لوگو آرادآهن
Search

لیست کارخانه ها

031-34055

تماس با ما

ارتباط با ما

دانشنامه

031-34055

جدول وزنی ورق فولادی و سیاه +محاسبه آنلاین وزن ورق

محاسبه وزن ورق فولادی برای تعیین قیمت، کیفیت و برآورد هزینه‌های اجرایی و مالی پروژه‌های ساختمانی و صنعتی کاربرد دارد. به همین دلیل علاوه بر جداول وزنی، ابزارهایی برای محاسبه وزن ورق آنلاین هم طراحی شده‌اند. شما می‌توانید در جدول وزن ورق فولادی، وزن هر شیت از ورق را مشاهده کنید یا با استفاده از نرم افزارهای محاسبه آنلاین وزن ورق سیاه یا سایر ابزارهای محاسبه وزن ورق آنلاین که در سایت آرادآهن طراحی شده‌ است، وزن تقریبی ورق فولادی خود را به دست آورید.

وزن ورق آهن

وزن ورق آهن به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. ضخامت، طول و عرض از مهم‌ترین مشخصات فنی ورق به شمار می‌روند که می‌توانند وزن آن را مشخص کنند. علاوه بر این، نوع ورق و گرید آن هم می‌توانند روی مقدار دقیق وزن ورق اثر بگذارند. منظور از گرید، آلیاژ مواد اولیه‌ای است که برای ساخت ورق مورد استفاده قرار می‌گیرد. معمولا کارخانجات مختلف از مواد اولیه مختلف، دستگاه‌ها و روش‌های متفاوتی برای تولید ورق‌های فولادی خود استفاده می‌کنند و بدیهی است که این موضوع روی میزان وزن ورق اثر بگذارد.
شما می‌توانید علاوه بر محاسبه وزن ورق آنلاین که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت، از فرمول زیر هم برای تعیین این شاخص مهم استفاده کنید:

محاسبه وزن ورق

در این فرمول چگالی آهن با عدد استاندارد  ۷٫۸۶ جایگزین می‌شود. در نظر داشته باشید که محاسبه آنلاین وزن ورق سیاه در مقایسه با این روش بسیار آسان‌تر و سریع‌تر است.

وزن ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان

کارخانه فولاد مبارکه اصفهان بهترین تولیدکننده داخلی ورق فولادی است که محصولات خود را با بالاترین کیفیت ممکن تولید می‌کند. وزن ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان با اعداد درج شده در استانداردهای بین‌المللی بیشترین تطابق را دارد. همین اختلاف کم وزن ورق این برند با استانداردها، کیفیت بالای آن را ثابت می‌کند. برای محاسبه وزن این ورق‌ها می‌توانید از فرمول وزن استفاده کرده یا این که به جدول وزن ورق سیاه این کارخانه مراجعه کنید.

این جدول وزن ورق توسط خود کارخانه فولاد مبارکه اصفهان و براساس گریدها و استانداردهای تولید تدوین شده است و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. اگر دسترسی به این جدول ندارید، می‌توانید از روش محاسبه وزن ورق آنلاین هم کمک بگیرید.

ردیفطول
(میلی متر)
عرض
(میلی متر)
ضخامت
(میلی متر)
وزن هر شیت
(کیلوگرم)
۱۲۰۰۰۱۰۰۰۲۳۲
۲۲۵۰۰۱۲۵۰۲۵۰
۳۶۰۰۰۱۵۰۰۳۲۱۲
۴۶۰۰۰۱۵۰۰۴۲۸۳
۶۶۰۰۰۱۵۰۰۶۴۲۴
۷۶۰۰۰۱۵۰۰۸۶۵۷
۸۶۰۰۰۱۵۰۰۱۰۷۰۷
۹۶۰۰۰۱۵۰۰۱۲۸۴۸
۱۰۶۰۰۰۱۵۰۰۱۵۱۰۶۰
۵۶۰۰۰۱۵۰۰۵۳۵۳۳

محاسبه آنلاین وزن ورق سیاه

با گسترش استفاده از اینترنت، روش محاسبه آنلاین وزن ورق سیاه و سایر ورق‌های فولادی در حال جایگزین شدن با روش‌های قدیمی است. قبلا برای محاسبه وزن ورق بیشتر از فرمول‌ها یا جداول وزنی کمک می‌گرفتند. استفاده از فرمول‌ها روشی دقیق؛ اما زمان‌بر است. به علاوه احتمال خطا در نتیجه به دست آمده از آن زیاد است. جدول وزن ورق هم روشی ایده‌آل برای اطلاع از وزن ورق است که البته اگر به جداول درج در سایت‌ها مراجعه شود، این روش محاسبه وزن ورق آنلاین به شمار می‌رود. متاسفانه اعداد این جداول بعضا با خطا درج می‌شوند.

