آراد آهن اسپادانا

بازار آهن در دستان شماست

031-34055

کارخانه ذوب آهن اصفهان

قیمت میلگرد| میلگرد ذوب اهن
به این مقاله امتیاز دهید

قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان در مقایسه با میلگرد سایرکارخانه‌ها گران‌تر می‌باشد. اما به دلیل کیفیت بسیار بالا، در بازار آهن ایران متقاضیان بسیار زیادی دارد. میلگرد، یکی از مصالح فولادی مهم در سازه‌ی بتنی می‌باشد. که به استحکام و مقاومت بتن در برابر نیروهای کششی و خمشی کمک می‌کند. میلگرد در کشورهای مختلف با استانداردهای متفاوتی تولید می‌شود، بنابراین این محصول، در بازار آهن تنوع زیادی دارد. میلگرد ذوب آهن به دو شکل ساده و آجدار و در سایزهای مختلف تولید می‌شود. در ادامه این مطلب به معرفی انواع میلگرد ذوب آهن، کارخانه ذوب آهن اصفهان و عوامل موثر بر قیمت این محصول خواهیم پرداخت.

قیمت میلگرد ذوبی

کارخانه ذوب آهن اصفهان

کارخانه ذوب آهن اصفهان در سال ۱۳۵۰ به بهره‌برداری رسید. و در حال حاضر با ظرفیت سالیانه ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن محصولات فولادی صنعتی و ساختمانی، بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات فولادی ساختمانی در ایران و بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات طویل در خاورمیانه محسوب می‌شود.

محصولات فولادی این کارخانه،  منطبق با استانداردهای داخلی و خارجی می‌باشد؛ استاندارهای میلگرد ذوب آهن اصفهان، منطبق با استاندارد Gost روسیه و DIN آلمان می‌باشد. تولیدات کارخانه ذوب آهن علاوه بر تامین نیاز بازار فولاد داخلی، به بازارهای بین المللی نیز صادر می‌شود. میلگرد ذوبی در گریدهای A1، A2، A3  و  A4  و در سایزهای ۱۲، ۱۴، ۱۶، ۱۸، ۲۰، ۲۲، ۲۵، ۲۸و ۳۲  و تا قطر ۴۰ میلی‌متر تولید و به بازار مصرف عرضه می‌شود.

بازرگانی آرادآهن، ارائه دهنده میلگرد ذوب آهن با گریدها و سایزهای مختلف با بهترین قیمت در بازار آهن ایران می‌باشد. شما می‌توانید لیست مشخصات فنی میلگرد ذوب آهن اصفهان را به همراه قیمت روز این محصول در صفحه مربوط به آن در سایت آرادآهن مشاهده نمایید.

میلگردآجدار ذوبی

میلگرد ذوب آهن اصفهان

میلگرد ذوب آهن به دو شکل ساده و آجدار در بازار فولاد موجود می‌باشد. میلگرد ساده، بدون آج بوده و سطحی صاف دارد. اما میلگرد آجدار دارای آج است. و طرح آج آن نیز به صورت‌های مارپیچ، جناقی و مرکب و در دو نوع دوکی و یکنواخت می‌باشد. که هر کدام از این نوع میلگرد‌ها برای کاربردهای خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. میلگرد ۱۴ ذوب آهن اصفهان، پرکاربردترین سایز میلگرد در صنعت ساختمان‌سازی است.

وزن میلگرد یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت روز میلگرد ذوب آهن اصفهان می‌باشد. محاسبه وزن میلگرد، برای اکثر خریداران امری دشوار می‌باشد.و مشتریان بدون محاسبه و فقط از طریق کارشناسان فروش در مورد وزن میلگرد اطلاع کسب می‌کنند. برای محاسبه وزن میلگرد، فرمول‌های متعددی موجود است. که یکی از آن‌ها فرمول زیر است که می‌توان وزن میلگرد را به راحتی با آن محاسبه کرد:

۱۰۰۰ /۷.۸  * 3.14 *  (میلی‌متر)طول × (میلی‌متر)شعاع × (میلی‌متر)شعاع =  وزن میلگرد

به عنوان مثال، با توجه به فرمول بالا، وزن میلگردآجدار ۲۸ ذوب آهن اصفهان، ۵۷ کیلوگرم می‌باشد.

قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان

قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان مانند سایر محصولات فولادی به فاکتورهایی همچون نرخ ارز، قیمت مواد اولیه، میزان عرضه و تقاضا، عوامل سیاسی و اقتصادی و … وابسته می‌باشد. انواع میلگرد به خصوص میلگرد کارخانه ذوب آهن اصفهان، به دلیل کاربردهای گسترده و مزایای فراوان، در بازار آهن آلات متقاضیان زیادی دارد. که برای خریداری این محصول، قیمت روز میلگرد ذوب آهن اصفهان و سایر تولیدکنندگان میلگرد را به صورت روزانه و آنلاین رصد می‌کنند.

