آراد آهن اسپادانا

بازار آهن در دستان شماست

031-34055

محاسبه آنلاین وزن قوطی

قیمت قوطی
به این مقاله امتیاز دهید

ما در این مقاله به محاسبه وزن قوطی می پردازیم. و هدف از این کار سهولت دسترسی افراد به اطلاعات مورد نیاز در زمینه قوطی های آهنی و نحوه محاسبه وزن قوطی و اطلاعات فنی راجع به مشخصات آن است. در زمان خرید قوطی، یکی از موارد مهم وزن قوطی می باشد. محاسبه آنلاین وزن قوطی دارای فرمول مشخصی است. قوطی آهنی در زمینه های گوناگونی از جمله ساخت ساز وصنعت کاربردهای زیادی دارد. و اغلب برای وزن سبک و قیمت اقتصادی آن در سازه ها از آن استفاده می‌شود.در هنگام خرید قوطی محاسبه کردن وزن قوطی، دارای اهمیت بالایی می باشد. که در هنگام محاسبه وزن قوطی، باید توجه داشته باشید این مقطع فولادی انواع مختلفی از لحاظ جنس و وزن و سایز دارد.

تعریف قوطی آهنی

به طور کلی به پروفیل توخالی که در دسته پروفیل‌های بسته قرار دارد، قوطی آهنی می گویند. قوطی ها یکی از پرکاربردترین نوع پروفیل به حساب می آید. وزن هر شاخه قوطی آهنی با توجه به ابعاد هر کدام متفاوت می باشد. به عنوان مثال وزن قوطی آهنی ۱*۲ با وزن قوطی آهنی ۳*۲ که دارای ضخامت یکسان است، متفاوت می‌باشد.

قوطی ها دارای سطح مقطع مربعی یا مستطیلی هستند و در سایز و ضخامت‌ های مختلفی تولید می‌شود، قیمت هر ابعاد و ضخامت قوطی آهنی با ابعاد دیگر متفاوت می‌باشد. در این متن از دسته مقالات آهنی از آراد آهن به توضیح روش محاسبه و قیمت قوطی آهنی می پردازیم.

محاسبه وزن قوطی آهنی

همانطور گفته شد قوطی آهنی دارای تنوع زیادی است. و این محصول یکی از پرکاربردترین محصولات آهنی محسوب می شود. قوطی آهنی به دلیل اینکه دارای ابعاد و ضخامت های متفاوتی می باشد، درصنعت ساختمان‌ سازی و غیره از آن استفاده می شود. محاسبه وزن قوطی آهنی به عوامل مختلفی از جمله ضخامت و سایز وابسته است.

به این معنی که هر چه ضخامت قوطی آهنی افزایش پیدا نماید، وزن آن افزایش می یابد، که با افزایش وزن قوطی، قیمت آن هم دچار تغییر می شود. برای مثال می توان گفت قوطی آهن ابعاد ۳*۳ در ضخامت های متفاوت دارای وزن های متفاوت است. حال برای خریدارن این محصول در هنگام خرید سوال پیش می آید که وزن قوطی آهنی چگونه محاسبه می شود ؟

برای پاسخ به این سوال می توان گفت با استفاده از فرمول زیر به محاسبه وزن قوطی آهنی می پردازند.

وزن قوطی آهنی = (چگالی آهن  * محیط سطح مقطع قوطی * طول * ضخامت ) / ۱۰۰۰

این محصول از لوله های فولادی درز دار یا ورق های فولادی St37 تولید می شود و در خرید این محصول ضخامت قوطی یکی از پارامتر های تاثیر گذار بر قیمت نهایی آن است، زیرا هر ضخامت قوطی در زمینه ایی متفاوت کاربرد دارد. شرکت های متعددی از جمله بازرگانی آراد آهن به فروش قوطی آهنی در ابعاد و ضخامت های گوناگون می پردازد. آراد آهن ارائه کننده قوطی آهنی در ابعاد های ۱*۲، ۲*۲، ۳*۲، ۴*۲، ۳*۳، ۴*۴، ۸*۴، ۵*۵، ۶*۶، ۷*۷، ۹*۹ و …. در ضخامت های مختلفی می باشد.

