آراد آهن اسپادانا

بازار آهن در دستان شماست

031-34055

راهنمای خرید سپری آهنی

راهنمای خرید سپری آهنی
۵/۵ - (۱ امتیاز)

قیمت  سپری آهنی با توجه به برند و کارخانه تولید کننده آن متفاوت می‌باشد. سپری آهن یکی از پروفیل‌های باز بسیار کاربردی در ساخت و ساز محسوب می‌شود. این پروفیل که به شکل حرف T انگلیسی می‌باشد. با نام‌های پروفیل T یا سپری T بین مهندسین شناخته می‌شود. اما در بازار آهن آلات و در بین فعالان این حوزه به عنوان سپری یا سپری آهنی معروف می‌باشد. اگر می‌خواهید بدانید از کجا سپری اهنی بخریم در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی در این خصوص را کسب نمایید.

مشخصات فنی سپری اهنی

پروفیل لنگه دری یا سپری یا IRON TRIPETALOUS یکی از پروفیل‌هایی است که برای ساخت درب و پنجره مورد استفاده قرار می‌گیرد و دارای لبه‌هایی به دو صورت تیز و گرد می‌باشد. سپری آهنی با ضخامت بین ۰.۹ تا ۲.۵ میلی‌متر و در سایزهای ۳ تا ۱۴ و با طول استاندارد ۶ و ۱۲ متر تولید می‌شود که قیمت  سپری اهنی هر کدام با دیگری متفاوت است.

منظور از سایز سپری اندازه‌ی بال آن است. رایج ترین سایز سپری آهنی موجود در بازار ایران، سایزهای ۴، ۵ و ۶ هستند. در بین سایزهای مختلف سپری آهنی، سپری‌های آهنی با ضخامت ۲ میلی‌متر نسبت به ضخامت‌های دیگر، بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. اندازه سپری لبه گرد ۳۰ تا ۱۴۰ میلی‌متر و اندازه سپری لبه تیز ۲۰ تا ۴۰ میلی‌متر می‌باشد.

فروش سپری آهنی  تمام سایزها با توجه به اندازه لبه آن (بر حسب میلی‌متر) که معمولا با اندازه دیواره‌ی سپری اهنی برابر است، انجام می‌شود. به طور مثال سپری اهنی که اندازه لبه آن ۱۰۰ میلی‌متر باشد را سپری شماره ۱۰ می‌گویند.

استاندارد سپری آهنی DIN EN 10055 ، DIN59051 و  DIN1022می‌باشد. طول، سایز و چگالی از جمله عواملی هستند که بر وزن سپری تاثیر می‌گذارند. قیمت سپری آهنی T برندهای مختلف همچون سپری‌ شکفته مشهد، سپری‌ اسپیرال، سپری‌ نورد سجاد و سایر برندها با یکدیگر متفاوت می‌باشد.

قیمت سپری اهنی

کاربرد سپری آهنی

از مهم‌ترین کاربردهای سپری آهنی می‌توان به موارد زیر به صورت خلاصه اشاره نمود:

  • استفاده در تولید اتاق ماشین آلات سنگین به خصوص تریلی
  • نورگیری زیرزمین‌ برای آجرهای شیشه‌ای در فضای بالا
  • اسکلت گلخانه‌ها
  • به عنوان مهارکننده در ساختمان‌ها
  • سقف و نماهای شیشه‌ای
  • اتصال پل‌ها به ستون‌ها
  • در سازه‌های عظیم جهت استفاده در اتصالات تیرآهن
  • تقویت بتن برای فونداسیون
  • جهت ساخت ستون و خرپا
  • ساخت قالب‌های ساده فلزی
  • ساخت چهارچوب درب و پنجره‌های گوناگون
  • سد سازی

آراد آهن نمایندگی فروش انواع سپری آهنی در  اصفهان و سراسر کشور، این محصول را در ابعاد مختلف و با قیمت مناسب به مشتریان خود عرضه می‌دارد.

سپری آهنی نیکان

در ایران کارخانه‌های متعددی اقدام به تولید سپری آهنی کرده‌اند که قیمت سپری انواع کارخانه ها با یکدیگر متفاوت می‌باشد. در حال حاضر کارخانه نیکان واقع در استان اصفهان یکی از تولیدکنندگان مطرح و شناخته شده سپری در بازار ایران می‌باشد. این کارخانه انواع قوطی پروفیل فولادی اعم از پروفیل سپری را بر اساس استاندارد ملی به شماره‌های ISIRI 7338 و ISIRI 7336  و با ضخامت بین ۲.۶ تا ۴ میلی‌متر و در شاخه‌های ۱۲ متری تولید می‌کند. کارخانه نیکان ۶ خط تولید دارد و سالانه ۷۰ هزار تن، محصولات با کیفیت و با تنوع بالا را به بازار عرضه می‌کند و از این رو توانسته بخش زیادی از نیاز بازار به این محصول را تامین نماید.

