آراد آهن اسپادانا

بازار آهن در دستان شماست

031-34055

همه چیز درباره ورق رنگی فولاد مبارکه

قیمت ورق رنگی فولاد مبارکه
به این مقاله امتیاز دهید

ورق رنگی فولاد مبارکه اصفهان به دلیل کیفیت مناسب و استفاده از مواد اولیه درجه یک در ساخت آن مورد توجه بسیاری از صاحبان صنعت است. در نتیجه توسعه ساختمان ‌سازی و عمران در چند سال اخیر در کشور، صنایع فولاد نیز پیشرفت زیادی کرده است. نیاز به محصولات فولادی در صنایع مختلف بیش از پیش در کشور قابل لمس است. یکی از این محصولات پر متقاضی و پر مصرف در صنایع فولاد، ورق رنگی است. این محصولات کاربردهای زیادی دارند و کارخانه‌ های مختلفی در داخل کشور به تولید ورق فولاد رنگی مشغول هستند. یکی از اینها کارخانه فولاد مبارکه اصفهان است. در ادامه قصد داریم در مورد خرید انواع ورق رنگی مبارکه اصفهان و قیمت روز آن توضیحات بیشتری ارائه دهیم.

فرایند تولید ورق رنگی فولاد مبارکه اصفهان

خط تولید ورق رنگی در ادامه تولید ورق‌ های گالوانیزه است. پس از تولید ورق گالوانیزه، این ورق ‌ها وارد خط تولید ورق رنگی می ‌شوند و سیستم تولید آن ها از اینجا شروع می‌ شود. در ابتدا ورق گالوانیزه با محلولی با خاصیت صابونی به طور کامل شسته می ‌شود و سپس سطح آن با استفاده از یک پرس پولیش می ‌شود. در مرحله بعدی با استفاده از هوای گرم اقدام به خشک کردن ورق‌ ها می ‌کنند. بعد از خشک شدن ورق‌ ها ماده شیمیایی خاصی به دو طرف ورق اسپری می ‌شود و سپس ورق را دوباره خشک می ‌کنند. در نتیجه استفاده از این ماده شیمیایی خاص ورق پوسته ‌پوسته نمی ‌شود و دوام بیشتری خواهد داشت. همین مقاومت بالا از عوامل تاثیر گذار در قیمت ورق رنگی کارخانه های مختلف به ویژه قیمت ورق رنگی فولاد مبارکه اصفهان است.

بعد از انجام تمام مراحل ذکر شده، ورق وارد قسمت پوشش دهی و رنگ کردن می ‌شود. ابتدا یک لایه پرایمر یا در واقع رنگ آستر بر روی ورق ‌ها اعمال می ‌شود. جنس این رنگ‌ های پرایمر معمولاً از نوع پلی استر است. پس از اتمام رنگ زدن، ورق وارد کوره می ‌شود و در آن ها رنگ پخته می ‌شود. پس از پخت لایه اول رنگ، ورق سرد می‌ شود و یک لایه دیگر رنگ توسط غلتک بر آن زده می ‌شود و مجدداً وارد کوره می ‌شود. ضخامت لایه رویی ورق‌ ها چیزی در بین ۲۰ تا ۲۵ میکرون و ضخامت لایه رنگ سطح زیرین ورق در حدود ۷ الی ۱۵ میکرون می‌ باشد.

کاربرد های ورق رنگی مبارکه اصفهان

همانطور که ذکر شد، ورق ‌های رنگی در صنایع مختلفی استفاده می‌ شوند و کاربرد وسیعی دارند. این ورق ‌ها به علت مزیت‌ های زیادی که دارند، محبوب و پرفروش هستند. از مزیت ‌های ورق رنگی می‌ توان به مقاومت در برابر رطوبت و زنگ زدگی اشاره کرد. علاوه بر این، ورق ‌های رنگی ظاهر زیبایی دارند و همین موجب محبوبیت دو چندان آن ها شده است. همچنین گاهی استفاده از ورق ‌های رنگی به‌ صرفه ‌تر از ورق ‌های معمولی است. کاربرد ورق رنگی فولاد مبارکه اصفهان در رنج بسیار گسترده ‌ای قرار می ‌گیرد و در ادامه به برخی از این کاربردها اشاره خواهیم کرد.

  • ورق ‌های رنگی در صنعت ساختمان کاربرد وسیعی دارند و در بخش ‌هایی مثل سقف کاذب، نما های بیرونی ساختمان و نماهای دکوراتیو استفاده می‌ شود.
  • به علت مقاومت در برابر رطوبت و زنگ‌زدگی، سقف و بدنه انبار ها و کارگاه ‌ها را از این جنس می ‌سازند.
  • در ساخت کابینت، بدنه کیس ‌های کامپیوتر، کانتینر ها، دیگ‌ های بخار و ماشین آلات صنعتی کاربرد دارند.
  • همچنین ورق ‌های رنگی در ساخت لوازم خانگی از جمله بدنه یخچال، ماشین لباس شویی اجاق گاز و گرم کن نیز استفاده می ‌شوند.

