لوگو آرادآهن
Search

لیست کارخانه ها

031-34055

تماس با ما

ارتباط با ما

دانشنامه

031-34055

کرخانه فولاد تاراز

آشنایی بیشتر با کارخانه فولاد تاراز شهرکرد

از مجموعه های موفق در صنعت آهن و فولاد، کارخانه فولاد تاراز شهرکرد است. این شرکت در مهرماه ۱۳۸۷ با سرمایه گذاری دو شرکت معتبر آتیه فولاد نقش جهان(سهامی خاص) و سرمایه گذاری توکا فولاد(سهامی عام) در فاز سوم شهرک صنعتی شهرکرد تاسیس. و در ۱۳۹۵ با ظرفیت تولید ۳۰۰۰۰۰ تن در سال، آغاز به بهره برداری کرد. از جمله سرمایه گذاران دیگر کارخانه فولاد تاراز شهرکرد، شرکت فولاد زاگرس چهارمحال و پارس فولاد مبین هستند. که با احداث کارخانه فولاد تاراز شهرکرد توانسته اند به صورت مستقیم برای ۲۰۰نفر و غیرمستقیم برای ۴۰۰نفر اشتغال زایی ایجاد کنند. محصولات فولاد تاراز چهار محال شامل ورق گالوانیزه با کیفیت بالا، ورق گالوانیزه دارای پوشش TOC و ورق گالوالوم است. که با توجه به ظرفیت بالای تولید، بخشی از این محصولات به کشورهای دیگر صادر میشود.

قیمت روز ورق گالوانیزه تازار شهرکرد

نام محصولضخامت (mm)عرض(m)حالتواحدقیمت (ریال)
ورق گالوانیزه تاراز چهارمحال ضخامت ۰.۴ عرض ۱۰.۴۱رولکیلوگرمتماس بگیرید
ورق گالوانیزه تاراز چهارمحال ضخامت ۰.۴ عرض ۱.۲۵ ۰.۴۱.۲۵رولکیلوگرمتماس بگیرید
ورق گالوانیزه تاراز چهارمحال ضخامت ۰.۴۵ عرض ۱.۲۵۰.۴۵۱.۲۵رولکیلوگرمتماس بگیرید
ورق گالوانیزه تاراز چهارمحال ضخامت ۰.۵ عرض ۱۰.۵۱رولکیلوگرمتماس بگیرید
ورق گالوانیزه تاراز چهارمحال ضخامت ۰.۵ عرض ۱.۲۵۰.۵۱.۲۵رولکیلوگرمتماس بگیرید
ورق گالوانیزه تاراز چهارمحال ضخامت .۵۵ عرض ۱۰.۵۵۱رولکیلوگرمتماس بگیرید
ورق گالوانیزه تاراز چهارمحال ضخامت ۰.۵۵ عرض ۱.۲۵۰.۵۵۱.۲۵رولکیلوگرمتماس بگیرید
ورق گالوانیزه تاراز چهارمحال ضخامت ۰.۶ عرض ۱۰.۶۱رولکیلوگرمتماس بگیرید
ورق گالوانیزه تاراز چهارمحال ضخامت ۰.۶ عرض ۱.۲۵۰.۶۱.۲۵رولکیلوگرمتماس بگیرید
ورق گالوانیزه تاراز چهارمحال ضخامت ۰.۷ عرض ۱۰.۷۱رولکیلوگرمتماس بگیرید
ورق گالوانیزه تاراز چهارمحال ضخامت ۰.۷۷ عرض ۱.۲۵۰.۷۱.۲۵رولکیلوگرمتماس بگیرید
ورق گالوانیزه تاراز چهارمحال ضخامت ۰.۸ عرض ۱۰.۸۱رولکیلوگرمتماس بگیرید
ورق گالوانیزه تاراز چهارمحال ضخامت ۰.۸ عرض ۱.۲۵۰.۸۱.۲۵رولکیلوگرمتماس بگیرید
ورق گالوانیزه تاراز چهارمحال ضخامت ۰.۹ عرض ۱۰.۹۱رولکیلوگرمتماس بگیرید
ورق گالوانیزه تاراز چهارمحال ضخامت ۰.۹ عرض ۱.۲۵۰.۹۱.۲۵رولکیلوگرمتماس بگیرید
ورق گالوانیزه تاراز چهارمحال ضخامت ۱ عرض ۱۱۱رولکیلوگرمتماس بگیرید
ورق گالوانیزه تاراز چهارمحال ضخامت ۱ عرض ۱.۲۵۱۱.۲۵رولکیلوگرمتماس بگیرید
ورق گالوانیزه تاراز چهارمحال ضخامت ۱ عرض ۱.۲۵۱.۲۱رولکیلوگرمتماس بگیرید
ورق گالوانیزه تاراز چهارمحال ضخامت ۱ عرض ۱.۲۵۱.۲۱.۲۵رولکیلوگرمتماس بگیرید
ورق گالوانیزه تاراز چهارمحال ضخامت ۱.۲۵ عرض ۱.۲۵۱.۲۵۱.۲۵رولکیلوگرمتماس بگیرید
ورق گالوانیزه تاراز چهارمحال ضخامت ۱.۲۵ عرض ۱۱.۲۵۱رولکیلوگرمتماس بگیرید
ورق گالوانیزه تاراز چهارمحال ضخامت ۱.۵ عرض ۱۱.۵۱رولکیلوگرمتماس بگیرید
ورق گالوانیزه تاراز چهارمحال ضخامت ۱.۵ عرض ۱.۲۵۱.۵۱.۲۵رولکیلوگرمتماس بگیرید
ورق گالوانیزه تاراز چهارمحال ضخامت ۱.۸ عرض ۱۱.۸۱رولکیلوگرمتماس بگیرید
ورق گالوانیزه تاراز چهارمحال ضخامت ۱.۸ عرض ۱.۲۵۱.۸۱.۲۵رولکیلوگرمتماس بگیرید
ورق گالوانیزه تاراز چهارمحال ضخامت ۲ عرض ۱۲۱رولکیلوگرمتماس بگیرید
ورق گالوانیزه تاراز چهارمحال ضخامت ۲ عرض ۱.۲۵۲۱.۲۵رولکیلوگرمتماس بگیرید

