لوگو آرادآهن
Search

لیست کارخانه ها

031-34055

تماس با ما

ارتباط با ما

دانشنامه

031-34055

نیکان پروفیل

کارخانه نیکان پروفیل اصفهان

 

مجموعه نیکان اصفهان با هدف تولید انواع مقاطع فولادی، فعالیت خود را در سال ۱۳۶۲ آغاز نمود. در طی سال ها تلاش، گروه صنعتی نیکان اصفهان توانست علاوه بر توسعه و گسترش کارخانه، ظرفیت تولیدی خود را نیز چندین برابر نماید. از این رو اقدام به احداث بخش هایی دیگر با نام های شرکت صنعتی نیکان پروفیل، شرکت نیکان نورد اسپادانا و شرکت نیکان صنعت اژیه نمود. در حال حاضر کارخانه پروفیل نیکان اصفهان به عنوان یک مجموعه معتبر و بزرگ در کشور شناخته می‌شود. این مجموعه بخش زیادی از نیاز بازار داخلی را نیز برطرف می‌نماید.

محصولات کارخانه پروفیل نیکان اصفهان

گروه صنعتی نیکان با در نظر داشتن افزایش میزان ظرفیت تولیدی خود اقدام به گسترش خط تولید خود کرده و در طی سال های ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۷ توانستند به این مقصود دست پیدا کنند. آنها با راه اندازی ۶ خط تولید پروفیل و دو خط برش ورق، هم اکنون به تولید بالغ بر ۲۵ نوع محصول و ظرفیت تولیدی ۷۰ هزار تن در سال، مشغول به فعالیت هستند. از جمله محصولات  کارخانه پروفیل نیکان اصفهان می‌توان به انواع لوله و پروفیل مانند پروفیل لنگه دری نیکان پروفیل و پروفیل چهار چوبی نیکان پروفیل و… اشاره نمود. در ادامه توضیحات بیشتری درباره هر محصول این شرکت به شما ارائه خواهیم داد.

لوله و پروفیل

قوطی و پروفیل نیکان

قوطی و پروفیل نیکان اصفهان: به مقاطع آهنی که به صروت توخالی تولید می‌شوند؛ پروفیل میگویند. ساخت پروفیل ها در اشکال مختلفی است که سبب می‌شود تا این محصول در ساختمان سازی و صنعت کاربرد فراوانی داشته باشد. در واقع در ساخت درب و پنجره ساختمان و همچنین صنایع خورو سازی، نظامی و… از این نوع پروفیل ها استفاده می‌شود. شرکت نیکان اصفهان به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان لوله و پروفیل کشور شناخته می‌شود. از انواع پروفیل نیکان پروفیل اصفهان می‌توان به چارچوب های فلزی در دو نوع معمولی و پروفیل چهار چوبی فرانسوی، پروفیل های درب و پنجره در نوع های لنگه دری، سپری و زهوار اشاره کرد. لازم به ذکر است که در این کارخانه، پروفیل با ضخامت متنوع بر اساس استاندارد  JIS G3131،G3132 ،  DIN 2395 تولید می‌شود.

لوله و پروفیل نیکان

لوله و پروفیل نیکان: لوله ها سازه هایی هستند که برای انتقال آب، گاز و دیگر مایعات مورد استفاده قرار می‌گیرند. بسته به نوع کاربرد لوله ها از جنس های مختلفی ساخته شده و در صنایع تاسیسات سرمایشی و گرمایشی، پالایشگاهی، انتقال آب و فاضلاب و… به کار گرفته می‌شوند. شرکت نیکان اصفهان به عنوان یک پیشرو در زمینه تولید انواع لوله صنعتی، مبلی، انتقال گاز و آب و داربستی سال هاست که مشغول به فعالیت است. برای مثال تولید لوله داربستی این شرکت از ورق فولادی گرید ST37 استفاده شده و دارای استاندارد JIS G3444 می‌باشد. این نوع لوله ها، در دو نوع درزدار و بدون درز و در ضخامت ۲ تا ۲.۵ تولید می‌شوند. ایجاد تکیه گاه مطمئن برای کارگران، کمک به نگه داری و ساخت پروژه های ساختمانی از مهمترین کاربردهای لوله داربستی این شرکت به شمار می‌آید.

پروفیل ستونی ۲.۶

پروفیل ستونی ۲.۶ (۱۳۵*۱۳۵) نیکان پروفیل: پروفیل هایی که دارای ضخامت ۲ تا ۴ میلی متر هستند، پروفیل های ستونی گفته می‌شوند. همان طور که اشاره شد، تولید پروفیل ها در سایزهای مختلف سبب می‌شود تا کاربردهای متفاوتی داشته باشند. (قوطی) ۲.۶ (۱۳۵*۱۳۵) شرکت نیکان نیز در طول های ۶ تا ۱۲ بوده و برای مصارف صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پروفیل ستونی ۳

ستونی ۳ (۱۳۵*۱۳۵) نیکان: پروفیل ستونی که دارای ضخامت ۳ میلی متر و ابعاد ۱۳۵*۱۳۵ است؛ در ساختمان سازی و صنعت کاربردی فراوانی دارند. هر شاخه از پروفیل ها ستونی در طول ۱۲ متر بوده و این نوع پروفیل که دارای ضخامت ۳ میلی متر است، وزنی برابر با ۱۸۸ کیلوگرم برای هر شاخه را داراست. پل های هوایی، خودرو سازی، ساختمان سازی و تولید انواع ماشین آلات از جمله کاربردهای این نوع از پروفیل به شمار می‌آید. البته گفتنی است که پروفیل ستونی ۳ نیکان بیشتر در صنعت به کار گرفته می‌شود. محصول دیگر این شرکت نیز، پروفیل ستونی ۳.۸ نیکان پروفیل است که دارای همین مشخصات بوده و تنها تفاوت آن در میزان وزن این محصول می‌باشد.

