آراد آهن اسپادانا

بازار آهن در دستان شماست

031-34055

خرید مستقیم میلگرد از کارخانه

میلگرد درب کارخانه
۴.۸/۵ - (۶ امتیاز)

آراد آهن مرکز فروش انواع آهن آلات به قیمت درب کارخانه. 

برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره رایگان کارشناسان فروش ما بر روی دکمه زیر کلیک کنید یا با شماره درج شده روی سایت تماس بگیرید .

میلگردها از پرکاربردترین مقاطع فولادی به شمار می‌روند که نقش حساسی را در مستحکم سازی، انواع سازه‌های عمرانی و شهری ایفا می‌کنند. 

کیفیت این مقاطع فولادی اثر مستقیمی روی میزان مقاومت ساختمان در برابر نیروهای جانبی و به ویژه زلزله‌ها ایفا می‌کند. 

از این رو هنگام خرید این محصول، باید به کیفیت آن و اعتبار کارخانۀ سازنده‌اش دقت داشت.
از طرفی، به دلیل اینکه برای تکمیل هر پروژه، حجم بالایی از آرماتور مورد مصرف قرار می‌گیرد؛ پس، بهترین راه برای سرشکن کردن هزینه‌های ناشی از تأمین این مقاطع فولادی، خرید مستقیم میلگرد از کارخانه است.

اما چگونه می‌توان به صورت مستقیم از کارخانجات، این مقطع فولادی را خریداری کرد؟ کدام کارخانجات میلگردهای باکیفیت‌تری تولید میکنند؟

در صورتی که قصد تأمین این مقطع فولادی را برای تکمیل پروژ‌ه‌های خود دارید، خواندن این مقاله و نکاتی که در آن بیان شده است، قطعا برای شما مفید خواهد بود.

میلگرد درب کارخانه

نکاتی که باید قبل از خرید مستقیم میلگرد در نظر بگیرید:

قبل از اینکه برای خرید مستقیم میلگرد از کارخانه اقدام کنید، باید نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • از آن‌جایی که کارخانجات مختلف از دستگاه‌ها، مواد اولیه، روش‌ها و تکنولوژی‌های متفاوتی برای تولید محصولات خود استفاده می‌کنند، در نتیجه میلگردهای خود را با درجات مختلفی از کیفیت عرضه می‌نمایند.
 
  • در بازار، محصولات هر کارخانه‌ای با توجه به درجۀ مرغوبیت، میزان عرضه و تقاضا، شاخص‌های اصلی بازار آهن و فولاد جهانی و غیره قیمت گذاری خواهند شد و از این رو قیمت محصولات برندهای مختلف، با یکدیگر تفاوت دارند.
 
  • از طرفی، در بازار آهن کشور، میان تولیدکنندگان رقابت وجود دارد و این امر هم می‌تواند روی سیاست‌های قیمت‌گذاری کارنجات اثر بگذارد. به همین دلیل ممکن است قیمت فروش کارخانه‌ای، علیرغم کیفیت بالای آن، باز هم مناسب اعلام شود.
 
  • خرید مستقیم میلگرد از کارخانه، باصرف‌ترین روش تهیه این مقاطع فولادی برای تکمیل پروژه‌های عمرانی است؛ اما، کارخانجات محصولات خود را تنها در تناژهای بالا و به صورت عمده عرضه می‌کنند. بیشتر تولیدکنندگان سفارشات با حجم کمتر از ۲۴ یا ۲۵ تن را نمی‌پذیرند. پس،
 
  • اگر حجم میلگرد موردنیاز پروژه شما کمتر از این مقدار است، باید برای خرید بدون واسطه میلگرد به بنگاه‌ها یا شرکت‌های بازرگانی معتبر مراجعه کنید. بازرگانی آرادآهن یکی از این مراکز است که می‌تواند میلگرد موردنیاز شما را با بهترین کیفیت و از معتبرترین تولیدکنندگان با قیمت‌های بسیار نزدیک به درب کارخانه تامین نماید.
 

