آراد آهن اسپادانا

بازار آهن در دستان شماست

031-34055

آنچه باید درباره خرید لوله داربستی بدانید

لوله داربستی چیست
۵/۵ - (۱ امتیاز)

قیمت انواع لوله داربست در بازار آهن

قیمت لوله داربست همانند دیگر محصولات فولادی تابع عوامل مختلفی است. لوله داربست یکی از انواع لوله های تولیدی در کارخانه های فولاد است که کاربردهای مشخصی دارد. از این لوله ها نمی توان در انتقال مایعات و گازها استفاده کرد و تنها مصارف صنعتی دارند. به عنوان مثال برای نصب نمای ساختمان استفاده از این لوله ها الزامی است تا معمار به نقاط دشوار ساختمان دسترسی داشته باشد. سایز رایج تولید شده این محصول ۱۱.۲ اینچ است. ما در این مطلب شما را با قیمت لوله داربست و انواع لوله داربست آشنا می کنیم.

قیمت داربستی

لوله داربست چیست؟

بسیاری افراد با لوله های داربستی آشنا هستند. از این لوله ها برای ساخت سازه های فلزی استفاده می شود تا به نقاطی که دسترسی به آنها دشوار است، به راحتی دسترسی پیدا کرد. در ساخت و سازها این لوله ها بسیار کاربردی هستند و استفاده از آنها در پروژه های بزرگ الزامی است. قیمت لوله داربست همانند قیمت آهن آلات دیگر دست خوش نوسان است و باید به صورت روزانه بررسی شود.

فاصله داربست باید از ساختمان حدود ۳۰ الی ۴۰ سانتی متر باشد و نصب این سازه باید توسط افراد صاحب تجربه انجام شود. در صورتی که اشتباهی در نصب لوله داربست صورت بگیرد، ممکن است خسارات جبران ناپذیری به وجود آید. نظر معمار برای انتخاب بهترین مدل برای نصب داربست بسیار حائز اهمیت است. اگر شما نیز به دنبال خرید این لوله ها هستید، بهتر است قیمت لحظه ای انواع لوله را تحت نظر داشته باشید و با روند بازار آشنا شوید و سپس اقدام به خرید کنید.

از این لوله ها نمی توان به منظور انتقال مایعات و گازها استفاده کرد، چرا که در دسته لوله های درز دار قرار دارند. همچنین در این لوله ها به دلیل مقاومت کم، امکان نشتی گازها و مایعات بسیار زیاد است. حتما با افرادی که به نصب بنر در مکان های آزاد مشغول بوده اند، مواجه شده اید. از دیگر کاربردهای لوله های داربستی می توان به نصب بنر اشاره کرد. به دلیل افزایش ساخت ساختمان های چند طبقه، استفاده از این لوله ها رو به افزایش است و افراد زیادی به منظور خرید لوله داربست به مراجع معتبر فروش آهن آلات مراجعه می کنند.

انواع داربست

برای اینکه کار بر روی داربست به راحتی انجام شود، مدل های مختلفی برای آن در نظر گرفته شده است. ساخت هر نوع داربستی به خرید لوله داربست متنوع بستگی دارد. ما در این مطلب شما را با سه نوع داربست آشنا می کنیم.

داربست چکشی ستاره

یکی از بهترین نوع داربست ها، داربست چکشی ستاره است که شامل مهارهای افقی و پایه های قائمه است. سهولت در جابجایی و انتقال، عدم نیاز به کارگر ماهر، سهولت در باز و بسته شدن و عدم نیاز به آچار از مزایای این نوع داربست ها به شمار می رود. امروزه با توجه به رونق گرفتن کسب و کارهای اینترنتی، فروش آنلاین انواع لوله در بسیاری از سایتهای معتبر نظیر آراد آهن صورت می گیرد.

داربست مثلثی

 همانطور که از نام این نوع داربست مشخص است، این سازه شامل فریم های مثلثی شکل است. در این سازه، فریم ها به شکل نر و ماده به یکدیگر متصل می شوند و فضای خوبی برای کار مهیا می گردد. عدم نیاز به کارگر ماهر و باز و بسته شدن آسان این داربست ها از جمله مزایای آنها محسوب می شود. برای اطلاع از قیمت لوله داربست بهتر است به یک مرجع فروش معتبر مانند آراد آهن مراجعه کنید. این لوله ها در سایزهای مشخصی در کارخانه های داخلی تولید و به بازار عرضه می شوند.

داربست چکشی کاسه ای

 از انواع داربست می‌توان به داربست چکشی کاسه‌ای اشاره کرد که مهار های افقی و پایه های قائم دارد. داربست چکشی کاسه ای از نمونه های بسیار پر کاربرد و ایمن است. از این نوع داربست ها می‌توان در داربست بندی نمای ساختمان ها استفاده نمود. عدم نیاز به مهار بندی در ارتفاعات بالا و همچنین قابلیت توسعه در پلان از جمله مزایای این نوع داربست می باشد. اگر شما به دنبال قیمت لوله داربست ۶ متری هستید، می توانید به سایت آراد آهن مراجعه کنید. در این سایت انواع لوله داربستی عرضه می شود و شما با توجه به نیاز می توانید لوله های مورد نظر خود را تهیه کنید.

