آراد آهن اسپادانا

بازار آهن در دستان شماست

031-34055

نکاتی که باید در خرید پروفیل آبرو به آن توجه کنید

خرید پروفیل آبرو
به این مقاله امتیاز دهید

قیمت پروفیل آبرو را می‌توانید در فروشگاه اینترنتی آرادآهن مشاهده نمایید. پروفیل آبرو یکی از پروفیل‌های پرکاربرد و اساسی در ساختمان سازی است. این پروفیل یک وظیفه‌ی کوچک اما بسیار مهم بر عهده دارد و آن انتقال آب انباشت شده بر روی سقف ساختمان به پایین است.

توصیه می‌کنیم قبل از خرید پروفیل آبرو به دلیل اهمیت کاربردی که دارد با انواع و کاربردهای آن بیشتر آشنا شوید. شما می‌توانید برای سفارش این محصول از طریق فرم داخل سایت و یا تماس با همکاران ما اقدام نمایید. شایان ذکر است که عرضه و فروش انواع پروفیل آبرو در اصفهان توسط بازرگانی آراد آهن با بهترین قیمت انجام می‌گیرد.

پروفیل آبرو چیست؟

پروفیل آبرو از دسته‌ی پروفیل‌های باز ساختمانی به شمار می‌رود که از آن به منظور انتقال و جابه‌جایی آب‌های انباشت شده بر روی سقف ساختمان‌ها به پایین و بیرون استفاده می‌شود.

این پروفیل را حتما تا به حال بر روی سقف‌های شیب دار و شیروانی دیده‌اید که برای هدایت آب باران و برف از سقف به سمت پایین مسیری را ایجاد کرده است.

پروفیل آبرو در  دو نوع یک طرفه و دوطرفه تولید می‌شود. در پروفیل آبرو یک طرفه تنها از یک سمت پروفیل امکان نصب و اتصال آن وجود دارد اما در نوع دوطرفه، پروفیل را می‌توان از هر سمتی که مناسب‌تر است، نصب کرد.

نام دیگر پروفیل آبرو، گاتر شیروانی است. گاهی گاتر شیروانی را برای زیبایی بیشتر رنگ آمیزی می‌کنند و اگر شما نیز این پروفیل را در موقعیتی در معرض دید نصب می‌کنید، می‌توانید نوع رنگی آن را خریداری نمایید.

اما آیا پروفیل آبرو تنها یک وظیفه را بر عهده دارد؟ 

کاربردهای پروفیل آبرو 

اصلی‌ترین کاربرد پروفیل آبرو، کنترل، جمع آوری و هدایت آب و مایعات از روی پوشش انواع سقف‌ها به سمت خروجی است و تفاوتی ندارد که نوع سقف شیروانی و یا غیر شیروانی باشد. با اینکه به ظاهرا وظیفه‌ی کوچکی بر عهده این پروفیل است اما همه می‌دانیم که بدون استفاده از آن چه وضعیتی در انتظار سقف سازه و ساختمان خواهد بود.

پروفیل آبرو را به ساندویچ پانل‌های سقفی نیز به منظور هدایت آب باران متصل می‌کنند.

از این پروفیل در محیط‌های پرورش مرغ، گاو و گلخانه نیز استفاده می‌شود. همچنین در انواع پارکینگ‌ها به منظور هدایت جریان آب پروفیل آبرو کاربرد دارد.

اما متمایزترین کاربرد پروفیل آبرو در ساخت درب‌‌های چوبی و ام دی افی است.

خرید پروفیل آبرو در اصفهان

انواع پروفیل آبرو

پروفیل‌های آبرو در مدل‌ها، ابعاد و شکل‌های متنوع و گوناگونی تولید شده که هر کدام به منظور استفاده در مکان خاصی مناسب است. در میان انواع این پروفیل دو نوع پروفیل آبرو لندنی و پروفیل آبرو جعبه‌ی متداول‌تر و رایج‌ترند که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت:

پروفیل لندنی: پرکاربردترین و رایج‌ترین نوع پروفیل آبرو است که از آن در اجرای سقف‌های بزرگ و عظیم استفاده می‌شود. ضخامت این پروفیل ۰.۴ میلیمتر و طول آن حداکثر ۳ متر خواهد بود. برای نصب پروفیل لندنی بر روی سقف‌ها بسته به طول سقف تعدادی از این پروفیل‌ها را به هم متصل می‌کنند. اگر طول پروفیل‌ها بیشتر از طول سقف شد، اضافات آن را با دستگاه‌های مخصوص برش خواهند داد.

