آراد آهن اسپادانا

بازار آهن در دستان شماست

031-34055

راهنمای سفارش میلگرد

قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان
به این مقاله امتیاز دهید

میلگرد یکی از مصالح فولادی مهم و ضروری در ساختمان‌سازی است که جهت تقویت و بالا بردن استحکام اسکلت بتنی به کار می‌رود. بتن در برابر نیروهای فشار مقاوم است. اما در برابر فشارهای کششی، خمشی و چرخشی خرد شده و می‌شکند. به همین دلیل از میلگرد که مقاومت بسیار بالایی در برابر این نیروها دارد استفاده می‌کنند. تا  مکملی برای بتن باشد. به همین علت میلگرد یکی از محصولات فولادی پرطرفدار می‌باشد. در بازار آهن آلات ایران، متقاضیان زیادی برای خرید میلگرد ذوب آهن اصفهان به دلیل مرغوبیت بالای میلگرد این کارخانه، وجود دارد. در این مقاله اطلاعات مفیدی در زمینه میلگرد و راهنمای خرید آن به دست خواهید آورد. بنابراین اگر قصد خرید میلگرد را دارید می‌توانید با مطالعه این مقاله انتخاب دقیق‌تر و مطمئن‌تری داشته باشید.

میلگرد

میلگردها با استانداردهای متفاوتی تولید و به بازار مصرف عرضه می‌شوند. عمده میلگردهای موجود در بازار آهن ایران توسط کارخانه ذوب آهن اصفهان و بر اساس استاندارد روسی تولید می‌شوند. به طور کلی میلگردها بر اساس استاندارد ملی ایران به شماره ۳۱۳۲ و  استانداردهای GOST 5781 روسیه، BS 4449 بریتانیا و DIN 488:86  تولید می‌شوند. اغلب در جدول این استانداردها برای هر سایز میلگرد، وزن واحد طول آن بیان شده است که با ضرب این عدد در طول هر شاخه، وزن میلگرد به دست می‌آید.

 میلگردها در سایزهای ۱۲، ۱۴، ۱۶، ۱۸، ۲۰،۲۲، ۲۵، ۲۸، ۳۲ ، ۳۶  تولید می‌شوند. که سایز میلگرد نشان دهنده قطر آن می‌باشد. به عنوان مثال میلگرد ۱۶، میلگردی با قطر ۱۶ میلی‌متر می‌باشد. میلگردها به دو شکل ساده و آجدار عرضه می‌شوند. میلگردهای آجدار بر اساس استاندارد ملی به شماره ۳۱۳۲  شامل میلگرد ساده A1، میلگرد آجدار A2، میلگرد آجدار A3، میلگرد آجدار A4 می‌باشند. که پرکاربردترین میلگرد در صنعت ساختمان سازی، میلگرد ۱۴ آجدار می‌باشد.

خرید میلگرد

قیمت میلگرد

جهت خرید میلگرد باید نکاتی را مدنظر قرار دهید. با عنوان مثال قیمت میلگرد شامل قیمت مواد اولیه به علاوه قیمت ارزش افزوده کارخانه تولید‌کننده آن، می‌شود. قیمت مواد اولیه میلگرد مانند قیمت سنگ آهن در بازار جهانی، تاثیر مستقیمی بر قیمت نهایی این محصول دارد. همچنین عوامل دیگری مانند هزینه‌های حمل و نقل، قیمت دلار، نرخ ارز، قیمت نفت، تحولات سیاسی و اقتصادی و … نیز موجب نوسان در قیمت این محصول می‌شود.

 قبل از خرید میلگرد باید آخرین و به روزترین قیمت آن را  از بازار آهن آلات استعلام کرد. با شناخت و ارزیابی عوامل موثر بر قیمت این محصول فولادی می‌توان قیمت آن را پیش‌ بینی کرد. میلگرد در ساختمان سازی و پروژه‌های عمرانی بیشترین کاربرد را دارد. بنابراین رونق بازار مسکن موجب افزایش تقاضا برای خرید میلگرد می‌شود. و افزایش تقاضا نیز، موجب افزایش قیمت این محصول در بازار آهن می‌شود. به جز میزان عرضه و تقاضا، تحولات بین‌المللی نیز بر قیمت لحظه ای میلگرد تاثیر می‌گذارد.

قیمت میلگرد ساده

میلگرد ساده سطحی صاف و بدون آج دارد و به دو صورت شاخه و کلاف در بازار آهن موجود می‌باشد. میلگرد ساده به صورت کلاف در سایزهای ۵.۵ ،  ۶.۵ ، ۸ ، ۱۰، ۱۲ و به صورت شاخه‌ در سایزهای ۶ تا ۵۰  و مطابق با استانداردهای مختلف تولید می‌شود که قیمت میلگرد هر کدام متفاوت می‌باشد. میلگردهای ساده به راحتی خم و بریده می‌شوند. بنابراین در ساخت و ساز کمتر استفاده می‌شوند و بیشتر در آهنگری‌ها و برای عملیات جوشکاری و تغییر شکل کاربرد دارند.

