لوگو آرادآهن
Search

لیست کارخانه ها

031-34055

تماس با ما

ارتباط با ما

دانشنامه

031-34055

کارخانه روهینا

مجتمع فولاد روهینا جنوب

شرکت روهینا جنوب از موفق ترین کارخانه های تولیدی فولاد و به خصوص میلگرد در استان خوزستان است. در واقع استان خوزستان به عنوان یکی از قطب های تولید فولاد در کشور شناخته می‌شود. و مجتمع فولاد روهینا جنوب نیز از شناخته شده ترین آنهاست. در حال حاضر این مجموعه با هدف تولید میلگرد در کشور مشغول به کار است.

مجتمع فولاد روهینا و تاریخچه آن

مجتمع فولاد روهینا توسط احمد امین فر، قائم مقام این شرکت در زمینی به مساحت ۱۰۰ هکتار در سال ۱۳۸۹ آغاز به کار کرده است. موقعیت مکانی این شرکت در منطقه شوشتر از توابع شهرستان دزفول استان خوزستان است. که منحصرا به تولید انواع میلگرد مشغول می‌باشد. مجموعه روهینا با در نظر داشتن اهدافی مشخص همواره در تلاش بوده تا محصولاتی مطابق با نیاز بازار و همچنین کیفیتی مناسب را عرضه نماید. مجتمع فولاد روهینا با به کارگیری حدود ۱۰۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۵۰۰۰ نفر به شکل غیر مستقیم سعی در اشتغال زایی بیشتر و همچنین توسعه فعالیت خود دارد. از جمله این اهداف می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حفظ سلامت محیط زیست: پساب های این مجموعه به هیچ عنوان دفع نشده و از طریق سیستم تصفیه برای درختکاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • حضور در بازارهای خارجی و صادرات: در حال حاضر حدود ۷۰ درصد از محصولات شرکت روهینا به افغانستان، عراق و برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می‌شود.
  • تولید محصولات با کیفیت: با توجه به اینکه از تجهیزاتی مانند دستگاه های برش مخصوص، تجهیزات پیش رفته جوشکاری، سیستم های بسته بندی اتوماسیون، بسترهای خنک کننده و… سبب شده تا محصولات این مجموعه با کیفیت مناسب روانه بازار شوند.

تولیدات مجتمع فولاد روهینا

همان طور که اشاره شد تولیدات مجتمع فولاد روهینا در زمینه انواع میلگرد میباشد. و این شرکت با توجه به این هدف اقدام به احداث دو فاز تولید نورد ریبر و ذوب نورد با ظرفیت مشخص، برای تولید محصولات خود نموده است.

فاز اول، ذوب و نورد پیوسته میلگرد (میدا): شرکت روهینا با استفاده از ضایعات آهن و همچنین آهن اسفنجی به عنوان ماده اولیه، اقدام به تولید میلگرد می‌نماید. این شرکت با به کار گیری تکنولوژی جدید و کوره پیش گرم این مواد اولیه را ذوب و آماده تولید می‌کنند. این روش سبب می‌شود تا مصرف انرژی تا حد قابل ملاحظه ای کاهش یافته است. و در نهایت با کاهش قیمت میلگرد مجتمع فولاد روهینا مواجه می‌شویم.

فاز دوم، نورد میلگرد ریبار:مجتمع فولاد روهینا در مرحله تولید میلگرد نیز مانند مرحله ذوب یا میدا از شمش ۱۵۰*۱۵۰ به عنوان ماده اولیه استفاده می‌گردد. این شرکت با بهره گیری از تجهزات به روز و روش نوین جوش سر به سر موجب می‌شوند تا از هدر رفتن و ضایع شدن شمش های خارج شده از کوره تا میزان چشمگیری جلوگیری شود. این یک ویژگی مهم برای تولید میلگردهای سایز ۸ تا ۴۰ این شرکت با گریدهای A1، A2، A3 و A4 می‌باشد.

مجتمع فولاد روهینا

مشخصات فنی میلگرد روهینا

میلگرد مجتمع فولاد روهینا با گریدهای مختلفی تولید و روانه بازار می‌شوند. برای آگاهی بیشتر با توضیح مشخصات فنی میلگرد مجتمع فولاد روهینا می پردازیم. میلگرد با گرید A1 دارای سطحی صاف و بدون آج است. که از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است؛ چراکه از این نوع میلگرد برای خم کاری استفاده می‌شود. آنالیز یا گرید A2 نیز با ۱۹ درصد انعطاف پذیری، به عنوان میلگرد نرم شناخته می‌شود. این میلگرد همچنین از از آج های مارپیچ برخوردار است. گرید A3 انعطاف پذیری کمتری داشته و آج های آن به شکل جناقی هستند. گرید A4 دارای آج مرکبی است و نکته ای که درباره این نوع گرید وجود دارد این است. که از استحکام بسیار زیادی برخوردار هستند.