در مقابل، محاسبه وزن ورق آنلاین کاملا دقیق صورت می‌گیرد. برای محاسبه آنلاین وزن ورق سیاه کافی است که چگالی، ضخامت، طول و تعداد شیت را وارد کنید و در عرض چند ثانیه وزن ورق موردنظر خود را با کم‌ترین میزان خطا به دست آورید.

اگر قصد خرید ورق فولادی دارید، می‌توانید با مراجعه به سایت آراد آهن قیمت ورق فولادی را مشاهده نمایید و سفارش خود را ثبت کنید.

وزن ورق سیاه

ورق سیاه را در صنعت فولاد می‌توان ورق مادر دانست. این ورق به روش نورد گرم از شمش فولادی به دست می‌آید. سپس از آن برای تولید سایر ورق‌های فولادی مثل: گالوانیزه، روغنی، و غیره استفاده می‌شود. وزن ورق سیاه به ضخامت و ابعاد آن بستگی دارد. به همین دلیل در روش محاسبه وزن ورق آنلاین نیاز است که ابتدا این فاکتورها را وارد کنید. این ورق با ضخامت ۱.۵ تا ۲۰۰ میلی‌متر و در طول و عرض‌های مختلفی تولید می‌شود؛ اما برای محاسبه آنلاین وزن ورق سیاه لازم است که طول و عرض دقیق مشخص شده باشند.
بد نیست بدانید که با توجه به ضخامت ورق سیاه را در دو نوع کلاف یا شیت عرضه می‌کنند. ورق‌هایی را که ضخامتی بین ۱.۵ تا ۱۵ میلی‌متر دارند به صورت رول شده و در طول‌های نامحدود به دست مشتری می‌رسانند. در مقابل ورق‌هایی که ضخامتی بیش از ۱۵ میلی‌متر دارند، قابلیت رول شدن را نخواهند داشت و به همین دلیل در عرض‌ها و طول‌های متفاوتی مثل ۱۵۰۰*۶۰۰۰ میلی‌متر، ۲۰۰۰*۶۰۰۰ میلی‌متر و۲۰۰۰*۱۲۰۰۰ برش داده می‌شوند. محاسبه آنلاین وزن ورق سیاه آسان‌ترین و سریع‌ترین روش برای اطلاع از وزن ورق سیاه است. البته علاوه بر این روش محاسبه آنلاین وزن، می‌توانید از جداول وزنی هم برای اطلاع از این شاخص کمک بگیرید.

 

جدول وزن ورق سیاه

ردیفطول (میلی متر)عرض(میلی متر)ضخامت (میلی متر)وزن (کیلوگرم)
۱۲۰۰۰۱۰۰۰۲۳۲
۲۲۵۰۰۱۲۵۰۲۵۰
۳۶۰۰۰۱۵۰۰۲۱۴۴
۴۲۰۰۰۱۰۰۰۳۴۸
۵۲۵۰۰۱۲۵۰۳۷۵
۶۶۰۰۰۱۵۰۰۳۲۱۲
۷۲۰۰۰۱۰۰۰۴۶۴
۸۲۵۰۰۱۲۵۰۴۱۰۰
۹۶۰۰۰۱۵۰۰۴۲۸۳
۱۰۲۰۰۰۱۰۰۰۵۸۰
۱۱۲۵۰۰۱۲۵۰۵۱۲۵
۱۲۶۰۰۰۱۵۰۰۵۳۵۳
۱۳۲۰۰۰۱۰۰۰۶۹۶
۱۴۲۵۰۰۱۲۵۰۶۱۵۰
۱۵۶۰۰۰۱۵۰۰۶۴۲۴
۱۶۲۰۰۰۱۰۰۰۸۱۲۸
۱۷۲۵۰۰۱۲۵۰۸۲۰۰
۱۸۶۰۰۰۱۵۰۰۸۶۵۷
۱۹۲۰۰۰۱۰۰۰۱۰۱۶۰
۲۰۲۵۰۰۱۲۵۰۱۰۲۵۰
۲۱۶۰۰۰۱۵۰۰۱۰۷۲۰
۲۲۲۰۰۰۱۰۰۰۱۵۲۴۰
۲۳۲۵۰۰۱۲۵۰۱۵۳۷۵
۲۴۶۰۰۰۱۵۰۰۱۵۱۰۶۰
۲۵۶۰۰۰۱۲۵۰۲۰۱۱۷۸
۲۶۶۰۰۰۱۵۰۰۲۰۱۴۱۳
۲۷۶۰۰۰۱۲۵۰۲۵۱۴۷۲
۲۸۶۰۰۰۱۵۰۰۲۵۱۷۶۷
۲۹۶۰۰۰۱۲۵۰۳۰۱۷۶۷
۳۰۶۰۰۰۱۵۰۰۳۰۲۱۲۰