لیست قیمت روز میلگرد تولیدشده توسط برترین کارخانه‌ها و معروف‌ترین برندهای تولیدی مانند میلگرد ذوب آهن، میلگرد کاشان، میلگرد ظفر بناب و … در سایزها و ضخامت‌های مختلف مانند میلگرد ۸، در صفحه مربوط به این محصول در سایت آرادآهن قابل مشاهده است. وشما میتوانید بری خرید میلگرد به مجموعه آراد آهن که مرکز پخش میلگرد در ایران است مراجعه نمایید. مجموعه بازرگانی آرادآهن اسپادانا به عنوان نمایندگی معتبر فروش محصولات این کارخانه‌ها، انواع میلگرد مورد نیاز بازار آهن کشور را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت میلگرد در ایران به مصرف‌کنندگان و خریداران این کالا ارائه می‌دهد.

میلگرد 8،12، 14

قیمت میلگرد آجدار

قبل از خرید میلگرد باید بدانید میلگردها به دو صورت آجدار و ساده تولید می‌شوند که میلگرد آجدار در ساختمان‌سازی به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد. میلگرد آجدار بر اساس طرح آج به سه شکل مارپیچ، جناقی و مرکب و به دو نوع دوکی و یکنواخت تقسیم می‌شود. قطر میلگرد تولیدی و قیمت روز میلگرد هر کارخانه متفاوت است. قیمت میلگردهای تولید شده در کارخانه ذوب آهن اصفهان نسبت به سایر تولیدکنندگان میلگرد بیشتر است. قطر میلگرد آجدار تولید شده در کارخانه ذوب آهن اصفهان تا ۴۰ میلی‌متر می‌باشد.

 مجموعه آرادآهن لیست قیمت میلگردهای آجدار را بر اساس نام کارخانه تولیدکننده و سایز آن‌ها همچون میلگرد ۱۰ ، به صورت آنلاین و لحظه‌ای از تولیدکننده استعلام نموده و در سایت آرادآهن  به روز رسانی می‌کند؛ با مراجعه به سایت آرادآهن می‌توانید آخرین و ارزانترین قیمت میلگرد در بازار آهن ایران را مشاهده نمایید و بعد از مقایسه قیمت‌ها با اطمینان خاطر بیشتری نسبت به ثبت سفارش وخرید میلگرد مورد نیاز پروژه خود از آراد آهن اقدام نمایید.

قیمت روز میلگرد

کاربرد وسیع و گسترده میلگرد موجب شده تا این محصول متناسب با کاربردهای مختلف در سایزهای متنوع تولید شود. بنابراین کارخانه‌های تولیدکننده میلگرد، محصولات خود را متناسب با شرایط اقلیمی و میزان زلزله خیز بودن هر منطقه تولید می‌کنند. به عنوان مثال در کشورهای اروپایی که میزان وقوع زمین لرزه در آن کم است. میلگردها بر استاندارد اروپایی با درصد بیشتری از منگنز تولید می‌شوند که خاصیت کشسانی بالایی ندارند.

بازرگانی آرادآهن به واسطه ارتباطات خود با تولیدکنندگان برتر و مطرح میلگرد در کشور، می‌تواند مناسب‌ترین قیمت میلگرد را به مشتریان خود ارائه دهد. جهت اطلاع از  قیمت میلگرد در اصفهان می‌توانید به صفحه مربوط به این محصول در سایت آرادآهن مراجعه کنید یا برای استعلام قیمت نهایی محصول مورد نظر خود با کارشناسان واحد فروش آرادآهن در ساعات اداری تماس بگیرید. 

خرید میلگرد

امروزه یکی از دغدغه‌های اصلی مصرف‌کنندگان و متقاضیان میلگرد در بازار آهن، خرید کالای اصل با مناسب‌ترین قیمت روز میلگرد می‌باشد. یکی از بهترین روش‌ها برای تشخیص اصل بودن میلگرد، بررسی و تفسیر علامت اختصاری حک شده برروی آن می‌باشد که اطلاعات جامعی را درباره‌ی نوع میلگرد، روش تولید و کارخانه تولیدکننده آن نشان می‌دهد.

بازرگانی آرادآهن کیفیت تمامی محصولات فولادی موجود در سایت آرادآهن را تضمین می‌نماید و در تمامی مراحل خرید میلگرد با ارائه اطلاعات دقیق و شفاف به شما کمک می‌کند تا بتوانید بدون نیاز به مراجعه حضوری، با اطمینان و آرامش خاطر محصول مورد نظر خود را با مناسب‌ترین قیمت میلگرد در تهران و سایر شهرهای ایران خریداری و در هرنقطه جغرافیایی از ایران و در کمترین زمان ممکن از طریق حمل ونقل باری دریافت نمایید. مجموعه آرادآهن به همراه تیم کارشناسان باتجربه در واحد فروش آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر یا مشاوره تخصصی رایگان یا خرید میلگرد از اصفهان با کارشناسان آرادآهن تماس بگیرید.