حال این سوال مطرح خواهد شد که اگر قصد خرید مستقیم میلگرد با حجمی بیش از ۲۴ تن را داشته باشیم، باید چگونه اقدام کنیم؟

چگونه برای خرید مستقیم میلگرد از کارخانه اقدام کنیم؟

کارخانجات مختلف شرایط ویژه و متفاوتی را برای فروش محصولات خود در نظر می‌گیرند؛ که یکی از آن‌ها فروش با حداقل تناژهای مشخص شده است. همانطور که قبلا اشاره کردیم، این حداقل توسط بیشتر کارخانجات ۲۵ تن یا حدودا ۱۲ بندیل مشخص می‌شود. هر بندیل بسته به سایز آرماتور، بین ۲ تا ۵.۵ تن وزن دارد.

پس برای خرید مستقیم میلگرد ابتدا باید کارخانه موردنظر خود را انتخاب کنید. پس از آن، باید کیفیت محصولات تولیدکننده موردنظر را بررسی کرده و تنها در صورتی برای سفارش اقدام کنید که از این مشخصه اطمینان حاصل کرده باشید.

معیار دیگری که باید حتما به آن دقت کنید، میزان فاصلۀ کارخانه تا محل تخلیه بار است؛ چرا که متاسفانه تعرفه‌های حمل ونقل در کشور ما بسیار زیاد است و در صورتی که این فاصله بیش از حد باشد، ممکن است حتی کرایۀ بار شما، از قیمت خرید مستقیم میلگرد بیشتر شود.

در آخر، باید قیمت روز محصولات کارخانه و شرایط فروش را از طریق سایت یا تماس با مرکز فروش آن استعلام کنید. شما می‌توانید آخرین قیمت میلگرد کارخانجات مختلف را در سایت آراد آهن هم مشاهده و با یکدیگر مقایسه کنید.

خرید مستقیم میلگرد درب کارخانه

چه مراحلی را باید برای خرید مستقیم میلگرد از کارخانه طی کرد؟

بعد از اینکه قیمت و شرایط کارخانه را بررسی کردید و به صورت قطعی تصمیم به خرید گرفتید، باید مدارکی را برای خرید مستقیم میلگرد آماده کنید و مراحل زیر را پشت سر بگذارید:

  • در ابتدا باید نوع، سایز و گرید میلگردها را مشخص کنید. همچنین باید وزن تقریبی بار خود را هم با کمک مهندسان پروژه محاسبه نمایید. چرا که هرگونه خطایی در سفارش، منجر به تحمیل هزینه‌های گزاف بر دوش شما خواهد شد. فراموش نکنید که در خرید بدون واسطه میلگرد از کارخانه، اگر قصد ایجاد تغییراتی در سفارش خود داشته باشید، پذیرفته نخواهد شد و این شما هستید که خسارت می‌بینید. محاسبۀ وزن، برای انتخاب نوع ماشین مناسب و تعداد آن هم می‌تواند نیاز است. شایان ذکر است، معمولا برای خرید حدود ۱۲ بندیل یا همان ۲۵ تن، باید از حداقل یک تریلر استفاده کنید.

برای جلوگیری از هرگونه اشتباهی در تخمین سایز و وزن بار خود، می‌توانید از مشاورۀ رایگان کارشناسان آرادآهن کمک بگیرید.

  • از مسئول فروش کارخانه مدارکی را که باید برای خرید تحویل دهید، استعلام کنید؛ برخی از کارخانجات کارت ملی یا گواهی ارزش افزوده از شما درخواست می‌کنند یا از شما می‌خواهند که درخواست خرید خود را تنها در فرم‌ها و کاغذهایی با سربرگ‌ کارخانه ارائه دهید.
  • فراموش نکنید که حتما با مسئول فروش کارخانه در مورد تاریخ ارسال محموله به توافق برسید. چرا که، بیشتر کارخانجات تنها روزهای مشخصی از هفته ارسال بار دارند.
  • پس از اینکه با درخواست خرید شما موافقت شد، پیش فاکتوری برای شما صادر می‌شود و تنها زمانی محموله بارگیری خواهد شد که نسبت به تسویه فاکتور اقدام کرده باشید.کد پیگیری برای سفارش شما صادر می‌شود و پس از این می‌توانید سفارشات خود را از طریق این کد پیگیری کنید.

آراد آهن مرکز فروش انواع آهن آلات به قیمت درب کارخانه. 

برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره رایگان کارشناسان فروش ما بر روی دکمه زیر کلیک کنید یا با شماره درج شده روی سایت تماس بگیرید .