نمایندگی فروش میلگرد مجتمع فولاد روهینا

داشتن نمایندگی فروش بستری مناسب را برای توسعه کسب و کار هر شرکتی فراهم می‌سازد.  نمایندگی فروش موجب می‌شود. تا از مزایایی مانند درآمد بیشتر، بوجود آمدن یک سیستم مدیریتی بهتر، بازاریابی گسترده تر و فروش بیشتر بهره مند شوند. از این رو شرکت آراد آهن با داشتن نمایندگی معتبر شرکت میلگرد رهینا جنوب توانسته در صدد تحقق این مزایا برآید. شرکت آراد آهن نمایندگی فروش میلگرد مجتمع فولاد روهینا جنوب مجموعه ای فعال و معتبر در زمینه فروش آهن آلات و میلگرد است. و با سال ها تجربه محصولاتی با بهترین قیمت را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. شرکت آراد آهن مرجع فروش میلگرد و کلیه اهن آلات ساختمانی و صنعتی به شمار می‌آید. و در این زمینه راهنمای معتبر و مناسبی برای شما خواهد بود.

راهنمای خرید میلگرد مجتمع فولاد روهینا از آراد آهن

مسلما برای خرید هر نوع محصولی دانستن بسیار نکات شما را در تجربه خریدی بهتر یاری میکند. میلگرد  به عنوان یک محصول پرکاربرد در صنعت ساخت و ساز،  گستردگی بالایی میزان خرید در سطح کشور را داراست. آشنایی با  انواع میلگرد و کاربرد آنها، عوامل موثر بر قیمت میلگرد و همچنین قیمت روز میلگرد از جمله مسائلی هستند که باید قبل از خرید بررسی شوند. در این میان شما می‌توانید از طریق راهنمای خرید میلگرد روهینا جنوب از آراد آهن به راحتی هر آنچه را که نیاز دارید. بدانید از طریق کارشناسان این شرکت اطلاع پیدا کنید. شرکت آراد آهن یک مجموعه تخصصی در زمینه فروش و قیمت گذاری میلگرد است. که اطلاعات دقیق و لحظه ای را در اختیار شما قرار خواهد داد.

میلگرد مجتمع فولاد روهینا

قیمت روز میلگرد مجتمع فولاد روهینا

عوامل مختلفی در تعیین قیمت روز میلگرد روهینا تاثیر دارند. برای مثال با تغییر قیمت مواد اولیه (شمش) تولید میلگرد قیمت نهایی آن نیز تغییر خواهد کرد. از طرفی دیگر عواملی مانند قیمت دلار و نوسانات ارز، افزایش حقوق کارگران و کارکنان مجموعه هزینه حمل و نقل محصولات به مراکز فروش، قیمت های جهانی آهن آلات و… نیز وجود دارند که بر تعیین قیمت میلگرد اثرگذار خواهند بود. نکته ای که در مورد قیمت میلگرد وجود دارد این است. که به دلیل عوامل ذکر شده و به خصوص نوسانات بازار و ارز قیمت میلگرد به صورت لحظه ای و به روز مشخص می‌شود. برای آگاهی از قیمت لحظه ای میلگرد روهینا جنوب می‌توانید. به سایت آهن آراد نمایندگی رسمی این شرکت مراجعه کرده و از قیمت دقیق و روز میلگرد اطلاع پیدا کنید.

وزن میلگردمجتمع فولاد روهینا

دانستن چگونگی محاسبه وزن میلگرد از آن جهت اهمیت دارد. که به عنوان یک خریدار بایستی از صحت وزن و مشخصات فنی محصول آگاهی کامل را داشته باشید. بنابراین ضروری است تا با روش های محاسبه وزن آشنا شوید.

امروزه روش های مختلفی برای تعیین وزن میلگرد روهینا جنوب وجود دارند. که اگر بخواهیم روش قدیمی را عنوان کنیم با این صورت است که:

۱۰۰۰/۸.۷ * ۱۴/۳ * طول * شعاع * شعاع = وزن

اما روش دیگر مطابق با استاندارد ملی ایران نیز می‌باشد، به این صورت است که: برای محاسبه وزن میلگرد آجدار یا ساده، توان ۲ قطر آماتور را بر ۱۶۲ تقسیم می‌کنیم. برای سهولت محاسبه وزن میلگرد به محاسبگر میلگرد آراد آهن مراجعه نمایید.

سفارش آنلاین آهن آلات
مقالات
ورق
مقالات ورق
قیمت تیرآهن
مقالات تیرآهن
قیمت میلگرد
مقالات میلگرد
قیمت قوطی در آراد آهن
مقالات قوطی
قیمت پروفیل زد (Z)
مقالات پروفیل
قیمت لوله مبلی
مقالات لوله
قیمت محصولات مفتولی
مقالات مفتولی
قیمت نبشی
مقالات نبشی