محصولات فولاد تاراز چهار محال

محصولات فولاد تاراز چهار محال توسط شرکت آراد آهن با بهترین قیمت و بهترین خدمات در اسرع وقت در بازار ایران عرضه می گردد. در زیر به انواع محصولات فولاد تاراز چهار محال اشاره کرده ایم:

۱- ورق گالوانیزه تاراز شهرکرد محصولیست که طی فرایند غوطه وری گرم، عنصر روی را مذاب میکنند و فولاد را در آن فرو میبرند تا روکشی بر روی فولاد ایجاد گردد. در خطوط تولید این کارخانه محصول گالوانیزه از  ۶۰ تا ۲۷۰ ml/gr ساخته میشود و دو گونه دارد. گل spangle و فاقد گل non spangle که مورد اول در برابر خوردگی مقاومت کمتری دارد. اما کارخانه ورق تاراز شهرکرد با استفاده از روی با خلوص بالا و دستگاههای پیشرفته و در کنار این موارد بررسی مداوم ناخالصی ها، موفق به تولید انواع ورق گالوانیزه، با کیفیت تر و با مقاومت بیشتری نسبت به سایر رقبا شده است.

۲- گالوانیزه رنگی یا گالواتاراز یکی دیگر از محصولات فولاد تاراز چهار محال میباشد. این ورقهای گالوانیزه با استفاده از فناوریهای روز دنیا‌، مزین به پوششی رنگی شده است. کارخانه فولاد تاراز شهرکرد مفتخر است که نخستین تولیدکننده ی این نوع ورق در سطح خاورمیانه است. از مشخصات ورق گالوانیزه شهرکرد از نوع رنگی آن میتوان از امکان تولید در رنگهای مختلف و متنوع، ضد لک انگشت، مقاومت حداقل سه برابر بیشتر نسبت به ورق گالوانیزه معمولی و کاهش هزینه های فرم دهی نام برد.

۳- گالوانوم محصولی است که در اثر ترکیب با آلومینیوم، روی و سیلیکون سبب ایجاد پوششی با مقاومت  و فرم پذیری بیشتر نسبت به انواع ورقهای گالوانیزه دیگر شده است. سیلیکون خاصیت چسبندگی ورق و پوشش را نیز می افزاید. و دارا بودن این خاصیت، رضایت مشتریان زیادی را در برداشته است.

استاندارد و کیفیت محصولات تاراز شهرکرد

تمام محصولات تولید شده در کارخانه تاراز شهرکرد، با توجه به آخرین استانداردهای روز جهانی وارد چرخه ی تولید میگردند. به همین دلیل در این قسمت به موضوع استاندارد و کیفیت محصولات تاراز شهرکرد پرداخته ایم.  کلاف های گالوانیزه ساخته شده توسط این کارخانه ضمن داشتن رنگها و ضخامتهای متفاوت، برگرفته از موادی با کیفیت است. این واحد همچنین موفق شده در سال ۲۰۱۵ دو ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۴۰۰۱ دریافت کند و دلیل این امر بالا بودن سطح بالا و صحیح تولید، سطح ایمنی کار، رعایت اصول حفظ محیط زیست و عدم تولید آلاینده های مضر است.

