لوگو آرادآهن
Search

لیست کارخانه ها

031-34055

تماس با ما

ارتباط با ما

دانشنامه

031-34055

شرکت سازه های فلزی سافا اصفهان

سافا شرکت ساخته های فلزی اصفهان

پروفیل صنعتی یکی از اصلی ترین محصولاتی است که شرکت ساخته‌های فلزی اصفهان با نام تجاری سافا تولید می کند. این مجموعه یکی از مجموعه‌های تولیدی در کشور است. که با تولید پروفیل صنعتی و ساختمانی و عرضه‌‌ی این محصولات در بازار داخلی توانست در جهت تأمین نیاز صنایع کشور عملکردی موفق و مؤثر داشته باشد.

قیمت پروفیل صنعتی را از آراد آهن استعلام کنید.

علاوه بر تولیدات، این شرکت در زمینه واردات تجهیزات، دستگاه‌ها، مواد اولیه نیز فعال است و کلیه امور مربوط به بازرگانی این قطعات را بر عهده دارد.در این مقاله به بررسی کامل شرکت ساخته‌ های فلزی اصفهان و محصولات تولیدی توسط این شرکت خواهیم پرداخت.

سافا شرکت ساخته های فلزی اصفهان

شرکت ساخته ‌های فلزی اصفهان

شرکت ساخته‌ های فلزی اصفهان با نام تجاری سافا در سال ۱۳۵۱ در استان اصفهان تأسیس شد. از نظر جغرافیایی این شرکت در کیلومتر ۲۵ جاده اصفهان، نایین واقع است.

در ابتدای تأسیس، هدف این شرکت بهره‌برداری از برش ورق و تولید قفسه‌های فلزی بود. شرکت سافا بعد از مدت ۹ سال تصمیم به گسترش کار خود در زمینه ساخت پروفیل‌های بسته گالوانیزه گرفت. و به این منظور در سال ۱۳۶۲ موفق به دریافت مجوز ساخت پروفیل درب و پنجره گالوانیزه رنگی شد. از آن پس شرکت سافا سالانه ۵۰۰۰ تن پروفیل درب و پنجره گالوانیزه تولید و به بازار عرضه می‌کرد.

استعلام قیمت پروفیل صنعتی در آرادآهن

این شرکت طی ۷ سال بعد توان تولید سالانه خود را به ۱۰۰۰۰ تن افزایش داد و در همین راستا در سال ۱۳۶۸ مجوزهای لازم به منظور افزایش ظرفیت سالانه تولید را دریافت نمود.

در سال‌های بعد کارخانه ساخته‌های فلزی اصفهان با تغییر خط مشی خود، ساخت انواع پروفیل باز را در دستور کار خود قرار داد. به همین منظور در سال ۱۳۸۱ خط تولید این کارخانه تغییر یافت و مجوز لازم برای تولید ۳۵۰۰ تن انواع پروفیل باز در سال توسط نهادی زیرربط به این شرکت اهدا شد.

هم چنین در همان سال ظرفیت تولید انواع پروفیل باز و بسته شرکت سافا به ۵۰ هزار تن در سال رسید.

از سال ۱۳۸۴ تا کنون شرکت ساخته‌های فلزی اصفهان با ظرفیت تولید بالغ بر ۶۰ هزار تن در سال به ساخت انواع لوله، قوطی و پروفیل مشغول است.

در حال حاضر شرکت سافا با زیر بنای ۱۵۰۰۰ متر مربع و دارا بودن ۵ خط تولید پروفیل بسته و ۵ خط تولید پروفیل باز محصولات خود را شامل پروفیل باز و بسته، قوطی و پروفیل درب، پنجره و نرده و… با کیفیت بالا تولید و روانه بازار می‌گرداند.

قیمت روز پروفیل صنعتی

محصولات شرکت ساخته های فلزی اصفهان

محصولات و تولیدات سافا بسیار متنوع و عبارتند از:

لوله گالوانیزه سافا(گلخانه‌ی): لوله‌های گالوانیزه تولید شده توسط شرکت سافا با دارا بودن لایه‌ی محافظتی از جنس فلز روی، در برابر شرایط محیطی گلخانه‌ی مثل رطوبت از مقاومت بالایی برخوردار هستند. از دیگر مزیت‌های لوله های گالوانیزه می‌توان به مواردی چون طول عمر بالا، انعطاف پذیری، قابلیت نصب در طرح‌های متنوع، تنوع اتصالات و … اشاره داشت.