کدام کارخانجات در ایران بهترین میلگردها را تولید می‌کنند؟

در خرید مستقیم میلگرد، بسیار مهم است که شما چه کارخانه‌ای را برای این کار انتخاب می‌کنید. چرا که کارخانجات متعددی در این زمینه فعالیت دارند و انتخاب میان آن‌ها دشوار است. در ادامه شما را با برترین کارخانجات تولید این محصول آشنا خواهیم کرد:

در ایران، باکیفیت‌ترین میلگردها توسط کارخانه ذوب آهن اصفهان تولید می‌شود. این کارخانه اولین و بزرگترین مرکز تولید فولاد ساختمانی و ریلی در کشور به شمار می‌رود که فعالیت خود را از سال ۱۳۴۶ در جنوب غربی اصفهان آغاز کرده است. 

محصولات تولید شده توسط این کارخانه به میلگردهای ذوبی معروف هستند و به دلیل کیفیت بالاتر، معمولا با کمی اختلاف قیمت نسبت به محصولات مشابه در بازار عرضه می‌شود.

در صورتی که قصد خرید آرماتور کارخانه ذوب آهن را دارید، باید بدانید که محصولات این کارخانه در دو نوع ساده و آجدار و مطابق با استانداردهای تدوین شده در کشور روسیه تولید و پس از حک علامت ESCO  عرضه می‌شوند.

 همچنین پلاک‌هایی به این محصولات الصاق می‌شوند که روی آن‌ها مشخصاتی مثل نوع، وزن، سایز، آلیاژ، خواص، شماره ذوب، تاریخ تولید و غیره نوشته شده است.

خرید مستقیم میلگرد از کارخانه

۲- کارخانه فولاد خراسان

در صورتی که قصد خرید بدون واسطه میلگرد، برای پروژه‌های شرقی کشور را دارید، می‌توانید روی محصولات کارخانه فولاد خراسان حساب کنید.

 این مرکز به عنوان بزرگترین کارخانه فولاد در شرق کشور، از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است و محصولات خود را با نام میلگرد نیشابور و پس از حک علامت اختصاری  KSC CO CTبه بازار عرضه می‌کند.

محصولات کارخانه نیشابور در انواع ساده و آجدار در گرید A3 تولید می‌شوند و قطری بین ۱۰ تا ۳۲ میلیمتر دارند.

۳- کارخانه فولاد میانه

در صورتی که قصد خرید مستقیم میلگرد از کارخانجات غربی کشور را دارید، می‌توانید به کارخانه فولاد میانه مراجعه کنید. این کارخانه در استان آذربایجان شرقی واقع است و محصولات خود را مطابق با استانداردهای INSO 3132 تولید می‌کند.

 محصولات فولاد آذربایجان در سایزهای ۱۰ تا ۳۲ میلیمتر و در گرید A3 در بازار عرضه می‌شوند. علامت اختصاری که روی محصولات کارخانه فولاد میانه حک می‌شود، FF CT است.

علاوه بر این تولیدکنندگان، کارخانجاتی چون فولاد کویر کاشان، آناهیتا گیلان، فولاد روهینا، کوثر اهواز و غیره هم محصولات باکیفیتی را تولید می‌کنند.

روش خرید میلگرد بدون واسطه

در آخر باید بگوییم که خرید مستقیم میلگرد از کارخانه، به دلیل شرایطی خاصی که کارخانجات تعیین می‌کنند، همیشه هم مقرون به صرفه نخواهد بود. به خصوص که معمولا ثبت سفارش و پیگیری آن در کارخانجات با دردسرهای فراوانی همراه است.

در مقابل، شرکت‌های بازرگانی می‌توانند این محصولات را به صورت مستقیم از کارخانه و با قیمت‌های بسیار نزدیک به نرخ تولیدکنندگان، برای شما تأمین کنند.

 در واقع با مراجعه به این بازرگانی‌ها می‌توانید خرید میلگرد بدون واسطه و با کمترین قیمت ممکن و در تناژهای دلخواه را تجربه کنید.

بازرگانی آرادآهن یکی از این مراکز است که می‌تواند شما را در خرید مقاطع فولادی از مرحلۀ مشاوره تا تحویل سفارش همراهی کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.