آراد آهن اسپادانا

بازار آهن در دستان شماست

031-34055

میلگرد اپوکسی چیست چه کاربردهایی دارد

میلگرد اپوکسی چیست
۵/۵ - (۱ امتیاز)

در این مقاله با میلگرد اپوکسی و کاربرد آن آشنا شوید، که در ادامه به توضیح آنها می پردازیم. همانطورکه می دانید میلگرد یکی از مهم ترین پروفیل ها در صنعت ساختمان سازی می باشد. و برای مقاوم سازی بتن از آن استفاده می شود. همچنین برای توضیح میلگرد می توان گفت میله‌ ی فولادی می باشد که در بتن و آجر قرار می‌گیرد تا سازه ساختمان حالت خود را حفظ نماید.

میلگردها در بخش های متعددی مانند طول‌، قطر‌، جنس دارای انواع مختلفی می باشد. انواع میلگرد از نظر جنس شامل میلگرد اپوکسی، میلگرد معمولی، میلگرد ضد زنگ، میلگرد گالوانیزه، میلگرد فایبرگلاس، میلگرد ترانس است، که هر کدام در زمینه های گوناگون کاربرد دارد. از کاربرد میلگرد اپوکسی می توان به استفاده در پل‌ها، سازه‌های دریایی، ساختمان‌ها و بناها، سازه‌های پارکینگ اشاره نمود.

در ادامه این مقاله به توضیح روش ساخت میلگرد اپوکسی، ویژگی ها و قیمت میلگرد اپوکسی و موارد دیگر می پردازیم.

  قیمت میلگرد

میلگرد محصولی می باشد که در صنایع گوناگونی از جمله ساختمان سازی، صنعتی، عمرانی و …. از آن استفاده می شود. همانطور که می دانید در ساخت هر سازه ایی قیمت محصولات یکی از عوامل مهم می باشد، که قیمت میلگرد یکی از مهم ترین عوامل در قیمت نهایی سازه است.

به طور کلی عامل های متعددی باعث نوسان در قیمت محصولات فولادی می شود.که میلگرد از این قانون مستثنا نمی باشد و قمیت آن بستگی به عواملی متعددی مانندنوسانات ارز دارد. قیمت هر نوع جنس میلگرد با یک دیگر متفاوت می باشد. و یکی از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت میلگرد روش ساخت آن است.

به عنوان مثال در روش ساخت میلگرد اپوکسی، ابتدا سطح میلگرد فولادی را کاملا تمیز می نمایند تا هیچ آلایندگی بر روی آن نباشد. سپس در دمای ۴۰۰ الی ۴۵۰ درجه قرار میگیرد. و بعد آن را در اسپری الکترواستاتیک که حاوی پودر ریز اپوکسی قرار می دهند. 

عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت میلگرد شامل کارخانه تولید کننده، نوع میلگرد، ابعاد، کاربرد، کیفیت، قیمت آهن قراضه، هزینه حمل و نقل، سیاست های داخلی و خارجی، عرضه و تقاضا، ارز و دلار و موارد دیگر می باشد، که یکی از برترین شرکت های فروش آهن آلات بازرگانی آراد آهن می باشد، که مرکز پخش میلگرد در اصفهان و سایر نقاط کشور می باشد، که برای مشاهده قیمت به روز انواع میلگرد می توانید به سایت آراد آهن مراجعه نمایید.

قیمت میلگرد اصفهان

به طور کلی میلگرد یکی پرکاربرد ترین مقاطع فولادی در ساختمان سازی است، که کارخانه های متعددی مانند ذوب آهن اصفهان و غیره به تولید آن می پردازند. میلگرد اصفهان محصول کارخانه ذوب آهن اصفهان می باشد، که به دلیل مقاومت بالا در صنعت های مختلفی از آن استفاده می شود، بنابراین می توان گفت قیمت میلگرد اصفهان برای افراد زیادی مهم می باشد.

 در بخش های بالاتر انواع جنس میلگرد را توضیح داده ایم.که یکی از پرکاربرد ترین آن ها میلگرد اپوکسی می باشد. از مزایا و معایب میلگرد اپوکسی میتوان به مقرون به صرفه تر بودن پوشش آن نسبت به سایر میلگرد ها، قابلیت خم شدگی و جوشکاری دارد اشاره نمود، همچنین توجه داشته باشید که میلگرد اپوکسی مقاومت کمی در برابر خوردگی دارد و باید در زمان حمل و نقل آن، مراقبت زیادی انجام داد تا دچار صدمه نشود.

قیمت آهن آلات وابسته به عواملی می باشد، که بعضی از این عوامل نیز باعث تغییر قیمت میلگرد اصفهان می شود. از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت آن می توان به کیفیت، نوع، بورس، میزان عرضه و تقاضا و … اشاره نمود. خریداران میلگرد برای سفارش و خرید میلگرد در هر نوعی می توانند به سایت آراد آهن مراجعه نمایند، تا سفارش خود را ثبت کنند.

