آراد آهن اسپادانا

بازار آهن در دستان شماست

031-34055

کانال لحظه ای قیمت میلگرد

قیمت لحظه ای میلگرد
۴.۸/۵ - (۱۹ امتیاز)

اطلاع از آخرین قیمت مقاطع فولادی برای اهالی صنعت و فعالان بازار آهن و فولاد کشور بسیار اهمیت دارد. اگر شما هم یکی از این افراد هستید، بدون شک از نوسانات لحظه‌ای قیمت‌های بازار اطلاع دارید. به ویژه که در چند سال اخیر تحریم‌ها شدت گرفته‌اند و قیمت‌ها به صورت لحظه‌ای و با دامنه نوسان بیشتری تغییر پیدا می‌کنند. در این میان، مقاطع فولادی اساسی‌تری چون: میلگرد یا تیرآهن نوسانات بیشتری را تجربه می‌کنند. تغییراتی که اگر از آن‌ها بی‌خبر باشید، می‌توانند برآوردهای شما را از معاملات کاملا برهم بزنند.

به همین دلیل عاقلانه به نظر می‌رسد، اگر برای زیرنظر داشتن قیمت‌ها و نوسانات عضو کانال قیمت لحظه ای میلگرد باشید. در ادامه ابتدا یکی از معتبرترین کانال‌های اعلام قیمت مقاطع فولادی در تلگرام را به شما معرفی خواهیم کرد. سپس روش‌های دیگری را هم برای زیرنظرداشتن بازار به شما پیشنهاد می‌دهیم. هم‌چنین، مزایای عضویت در کانال‌ها را با هم مرور خواهیم کرد. به این ترتیب، شما می‌توانید با توجه به شرایط خود بهترین روش را برای اطلاع از آخرین وضعیت بازار انتخاب کنید.

 

چرا باید قبل از معاملات، وضعیت بازار آهن‌آلات را در نظر گرفت؟

معاملاتی که در بازار آهن‌آلات صورت می‌گیرند، معمولا در تناژهای بالا و عمده هستند. همین موضوع باعث می‌شود که در طی این معاملات رقم‌های بسیار سنگینی ردوبدل شوند. به همین دلیل کسانی که قصد دارند در این بازار معامله‌ای انجام دهند، به صورت مرتب بازار را زیر نظر می‌گیرند. این افراد به خوبی می‌دانند که اگر بتوانند روند قیمت‌های بازار را تحلیل و پیش‌بینی کنند، موفق خواهند شد در بهترین زمان معامله خود را انجام دهند. در واقع در این بازار پر تلاطم حتی ثانیه‌ها هم می‌توانند بسیار مهم باشند. اگر شما هم قصد خرید و فروش با بهترین قیمت میلگرد یا سایر مقاطع فولادی را دارید، باید از همین روش استفاده کنید.

در واقع، بهترین راه این است که برای مدتی هرچند کوتاه روند بازار را زیر ذره‌بین قرار دهید. سپس زمانی که احساس می‌کنید بازار با افت همراه است و قیمت‌ها در کمترین میزان خود قرار دارند، برای خرید اقدام کنید. در صورتی هم که قصد فروش دارید، باید قبل از رسیدن قیمت‌ها به پایین‌ترین میزان دست به کار شوید. البته با توجه به نوسانات زیاد پیش‌بینی بازارها اصلا کار آسانی به نظر نمی‌رسد. با این وجود کمک‌گرفتن از یک مرجع معتبر می‌تواند حداقل شما را آسوده خاطر کند که در جریان آخرین قیمت‌ها در بازار هستید. به این ترتیب، می‌توانید تمرکز خود را بیشتر روی پیش‌بینی قیمت‌ها بگذارید تا اطلاع از نوسانات آن‌ها.

