آراد آهن اسپادانا

بازار آهن در دستان شماست

031-34055

پروفیل آبرو دو طرفه چیست

پروفیل آبرو
به این مقاله امتیاز دهید

پروفیل آبرو در دو نوع آبرو یک طرفه و آبرو دو طرفه در بازار موجود می‌باشد. آبرو دو طرفه، دو لبه دارد. و از هر دو طرف می‌توان آن را به کار متصل کرد. به همین علت به این نام شناخته شده است و معمولا با ضخامت‌ ۲.۵ و ۳ میلیمتر تولید می‌شوند. در این مقاله که توسط متخصصین شرکت آراد آهن گردآوری شده است. شما با پروفیل آبرو دو طرفه و نحوه ساخت آن آشنا خواهید شد. این مقاله به شما کمک می‌کند. تا اطلاعات مفیدی در زمینه این پروفیل و نیز نحوه انتخاب محصول مورد نیاز برای خرید آبرو دو طرفه را بدست آورید.

آبرو دوطرفه| فروش آبرو

تولید پروفیل آبرو دو طرفه

این پروفیل، مسیری برای عبور و انتقال آب از روی سطح سقف به سطح زمین فراهم می‌کند و به طور مداوم در تماس با آب و رطوبت قرار می‌گیرد، بنابراین برای تولید پروفیل آبرو دو طرفه  از ورق‌هایی مانند ورق گالوانیزه  یا ورق رنگی که مقاومت بالایی در برابر زنگ‌زدگی و خوردگی دارند، استفاده می‌کنند. بهتر است در مناطقی که بارندگی فراوانی دارد از بهترین نوع این محصول و نوع گالوانیزه، استفاده کرد. تا در اثر رطوبت، به سرعت دچار خوردگی و پوسیدگی نشده و سقف ساختمان، آسیب و خسارتی متحمل نشود.

پروفیل‌های آبرو‌ دو طرفه در ابعاد و سایزهای مختلف تولید می‌شوند. برای تولید این پروفیل ابتدا ورق فولادی را  در ضخامت و پهنای مورد نظر برش می‌زنند، سپس با کمک دستگاه رول فرمینگ که در آن، قالب‌های مخصوصی تعبیه شده، ورق را به شکل پروفیل آبرو دو طرفه درمی‌آورند. ضخامت ورق‌های فولادی مورد استفاده در تولید آبرو دو طرفه، معمولا ۲، ۲.۵ و ۳ است. تا این پروفیل وزنی سبک داشته باشد. و به آسانی به سطحی بالاتر از سطح زمین، حمل و برروی آن نصب شود.این پروفیل برای نصب و استفاده روی سقف شیروانی، سقف غیر شیروانی، سقف پارکینگ، سقف سوله و … کاربرد دارد.

خرید پروفیل

پروفیل‌ها در انواع و اشکال مختلفی تولید و روانه بازار می‌شوند و در صنعت ساختمان‌سازی بسیار کاربرد دارند. بعضی از پروفیل‌ها، در ساخت اولیه سازه و به منظور استحکام ساختمان استفاده نمی‌شوند. و مانند پروفیل آبرو دوطرفه، تنها نقش تکمیل کننده دارند. افرادی که قصد خرید پروفیل را دارند باید در ابتدا از یک فرد متخصص و باتجربه در این زمینه راهنمایی و کمک بگیرند.

و با توجه به وضعیت ساختمان و شرایط محیطی و آب و هوای محل سازه، نوع و ضخامت محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایند. تا خرید مطمئن‌تری داشته باشند.اگر نوع پروفیل آبرو انتخابی با شرایط محیطی سازه سازگار نباشد. سبب بروز مشکل شده و هزینه‌های گزافی را به مصرف‌کننده تحمیل می‌کند. شرکت بازرگانی آراد آهن، با داشتن کارشناسان و متخصصین خبره و باتجربه به مشتریان برای انتخاب نوع و ضخامت محصول مورد نیازشان و نیز قیمت پروفیل انتخابی، مشاوره رایگان ارائه می‌دهد. همچنین افرادی که قصد خرید پروفیل آبرو دو طرفه تهران را دارند با مراجعه به سایت آراد آهن می‌توانند قیمت روز پروفیل آبرو دو طرفه  را به صورت آنلاین و لحظه‌ای مشاهده نمایند. آراد آهن مفتخر است که با ارائه بهترین قیمت پروفیل در اصفهان، بیشترین میزان رضایت مشتری را در بین شرکت‌های فعال در بازار آهن‌آلات، سهم خود کرده‌است.

قیمت آبرو |آبرودوطرفه

خرید آبرو دو طرفه

قیمت آبرو دو طرفه با توجه به نوع ورق فولادی استفاده شده در تولید پروفیل، قیمت ارز، قیمت بازار آهن،عرضه و تقاضا، ضخامت و ابعاد محصول و … متفاوت است. قیمت آبروهای رنگی نسبت به آبروهای گالوانیزه، بیشتر است؛ اگر برای خرید آبرو دو طرفه، زیبایی ساختمان مد نظر باشد، می‌توان این آبروها را خریداری کرد. افرادی که برای خرید محصول مورد نظر خود، به دنبال بهترین قیمت آبرو دو طرفه هستند. می‌توانند با مراجعه به سایت آراد آهن ضمن دریافت اطلاعات در خصوص سایز و ابعاد محصولات ارائه شده. توسط شرکت آراد آهن اسپادانا ، قیمت روز آبرو دو طرفه را نیز مشاهده نمایند.

این قیمت به صورت لحظه‌ای و آنلاین توسط کارشناسان باتجربه این شرکت از کارخانه‌های برتر فولادی استعلام می‌شود. و در سایت آراد آهن قرار می‌گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره رایگان با کارشناسان فروش خبره این شرکت و نیز خرید آبرو دو طرفه از اصفهان می‌توانند با شماره ۳۴۰۵۵-۰۳۱ تماس حاصل نمایند. و یا با مراجعه به شبکه‌های اجتماعی این شرکت در تلگرام و اینستاگرام به نشانی آراد آهن ما را همراهی فرمایند.

فروش آبرو دو طرفه

شرکت آراد آهن اسپادانا یکی از شرکت‌های برتر در زمینه فروش آبرو دو طرفه  در اصفهان است که ضمن تضمین کیفیت تمامی محصولاتی که ارائه می‌دهد، سفارشات مشتریان خود را در سراسر ایران و در کمترین زمان ممکن و از طریق حمل و نقل باری کشور به آن‌ها تحویل می‌دهد. همچنین این شرکت مفتخر است. که انواع محصولات فولادی در ابعاد و سایزهای مختلف رابا بهترین و به روزترین قیمت ارائه می‌دهد. تمامی قیمت‌های مندرج در سایت آراد آهن و کانال تلگرام آراد آهن و پیج اینستاگرام آراد آهن به روز است. و مشتریان می‌توانند هم اینک برای اطلاع از قیمت آبرو دو طرفه امروز به سایت آرادآهن و یا شبکه‌های مجازی این شرکت مراجعه نمایند. و یا با کارشناسان برتر فروش این شرکت با شماره ۳۴۰۵۵-۰۳۱ تماس حاصل فرمایند.