وزن لوله داربستی

با توجه به این که مقاطع فولادی بر حسب وزن به فروش می رسند، وزن آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. وزن لوله داربستی نیز مانند دیگر آهن آلات اهمیت دارد و هنگام خرید، باید به این پارامتر توجه کرد. وزن این لوله ها به قطر خارجی، طول لوله داربست و ضخامت لوله بستگی دارد.  بیشتر کارخانه ها ضخامت دیواره این لوله ها را ۴ میلیمتر در نظر می گیرند. استاندارد تولید لوله داربست BS EN 39:2001 است. حتما می دانید که وقتی یک محصول فولادی از استاندارد مشخصی تبعیت نکند، نمی توان از آن به عنوان یک محصول ایده آل یاد کرد.

قطر خارجی لوله داربست ۴۸.۶ یا ۴۸.۳ می باشد و ضخامت این لوله ها می تواند ۲، ۲.۵، ۲.۷۵، ۳، ۳.۵ تا ۴ باشد. هنگام خرید لوله داربست به وزن آن حتما توجه داشته باشید و سعی کنید همواره محصول با کیفیتی تهیه کنید. سایز رایج لوله داربستی در کشور ۱۱.۲ اینچ است که معرف همان لوله با سایز ۵ می باشد. لوله های داربستی اغلب در طول ۶ متر تولید می شوند.

قیمت لوله داربستی

قیمت روز انواع لوله

حتما مطلع هستید که به دلیل نوسانات ارز و دلار و همچنین قیمت جهانی فولاد، قیمت انواع آهن آلات نیز دچار نوسان می شوند. مراجع معتبری در کشور، قیمت روز انواع لوله مانند لوله داربستی را ارائه می دهند. یکی از این مراجع فروش معتبر آراد آهن است که با چند دهه سابقه، کارنامه درخشانی در ارائه خدمات به مشتریان کسب کرده است.

شما با ورود به سایت آراد آهن می توانید به قیمت روز انواع مختلفی از آهن آلات دسترسی داشته باشید. میزان عرضه و تقاصا از جمله عوامل مهم بر قیمت لوله داربست و مقاطع فولادی دیگر است. در صورت تمایل می توانید با چند کلیک عضو کانال تلگرامی آراد آهن شوید و به صورت روزانه از قیمت انواع مقاطع فولادی مطلع شوید.

مرکز پخش انواع لوله در ایران

با توجه به توسعه و گسترش خرید و فروش آهن آلات در شهرهای مختلف کشور بنگاه های متعددی ایجاد شده است تا مقاطع فولادی به راحتی به دست مصرف کننده برسد. در این میان برخی افراد سودجو سعی در ایجاد آشفتگی و بهره بردن از شرایط خاص دارند. برای اینکه شما به تور این افراد نیافتید، بهتر است معاملات خود را با مراجع معتبر که سابقه درخشانی دارند، انجام دهید. یکی از مراجع برتر فروش آهن آلات در کشور آراد آهن است که با همکاری با کارخانه های مطرح کشور سعی در ارائه بهترین قیمت برای محصولات فولادی را دارد.

بسیاری از افراد فعال در بازار آهن، آراد آهن را به عنوان مرکز پخش انواع لوله در ایران می شناسند و از خدمات این مجموعه رضایت کامل دارند. شما نیز می توانید برای خرید لوله داربست و یا مقاطع فولادی دیگر با کارشناسان فروش آراد آهن تماس بگیرید و سفارش خود را تکمیل نمایید. شما می توانید قیمت لوله داربستی امروز را در این سایت مشاهده کنید و در صورتی که از وضعیت بازار اطمینان حاصل کردید، نسبت به خرید اقدام کنید.

عرضه انواع لوله

همکاری با یک مجموعه بزرگ و معتبر می تواند به شما این اطمینان را بدهد که در هر حالی با یک مشاور زبده در حال مشورت هستید و بهترین راهنمایی ها به شما داده می شود. مجموعه آراد آهن که نمایندگی فروش انواع آهن آلات در کشور است، می تواند گزینه مناسبی برای خرید انواع لوله و آهن آلات دیگر باشد. این مجموعه در عرضه انواع لوله به نقاط مختلف کشور سهم بزرگی دارد. مجموعه آراد آهن یکی از مراجع معتبر فروش لوله داربست و دیگر آهن آلات در کشور است.

شما با مراجعه به سایت آراد آهن می توانید از قیمت لوله داربست اصفهان نیز مطلع شوید. محصولات کارخانه های فولاد اصفهان دارای برترین کیفیت هستند و از این رو طرفداران و خواهان زیادی دارند. مجموعه بزرگ آراد آهن در فروش لوله داربستی اصفهان نیز نقش پر رنگی دارد و در میان مشتریان توانسته است محبوبیت ویژه ای کسب کند. شما نیز می توانید با شماره های مندرج در سایت با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید و با این مجموعه همکاری خود را آغاز کنید.

جمع بندی

از انواع لوله های تولید شده در کارخانه های فولاد می توان به لوله داربست اشاره کرد. این لوله ها در صنعت ساخت و ساز بسیار کاربرد دارند و بدون آنها انجام کارهای زیادی ممکن نخواهد بود. در پروژه های ساختمانی از داربست های مختلفی نظیر داربست مثلثی، چکشی و چکشی کاسه ای استفاده می شود. قیمت لوله داربست به دلیل اهمیت آن در صنعت ساخت و ساز در سایت های معتبری نظیر آراد آهن ارائه می شود. آراد آهن به عنوان یکی از برترین مراجع فروش لوله داربست و دیگر آهن آلات، در ارائه خدمات به مشتریان بسیار موفق بوده است. برای اطلاع از قیمت روز لوله داربستی و قیمت روز انواع مختلف مقاطع فولادی می توانید به سایت آراد آهن مراجعه کنید و یا عضو کانال تلگرامی آن شوید.