پروفیل لندنی قیمت مناسبی دارد اما با وجود اینکه از ورق‌های گالوانیزه تولید می‌شود، نسبت به دیگر انواع پروفیل طول عمر کمتری دارد. علت این امر ضخامت پایین پروفیل آبرو لندنی است. به عبارتی دیگر این پروفیل در برابر خوردگی و فرسایش آسیب پذیرتر است.

پروفیل جعبه‌ای: قیمت پروفیل آبرو مدل جعبه‌ای به دلیل زیبایی ظاهری و ضخامت بیش از ۰.۴ میلیمتر نسبت به پروفیل لندنی بیشتر است. این پروفیل همچنین طول عمر بالاتری نسبت به پروفیل لندنی داشته و در برابر رطوبت و فرسایش مقاومت بیشتری دارد.

پروفیل جعبه‌ای در انواع سقف‌‌های شیروانی و یا غیر شیروانی ساختمان‌های بزرگ و عظیمی مثل رستوران‌ها، سوله‌ها، ساختمان‌های صنعتی و تولیدی، بیمارستان‌ها و … نصب خواهد شد.

مشخصات فنی پروفیل آبرو 

پروفیل آبرو دارای مشخصات فنی چون: ضخامت، طول، ارتفاع و وزن است. پروفیل آبرو را می‌توان به صورت سفارشی و در ابعاد موردنیاز مشتریان تولید نمود اما به صورت استاندارد در بازار پروفیل آبرو را می‌توان با مشخصات زیر مشاهده کرد:

  • ضخامت: ۲ تا ۳ میلیمتر
  • ارتفاع: ۱۶ سانتی متر
  • طول شاخه: ۶ متر
  • وزن: حداقل ۷۰ کیلوگرم

شایان ذکر است که ارتفاع و وزن پروفیل آبرو متناسب با ابعاد آن تغییر می‌کند. به خصوص وزن این پروفیل به نوع، ضخامت و طول آن بستگی دارد.

پروفیل آبرو از چه ورق‌هایی تولید می شود؟

از آن جایی که هدایت و انتقال آب و مایعات اصلی‌ترین کاربرد این پروفیل است، پس قطعاً باید از ورق‌هایی تولید شود که در برابر آب و مایعات مقاومت کافی را داشته باشد.

به عبارت دیگر پروفیل آبرو در درجه‌ی اول باید ضد آب باشد تا به مرور زمان دچار خوردگی و زنگ زدگی نشود. از طرف دیگر پروفیل‌های آبرو معمولاً بیرون و در معرض نور مستقیم خورشید و شرایط آب و هوایی مختلف نصب می‌شوند پس باید به طور کلی از ورق‌های مقاوم، ضدزنگ و با طول عمر بالا تولید شوند.

در صنعت فولاد ورقی که این خصوصیات را داشته باشد، ورق‌ گالوانیزه است. ورق گالوانیزه یا ورق گالوانیزه رنگی دارای ویژگی‌های چون: مقاومت بالا در برابر خوردگی، زنگ زدگی، فرسایش و طول عمر بالا است و با قیمت نسبتاً مناسبی که دارد بهترین گزینه برای تولید پروفیل آبرو محسوب می‌شود.

از این رو قیمت روز پروفیل آبرو به قیمت روز ورق گالوانیزه بستگی دارد.

اما نکته‌ی دیگری که باید به آن توجه داشت لزوم سبک وزن بودن پروفیل آبرو به منظور سهولت در نصب و جابه جایی در ارتفاعات است. به همین دلیل برای تولید آن تنها از ورق‌های گالوانیزه و رنگی با ضخامت بین ۲ تا ۳ میلیمتر استفاده می‌شود تا وزن آن از حد مجاز فراتر نرود.

قیمت پروفیل آبرو

قیمت پروفیل آبرو با توجه به مشخصات فنی آن مشخص خواهد شد. ضخامت، طول، ارتفاع در تعیین قیمت آن نقش دارند.