آشنایی با کانال قیمت لحظه ای میلگرد

برای اطلاع از وضعیت روزانه بازار و قیمت مقاطع فولادی می‌توانید از سایت معتبر بازرگانی آرادآهن کمک بگیرید. در این سایت اطلاعات تخصصی در زمینه صنعت فولاد، جدیدترین تحولات بازار و آخرین قیمت‌ کارخانجات منتشر می‌شود. شایان ذکر است که علاوه بر سایت، این بازرگانی در شبکه‌های اجتماعی هم اطلاع‌رسانی دارد. در واقع، با توجه به آمار ضریب نفوذ رسانه‌های اجتماعی موبایلی که در آسیای شرقی به ۷۰ درصد می‌رسد، این بازرگانی فعالیت در شبکه‌های اجتماعی را هم در دستور کار خود قرار داده است. بنابراین، شما می‌توانید علاوه بر سایت روی کانال تلگرام، کانال ایتا و صفحه اینستاگرام بازرگانی آرادآهن هم برای اطلاع از وضعیت بازار حساب کنید.

برای عضویت در کانال تلگرام قیمت میلگرد این بازرگانی کافی است که روی آدرس t.me/aradahan کلیک کنید. پس بعد از بازشدن کانال در قسمت پایین صفحه روی گزینه join ضربه بزنید تا عضو کانال شوید.

کانال تلگرام میلگرد بناب

میلگرد بناب به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب متقاضیان زیادی در بازار دارد. اگر شما هم قصد اطلاع از آخرین قیمت میلگرد بناب را دارید، می‌توانید مراحل زیر را پشت سر بگذارید:

در بالای صفحه اصلی تلگرام خود روی علامت ذره‌بین ضربه بزنید.

در نوار جستجو aradahan را تایپ کرده و جستجو کنید. 

پس از چند ثانیه کانال آرادآهن به شما نمایش داده می‌شود؛ روی آن ضربه بزنید.

کانال برای شما باز می‌شود.

با ضربه‌زدن روی دکمه join در پایین صفحه عضو این کانال شوید. 

حالا روی علامت سه نقطه که در سمت راست و بالای صفحه مشاهده می‌کنید، ضربه بزنید.

در منوی که به شما نمایش داده می‌شود، روی گزینه search با علامت ذره‌بین ضربه بزنید.

در نوار جستجویی که در قسمت بالا برای شما باز می‌شود، عبارت میلگرد بناب را تایپ و سپس علامت ذره‌بین را لمس کنید.

حالا می‌توانید تمام پیام‌های منتشرشده را در مورد قیمت و اخبار میلگرد بناب مشاهده کنید.

کانال تلگرام میلگرد زاگرس

اگر قصد اطلاع از آخرین قیمت میلگرد زاگرس را دارید، کافی است که در کانال قیمت لحظه ای میلگرد عضو شوید. همان طور که اشاره کردیم در این کانال قیمت محصولات تمامی کارخانجات معتبر و مطرح کشور منتشر می‌شود.

کانال تلگرام میلگرد میانه

اگر به دنبال کانالی برای بررسی قیمت میلگرد میانه و اطلاع از نوسانات آن هستید، باز هم می‌توانید روی کانال تلگرامی آرادآهن حساب کنید. اگر قیمت مقاطع فولادی کارخانه میانه با کوچکترین نوسانی همراه شوند، بلافاصله در این کانال اطلاع رسانی خواهد شد. 

کانال قیمت لحظه‌ای میلگرد اصفهان

میلگردهای اصفهان که در کارخانه ذوب‌آهن تولید می‌شوند، بالاترین کیفیت را در میان محصولات داخلی دارند. به همین دلیل نه تنها در بازار داخلی؛ بلکه حتی در بازارهای جهانی هم متقاضیان زیادی را به خود اختصاص می‌دهند. همین موضوع باعث شده است که قیمت میلگرد اصفهان به عنوان مبنای برای قیمت‌گذاری میلگرد سایر کارخانجات در نظر گرفته شود. 