برای دستیابی و حفظ کیفیت مورد نظر و بالا بردن سیستم مدیریتی این واحد تولیدی موفق، آزمایشگاه کارخانه ورق تاراز شهرکرد از سیستم مدیریت کیفی بسیار بالایی بهره میبرد. هدف مدیران و کارکنان این مجموعه جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان است. استاندارد و کیفیت محصولات تاراز شهرکرد در حد قابل قبول انجمن امریکایی آزمون و مواد ASTM است و به همین سبب علاوه بر بازار ایران، بازارهای جهانی نیز خواهان این محصولات هستند.برای خرید ورق گالوانیزه شهرکرد از آراد آهن میتوانید به سایت این مجموعه یا دفاتر فروش آن مراجعه کنید. این واحد مفتخر است ارائه دهنده ی بهترین ورق گالوانیزه ی تاراز در اصفهان است.

ورق گالوانیزه تاراز شهرکرد

در کارخانه فولاد تاراز شهرکرد برای تولید ورقهای گالوانیزه فولاد کربنی را به وسیله ی آلیاژ روی مذاب شده پوشش میدهند. ایجاد این پوشش تحت توانایی هر واحد تولیدی نیست و تنها شرکت تاراز است که توانسته انواع ورق گالوانیزه را در بالاترین حد کیفیت و در گریدهای مختلف تولید کند. برای محافظت از ورق گالوانیزه تاراز شهرکرد عموما از محلول کروم استفاده میکنند. نوع شش ظرفیتی این محلول که متاسفانه در بسیاری از کارخانه های داخلی مورد استفاده است بشدت برای انسان و محیط زیست آسیب رسان است.

تاراز مفتخر است بر اساس استانداردهای جهانی از همان ابتدا تاکنون از کروم ۳ظرفیتی استفاده نموده، هرچند که این کروم کمیاب است و برای تهیه باید هزینه بیشتری متقبل شد. برای ارتقاء گالوانیزه های عادی، کارخانه ی تاراز چهارمحال اقدام به تولید گالوانیزه با پوشش رنگی کرده است. که ضمن بالا بردن زیبایی این محصول، موجب ایجاد برخی ویژگی های دیگر از جمله ضد لک بودن، مقاوم در برابر شوره زدن، مقاوم در برابر خوردگی و افزایش حالت پذیری مخصوصا برای تولید لوازم منزل شده است. ورق گالوانیزه تاراز شهرکرد با ضخامت ۲۵ صدم تا دو میلیمتر و عرض۷۵۰ تا ۱۵۵۰ میلیمتر قابل تولید است.انجامفروش ورق گالوانیزه در آراد آهن، دستیابی شما مشتریان عزیز را به این ورقهای با کیفیت آسان تر کرده است. برای خرید انواع ورق های گالوانیزه و اطلاع از قیمت روز ورق گالوانیزه شهرکرد با ما تماس بگیرید.

قیمت ورق گالوانیزه شهرکرد

قیمت ورق گالوانیزه شهرکرد به شدت وابسته به قیمت آهن و فولاد در بازار است. و تحت تاثیر نوسانات بازار ممکن است در برهه ای کاهش یا افزایش یابد. از نظر قیمت، قیمت ورق گالوانیزه شهرکرد همانند سایر همکارانش نرخ تقریبا یکسانی داشته باشد اما با سنجش کیفیت تولیدات این مجموعه می توان انتخاب درست تری در هنگام خرید کرد. واحد سنجش قیمت انواع ورق گالوانیزه، کیلوگرم است و به صورت رول روانه ی بازار میگردد.

برای خرید مستقیم از کارخانه حداقل خروجی ۳و نیم تن است اما در صورت نیاز کمتر می توان به فروشگاه های معتبر فروش محصولات فولاد تاراز شهرکرد مراجعه کرد. جالب است بدانید ورق گالوانیزه تاراز در اصفهان نیز از بهترین ورق ها است. به دلیل بروز رسانی دائم نرخ ورق گالوانیزه بهتر است هر زمان تمایل به خرید دارید، همان روز به سایت آراد آهن مراجعه کرده و  قیمت انواع ورق گالوانیزه و ورق عرشه فولادی تاراز با نرخ روز را مشاهده کنید. در هنگام خرید علاوه بر قیمت روز ورق گالوانیزه شهرکرد به موجودی آن نیز توجه فرمایید.

سفارش آنلاین آهن آلات
مقالات
ورق
مقالات ورق
قیمت تیرآهن
مقالات تیرآهن
قیمت میلگرد
مقالات میلگرد
قیمت قوطی در آراد آهن
مقالات قوطی
قیمت پروفیل زد (Z)
مقالات پروفیل
قیمت لوله مبلی
مقالات لوله
قیمت محصولات مفتولی
مقالات مفتولی
قیمت نبشی
مقالات نبشی