آراد آهن اسپادانا

بازار آهن در دستان شماست

031-34055

همه چیزهایی که باید درمورد پروفیل زد ۲۰ بدانید

قیمت پروفیل زد
به این مقاله امتیاز دهید

در صنایع مختلف از انواع پروفیل آهنی استفاده می شود. یکی از انواع پروفیل ها، پروفیل زد است که در سایزهای مختلفی در کارخانه های داخلی تولید و به بازار عرضه می شود. کیفیت محصولات کارخانجات مختلف با یکدیگر تفاوت دارد و این به دلیل استفاده از تکنولوژی ها و مواد اولیه متفاوت در هر یک از کارخانه ها است. از سایزهای رایج تولید شده پروفیل زد، سایز ۲۰ است. ما در این مطلب شما را با قیمت پروفیل زد ۲۰ و هر آنچه که باید در مورد این محصول فولادی بدانید، آشنا می کنیم.

پروفیل زد چیست؟

قبل از این که به پروفیل زد بپردازیم، بهتر است تعریف مشخصی از پروفیل داشته باشیم. به طور کلی به هر محصول فولادی که در طول مشخص، سطح مقطع ثابتی داشته باشد، پروفیل می گویند. پروفیل ها را می توان به دو دسته پروفیل باز و پروفیل بسته تقسیم کرد. پروفیل زد در دسته پروفیل های باز جای دارد و کاربردهای زیادی برای این محصول فولادی تعریف شده است. کارخانه های زیادی در داخل کشور برای تامین نیاز جامعه به این محصول، در تلاش هستند و محصولات متنوعی را به بازار عرضه می کنند.

پروفیل زد را در سایزهای مختلفی در بازار می توانید بیابید که از پرمصرف ترین سایزها می توان به پروفیل زد ۲۰ اشاره کرد. به دلیل کاربرد وسیع این نوع پروفیل، قیمت پروفیل زد ۲۰ در بسیاری از مراجع فروش ارائه می شود. لازم به ذکر است که این سایز از پروفیل های z نیز دارای تنوع محصولی هستند. به عنوان مثال ممکن است شما به دنبال قیمت زد ۲۰ ضخامت ۲ باشید. در ادامه شما را بیشتر با مشخصات فنی این پروفیل آشنا می کنیم.

مشخصات فنی پروفیل زد ۲۰

همه افراد هنگام خرید پروفیل ۲۰ به مشخصات فنی آن توجه می کنند. در خرید هر محصولی، کیفیت محصول بیش از همه چیز اهمیت دارد. از مشخصات فنی پروفیل زد ۲۰ می توان به ضخامت، مواد اولیه به کار رفته و وزن آن اشاره کرد. بدیهی است که با افزایش ضخامت پروفیل زد ۲۰، قیمت پروفیل زد ۲۰ نیز بیشتر می شود. حتما می دانید که فروش انواع آهن آلات بر حسب وزن آنها صورت می گیرد و هر چه وزن بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. به عنوان مثال قیمت z ضخامت ۲.۵ در یک طول یکسان کمتر از قیمت زد ضخامت ۳ خواهد بود.

در تولید انواع آهن آلات نیاز به تبعیت از استانداردهای ملی و بین المللی است. دارا بودن استاندارد تولید، بسیار حائز اهمیت است. برای خرید پروفیل z ۲۰ می توانید به سایت های معتبر فروش آهن آلات در کشور مراجعه کنید. آراد آهن یکی از برترین مراجع فروش آهن آلات در کشور است که در زمینه عرضه پروفیل ۲۰ نیز از جمله مراجع برتر می باشد.

کاربرد پروفیل زد ۲۰

امروزه آهن آلات از مهم ترین و اساسی ترین محصولات در صنایع مختلف محسوب می شوند. هر یک از پروفیل ها در جای مشخصی به کار برده می شوند. پروفیل z نیز در این میان کاربردهای مشخصی دارد. از کاربرد پروفیل زد ۲۰ می توان به استفاده در سقف سالن های بزرگ مثل سوله، انبار، سالن ورزشی و پارکینگ اشاره کرد. اگر کمی دقت داشته باشید، در ایستگاه های سوخت رسانی، ایستگاه های اتوبوس، ترن و مصارف صنعتی مشابه این پروفیل ها مشاهده می کنید. به منظور خرید پروفیل زد ۲۰ می توانید به سایت آراد آهن مراجعه کنید و در صورت نیاز به راهنمایی با شماره های تماس مندرج در سایت با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