پس بدیهی است که تمامی فعالان بازار آهن‌آلات قیمت این مقطع فولادی را زیر نظر داشته باشند. اگر شما هم به دنبال مرجعی معتبر برای اطلاع از آخرین قیمت مقاطع ذوب آهن اصفهان هستید، کافی‌ست که در کانال لحظه ای قیمت میلگرد بازرگانی آرادآهن عضو شوید. کارشناسان ما به محض اعلام کارخانه قیمت‌ها را در این کانال منتشر می‌کنند.

 
کانال لحظه ای قیمت میلگرد

آراد آهن مرکز فروش انواع میلگرد  به قیمت درب کارخانه. 

برای مشاهده قیمت میلگرد و سایر مقاطع فولادی در کانال های تلگرام، ایتا و اینستاگرام  آرادآهن بر روی دکمه های زیر کلیک کنید. 

آشنایی با صفحه اینستاگرام آرادآهن: 

صفحه اینستاگرام بازرگانی آرادآهن  به عنوان مرجعی معتبر توسط هزاران فعال بازار آهن‌آلات دنبال می‌شود. شما هم با دنبال‌کردن این صفحه می‌توانید به صورت روزانه در جریان آخرین اخبار صنعت فولاد و آخرین قیمت‌های اعلام شده توسط کارخانجات مطرح داخلی قرار بگیرید. 

آشنایی با کانال ایتای آرادآهن:

اگر تمایلی به استفاده از شبکه‌های اجتماعی فیلترشده مثل: تلگرام یا اینستاگرام ندارید، می‌توانید در ایتا کانال بازرگانی آرادآهن را دنبال کنید. تمامی اطلاعات، اخبار و قیمت‌های منتشر شده در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آرادآهن در این کانال هم منتشر می‌شوند. مهم‌ترین مزیت عضویت در این کانال، دسترسی به آخرین اطلاعات بازار آهن‌آلات بدون نیاز به فیلترشکن یا پروکسی است.

 مزایای عضویت در کانال تلگرام قیمت میلگرد

تلگرام یکی از بهترین پیام‌رسان‌ها است که بستری مناسب هم برای اطلاع رسانی به کاربران محسوب می‌شود. کاربران امروزی قطعا همگی خود به مزایای عضویت در کانال‌های معتبر تلگرام آشنا هستند. با این وجود، به صورت مختصر و کوتاه یادآوری می‌کنیم که عضوبودن در یک کانال مرجع مثل کانال تلگرامی آرادآهن، چه مزایایی برای شما به همراه خواهد داشت. قبل از یادآوری می‌کنیم که با دنبال‌کردن صفحه اینستاگرام یا عضویت در کانال ایتا بازرگانی آرادآهن هم می‌توانید از تمام این مزایا بهره‌مند شوید.
به‌روزرسانی مرتب و سریع: گاهی به دلایل اقتصادی یا سیاسی قیمت مقاطع فولادی در بازه زمانی کوتاه به ثبات نمی‌رسند. در این مواقع شاید به‌روزرسانی مرتب قیمت‌ها در سایت‌ها و بسیاری از مراجع دیگر به صورت لحظه‌ای امکان‌پذیر نباشد. در صورتی که در شبکه‌های اجتماعی آرادآهن اطلاع‌رسانی در مورد تغییرات قیمت میلگرد آناهیتا و دیگر برندهای معتبر به‌راحتی و تنها با ارسال یک پیام امکان‌پذیر است.
اطلاع از آخرین وضعیت بازار در یک نگاه: می‌توان به جرات گفت که در سال‌های اخیر بازار آهن و فولاد در بیشتر روزها شاهد نوسانات قیمتی بوده است. این موضوع بیشتر به دلیل تحریم‌های اقتصادی است که صنعت فولاد هم به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد. با عضویت در کانال لحظه ای میلگرد می‌توانید مطمئن باشید که در جریان آخرین وضعیت بازار آهن و فولاد قرار دارید.
دسترسی آسان به کانال‌های تلگرام و ایتا: با وجود فیلترینگ تلگرام، باز هم برای بسیاری از کاربران دسترسی به این پیام‌رسان راحت‌تر از سایر شبکه‌های اجتماعی است. در واقع امکان استفاده از پروکسی‌ها و در دسترس‌ و رایگان‌ بودن آن‌ها کمک می‌کند تا بیشتر کاربران بتوانند هم‌چنان در این شبکه اجتماعی حضور داشته باشند. در کانال ایتا هم که کاربران می‌توانند بدون هیچ محدودیتی به راحتی بازار آهن‌آلات را در دست بگیرند.
مشاهده و مقایسه قیمت تمامی مقاطع فولادی: در شبکه‌های اجتماعی آرادآهن نه تنها آخرین قیمت میلگرد راد همدان، اصفهان و غیره منتشر می‌شود؛ بلکه قیمت سایر مقاطع فولادی هم به اطلاع کاربران می‌رسد. به این ترتیب، می‌توانید با عضویت در این کانال‌ها با یک تیر چند نشان بزنید و به عنوان یک فعال در بازار آهن‌آلات در جریان تمامی قیمت‌ها قرار بگیرید. به‌علاوه، می‌توانید با یک نگاه قیمت‌ محصولات مشابه را با هم مقایسه کنید.
 