قوطی گالوانیزه سافا(گلخانه‌ی): از دیگر محصولاتی که توسط شرکت سافا تولید می‌شود انواع قوطی در سایزها و ابعاد گوناگون و به منظور استفاده در گلخانه‌ها است. این قوطی‌ها بعد از گذراندن مرحله گالوانیزاسیون توسط کارخانه در برابر شرایط محیطی گلخانه و به ویژه رطوبت بالای موجود در آن‌ها کاملاً محافظت شده و ضد زنگ می‌شوند.

پروفیل باز انواع چهارچوبی:

پروفیل چهارچوبی سافا در ساخت چهارچوب درب های چوبی و ام دی افی و هم چنین قاب بندی انواع پنجره کاربرد دارند.

پروفیل باز انواع زد و زهوار:

پروفیل‌های باز در شکل‌های Z مانند به منظور استفاده در سازه‌های بزرگ فلزی چون انواع سوله‌ها، انبارها، پارکینگ‌ها و … توسط شرکت سافا تولید می‌شود. جهت اطلاع از شرایط خرید پروفیل زد سافا با ما تماس بگیرید.به علاوه زهوار پنجره دو جداره  نیز از تولیدات این مجتمع به شمار می‌رود. از این زهوارها به منظور ثابت و محکم نگه داشتن شیشه‌‌ی پنجره استفاده می‌شود.

پروفیل بسته:

انواع پروفیل بسته شامل: کرکره‌های برقی، پروفیل‌های pvc  و … توسط شرکت ساخته های فلزی اصفهان با طول شاخه ۶ متر تولید می‌شود.

انواع تسمه:

تسمه‌ ها با ضخامت‌های کم بین ۳ تا ۸ میلیمتر و در طول و عرض‌های زیاد توسط کارخانه سافا به منظور استفاده در صنایع مختلف مخصوصاً صنعت ساخت ساختمان تولید می‌گردند.

انواع نبشی:

پروفیل نبشی بال مساوی با ضلع‌های عمود بر هم به منظور استفاده در صنایع مختلف به ویژه ساختمان سازی توسط این شرکت در بازار عرضه می‌شود.

انواع نبشی و تسمه سافا در بازرگانی آراد آهن با قیمتی استثنایی به فروش می‌رسد.

پروفیل باز ریلی:

پروفیل‌های باز ریلی سافا در سایزهای مختلف و با ضخامت‌های کم در ساخت درب و پنجره‌های کشویی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

لوله داربستی:

لوله‌های داربستی از خانواده لوله‌های درز دار از ورق‌های سیاه فولادی در کارخانه سافا تولید می‌شوند. از این لوله‌ها همان طور که نامشان گویاست به منظور بستن داربست در پروژه‌ها در حال احداث استفاده می‌شود. جهت اطلاع از قیمت روز لوله داربستی سافا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

قوطی های بسته:

در این کارخانه انواع قوطی‌ها با قالب‌های بسته و در شکل‌های هندسی مستطیلی و مربعی تولید می‌شوند.

محصولات شرکت ساخته های فلزی اصفهان در سایزها و ضخامت‌های مختلفی تولید می‌شوند. در ادامه به بررسی مشخصات فنی این محصولات خواهیم پرداخت.

پروفیل صنعتی سافا

قوطی سافا

مشخصات محصولات تولیدی سافا

حال که با محصولات این کارخانه به صورت کلی آشنا شدید، به سراغ بررسی فنی مشخصات محصولات تولیدی سافا خواهیم رفت. هر کدام از تولیدات این کارخانه در سایزها و ضخامت‌های زیر تولید و در بازار عرضه می‌گردند:

  • مقاطع پروفیل بسته سافا: تحت استاندارد ISIRI 7336 در سایزهای ۵۰۷ ، ۵۰۸ و ۵۰۹ و با ضخامت‌های ۲- ۳ میلیمتر
  • پروفیل باز ریلی سافا: در سایزهای ۲۶، ۳۵، ۸۰، ۸۱  و به صورت دو رو در سایز ۳۵ و با ضخامت ۱.۵ و ۲ میلیمتر
  • پروفیل زد سافا: مطابق با استاندارد ISIRI 7335 در سایزهای ۱۸۰ و ۲۰۰ و در ضخامت‌های ۲ تا ۳ میلیمتر
  • انواع قوطی سافا: در سایزهای متنوع ۲۰ * ۲۰ تا ۴۰*۸۰ و در ضخامت‌های معمول ۲ و ۲.۵
  • قوطی بسته مستطیلی شکل سافا: مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی Din 59411- DIN 2395- JISG 3466 در سایزهای ۱۰ *۲۰ تا ۴۰* ۸۰ با ضخامت‌های ۲ تا ۳ میلیمتر
  • قوطی بسته مربعی شکل سافا:  در سایزهای ۲۰ *۲۰ تا ۹۰*۹۰ میلیمتر با ضخامت ۲ تا ۳ میلیمتر و تحت استانداردهای ملی و جهانی Din 59411- DIN 2395- JISG 3466
  • انواع نبشی بال مساوی سافا: مطابق با استاندارد DIN 1017 در اندازه‌های ۳۰ *۳۰ تا ۹۰* ۹۰ با ضخامت ۳ تا ۸ میلیمتر
  • پروفیل‌های باز انواع چهارچوبی سافا: با ضخامت‌های ۲ و ۲.۵ میلیمتر و در ابعاد متنوعی مطابق با استاندارد ISIRI 7338
  • زهوار سافا: در اندازه ۱۰* ۲۵ با ضخامت‌های ۲، ۲.۵ و ۳ میلیمتر و تحت استاندارد  ISIRI 7335
  • لوله داربستی سافا: در ضخامت های ۲ تا ۳ میلیمتر JISG 3444
  • تسمه فولادی سافا: مطابق با استاندارد DIN 1017  با اندازه‌های متنوع ۳۰ تا ۸۰ میلیمتر و در ضخامت‌های ۳ تا ۸ میلیمتر  و در شاخه‌های به طول ۶ متر
  • پروفیل صنعتی اصفهان

 قیمت لوله و پروفیل سافا

قیمت محصولات تولیدی شرکت سافا براساس ضخامت، نوع، سایز و … مشخص می‌شود. به علاوه قیمت این محصولات فولادی اگرچه کم اما تحت تأثیر نوسانات بازار آهن و فولاد کشور قرار می‌گیرند.

نرخ ورق‌ها و شمش های فولادی به عنوان مواد اولیه ساخت محصولات سافا نیز از دیگر عواملی است که در تعیین قیمت آن‌ها نقش دارد.

شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت لوله و پروفیل سافا با شماره‌های ما تماس بگیرید و ضمن اطلاع از قیمت‌ها، از مشاوره‌ی رایگان همکاران ما به منظور خریدی آگاهانه‌تر بهره‌مند شوید.

مرکز فروش محصولات سافا

قیمت محصولات تولیدی شرکت سافا از درب کارخانه تا لحظه‌ی که به دست مشتریان برسد، تغییرات فراوانی خواهد کرد. از این رو و به ویژه به دلیل نوسانات قیمتی حاکم بر بازارهای کشور، توصیه می‌شود خرید محصولات سافا را تنها از طریق نمایندگی‌های اصلی و برتر این کارخانه انجام دهید. در این صورت می‌توانید مطمئن باشید که محصولات را با قیمتی اقتصادی خریداری کرده‌اید.

بازرگانی آرادآهن با بیش از دو دهه سابقه در زمینه فروش انواع آهن آلات صنعتی و ساختمانی با دریافت مجوز نمایندگی فروش محصولات سافا؛ تولیدات این شرکت را با قیمت‌های بسیار مناسب تأمین کرده و در اسرع وقت با خدماتی ویژه برای مشتریان خود در سراسر کشور ارسال می‌نماید.

جهت اطلاع از شرایط ویژه خرید محصولات شرکت سافا با ما تماس بگیرید.

سفارش آنلاین آهن آلات
مقالات
ورق
مقالات ورق
قیمت تیرآهن
مقالات تیرآهن
قیمت میلگرد
مقالات میلگرد
قیمت قوطی در آراد آهن
مقالات قوطی
قیمت پروفیل زد (Z)
مقالات پروفیل
قیمت لوله مبلی
مقالات لوله
قیمت محصولات مفتولی
مقالات مفتولی
قیمت نبشی
مقالات نبشی