آراد آهن اسپادانا

بازار آهن در دستان شماست

031-34055

همه چیز در باره هزینه حمل و نقل میلگرد

هزینه حمل و نقل میلگرد
به این مقاله امتیاز دهید

قیمت حمل بار میلگرد یکی از مهم ترین فاکتور های موجود در پروژه ها عمرانی است. و میلگرد یکی از پرکاربردترین مقاطع فولادی است که بی شک برای اجرای پروژه‌های عمرانی به آن نیاز خواهد شد. معمولاً خرید این مقطع فولادی برای مهندسان عمران به دلایل زیر یک دغدغه‌ی بزرگ است:

  1. بیشتر پروژه‌ها به حجم بالایی از آرماتور نیاز دارند.
  2. خرید میلگرد به دلیل وزن بالای آن نیاز به بودجه‌ی زیادی دارد.
  3. وزن بالای این مقطع، افزایش قیمت حمل بار آن را به همراه دارد.

شما برای کم کردن این معضلات دو راه پیش رو دارید:

  • آرماتور را با قیمت مناسب تهیه کنید
  • هزینه‌ها و قیمت حمل بار میلگرد را کاهش دهید.اما چگونه؟ با ما در ادامه همراه باشید

نکات مهم حمل و نقل میلگرد

برای کاهش هزینه‌های حمل بار این مقطع فولادی ابتدا باید بررسی کنید که چه عواملی در تعیین قیمت حمل و نقل آن تأثیر گذار است. بعد از اینکه این عوامل موثر را شناختید، می‌توانید با توجه به شرایط پروژه خود تصمیم بگیرید که چگونه هزینه حمل و نقل میلگرد را تعدیل نمایید.

فاصله میان محل تأمین تا محل پروژه

اولین و مهم‌ترین فاکتوری که هزینه‌های مربوط به حمل و نقل، با توجه به آن تعیین می‌شود، فاصله و مسافت میان کارخانه‌ی تولیدکننده یا مرکز تامین کننده این مقطع تا محل اجرای پروژه‌ی شما است.

بدیهی است که هرچه این مسافت بیشتر باشد، قیمت حمل و نقل نیز افزایش خواهد یافت. و این افزایش قیمت آن قدر چشمگیر است که حتی ممکن است از قیمت اولیه خرید آرماتور نیز بیشتر شود.

بنابراین بسیار مهم است که در هنگام انتخاب و خرید آرماتور، فاصله کارخانه و محل تأمین آن را تا محل خود در نظر بگیرید. و سعی داشته باشید که این مقطع را با کیفیت قابل قبول و از نزدیکترین محل به پروژه‌ی خود خریداری نمایید.

وزن میلگرد

وزن میلگرد دومین فاکتور تعیین کننده قیمت حمل بار به شمار می‌رود. میلگردها مقاطع فولادی تو پُری هستند و به همین دلیل وزن بالایی خواهند داشت. و شرکت‌های حمل و نقل این وزن بالا را قطعاً در هنگام اعلام قیمت باربری به شما در نظر خواهند گرفت.

آرماتورها بسته به کارخانه به دو صورت شاخه‌ای و یا کلافی بسته بندی، و برای ارسال آماده می‌شوند. در هر دو صورت، وزن میلگردها بالااست. اما نوع کلاف شده حجم کمتری اشغال کرده و آسانتر جابه جا می‌شود.

برای محاسبه‌ی وزن آرماتور می‌توانید از فرمول‌های متعددی استفاده کنید. همچنین می‌توانید به جدول اشتال وزنی آن در سایت آرادآهن مراجعه نمایید.

نوع ماشین حمل و نقل

برای انتقال بار از محل تأمین به محل پروژه‌ی خود می‌توانید از وسایل باربری متعددی کمک بگیرید. انواع وانت بارها، نیسان، خاور، کامیون‌ها، تریلی‌های ۱۰ چرخ، تریلی‌های ۱۸ چرخ و … .شرکت‌های باربری برای انتخاب نوع وسیله‌ی مناسب، قطعاً از شما وزن و حجم بار را پرسیده و متناسب با آن یک وسیله را پیشنهاد می‌دهند.

از آن جایی که نرخ این وسایل با یکدیگر تفاوت‌های بسیار چشمگیری دارد؛ توصیه می‌کنیم قبل از ارسال بار خود از متناسب بودن ظرفیت وسیله با حجم و ظرفیت بار خود اطمینان حاصل نمایید تا از خسارات احتمالی جلوگیری کنید.

قیمت میلگرد

تعرفه و قیمت حمل بار میلگرد

قیمت حمل بار میلگرد را شرکت‌های حمل و نقل به شما اعلام می‌کنند. این شرکت‌ها موظفند که قیمت‌ها را در محدوده‌ی تعرفه‌هایی که به آن‌ها ابلاغ شده است، تعیین کنند.

هم چنین این شرکت‌ها قیمت حمل بار میلگرد را با توجه به نوع ماشین انتخاب شده و براساس فاکتور مسافت، و یا فاکتور مسافت و وزن تعیین می‌کنند. به بیان دیگر در تعیین قیمت برای برخی از ماشین‌ها فقط مسافت را در نظر گرفته و برای برخی دیگر هم مسافت و هم وزن را مدنظر قرار خواهند داد.