به روز باشید؛ کانال تلگرامی قیمت لحظه‌ای میلگرد برای صنایع مختلف

  • صنایع ساختمانی:

شرکت‌های ساختمانی به دنبال خرید میلگرد برای پروژه‌های ساختمانی خود هستند و نیاز دارند تا قیمت لحظه‌ای میلگرد را بررسی کنند تا بهترین تصمیم را در خرید بگیرند.

  • صنایع فلزی:

شرکت‌هایی که به دنبال خرید مواد اولیه فلزی برای تولید محصولات خود هستند، می‌توانند از این کانال استفاده کنند تا قیمت میلگرد را بررسی کنند و در صورت نیاز به خرید، به موقع عمل کنند.

  • صنایع خودروسازی:

شرکت‌هایی که در صنعت خودروسازی فعالیت می‌کنند، نیاز دارند تا قیمت میلگرد مورد نیاز خود را بررسی کنند تا در صورت نیاز به خرید، به موقع عمل کنند و از افزایش هزینه‌های تولید جلوگیری کنند.

  •  صنایع تولید لوازم خانگی:

شرکت‌هایی که در صنعت تولید لوازم خانگی فعالیت می‌کنند، نیاز دارند تا قیمت مقاطع فولادی را برای تولید محصولات خود بررسی کنند و در صورت نیاز به خرید، به موقع عمل کنندمخ

 

نوسان قیمت میلگرد

خرید انواع میلگرد از آرادآهن

در این مطلب یکی از بهترین و معتبرترین کانال قیمت لحظه ای میلگرد را به شما معرفی کردیم. با عضوشدن در این کانال یا کانال ایتای آرادآهن و دنبال‌کردن صفحه اینستاگرام این بازرگانی می‌توانید به راحتی آخرین نوسانات بازار آهن‌آلات را زیر نظر بگیرید. به این ترتیب، بهترین زمان را برای خرید یا فروش مقاطع فولادی انتخاب کنید.

با این وجود، در صورتی که برای خرید میلگرد یا سایر مقاطع فولادی سوال یا تردیدی دارید، می‌توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید. برای دریافت مشاورۀ رایگان کافی است که با ۳۴۰۵۵-۰۳۱ تماس حاصل کنید.

 

منبع: :https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S1084804520302423

به روزرسانی قیمت میلگرد و سایر مقاطع فولادی کارخانه‎‌‌جات معتبر کشور به صورت لحظه‌ای، منتشر کردن قیمت ها در شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی جهت دسترسی راحت تر مشتریان،امکان رصد قیمت ها در لحظه و مقایسه قیمت ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *