آراد آهن اسپادانا

بازار آهن در دستان شماست

031-34055

پروفیل زد چیست ؟

انواع پروفیل زد
۵/۵ - (۱ امتیاز)

پروفیل زد چیست؟پروفیل‌های فولادی در ساخت سازه‌ها، کاربردهای زیادی دارند. و در شکل‌ها و ابعاد مختلف تولید می‌شوند .که یکی از انواع پرکاربرد آن، پروفیل زد(z-bar) یا پروفیل z است. که جزء پروفیل‌های بازمحسوب می‌شود. برای تولید پروفیل زد (z) که به آن پرلین زد نیز می‌گویند. ابتدا ورق فولادی را خم می‌کنند و به صورت z آن را شکل داده و سپس برش می‌دهند. در کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولید پروفیل زد ، سوراخ‌هایی بر روی پروفیل ایجاد می‌کنند. که باعث می‌شود نصب آن به وسیله پیچ یا پرچ آسان‌تر شود.

عمل سوراخ کردن پروفیل z، در چندین نوع مختلف صورت می‌گیرد و مشتری ممکن است با توجه به نیاز خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کند. از پروفیل زد، در ساخت ساختمان‌ها، پارکینگ‌ها، سوله سازی، سالن‌های ورزشی، صنعت کشتی سازی، ایستگاه‌های سوخت رسانی، سازه‌های صنعتی و … استفاده می‌شود. در نقشه‌های مهندسی، پروفیل زد را با نماد Z نشان می‌دهند. و عددی که بعد از Z درج می‌شود، ارتفاع پروفیل را نشان می‌دهد. پروفیل زد (z-bar)، با ضخامت ورق ۲.۵ تا ۳.۵ میلیمتر و در اندازه‌های z16 z18,z20,z22 در بازار موجود است. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به سایت آراد آهن مراجعه نمایید.

پروفیل زد چیست
انواع پروفیل زد

مزایای استفاده از پروفیل زد(z) چیست

  1. وزن سبک

پروفیل زد(z-bar) مقاومت، استحکام و عمر بالایی دارد اگر چه نسبت به پروفیل‌های دیگر، وزن کمتری دارد.

  • قیمت پایین

قیمت پروفیل زد(z-bar) تولید شده در کارخانه‌های مختلف، متفاوت است. اما به دلیل فراوانی در تولید این محصول و نیز رقابتی که بین تولیدکنندگان پروفیل زد(z-bar) وجود دارد، این پروفیل در بازار آهن آلات، قیمت مناسبی دارد و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است.

  • استحکام بالا

به دلیل استحکام بالای پروفیل زد(z) ، این پروفیل در ساخت انواع سازه‌ها کاربرد زیادی دارد و برای ساخت گاراژها، ایوان‌ها و … گزینه مناسبی است.

  • نصب آسان

به دلیل ساده بودن ساختار پروفیل زد(z-bar) و نیز وجود سوراخ‌هایی که از قبل در این پروفیل ایجاد شده‌است. نصب آن فرآیند سخت و پیچیده‌ای ندارد و برای نصب آن نیاز به ماشین آلات و وسایل زیادی نیست و می‌توان سریع آن را نصب کرد و مورد بهره‌برداری و استفاده قرار داد.

قیمت پروفیل زد (z-bar)

 قیمت پروفیلz ، برای پروژه های مختلف از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است.قیمت زد با توجه به ابعاد و ضخامت ورق خام مورد استفاده در تولید آن، متفاوت است. شرکت بازرگانی آراد آهن اسپادانا یکی از شرکت‌های مطرح و معتبر عرضه کننده پروفیل زد(z-bar) است که این مقطع را در ابعاد و سایزهای مختلف به مشتریان خود عرضه می‌دارد. این شرکت قیمت پروفیل(z-bar)، را به صورت آنلاین و لحظه‎ای از تولیدکنندگان برتر زد(z-bar) در ایران استعلام می‌کند. برای دسترسی سریع‌تر و راحت‌تر شما عزیزان،اطلاعات را دسته‌بندی کرده و در سایت آراد آهن و نیز شبکه‌های اجتماعی خود به نشانی پیج اینستاگرام آراد آهن aradahan_trading و کانال تلگرام آراد آهن قرار می‌دهد. این شرکت همچنین با ارائه بهترین قیمت پروفیل زد(z) در اصفهان، آماده خدمت رسانی و رفع نیاز مشتریان خود است. شما می‌توانیدبرای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت روز پروفیل زد به سایت آراد آهن مراجعه نمایید.