انواع ورق رنگی فولاد مبارکه اصفهان

محصولات تولید شده توسط این شرکت از مقاومت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و در بازار محبوب هستند و به همین علت نمایندگی ‌های مختلفی از جمله آراد آهن به فروش ورق فولاد مبارکه اصفهان مشغول هستند. رنگ‌ های مورد استفاده در تولید انواع ورق رنگی این شرکت مطابق و تحت استاندارد جهانی ( رال رنگ) می ‌باشد. این شرکت به تولید انواع ورق رنگی می ‌پردازد که برخی از آن ها شامل موارد زیر است:

ورق قرمز فولاد مبارکه اصفهان

ورق رنگی قرمز فولاد مبارکه با کد ۳۰۰۰ شناسایی شده و در بازار موجود است. این رنگ یکی از پروفروش ترین رنگهای ورق های رنگی فولاد مبارکه است

ورق سفید فولاد مبارکه اصفهان

ورق رنگی سفید یخچالی فولاد مبارکه با کد ۹۰۱۶ شناخته می شود و در صنعت لوازم خانگی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

ورق آبی فولاد مبارکه اصفهان

ورق رنگی آبی فولاد مبارکه اصفهان با کد ۵۰۱۵ در بازار موجود است.

ورق نارنجی فولاد مبارکه اصفهان

ورق رنگی نارنجی فولاد مبارکه اصفهان با کد ۲۰۰۴ شناسایی می شود.

مشخصات ورق فولاد رنگی مبارکه اصفهان

ورق‌ های رنگی موجود در بازار معمولاً با ضخامت بسیار کمی تولید می ‌شوند و در واقع محدوده ضخامت این ورق‌ ها چیزی در حدود ۱۶ صدم میلی متر الی ۱ میلی متر است. بسته بندی و نحوه تحویل این محصول به صورت حلقه یا رول است. عرض ورق‌ های رنگی به دو صورت کوتاه یعنی ۱۰۰ سانتی متر  و بلند یعنی ۱۲۵ سانتی متر است. البته گاهاً عرض‌ های نامتعارفی از ورق ‌های رنگی نیز در بازار یافت می شود که با توجه به نیاز برخی مشاغل تولید می شوند. به عنوان مثال عرض ورق‌ های تولید شده جهت ساندویچ پنل ۱۰۹ سانتی متر و عرض ورق ‌های تولید شده به سفارش امارات ۱۲۲ سانتی متر است. ضخامت ورق رنگی فولاد مبارکه اصفهان در حدود ۰.۵ میلی متر است و عرض آن ۱۲۵ سانتی متر و یا ۱۰۰ سانتی متر است.

متریال های به کار رفته در انواع ورق ها متفاوت است و اغلب از آلیاژهای مشخصی استفاده می شود. در این آلیاژها درصد مشخصی از فلزات مختلف استفاده می شود. وزن این ورق ها به ضخامت و ابعاد محصول بستگی دارد، البته کارخانه های سازنده ورق با استفاده از مواد اولیه مختلف وزن های متفاوتی در ابعاد یکسان دارند. برای اطلاع از قیمت روز انواع ورق رنگی فولاد مبارکه اصفهان می توانید به سایت آراد آهن مراجعه کنید.

قیمت ورق رنگی فولاد مبارکه اصفهان

قیمت ورق رنگی به فاکتورهای زیادی وابسته است. این فاکتورها شامل ضخامت، نحوه و فرایند تولید و ابعاد ورق رنگی می ‌باشد. ورق ‌های رنگی در ۱۶ رنگ تولید می‌ شوند و شما می‌ توانید بسته به نیاز خود آن ها را به صورت رول، کرکره‌ ای و یا برش خورده سفارش دهید. همچنین نمایندگی و محل بارگیری سفارش نیز در قیمت آن تاثیر گذار است. برای خرید انواع ورق رنگی فولاد مبارکه اصفهان با بهترین قیمت می‌ توانید در سایت آراد آهن به صورت آنلاین به راحتی سفارش خود را ثبت کنید.

قیمت روز ورق رنگی فولاد مبارکه اصفهان

به دلیل نوسانات ارز و دلار قیمت اجناس گوناگون در بازار ثابت نیست. این عامل تغییرات بسیاری در بازار آهن و سایر اصناف به وجود می آورد. همچنین تقاضای بازار نیز در قیمت روز ورق رنگی فولاد مبارکه اصفهان مؤثر است. در نتیجه این محصول نیاز به قیمت گیری لحظه‌ ای دارد.آراد آهن شرکتی معتبر و با سابقه در حوزه فروش فولاد است. ما با بهره گیری از تیمی قوی بهترین خدمات را به شما ارائه می‌ دهیم. آراد آهن نمایندگی فروش ورق فولاد مبارکه اصفهان است. شما به راحتی می ‌توانید خرید خود را از طریق این شرکت انجام دهید.

خرید ورق رنگی فولاد مبارکه اصفهان

شرکت فولاد مبارکه ویژگی ‌هایی دارد که سبب تمایز آن از سایر شرکت‌ ها می‌ شود. از جمله این ویژگی‌ ها می ‌توان به تبادلات بالای این شرکت با بازار بین ‌المللی اشاره کرد. همچنین ارسال ورق رنگی تولید شده توسط این شرکت با هر مقداری به سراسر کشور امکان ‌پذیر است. جهت خرید ورق رنگی فولاد مبارکه اصفهان می ‌توانید به سایت آراد آهن مراجعه فرمایید. لازم به ذکر است که شرکت آراد آهن مرجع خرید انواع ورق فولاد مبارکه اصفهان است. این شرکت بهترین قیمت ورق رنگی فولاد مبارکه اصفهان در کشور را ارائه می دهد. برای خرید انواع آهن آلات می توانید با آراد آهن در ارتباط باشید.