آراد آهن اسپادانا

بازار آهن در دستان شماست

031-34055

ورق آجدار چه کاربردهایی دارد

ورق آجدار فولاد مبارکه
۵/۵ - (۱ امتیاز)

کاربرد ورق آجدار چیست

در دنیای مدرن امروزه از محصولات فولادی متنوعی برای ساخت وسیله های متعدد استفاده می شود. یکی از پرمصرف ترین انواع مقاطع فولادی، ورق های فولادی هستند که در زمینه های گوناگون کاربرد دارند. ورق های فولادی دارای انواع مختلفی مانند ورق آجدار، ورق سیاه ، ورق رنگی ، گالوانیزه ، روغنی و… .. می باشد.که در این مقاله قصد داریم، راجع به کاربرد ورق آجدار صحبت کنیم. از جمله کاربردهای ورق آجدار می توان به استفاده از ورق آجدار در کف کامیون ‌ها، کانتینر ها، سطح پله‌های اضطراری، کف پل‌ های هوایی ،در صنعت خودرو و….اشاره کرد.

به چه ورق هایی ، ورق آجدار می گویند؟

ورق های آجدار جزو دسته ورق های گرم st37 محسوب می شوند. اغلب صفحاتی با برجستگی های بادامی در سطح شهر کنار ایستگاههای اتوبوس و روی پله ها دیده اید، این موارد نوع شیت ورق آجدار می باشد و از همین موارد می توانید کاربرد ورق آجدار را حدس بزنید. اگر توجه کرده باشید فقط یک طرف ورق آجدار دارای الگوی آج دار می باشد، و دلیل آن این است که امکان نصب و اتصال سطح صاف ورق بر روی سایر سطوح میسر باشد.

قیمت ورق آجدار

بسته به کاربرد ورق آجدار ، قیمت آن نیز متفاوت است. قیمت ورق آجدار به دلیل استفاده از آن به عنوان ورق ضد سایش و ضد لغزش در صنعت های گوناگون برای افراد متعددی دارای اهمیت می باشد. قیمت ورق آجدار همانند دیگر مقاطع فولادی وابسته به عواملی متعددی می باشد، که باعث ایجاد نوسان در قیمت ورق آجدار می شود. از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت این ورق می توان به روش تولید ورق آجدار، میزان انرژی مصرفی برای تولید ورق آجدار، وزن، قیمت مواد اولیه برای ساخت ورق آجدار، جنس و …. اشاره کرد.

کاربردهای ورق آجدار

ورق آجدار چه کاربردهایی دارد

کاربرد ورق آجدار چیست؟ از این نوع ورق بیشتری برای ایجاد اصطکاک استفاده می شود. تا مانع سر خوردن در جاهای مختلف شود الگوی آجدار این ورق با برجستگی‌ هایی که دارد میزان لغزیدن و افتادن را کاهش می‌دهد. از عمده ترین کاربرد های ورق آجدار می توان به استفاده از در آن ساخت پله‌ها و راهروها، وسایل نقلیه و یدک کش ها، طراحی داخلی و خارجی ساختمان یا نمای وسایل و مواردی شبیه به این اشاره نمود.

ورق آجدار دارای انواع و ابعاد مختلفی می باشد، کاربرد ورق آجدار در صنعت های گوناگونی مانند ساخت و ساز، پل سازی، عمرانی و موارد اینچنینی بسیار کار گشا است.

شرکت معتبر و مرجع فروش ورق آجدار در اصفهان بازرگانی آراد آهن می باشد، که تامین کننده انواع ورق فولادی است.

برای خرید ورق آجدار، از این شرکت شما علاوه بر سهولت ثبت سفارش، سبد محصولات کامل و ضمانت کیفیت، میتوانید از امکان در یافت مشاوره رایگان بهره مند شوید.

از بزرگترین کارخانجات تولید کننده ورق، کارخانه فولاد مبارکه اصفهان می باشد. که یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع ورق فولادی (ورق آجدار، ورق روغنی، ورق گالوانیزه، ورق رنگی، ورق قلع اندود) در ابعاد و ضخامت های مختلف می باشد. قیمت ورق آجدار فولاد مبارکه به دلیل مرغوبیت و کیفیت بالا همواره برای خریداران جذاب است.

