لوگو آرادآهن
Search

لیست کارخانه ها

031-34055

تماس با ما

ارتباط با ما

دانشنامه

031-34055

شرکت پاسارگاد فولاد نوید

شرکت پاسارگاد فولاد نوید

شرکت پاسارگاد فولاد نوید تنها کارخانه تولیدی در زمینه شمش فولادی در استان لرستان است. این شرکت توانسته با تولید محصولات با کیفیت بخشی از نیازهای استان را رفع نماید. این مجموعه با به کارگیری جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات توانسته به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان در زمینه تولید شمش فولادی گردد.

گروه تولیدی و صنعتی پاسارگاد فولاد نوید

گروه تولیدی و صنعتی پاسارگاد فولاد نوید فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ با هدف تولید انواع شمش فولادی و ورق گرم آغاز کرده است. این مجموعه در شهرستان بروجرد و کیلومتر ۱۸ جاده خرم آباد در شهرک صنعتی است و مدیریت آن را آقای علی گلپایگانی برعهده دارد. در شرکت فولاد نوید به بهره گیری از تجهیزات به روز مانند کوره های القایی، ریخته گری مداوم و پیوسته، مکانیسم سرد کردن، مکانیسم انتقال و جداکردن و حرکت، فیلتراسیون و اسپکترومتر توانسته است محصولات خود را با کیفیت مطلوب روانه بازار کند. این کارخانه هم اکنون به تولید انواع شمش های فولادی و ورق های گرم مشغول است و توانسته به عنوان یکی از تولید کنندگان برتر در این زمینه فعالیت خود را ادامه دهد. لازم به ذکر است که شرکت فولاد نوید ظرفیت تولید بیش از ۶۰ هزار تن را دارا می‌باشد.

نحوه تولید در گروه صنعتی شرکت پاسارگاد فولاد نوید

در حالت کلی شمش های فولادی در کوره القایی و قوس الکتریکی تولید می‌گردند. این در حالی است که در گروه صنعتی شرکت پاسارگاد فولاد نوید، از روش القایی استفاده می‌کنند و برای این کار از تجهیزات مناسب و پیشرفته نیز استفاده می‌کنند. نحوه کار کوره های القایی به این صورت است که در آن ذوب فلزات با استفاده از انرژی الکتریکی خواهد بود. به این معنی که اگر از سیم پیچ اولیه ای جریان متغیری عبور کند، در سیم پیچ ثانوی مجاورش نیز جریان القا خواهد شد.

در این شرکت علاوه بر سیستم القایی، از روش های دیگر مکانیسم سرد کردن که با استفاده از سیستم های آب جاری، آب فشان آب اتمیزه (پودر شده)، استفاده می‌کند. همچنین بیرون کشی مداوم شمش از قالب که به آن مکانیسم پیشرفته حرکت گفته می‌شود و بسیاری امکانات و تجهیزات دیگر که سبب شده تا محصولی با کیفیت به دست مصرف کننده برسد.

محصولات شرکت پاسارگاد فولاد نوید

همان طور که اشاره شد محصولات شرکت پاسارگاد فولاد نوید در زمینه تولید انواع شمش فولادی، مقاطع فولادی و ورق های گرم است که با استفاده از تجهیزات به روز تولید و به بازار عرضه می‌گردند. می‌توان گفت یکی از کاربردی ترین انواع شمش در جهان، شمش فولادی است که خود به سه دسته بیلت، فابریک و بلوم تقسیم بندی می‌گردد.

شمش بیلت:

در اصطلاح علمی به آن شمش ccm نیز گفته می‌شود با سطح مقطع دایره و مربع تولید می‌گردد. طول بلندتر بیلت باعث شده تا از آن در تولید میلگرد و مفتول استفاده شود. این محصول شرکت پاسارگاد فولاد نوید، به عنوان یکی از محصولات اصلی این شرکت محسوب می‌شود.

شمش فابریک:

تولید این شمش ها به این صورت است که اگر در سایزهای بالاتر و پس از گذراندن فرآیند نورد به سایز مورد نظر درآید؛ در آن صورت در اصطلاح به آن شمش  فابریک گفته خواهد شد.

شمش بلوم:

این نوع از شمش شبیه به بیلت بوده اما طولی بلندتر دارد. از بلوم بیشتر برای تولید تیر آهن استفاده می‌شود.