قیمت پروفیل زد ۲۰

 قیمت پروفیل زد ۲۰ مانند دیگر مقاطع فولادی به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله عوامل تاثیرگذار در قیمت این محصول فولادی می‌توان به کارخانه تولید کننده، مواد اولیه، ضخامت و کیفیت آن اشاره کرد. شما از چه مراجعی برای اطلاع از قیمت انواع آهن آلات استفاده می کنید؟ قیمت پروفیل زد ۲۰ کارخانه های مختلف با انواع ضخامت در سایت آراد آهن به صورت لحظه ای به روز رسانی می شود. ما در آراد آهن تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات برتر و جلب رضایت مشتریان می کنیم. برای خرید z می توانید به سایت آراد آهن مراجعه کنید و تنها با چند کلیک سفارش خود را ثبت نمایید. شما با مطالعه قیمت انواع پروفیل زد به این نتیجه می رسید که بهترین قیمت پروفیل زد ۲۰ در سایت آراد آهن ارائه می شود و شما نیز می توانید از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

قیمت روز پروفیل ۲۰

قیمت روز پروفیل زد ۲۰ مانند سایر مقاطع فولادی دست خوش نوسان است. حتما می دانید که قیمت روز پروفیل نیز به نرخ ارز و دلار، میزان عرضه و تقاضا و قیمت جهانی فولاد بستگی دارد. اگر میزان تقاضا نسبت به عرضه بیشتر باشد، قیمت محصول مورد نظر رشد خواهد کرد. همانطور که در بخش قبل نیز اشاره کردیم، ویژگی های پروفیل زد ۲۰ نیز در قیمت آن موثر است اما مهم تر از این بحث قیمت روز محصولات فولادی است. برای این که خرید مطمئنی داشته باشید باید از اخبار و اتفاقات رخ داده مطلع باشید و قیمت روز پروفیل ۲۰ را بتوانید پیش بینی کنید.

شاید شما هم به دنبال ارزان ترین قیمت z هستید و این کار تنها با تحقیق در بازار و شناخت مراجع معتبر فروش صورت می گیرد. به عنوان مثال آراد آهن نمایندگی فروش پروفیل زد ۲۰ در ایران است و همین مسئله باعث می شود تا قیمت مناسبی برای محصول ارائه دهد. با مراجعه به سایت آراد آهن می توانید از قیمت روز مقاطع فولادی مختلف مطلع شوید و در صورت وجود شرایط مناسب نسبت به خرید پروفیل زد ۲۰ اقدام کنید.

خرید پروفیل z 20

خرید پروفیل z 20 برای پیشبرد پروژه های مشخص برای بسیاری از افراد الزامی است. کارخانه های زیادی در داخل کشور پروفیل زد ۲۰ تولید و به بازار عرضه می کنند. به منظور اینکه این محصول فولادی به سادگی به دست مصرف کنندگان برسد، مراجع معتبر نسبت به فروش زد اقدام کرده اند. یکی از مراجع فروش برتر در کشور مجموعه آراد آهن است که با چند دهه سابقه و ارائه خدمات ارزنده توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کند. این مجموعه با فروش z به بهترین قیمت روز، سعی در تامین نیازهای جامعه دارد.

آراد آهن نمایندگی فروش پروفیل زد ۲۰ در تهران،  مشهد، اصفهان، مشهد، تبریز، بندرعباس، اهواز، یاسوج، خرم آباد، همدان، رشت، کرج، قزوین، شیراز، زاهدان، بجنورد، کاشان و یزد است. به دلیل اینکه اصفهان در مرکز کشور واقع شده است و مجموعه های بزرگی در این شهر مشغول تولید مقاطع فولادی هستند، این شرکت با همکاری با این کارخانه ها با بهترین شرایط محصولات فولادی را به دست مشتریان می رساند. اگر شما نیز قصد خرید پروفیل z 20 دارید و تا کنون با این مجموعه همکاری نداشته اید، می توانید تنها با یک تماس با آراد آهن همکاری خود را آغاز کنید و محصولات فوبادی را با بهترین قیمت تهیه نمایید.

جمع بندی

از انواع مقاطع فولادی می توان به پروفیل زد اشاره کرد که در ساخت سازه سالن های بزرگ کاربرد گسترده ای دارد. یکی از انواع پروفیل زد ، پروفیل زد ۲۰ است که با توجه به ویژگی ها و ابعاد آن، از این سایز بیشتر استفاده می شود. قیمت پروفیل زد ۲۰ به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله این عوامل می توان به ضخامت، کیفیت و … اشاره کرد. مجموعه هایی مانند آراد آهن در فروش پروفیل زد ۲۰ در کشور نقش بسیار مهمی دارند. شما برای خرید انواع آهن آلات می توانید به سایت آراد آهن مراجعه کنید. به منظور اطلاع از قیمت روز پروفیل زد ۲۰ نیز می توانید عضو کانال تلگرامی آراد آهن شوید و یا در سایت به جداول مندرج و مرتب مراجعه کنید.