جهت تهیه‌ی محصولات این کارخانه و یا سایر برندهای سپری می‌توانید از طریق بازرگانی آراد آهن نمایندگی فروش انواع سپری اهنی   در سراسر کشور اقدام به ثبت سفارش خرید خود نمایید. تنها کافیست با کارشناسان واحد فروش شرکت آراد آهن مرکز پخش سپری اهنی تماس بگیرید و راهنمایی‌های لازم را از آن‌ها دریافت نمایید.

قیمت سپری آهنی

قیمت  سپری آهنی با توجه به کارآیی و کاربرد آن، برای مصرف کنندگان مقرون به صرفه می‌باشد. استفاده از سپری آهنی علاوه بر بالا بردن مقاومت سازه و عدم نیاز به استفاده از مصالح سنتی و یا مقاطع فولادی دیگر همچون پروفیل‌های آلومینیومی و یا سایر اتصالات موجب کاهش هزینه‌های ساخت و ساز خواهد شد. اتصالات سپری آهنی نیز نسبت به اتصالات سایر پروفیل‌ها قیمت کمتری دارد و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می‌باشد. قیمت  سپری اهنی نسبت به سایر پروفیل‌ها کمتر بوده و از این جهت نیز استفاده از آن، یک گزینه به صرفه و اقتصادی می‌باشد.

کارشناسان واحد سایت آراد آهن همزمان با نوسانات قیمت سپری آهنی امروز در بازار آهن، لیست قیمت محصولات را در این سایت بروز می‌کنند تا مشتریان بتوانند به راحتی از آخرین قیمت روز محصول مد نظر خود آگاهی یابند. بازرگانی آراد آهن افتخار دارد که توانسته در هر زمان بهترین و مناسب‌ترین قیمت  سپری آهنی اصفهان را در بین شرکت‌های فعال در این حوزه به مشتریان خود ارائه ‌دهد.

فروش سپری اهنی

قیمت سپری آهنی امروز

قیمت سپری آهنی امروز به دلیل نوسانات قیمت ارز و نوساناتی که هر روز در بازار آهن آلات شاهد آن هستیم، ثابت نبوده و به صورت روزانه یا لحظه‌ای دچار افزایش یا کاهش می‌شود. لذا در صورتی که قصد دارید توصیه می‌شود تا قیمت آنلاین سپری در بازار را از وب سایت‌های رسمی خرید و فروش این محصول پیگیری و دنبال نمایید تا با بررسی و تحلیل نوسانات بازار بتوانید بهترین زمان خرید را بیابید.

فروشگاه انلاین اراد آهن عرضه کننده انواع سپری آهنی  یکی از مراجع معتبر و شناخته شده در این زمینه است که شما می‌توانید اطلاعات مورد نیاز خود از جمله آخرین قیمت انلاین سپری اهنی را در آن جستجو و مشاهده نمایید. همچنین شما می‌توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و قیمت سپری آهنی امروز را از آن‌ها استعلام نمایید. کارشناسان مجرب ما با توجه به نوع نیاز و کاربری شما، شما را در انتخاب محصول مناسب راهنمایی می‌کنند، سپس اطلاعات لازم اعم از شرایط پرداخت، زمان بارگیری و غیره را به صورت پیش فاکتور برای شما ارسال می‌نمایند.

خرید سپری اهنی

در سازه‌هایی که از مصالح سنتی مانند آجر و سیمان استفاده نمی‌شود و به نور و پنجره نیاز دارد، خرید سپری اهنی می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. به عنوان مثال در ساخت سازه‌های گلخانه‌ای و به خصوص در سقف آن بهتر است از سیمان استفاده نشود و از سپری آهنی به عنوان باربر و تکیه‌گاه اصلی سازه استفاده کرد.

جهت خرید سپری آهنی می‌بایست با توجه به نوع نیاز و کارآیی خود، سایز مناسب را انتخاب نمایید سپس از قیمت روز آن مطلع شوید و در نهایت بر اساس بودجه خود و حجم مورد نیاز اقدام به خرید نمایید. بهترین قیمت سپری اهنی  در آراد آهن  در لینک مربوط به این محصول به همراه مشخصات فنی آن از جمله سایز، ضخامت و طول قابل مشاهده است.

 شما می‌توانید با مقایسه این قیمت‌ها با قیمت‌های سایر شرکت‌های فعال در این حوزه، با خاطری آسوده‌ اقدام به ثبت سفارش خرید کالای مدنظرتان از آراد آهن مرکز خرید انواع  سپری اهنی نمایید. از طریق شماره مندرج در این سایت با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید تا آن‌ها، شما را در تهیه و خرید این محصول راهنمایی کنند.