به این جهت که میلگرد یکی از مصالح مهم در ساخت اسکلت سازه‌ها می‌باشد. و قیمت بالایی نیز دارد. پس لازم است قبل از خرید میلگرد، اطلاعات کافی را در خصوص انواع مختلف میلگرد و سایزهای آن به دست آورید. تا بتوانید با توجه به نوع کاربرد و نیاز خود، محصول مناسب را انتخاب و خریداری نمایید. مجموعه بازرگانی آرادآهن، نمایندگی فروش میلگرد ذوب آهن اصفهانhttps://aradahan.com/، با داشتن کارشناسان مجرب، آماده ارائه مشاوره تخصصی رایگان در این زمینه به شما می‌باشند. شما می‌توانید جهت استعلام قیمت انواع میلگرد از جمله قیمت میلگرد اصفهان و یا دریافت مشاوره و ثبت سفارش خرید خود با کارشناسان آرادآهن تماس بگیرید.

میلگرد | قیمت روزمیلگرد

قیمت میلگرد صادراتی اصفهان

اگر قصد دارید تا میلگرد را به کشورهای همسایه از جمله عراق،گرجستان، ارمنستان، ترکیه، ترکمنستان، کویت، سوریه، عمان، پاکستان و افغانستان و …صادر کنید. و به دنبال کسب اطلاعات در خصوص شرایط، تعرفه، روش‌ها و ممنوعیت‌های صادرات و نیز کارخانه‌های صادرکننده میلگرد هستید. با کارشناسان آرادآهن تماس بگیرید و از راهنمایی آن‌ها بهره‌مند شوید.

مجموعه بازرگانی آرادآهن اسپادانا به عنوان مرجع فروش معتبر در زمینه فروش و صادرات انواع محصولات فولادی در بازار آهن فعالیت می‌کند. و با تضمین خدمات خود با ضمانت نامه بانکی (ال سی)، بستری ایمن و بدون واسطه برای عرضه و فروش محصولات تولیدکننده‌های فولاد داخلی از جمله فروش میلگرد و معرفی محصولات این کارخانه‌ها در بازارهای جهانی فراهم آوره است.

صادرات میلگرد نیازمند بهره‌گیری از دانش تخصصی و کارشناسان حرفه ای می‌باشد، به خصوص در شرایط تحریم و بروز تحولات اقتصادی و سیاسی در منطقه و مرزهای بین‌المللی و نوسانات قیمت انواع میلگرد همچون قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان، کارشناسان با تجربه آرادآهن همواره در تلاشند تا صادرات این محصولات همچنان پررونق  باشد. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر در این خصوص داشتید. کارشناسان آرادآهن، در ساعات اداری پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

خرید میلگرد ذوب آهن اصفهان

مشتریان و مصرف‌کنندگان بازار آهن، قبل از اقدام به خرید انواع میلگرد از جمله خرید میلگرد ذوب، باید نوع کاربرد خود را مشخص کنند سپس استاندارد، برند، سایز و نوع میلگرد مورد نیاز خود را انتخاب نمایند. میلگرد ذوب آهن اصفهان در گریدها و سایزهای مختلفی تولید می‌شود مانند میلگرد آجدار ۱۶ ذوب آهن اصفهان A3. گرید مشخص می‌کند که میلگرد، حداکثر تا چه میزان در برابر نیروی کششی بدون تغییر شکل، مقاومت می‌کند.گرید میلگرد، یکی از فاکتورهای مهم در تعیین‌ قیمت میلگرد کارخانه ذوب آهن اصفهان می‌باشد.

قیمت میلگرد همچنین به فاکتورهای دیگری از جمله  ضخامت، طول، گرید، وزن میلگرد و … نیز بستگی دارد. هر چقدر وزن میلگرد سنگین‌تر باشد قیمت نهایی میلگرد نیز بیشتر می‌شود. از فاکتورهای دیگر تاثیرگذار بر  قیمت روز میلگرد ذوب آهن، نوسانات بازار فولاد است که می‌تواند باعث نوسانات قیمت لحظه‌ای در بازار آهن کشور شود به‌گونه‌ای که ممکن است قیمت میلگردامروز با فردا متفاوت باشد. تمامی قیمت‌های موجود در سایت آرادآهن بر طبق آخرین و بهترین قیمت روز در بازار آهن و فولاد کشور می‌باشد. جهت ثبت سفارش خودبا کارشناسان آرادآهن تماس حاصل نمایید.