  • قیمت دلار و ارز: با توجه به نوسانات لحظه ای قیمت دلار، قیمت محصولات فولادی از جمله لوله و پروفیل نیز به صورت روزانه مشخص شد و دارای تغییرات لحظه ای است. یکی از دلایل این تغییرات استفاده مواد اولیه وارداتی از کشورهای دیگر است.
  • میزان عرضه و تقاضا: این مورد به صورت کلی بر روی قیمت کلیه محصولات فولادی تاثیرگذار است. به طور کلی هر وقت میزان تقاضای یک چیزی افزایش یابد، میزان عرضه آن نیز باید افزایش پیدا کند که این مورد دارای هزینه های بالایی برای تولید کنندگان است، پس در نتیجه قیمت آن محصول نیز بالا خواهد رفت.

نمایندگی فروش لوله و پروفیل آریاوا

شرکت آراد آهن مرکز فروش لوله و پروفیل آریاوا توانست محصولات تولیدی این مجموعه را بدون واسطه و به صورت مستقیم در اختیار مشتریان خود قرار دهد. شرکت آراد آهن به عنوان یک برند معتبر و نام آشنا در استان اصفهان و بازار آهن ایران است. که توانست به عنوان مرجعی معتبر در زمینه قیمت گذاری محصولات فولادی مطرح شود. به عبارتی دیگر، به دلیل ارتباط مستقیم و بی واسطه شرکت آراد آهن با کارخانه لوله و پروفیل آریاوا، بهترین و نازل ترین قیمت محصولات آن به بازار عرضه می‌گردد. این شرکت همچنین توانسته با جلب رضایت مشتریان خود تامین کننده پروژه های بزرگ صنعتی گردد. بنابراین، چنانچه قصد خرید محصولات شرکت آریاوا را دارید؛ می‌توانید از طریق وب سایت آراد آهن به صورت غیر حضوری از آخرین قیمت روز قوطی و پروفیل مطلع شده و سفارشات خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین آهن آلات
مقالات
ورق
مقالات ورق
قیمت تیرآهن
مقالات تیرآهن
قیمت میلگرد
مقالات میلگرد
قیمت قوطی در آراد آهن
مقالات قوطی
قیمت پروفیل زد (Z)
مقالات پروفیل
قیمت لوله مبلی
مقالات لوله
قیمت محصولات مفتولی
مقالات مفتولی
قیمت نبشی
مقالات نبشی