لوگو آرادآهن
Search

لیست کارخانه ها

031-34055

تماس با ما

ارتباط با ما

دانشنامه

031-34055

کارخانه لوله و پرو فیل آپادانا

کارخانه لوله و پروفیل آپادانا

قیمت لوله و پروفیل کارخانه آپادانا در سایت آراد آهن هر روز به روز رسانی می شود.

شرکت آپادانا یکی از تولید کنندگان مقاطع فولادی در استان اصفهان است. استان اصفهان به عنوان قطب اصلی فولاد کشور شناخته می شود. کارخانه لوله و پروفیل آپادانا با هدف تامین برخی از نیازهای داخلی در زمینه لوله و پروفیل و صادرات لوله، در این استان مشغول به فعالیت می‌باشد.

درباره کارخانه لوله و پروفیل آپادانا

مجموعه آپادانا فعالیت خود را از سال ۱۳۸۳ در شهرک جی اصفهان آغاز کرد. این شهرک در ۱۷ کیلومتری جاده اصفهان است که به عنوان یکی از بزرگترین شهرک های صنعتی این استان شناخته می‌شود. کارخانه آپادانا نیز در این شهرک در زمینی به مساحت ۳۷ هزار متر مربع قرار دارد. این مجموعه با بکارگیری تکنولوژی جدید همواره در تلاش است تا سطح کیفی محصولات تولیدی خود را افزایش دهد. در واقع ارتقای سطح کیفی محصولات به عنوان یکی از اهداف این شرکت شناخته می‌شود. همچنین در شرکت لوله و پروفیل آپادانا، به صورت مستقیم و غیر مستقیم ۱۲۰ نفر این مجموعه مشغول به کار هستند.

کارخانه لوله و پروفیل آپادانا

محصولات لوله و پروفیل آپادانا

در مورد محصولات لوله و پروفیل آپادانا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

انواع قوطی: قوطی ها پروفیل های توخالی هستند که با سطح مقطع های متفاوتی تولید می‌شوند. اما در ایران این قوطی ها بیشتر به شکل های مستطیل و مربع بوده و در صنعت کاربرد فراوانی دارند. به طور کلی قوطی ها در ضخامت هایی بین ۰.۶ تا ۱.۵ میلیمتر را قوطی سبک می‌نامند. قوطی های ساختمانی ضخامتی برابر با ۲ تا ۳ میلیمتر داشته و ضخامت بیشتر ۴ میلیمتر نیز در صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که قیمت قوطی تا حدی زیادی به ساز و ضخامت آن بستگی خواهد داشت.  

انواع لوله های صنعتی: این لوله ها از ورق های سیاه درزدار تولید میشود و در انتقال سیالات مانند آب و گاز، ساخت پل ها، صنایع پتروشیمی و… کاربرد فراوانی دارند. انواع این لوله ها شامل لوله صنعتی مانیسمان، گالوانیزه، آلیاژی و چدنی است. انواع لوله های صنعتی در کارخانه آپادانا در ضخامت های ۲، ۵/۲، ۳ و ۴ میلیمتر و همچنین در طول های ۶ یا ۱۲ متری تولید می‌شوند. قیمت لوله فولادی تولید شده در این مجموعه بسته به سایز و طول مورد نظر در بازار تعیین خواهد شد.

انواع پروفیل صنعتی و ساختمانی: پروفیل ها مقاطع فولادی هستند که کاربرد فراوانی در صنعت و ساختمان سازی دارند. مقاومت بالا در برابر فشار، قابلیت جوش پذیری، ضخامت های مختلف از جمله ویژگی هایی هستند که سبب شدند تا این محصول در صنعت ساختمان سازی به کار گرفته شود. قیمت پروفیل مجموعه آپادانا با توجه به اندازه های آن و نوع کاربرد این پروفیل ها مشخص می‌شود. همچنین پروفیل های تولید شده در کارخانه آپادانا در اندازه های ۲*۴۰*۴۰ ، ۲.۵*۴۰*۸۰ ، ۳*۹۰*۹۰ ، ۴*۱۰۰*۱۰۰ و ۴*۱۳۵*۱۳۵ می‌باشد.