همچنین بازرگانی آراد آهن ارائه دهنده، قیمت های به روز تمامی مقاطع فولادی می باشد، که خریداران محصولات فولادی برای مشاهده و بررسی قیمت میلگرد ظفر بناب و دیگر مقاطع فولادی می توانند به سایت آراد آهن مراجعه نمایند.

قیمت میلگرد راد همدان

قیمت میلگرد راد همدان

کارخانه راد همدان یکی از تولید کنندگان برتر انواع میلگرد آجدار A3، A4 در سایز ۸ تا ۳۲ میلی متر است. قیمت میلگرد راد همدان مانند دیگر محصولات فولادی وابسته به عواملی متفاوتی چون سایز ، جنس و کارخانه تولید کننده میلگرد است. این کارخانه با داشتن تجهیزات مدرن و پیشرفته محصولات خود را بر طبق استاندارد DIN تولید می کنند.

از میگلرد آجدار راد همدان در بخش های مختلف بتن استفاده می نمایند، که برای توضیح بیشتر میتوان گفت در بخش های از ساختمان ها مانند ستون، سقف، راه پله و … برای بالا بردن مقاومت کششی بتن یکی از گزینه ها مورد نظر میلگرد آجدار راد همدان پیشنهاد می شود. قیمت میلگرد راد همدان ، به عوامل مختلفی از جمله کیفیت، میزان عرضه و تقاضا و موارد دیگر نیز بستگی دارد.

آراد آهن نمایندگی فروش میلگرد کارخانجات معتبر مانند ذوب آهن اصفهان، آناهیتا گیلان، راد همدان، ظفر بناب، فایکو و … را در اصفهان و سایر نقاط کشور دارا می باشد و این بازرگانی ارائه دهنده انواع میلگرد در ضخامت های گوناگون می باشد و برای مشاهده و بررسی قیمت به روز محصولات فولادی مانند قیمت میلگرد فایکو و قیمت انواع میلگرد می توانید به سایت یا کانال تلگرامی آراد آهن مراجعه نمایید.

قیمت میلگرد شاهین بناب

یکی از باکیفیت ترین کارخانه های تولید کننده میلگرد، شرکت شاهین بناب می باشد، که تولید کننده انواع میلگرد ساده و آجدار در چهار گرید A1، A2، A3 و A4 است. به طور کلی می توان گفت عوامل مختلفی در قیمت میلگرد شاهین بناب تاثیر دارد.که در ادامه به توضیح آنها می پردازیم.

کارخانه شاهین بناب دارای چهار شرکت زیر مجموعه می باشد.که در کل دارای هفت خط نورد گرم و دو خط ذوب و ریخته گری فولاد است. همچنین میلگرد A2 و A3 این کارخانه در سایزهای ۸ تا ۳۲ میلی متر تولید می شود، که میلگرد A2 دارای ۳۴۰۰ کیلوگرم مقاومت تسلیمی و ۵۰۰۰ کیلوگرم مقاومت کششی کیلوگرم است، در حالی است که میلگرد A3 دارای ۴۰۰۰ کیلوگرم مقاومت تسلیمی و ۶۰۰۰ کیلوگرم مقاومت کششی است.

توجه داشته باشید که قیمت میلگرد شاهین بناب به دلیل اینکه در سایز و گرید های گوناگون تولید می شود، متغیر می باشد، ولی به طور کلی از عوامل تاثیر گذار بر روی آن قیمت می توان به قیمت روز فولاد خام، ارز و دلار، عرضه و تقاصا، نوع، سایز و موارد دیگر اشاره نمود.

آراد آهن مرکز فروش میلگرد در اصفهان و شهر دیگر ایران از جمله تهران، کرج، مشهد، ساری، شیراز و … می باشد، که برای بررسی قیمت انواع میلگرد مانند قیمت میلگرد زاگرس می توانید با شماره ۰۳۱۳۴۰۵۵ تماس بگیرید.

 میلگرد اپوکسی چیست؟

 میلگرد اپوکسی چیست؟

برای توضیح اینکه میلگرد اپوکسی چیست میتوان گفت این نوع میلگرد مقاوم به خوردگی می باشد، که دارای ظاهری سبز رنگ است که به نام میلگرد سبز نیز شناخته می‌شود. از میلگردهای اپوکسی برای افزایش استحکام بتن در برابر خوردگی استفاده نمایند. به طور کلی برای تولید میلگرد اپوکسی از میلگرد معمولی (آجدار و ساده) استفاده می کنند و بر روی پوششی قرار می دهند. 

پوشش اپوکسی از نفوذ اکسیژن و کلریدها به سطح فولاد جلوگیری می کنند و همچنین در برابر نمک‌های یخ زدا و آب‌های دریایی نیز دارای مقاومت به خوردگی می باشد. توجه داشته قیمت میلگرد اپوکسی نسبت به سایر میلگرد های دیگر مقرون به صرفه بود. کاربرد این نوع میلگرد به میلگرد فولادی شباهت دارد، ولی با توجه به ضخامت لایه اپوکسی، خاصیت ضدزنگ آن ۷۰ تا ۱۷۰۰ برابر بیشتر می شود و همچنین این میلگرد در بازار آهن کشورمان به سختی پیدا می‌شود.