توصیه می‌کنیم قبل از اقدام به ارسال بار حتماً از شرکت‌های حمل و نقل، قیمت را استعلام کنید.

چگونه می توان هزینه حمل و نقل میلگرد را کاهش داد؟

بعد از شناسایی فاکتورهای تأثیرگذار بر هزینه حمل و نقل حال باید بررسی کنیم که چگونه می‌توان آن را کاهش داد؟

فاکتور وزن میلگرد و تعرفات شرکت‌های حمل و نقل که به هیچ‌وجه قابل تغییر نبوده و کاهش آن‌ها از دست ما خارج است.

در مورد نوع وسیله‌ی باربری هم تنها کاری که از دست ما برمی‌آید، انتخاب نوع متناسب با ظرفیت و وزن بار است.

اما در مورد فاکتور فاصله و مسافت می‌توانیم با انتخاب نزدیکترین تولید کننده و یا تأمین کننده به محل پروژه‌ی خود تا حد زیادی قیمت‌ها را کاهش دهیم.

برای این کار نیاز است که کارخانجات تولید کننده را شناسایی کرده و بررسی کنیم که کدام یک از آن‌ها میلگرد مناسب نیاز پروژه‌ی ما را تولید می‌کنند. سپس نزدیکترین و منصف‌ترین کارخانه و یا تأمین کننده محصولات آن کارخانه را انتخاب کنیم.

شایان ذکر است بازرگانی آرادآهن به عنوان یکی از بزرگترین مرجع تأمین کننده آرماتور از کارخانجات بزرگ و مطرح کشور به شمار می‌رود.

از دیگر راه‌های کاهش هزینه‌های حمل و نقل آرماتور خرید به صورت آنلاین است.

خرید آنلاین

شما می‌توانید با شناسایی مراکز معتبر فروش آنلاین آرماتور و مقاطع فولادی، برای تأمین نیاز پروژه‌ی خود بدون مراجعه حضوری و تنها از طریق یک تماس سفارش خود را ثبت نموده و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

با خرید به صورت آنلاین از نمایندگی‌های نزدیک به پروژه خود می‌توانید در هزینه‌های زمانی و مالی خود تا حد چشمگیری صرفه جویی نمایید.

قیمت حمل بار میلگرد از خرید تا تحویل

از آن جایی که آرماتورها وزن بالایی دارند، قیمت حمل و نقل آن‌ها مبلغ قابل توجهی خواهد شد. پس در هنگام خرید در نظر داشته باشید که بودجه‌‌ی خود را تنها براساس قیمت اولیه خرید در نظر نگیرید، بلکه قیمت حمل و نقل آرماتور را نیز استعلام کرده و در تخمین بودجه نهایی خود آن را لحاظ کنید.

هزینه‌های حمل و نقل و خرید این مقطع را فقط با انتخاب درست محل تأمین می‌توانید کاهش دهید. به همین منظور توصیه می‌کنیم که برای خرید به مراکز معتبری مراجعه نمایید که علاوه بر قیمت مناسب و کیفیت تضمین شده، به محل اجرای پروژه‌ی شما تا جای ممکن نزدیک باشند.

اگر در خصوص انتخاب کارخانه و تأمین کننده و یا در انتخاب آرماتور مناسب پروژه‌ی خود تردید و یا سوالی دارید می‌توانید از مشاوره‌ی رایگان متخصصان بازرگانی آرادآهن استفاده نمایید.

حمل و نقل محصولات ذوبی

در بازار ایران میلگردها و محصولات کارخانه ذوب آهن اصفهان حرف اول را از نظر کیفیت می‌زنند و به دلیل متقاضیان زیادی که دارند، قیمت محصولات و نیز قیمت حمل و نقل آن‌ها بسیار استعلام می‌شود.

شایان ذکر است بازرگانی آرادآهن بزرگترین مرکز فروش کارخانه ذوب آهن، از نظر مسافتی به این کارخانه نزدیک است و شما می‌توانید برای تأمین نیاز پروژه‌های خود انواع محصولات ذوبی را بهترین قیمت از این بازرگانی تهیه نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط ویژه فروش محصولات ذوبی با آراد آهن تماس بگیرید.

اطلاع از قیمت انلاین و بروز میلگرد

برای خرید آرماتور نکته‌ی مهم دیگری که باید در نظر داشته باشید نوسانات قیمت آن است. قیمت میلگرد ممکن است حتی در طول روز با افزایش و یا کاهش مواجه شود، به همین منظور باید قبل از خرید از آخرین قیمت‌ آن اطلاع پیدا کرده و با توجه به آن سفارش خود را ثبت نمایید.

به منظور اطلاع از به روزترین قیمت انواع میلگرد می‌توانید به سایت آرادآهن مراجعه کنید و یا با شماره‌ی ۳۴۰۵۵-۰۳۱ تماس بگیرید.