خرید لوله و پروفیل اصفهان

قیمت لوله و پروفیل آپادانا

به طور کلی محصولات فولادی به دلایل مختلف مانند قیمت مواد اولیه، میزان عرضه و تقاضا، نوساناتی که در بازار وجود دارد و قیمت دلار و ارز، دارای قیمت ثابت و یکسانی نمی‌باشند. قیمت لوله و پروفیل آپادانا نیز از این قاعده مستثنی نبوده و علاوه بر موارد گفته شده به برخی عوامل دیگر نیز بستگی خواهند داشت. برای مثال ضخامت و سایز پروفیل ها نقش مهمی در تعیین قیمت آنها داشته و در نهایت بر اساس این دو مشخصه و همچنین وزن پروفیل تعیین و به بازار عرضه می‌گردد. از طرفی دیگر، لوله های فولادی نیز دارای انواع مختلفی بوده و به شکل های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. اما برای تعیین قیمت لوله ها تولیدی این مجموعه می‌توان به نوع مواد اولیه بکار رفته در آنها سایز و ابعاد لوله ها اشاره نمود.

خرید لوله و پروفیل آپادانا

توجه به برخی نکات در هنگام خرید لوله و پروفیل آپادانا موجب می‌شود تا خرید مناسب و مقرون به صرفه را تجربه نمایید. برای مثال در هنگام خرید لوله ها بایستی نکات زیر را مد نظر قرار دهید:

  1. مقاومت در برابر خوردگی: با توجه به اینکه لوله ها وظیفه انتقال مایعات را از نقطه ای به نقطه دیگر بر عهده دارند، قسمت داخلی آنها در برابر خوردگی آسیب پذیر است. به طور کلی، اکثر اجزای فلزی به دلیل اسیدیته و اکسیداسیون دچار خوردگی می‌شوند. این عامل به طور طبیعی رخ می‌دهد. بنابراین، بهتر است لوله ای خریداری کنید که محافظت در برابر خوردگی را تقویت کرده باشند.
  2. استحکام کششی: اگر قصد خرید لوله های فولادی را دارید”، باید بهترین مقاومت کششی را داشته باشند. با توجه به این مرود می‌توانید اطمینان حاصل کنید که لوله ها دارای عمر مفید طولانی تری خواهند بود.
  3. استفاده مناسب و راحت: هنگام خرید لوله ها، آنها باید بتوانند خود را با انواع محیط های سخت تنظیم کنند. در حالت ایده آل، آنها باید دمای بسیار سرد و گرم را تحمل کنند. به طور طبیعی، عوامل محیطی قابل کنترل نیستند. بهترین راهکار سرمایه گذاری در لوله هایی است که دوام آنها در نظر گرفته شده است.

در مورد خرید قوطی و خرید پروفیل نیز به همین روال بایستی ابتدا کلیه اطلاعات لازم درباره این محصولات را در دست داشته و سپس اقدام به خرید نمایید.

خرید لوله و پروفیل

آراد آهن عرضه کننده لوله و پروفیل آپادانا 

شرکت آراد آهن به عنوان یک مرجع خرید قوطی و پروفیل شناخته می‌شود. این شرکت در طی سال ها فعالیت خود توانسته به به یکی از معتبرترین عرضه کنندگان محصولات فولادی کشور مبدل شود. به عبارت دیگر، شرکت آراد آهن با ارائه قیمت های مناسب و محصولات مورد نیاز سازمان های خصوصی، نیمه خصوصی و ارگان های دولتی، توانسته رضایت مشتریان خود را کسب نماید. آراد آهن عرضه کننده لوله و پروفیل آپادانا با عرضه مستقیم محصولات این کارخانه و با حذف واسطه ها، تولیدات این مجموعه را با بهترین قیمت به بازار عرضه می‌کند. این مجموعه با داشتن وب سایتی جامع و کامل کلیه اطلاعات لازم درباره این محصولات را ارائه کرده و آخرین قیمت های تولیدات کارخانه آپادانا را منتشر می‌نماید. بنابراین چنانچه قصد خرید محصولات این شرکت را دارید؛ می‌توانید به سایت آراد آهن مراجعه کنید.

سفارش آنلاین آهن آلات
مقالات
ورق
مقالات ورق
قیمت تیرآهن
مقالات تیرآهن
قیمت میلگرد
مقالات میلگرد
قیمت قوطی در آراد آهن
مقالات قوطی
قیمت پروفیل زد (Z)
مقالات پروفیل
قیمت لوله مبلی
مقالات لوله
قیمت محصولات مفتولی
مقالات مفتولی
قیمت نبشی
مقالات نبشی