جدول وزنی ورق سیاه


بعد از روش محاسبه وزن ورق آنلاین، ساده‌ترین روش‌ محاسبه وزن ورق، مراجعه به جدول وزنی آن است. در این جدول براساس ضخامت، عرض و طول ورق، وزن هر شیت از آن درج شده است. البته باید در نظر داشت که در جدول وزنی ورق سیاه، ضخامت برحسب میلی‌متر؛ ولی عرض و طول آن برحسب متر وارد می‌شود. به علاوه این موضوع را هم مدنظر قرار دهید که ممکن است ورق در برخی از این ابعاد، در بعضی از کارخانجات تولید نشود. در صورتی که به این جدول دسترسی ندارید، می‌توانید به سایت آراد آهن مراجعه و به عنوان یک روش محاسبه آنلاین وزن ورق سیاه، از این جدول استفاده کنید.

ورق سیاه محصول پایه و  اولیه اکثر کارخانه‌جات تولیدی کشور است. آراد آهن بهترین قیمت ورق سیاه را به شما مشتریان ارائه می‌دهد.جهت نمایش قیمت  انواع ورق سیاه و ثبت سفارش آنلاین بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

جدول وزن ورق سیاه فولاد اکسین اهواز

ردیفطول
(میلی متر)
عرض
(میلی متر)
ضخامت
(میلی متر)
وزن هر شیت
(کیلوگرم)
۱۶۰۰۰۱۲۵۰۸۴۷۱
۲۶۰۰۰۱۲۵۰۱۰۵۸۹
۳۶۰۰۰۱۲۵۰۱۲۷۰۷
۴۶۰۰۰۱۲۵۰۱۵۸۸۴
۵۶۰۰۰۱۲۵۰۲۰۱۱۷۸
۶۶۰۰۰۱۲۵۰۲۵۱۴۷۲
۷۶۰۰۰۱۵۰۰۳۰۱۷۶۷
۸۶۰۰۰۱۵۰۰۲۰۱۴۱۳
۹۶۰۰۰۱۵۰۰۲۵۱۷۶۷
۱۰۶۰۰۰۱۵۰۰۳۰۲۱۲۰
۱۱۶۰۰۰۱۵۰۰۳۵۲۴۷۳
۱۲۶۰۰۰۱۵۰۰۴۰۲۸۲۶
۱۳۶۰۰۰۱۵۰۰۴۵۳۱۸۰
۱۴۶۰۰۰۱۵۰۰۵۰۳۵۳۳
۱۵۶۰۰۰۱۵۰۰۵۵۳۸۸۶
۱۶۶۰۰۰۱۵۰۰۶۰۴۲۳۹

جدول وزن ورق سیاه فولاد کاویان

ردیفطول(میلی متر)عرض(میلی متر)ضخامت(میلی متر)وزن هر شیت ورق سیاه (کیلوگرم)
۱۶۰۰۰۱۲۵۰۸۴۷۱
۲۶۰۰۰۱۲۵۰۱۰۵۸۹
۳۶۰۰۰۱۲۵۰۱۲۷۰۷
۴۶۰۰۰۱۲۵۰۱۵۸۸۴
۵۶۰۰۰۱۲۵۰۲۰۱۱۷۸
۶۶۰۰۰۱۲۵۰۲۵۱۴۷۲
۷۶۰۰۰۱۵۰۰۳۰۱۷۶۷
۸۶۰۰۰۱۵۰۰۲۰۱۴۱۳
۹۶۰۰۰۱۵۰۰۲۵۱۷۶۷
۱۰۶۰۰۰۱۵۰۰۳۰۲۱۲۰
۱۱۶۰۰۰۱۵۰۰۳۵۲۴۷۳
۱۲۶۰۰۰۱۵۰۰۴۰۲۸۲۶
۱۳۶۰۰۰۱۵۰۰۴۵۳۱۸۰
۱۴۶۰۰۰۱۵۰۰۵۰۳۵۳۳
۱۵۶۰۰۰۱۵۰۰۵۵۳۸۸۶
۱۶۶۰۰۰۱۵۰۰۶۰۴۲۳۹
اشتراک گذاری این مطلب:

مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ثبت سفارش