قوطی ستونی نیکان

لوله و پروفیل

پروفیل ستونی ۳.۵ نیکان پروفیل: ابعاد این پروفیل ۱۳۵*۱۳۵ است که در دسته پروفیل های سنگین قرار می‌گیرد. همانند دیگر پروفیل های ستونی در شاخه های ۱۲ متری و از ورق فولادی ST37 تولید شده است. کاربرد پروفیل ۳.۵ شرکت نیکان نیز، همانند پروفیل های دیگر در صنعت و ساختمان سازی می‌باشد. در حال حاضر، فروش پروفیل ستونی نیکان اصفهان در آرادآهن سبب شده تا محصولات این شرکت بدون واسطه و با نازل ترین قیمت روانه بازار گردد. کلیه موارد مربوط به مشخصات و قیمت های تولیدات نیکان بر روی سایت آرادآهن موجود می‌باشد و به راحتی در دسترس شما خواهد بود. برای مثال قیمت پروفیل ستونی ۴ نیکان پروفیل یکی محصولاتی است که در سایت موجود بوده و با بهترین قیمت عرضه می‌گردد.

پروفیل چهار چوپ فرانسوی

پروفیل چهار چوب فرانسوی ضخامت ۲ و ۲.۵ نیکان پروفیل: این نوع پروفیل ها اغلب در ساخت درب و پنجره، نرده های فلزی، نرده پیاده روها و نرده راه پله مورد استفاده قرار می‌گیرند. دوام و ماندگاری بالا، رنگ پذیری، قیمت پایین، مقاومت و استحکام از جمله ویژگی های مثبت این نوع محصول به شمار می‌آیند. این تولیدات در طول های ۶ متری و با عناون پروفیل مقاطع باز می‌باشند که دارای وزن های متفاوتی خواهند بود.

برش ورق نیکان پروفیل: برش ورق سیاه در نیکان اصفهان، به عنوان یکی از فعالیت های این مجموعه به شمار می‌آید. در حالت کلی، ورق های سیاه در صنایع مختلف و تولید برخی محصولات دیگر از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. لوله و پروفیل، سازه های فضایی، ساخت و ساز و خودروسازی از محصولاتی هستند که با استفاده از ورق های سیاه یا نورد گرم تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

قیمت پروفیل نیکان اصفهان

مهترین فاکتور در هنگام خرید اتصالات فولادی از جمله پروفیل، قیمت آن است. توجه داشته باشید که اگر به دنبال قیمت پروفیل نیکان اصفهان هستید؛ بایستی یک سری عوامل را در نظر داشته باشید. به این معنی که پروفیل ها از انواع مختلفی برخوردار هستند و ویژگی های مختلفی نیز دارند که همین دو مسئله سبب می‌شود تا قیمت یکسانی نتوان برای آنها در نظر گرفت. ضخامت و ابعاد پروفیل تاثیر زیادی در وزن آن داشته و در نهایت براساس وزن قیمت پروفیل مشخص خواهد شد. البته عوامل دیگر نظیر نوسانات ارز، تجهیزات به کارگرفتهدر تولید محصول، هزینه های حمل و نقل، قیمت ورق های فولادی و… نیز تاثیر زیادی بر قیمت نهایی این محصول خواهند داشت.

مواردی که بدان اشاره شد، سبب می‌شود تا قیمت پروفیل به صورت روزانه و توسط سایت های معتبر منتشر گردد. شرکت آرادآهن به عنوان یک مرجع معتبر که سال هاست در زمینه خرید و فروش آهن آلات مشغول به فعالیت است، قیمت های به روز انواع پروفیل را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت آراد آهن از آخرین و ارزان ترین قیمت های روز پروفیل نیکان مطلع شوید.

خرید انواع پروفیل نیکان اصفهان

با توجه به اینکه پروفیل ها دارای انواع و ابعاد مختلفی هستند؛ لازم است تا در هنگام خرید انواع پروفیل نیکان اصفهان اطلاعات دقیقی از آنها داشته باشید. از طرفی برای کسب این اطلاعات و آگاهی نسبت به آخرین قیمت های محصولات نیکان اصفهان، می‌توانید از سایت های معتبر که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند؛ استفاده نمایید. آراد آهن مرکز فروش محصولات نیکان پروفیل اصفهان با بهترین قیمت را در سایت این شرکت برای مشتریان خود ارائه می دهد.

در واقع مجمعه آرادآهن با مدیریت حرفه ای، دلسوز و مشتری مدار با سابقه ای طولانی در زمینه خرید و فروش محصولات فولادی و تامین کننده بزرگ پروژه های صنعتی بزرگ است. این شرکت همواره در تلاش بوده تا محصولات شرکت نیکان را بدون واسطه و با ارزان ترین قیمت به بازار عرضه کند. شما با مراجعه به سایت آرادآهن می‌توانید نسبت به مشخصات، ویژگی ها و قیمت های بروز محصول مد نظرتان اطلاع کامل را کسب نمایید.

سفارش آنلاین آهن آلات
مقالات
ورق
مقالات ورق
قیمت تیرآهن
مقالات تیرآهن
قیمت میلگرد
مقالات میلگرد
قیمت قوطی در آراد آهن
مقالات قوطی
قیمت پروفیل زد (Z)
مقالات پروفیل
قیمت لوله مبلی
مقالات لوله
قیمت محصولات مفتولی
مقالات مفتولی
قیمت نبشی
مقالات نبشی