وزن پروفیل آبرو از دیگر مشخصاتی است که در تعیین قیمت پروفیل آبرو نقش اساسی بر عهده دارد تا جایی که در بازار، قیمت این پروفیل را براساس وزن آن تعیین و اعلام می‌کنند.

نوع پروفیل آبرو، یک طرفه یا دوطرفه بودن آن و نیز مارک این پروفیل نیز در قیمت آن تفاوت زیادی ایجاد می‌کنند. برای استعلام قیمت انواع پروفیل آبرو به سایت آرادآهن مراجعه نموده و یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

قیمت روز پروفیل آبرو:

قیمت روز پروفیل آبرو نیز چون دیگر اقلام موجود در بازار در طول هفته و یا حتی روز دچار تغییر خواهد شد. تورم و تحریم در طی سال‌های گذشته موجب افزایش روزانه نرخ دلار و در پی آن افزایش قیمت تمامی محصولات و کالاهای موجود در کشور شده است.

قیمت انواع مقاطع فولادی از جمله پروفیل آبرو نیز از این قاعده مستثنی نبوده و مرتباً در حال نوسان است. به همین دلیل توصیه می‌شود قیمت روز پروفیل آبرو را قبل از اقدام به خرید آن استعلام نمایید.بهتر است برای استعلام قیمت روز این پروفیل به مراجع معتبر مراجعه نمایید که از آخرین قیمت‌ها اطلاعات درستی در دست داشته باشند.

بازرگانی آراد آهن با رصد لحظه به لحظه بازار آهن و فولاد کشور بلافاصله بعد از هر گونه نوسانی قیمتی که در این بازار رخ می‌دهد، قیمت انواع مقاطع فولادی از جمله پروفیل آبرو را در سایت خود به روز رسانی می‌نماید.

پروفیل آبرو ازکجا بخریم؟

خرید پروفیل آبرو برای اطمینان از کیفیت و قیمت باید از مراکز معتبر انجام شود. فراموش نکنید که کیفیت پروفیل آبرو به دلیل اهمیت کاربرد آن در جلوگیری از وارد آمدن خسارات احتمالی به سازه و ساختمان بسیار مطرح است.

بنابراین توصیه می‌کنیم برای خرید پروفیل آبرو تمامی شرایط ساختمان و شرایط محیطی و منطقه‌ی را به درستی سنجیده و سپس اقدام نمایید.

برای اطمینان خاطر بیشتر از انتخابی درست می‌توانید از مشاوره‌ی رایگان متخصصان ما بهره‌مند شوید.

فروش انواع پروفیل آبرو در اصفهان

فروش انواع پروفیل آبرو در اصفهان توسط بازرگانی آراد آهن با نازلترین قیمت توسط صورت می‌گیرد. شما می‌توانید به منظور خرید انواع پروفیل به صورت حضوری در ساعات ادارای به آدرس درج شده در سایت مراجعه نمایید.

بازرگانی آرادآهن برای فروش انواع پروفیل آبرو در اصفهان و  به منظور رفاه بیشتر حال مشتریان خود امکان خرید غیرحضوری را از طریق سایت و یا برقراری تماس تلفنی نیز فراهم آورده است.

مرکز پخش پروفیل آبرو در اصفهان

به منظور تهیه پروفیل آبرو تنها به مرکز پخش پروفیل آبرو در اصفهان که از سابقه و اعتبار کافی برخوردار است، مراجعه نمایید تا هم از کیفیت محصول ارائه شده و هم از قیمت پیشنهادی آن اطمینان داشته باشید.

بازرگانی آراد آهن مرکز فروش پروفیل آبرو در اصفهان با بیش از بیست سال سابقه محصولات خود را ضمانت اصالت و قیمت عرضه می‌نماید.

تامین کننده انواع پروفیل در ایران

بازرگانی آرادآهن تامین کننده انواع پروفیل در ایران، محصولات فولادی خود را با مناسب‌ترین قیمت از بهترین تولید کنندگان داخلی تأمین نموده و در سراسر کشور عرضه می‌نماید.

جهت اطلاع از شرایط فروش بازرگانی آرادآهن تامین کننده انواع پروفیل در ایران با شماره‌ی: ۳۴۰۵۵-۰۳۱ تماس بگیرید.