خرید پروفیل زد(z-bar)

تا این بخش از مطلب راجع به این که پروفیل زد چیست، توضیح نسبتا کاملی داده شد. در ادامه به توضیحاتی راجع به خرید پروفیل می پردازیم.

در حال حاضر در کشور ما کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی زیادی پروفیل زد(z-bar) را تولید می‌کنند که کیفیت محصولات آن‌ها درجه‌بندی مختلفی دارد. حتی ممکن است پروفیل‌های زد(z-bar) تولید شدهدر یک کارخانه تولیدی،کیفیت درجه یک تا درجات پایین‌تر داشته باشند. امروزه به دلیل رقابت بین تولیدکنندگان پروفیل زد(z-bar)، هر یک از آن‌ها در تلاشند که با ارائه بالاترین کیفیت، بهترین قیمت پروفیل زد در ایران را برای مشتریانی که به دنبال خرید پروفیل زد(z-bar) هستند، فراهم کنند.

از جمله مهم‌ترین کارخانه‌های تولید پروفیل زد(z-bar) در ایران می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پروفیل زد آسیا
  • لوله و پروفیل حدادگستر
  • سریر صنعت امیر
  • صنعت کرن

در بازار آهن آلات ایران قیمت پروفیل زد، بر اساس استاندارد تولید شده و نیز نوع و ضخامت ورق مورد استفاده در تولید آن، متفاوت است. همچنین قیمت z مانند سایر پروفیل‌ها ارتباط مستقیمی با نرخ ارز، قیمت آهن، قیمت ورق فولادی و … دارد. کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی ، پروفیل زد(z-bar) را در انواع و سایزهای مختلفی تولید می‌کنند و با توجه به کارایی، نیاز بازارآهن آلات داخلی را برای خرید پروفیل زد(z-bar) برطرف کرده‌اند. شرکت آراد آهن اسپادانا، پروفیل زد(z-bar) رادر سایزهای مختلف عرضه می‌نماید، بنابراین افراد می‌توانند با توجه به نیاز خود، اقدام به خرید پروفیل زد(z-bar) از این شرکتنمایند.  

پروفیل زد چیست
کاربردهای پروفیل

کاربردهای پروفیل زدz

بعد از انکه متوجه شدیم پرو فیل زد چیست به توضیح کاربردهای این مقطع می پردازیم. کاربردهای متعددی در ساختمان سازی و سایر صنایع گفته میشود که ز مهمترین آنها می توان به استفاده از زد در کشتی سازی، جهت افزایش استحکام سقف کارخانه ها و سقف سالن های چند طبقه با وزن زیاد، برای افزایش استحکام ساختمان های چند طبقه و برخی سازه های صنعتی کوچک، استفاده در پایه ها و ریل ها و بری ساخت فریم های فلزی کاربرد دارد. پروفیل زد  در اغلب اسکلت های فلزی برای افزایش استحکام اسکلت فلزی کاربرد دارد. زد به چهار شکل تولید  و عرضه می شود که با توجه به سایز و ابعاد آن با نامهای زیر روانه بازار می شود: Z18 ، Z20، Z22و Z 16   و از بعد وزن ، قیمت و ضخامت متفاوت است.

فروش پروفیل زد با بهترین قیمت در آراد آهن

در فضای کسب و کار دیجیتال امروزی، یافتن بالاترین کیفیت در خصوص پروفیل زد(z-bar) امر ساده‌ای نیست. ولی یافتن بهترین قیمت برای پروفیل زد در ایران، با مقایسه قیمت‌های شرکت‌های فعال در زمینه فروش پروفیل زد(z-bar) به راحتی امکان پذیر است. شرکت آراد آهن اسپادانا در زمینه فروش پروفیل زد در اصفهان یکی از شرکت‌هایی است. که  به دلیل کسب بالاترین میزان رضایت مشتری، از نظر کیفیت و قیمت محصولات، همواره جایگاه ارزنده‌ای در عرصه فروش پروفیل زد(z-bar) در بازار آهن‌آلات ایران کسب نموده‌است.

شما می‌توانید برای کسب اطلاع از قیمت روز پروفیل زد(z-bar)، از سایت آراد آهن و یا شبکه‌های اجتماعی این شرکت به نشانی پیج اینستاگرام آراد آهن و یا کانال تلگرام آراد آهن دیدن نمایید. و یا با کارشناسان خبره شرکت ما با شماره ۳۴۰۵۵-۰۳۱  تماس حاصل نمایید. شرکت آراد آهن اسپادانا سفارش مشتریان خود را در هر نقطه جغرافیایی ایران که باشند در کمترین زمان ممکن و از طریق حمل و نقل باری به آن‌ها تحویل می‌دهد.