شرکت پاسارگاد فولاد نوید

ورق سیاه شرکت پاسارگاد فولاد نوید

از دیگر محصولات شرکت تولیدی شرکت پاسارگاد فولاد نوید، ورق سیاه می‌باشد. در واقع یکی از اصلی ترین دسته های آهن آلات، ورق های آهن است که نوعی فلز مسطح با سطحی کاملا سیقلی می‌باشد. ورق سیاه یا ورق گرم را به دو شکل نورد گرم پیوسته و ناپیوسته تولید می‌شود. که معمولا ورق سیاه شرکت پاسارگاد فولاد نوید به روش پیوسته تولید می‌گردد.

روش تولید ورق سیاه شرکت پاسارگاد فولاد نوین به این صورت است که با تولید اسلب آن را در ابعاد مشخصی مانند قطعات ۶ متری برش می‌زنند. پس از آن فرآیندی ورق های تولیدی را برای خنک کردن در معرض هوای آزاد یا آب و روغن خنک می‌کنند. لازم به ذکر است که کیفیت این محصول یعنی سختی و نرمی و میزان کربن در روش های تولیدی متفاوت است. 

مشخصات فنی شمش شرکت پاسارگاد فولاد نوید

شمش ها با توجه به نوع کاربرد آنها مشخصات متفاوتی را دارا می‌باشند. برای مثال نوعی از این شمش ها برای تولید محصولات ساختمانی به کار گرفته می‌شود که در نهایت به محصولاتی مانند تیرآهن، میلگرد ساده و آجدار، نبشی و… غیره تبدیل می‌شوند. اما در حالت کلی مشخصات فنی شمش شرکت پاسارگاد فولاد نوید را می‌توان به صورت زیر عنوان کرد.

به طور کلی شمش سایز *۱۰۰۱۰۰، ۱۲۰*۱۲۰*، *۱۲۵۱۲۵، *۱۳۰۱۳۰، *۱۵۰۱۵۰ و ۱۶۰۱۶۰* را به عنوان بیلت تولید می‌کنند. و شمش های با ابعاد بالاتر مانند ۱۸۰*۱۸۰، ۲۰۰*۲۰۰ و ۲۵۰*۲۵۰ را بلوم می‌گویند که برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

مشخصات فنی ورق گرم شرکت پاسارگاد فولاد نوید         

ورق های سیاه در دو نوع رول شده و فابریک وارد بازار می‌شوند که هر کدام مشخصات فنی مختلفی را دارند. برای دانستن مشخصات فنی ورق گرم شرکت پاسارگاد فولاد نوید به موارد زیر توجه کنید.

  1. ورق سیاه رول شده (کویل یا کلاف): این ورق ها در عرض ۱۰۰۰، ۱۲۵۰، ۱۵۰۰ و ۲۰۰۰ میلیمتر و با ضخامت ۱.۵ تا ۱۵ میلی متر در طول های نامحدود تولید می‌شوند.
  2. ورق سیاه فابریک (شیت): ورق های شیت در ضخامت های بالای ۱۵ میلی متر و سایزهای مختلف عرضه می‌شود. ابعاد آنها نیز به صورت ۱۰۰۰*۲۰۰۰ و ۱۲۵۰*۲۵۰۰ و ۱۰۰۰*۶۰۰۰ و ۱۵۰۰*۶۰۰۰ و ۲۰۰۰*۶۰۰۰ و ۲۰۰۰*۱۲۰۰۰ می‌باشد.

آراد آهن نمایندگی فروش محصولات شرکت پاسارگاد فولاد نوید

امروزه به دلیل کمبود وقت و نداشتن اطلاعات جامع درباره محصولات، اکثر افراد تمایل دارند تا از طریق سایت های اینترنتی نسبت به محصول مورد نر خود اطلاعات کسب کرده و سپس اقدام به خریداری نمایند. از این رو در سفارشات غیر حضوری و سایت های فروشگاهی، دارا بودن مجوزهای لازم درارتباط با فعالیت مربوط از اهمیت بسزایی برخوردار است. شرکت آراد آهن با داشتن این مجوزها در کنار تجربه و سابقه طولانی که دارد که مرجع معتبر در زمینه فروش آهن آلات به خصوص شمش های فولادی و ورق های سیاه می‌باشد. شرکت آراد آهن مرکز فروش محصولات شرکت پاسارگاد فولاد نوید همواره در تلاش است تا محصولات با کیفیت را در قیمت های مناسب به دست مشتریان خود برساند.

سفارش آنلاین آهن آلات
مقالات
ورق
مقالات ورق
قیمت تیرآهن
مقالات تیرآهن
قیمت میلگرد
مقالات میلگرد
قیمت قوطی در آراد آهن
مقالات قوطی
قیمت پروفیل زد (Z)
مقالات پروفیل
قیمت لوله مبلی
مقالات لوله
قیمت محصولات مفتولی
مقالات مفتولی
قیمت نبشی
مقالات نبشی