قیمت قوطی آهنی

قوطی آهنی قیمت

قوطی آهنی جز یکی از مقاطع کاربردی در ساختمان سازی می باشد، که بیشتر برای بالا بردن استحکام سازه از آن استفاده میشود. تمامی قیمت های مقاطع فولادی به دلایل مختلفی دچار نوسانات متعددی به صورت روزانه می باشند. قیمت قوطی آهنی، هم از این موضوع مسثتنا نیست و برای خریداران این محصول در زمان خرید سوال پیش می آید که قیمت قوطی آهنی را چگونه محاسبه کنیم؟ قیمت قوطی آهنی بر قیمت تمام شده سازه اثر گذار است و از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت قوطی می توان به قیمت سنگ آهن، هزینه ی حمل‌و‌نقل، نرخ ارز و دلار، کارخانه تولید کننده، ضخامت و ابعاد وموارد دیگر اشاره نمود. که در ادامه به توضیح برخی از آنها می پردازیم.

  • قیمت نفت: به طور کلی قیمت نفت، یکی از عوامل مهم در اقتصاد کشور می باشد، که کاهش یا افزایش آن باعث افزایش یا کاهش رشد اقتصادی کشورهای تولید کننده و کشورهای مصرف کننده می شود.
  • هزینه های حمل و نقل: یکی دیگر از موارد تاثیر گذار بر روی قیمت قوطی آهنی و انواع مقاطع فولادی، قیمت سوخت و هزینه ‌های حمل می باشد. هزینه‌ های مربوط به حمل و نقل، با توجه به مسافت و روش انتقال بار متفاوت است.

یکی از بازرگانی های معتبری که ارزانترین قوطی اهنی را ارائه می دهد، بازرگانی آراد آهن یکی از شرکت های معتبر فروش آهن آلات است، که قیمت به روز تمام مقاطع فولادی را در سایت و کانال تلگرامی خود برای مشتریان ارائه می دهد. همچنین شما می توانید با مراجعه به جدول قوطی آهنی، قیمت آنلاین قوطی آهنی را مشاهده نمایید. قیمت آنلاین و به روز قوطی آهنی را در هر ابعاد و ضخامتی برای کاربران به صورت روزانه نمایش داده می شود.

وزن قوطی آهنی

قوطی آهنی در نوع های مختلفی از جمله قوطی صنعتی، قوطی گالوانیزه، قوطی مبلی و قوطی ستونی تولید می شود، که این محصول دارای ویژگی های زیادی از جمله جوش ‌پذیری، تنوع بالا، کیفیت بالا، قابلیت شکل‌پذیری و فرم‌پذیری بالا و … است. کارخانه های متعددی مانند یاران، نیکان، سپاهان، پروفیل ساوه، هیربد، صدرا، صابری و … به تولید این محصول می پردازند. وزن قوطی آهنی به سایز و ضخامت آن بستگی دارد و وزن هر نوع آن با دیگری متفاوت می باشد. و به طور کلی ضخامت قوطی های آهنی از ۵/۰ میلی متر شروع می شود و طول آن ها بین ۶ تا ۱۲ متر است و همچنین روش تولید قوطی‌ به صورت نورد سرد است.

همانطور که گفته شد آراد آهن ارائه دهنده انواع قوطی آهنی در ابعاد مختلف می باشد، که از دیگر ابعاد آن می توان به ۸۰*۴۰، ۱۰۰*۴۰، ۱۰۰*۵۰، ۱۰۰*۱۰۰، ۱۴۰*۱۴۰ اشاره نمود. که در ضخامت های گوناگون مانند ۲، ۵/۲، ۸/۲، ۳، ۸/۳ و ۴ می باشد. همچنین این شرکت برای مشتریان خود خدمات آنلاین را فراهم نموده است. کاربران می توانند برای خرید انواع تیرآهن، قوطی آهنی و مقاطع فولادی دیگر به راحتی وارد سایت می شوند و سفارش خود را ثبت می نمایند.


بازگشت به صفحه اصلی بلاگ