برای مشاهده قیمت روز ورق آجدار فابریک فولاد مبارکه اصفهان کلیک کنید.

ابعاد مختلف ورق آجدار کدام است

ورق های آجدار معمولا در ابعاد ۱*۲، ۵/۱*۶، ۲۵/۱*۶، ۱*۶ و ۲*۶ در ضخامت های ۵/۱ تا ۱۰ میلیمتر تولید می شود. توجه داشته باشید که قیمت ورق آجدار استیل نسبت نوع های دیگر ورق آجدار بیشتر است.

عوامل تاثیر گذار بر روی ورق آجدار

عواملی متعددی بر روی قیمت روز این ورق تاثیر گذار می باشد، که از این عوامل تاثیر گذار بر روی  قیمت روز ورق آجدار می توان به نرخ ارز، قیمت مواد اولیه برای تولید هر نوع از این ورق، میزان عرضه و تقاضا و غیره اشاره کرد.

  • قیمت مواد اولیه: کشور چین از بزرگترین تولید کننده های مواد اولیه مقاطع فولادی و وارد کننده سنگ آهن می باشد. در نتیجه میزان سنگ آهن تولید شده در چین، مقدار مصرف داخلی و موجودی‌ های اعلام شده انبارهای بنادر چین بر قیمت جهانی ورق آجدار تاثیرگذار است.
  • نرخ ارز: نوسانات ارزی یکی از عامل هایی می باشد که تاثیرات بسزایی بر روی قیمت روز ورق آجدار دارد، به این صورت که با کاهش ارزش پول هر کشوری، هزینه واردات مواد اولیه افزایش پیدا می نماید.
ورق آجدار فولاد مبارکه

انواع ورق آجدار

انواع ورق آجدار شامل نوع های مختلفی از جمله ورق آجدار آلومینیومی، ورق گالوانیزه آجدار، ورق آجدار آهنی، ورق آجدار استیل، ورق آجدار پرسی و ورق آجدار فابریک می باشد.

  • از انواع ورق آجدار ، ورق آجدار آلومینیومی: این نوع از ورق آجدار به دو صورت رنگی و بدون رنگ تولید می‌شود و دارای مقاومت بالایی در برابر خوردگی می باشد. ورق آجدار آلومینیومی به دو شکل شیت و رول بسته‌ بندی می گردد.
  • ورق گالوانیزه آجدار: ورق آجدار گالوانیزه پوششی از نوع فلز بر روی خود دارد، که باعث می شود در برابر زنگ ‌زدگی از مقاومتی خوبی برخوردار باشد. از این نوع ورق در محیط‌های مرطوب و دریایی مانند کف کشتی‌ها و … استفاده می شود.

شما برای خرید ورق آجدار پرسی، فابریک، آجدار و ….. می توانید به سایت آراد آهن مراجعه نمایید و همچنین این بازرگانی برای سهولت کار مشتریان خود، خدمات فروش آنلاین را فراهم نموده است، به این معنی برای خرید هر نوعی ورقی در هر ضخامتی می توانید سفارش خود را در سایت آراد آهن ثبت کنید.

برای مشاهده قیمت روز ورق آجدار پرسی کلیک کنید.

کاربرد ورق آجدار چیست

ورق آجدار کارخانجات معتبر را از کجا بخرم؟

در زمان های خرید ورق آجدار برای شما سوال پیش آمد که ورق آجدار کارخانجات معتبر را از کجا بخرم؟به طور کلی می توان گفت کارخانه های متعددی از جمله فولاد مبارکه اصفهان و … به تولید ورق آجدار می پردازند و سپس بازرگانی های فروش مقاطع فولادی به فروش ورق آجدار و دیگر محصولات فولادی می پردازند. بازرگانی آراد آهن یکی از برترین شرکت های فروش مقاطع فولادی در اصفهان و سایر نقاط کشور می باشد. که شما می توانید از طریق این بازرگانی به خرید ورق آجدار در ابعاد مختلف بپردازید.

بازرگانی آراد آهن تامین کننده ورق آجدار پرسی و فابریک فولاد مبارکه می باشد. این شرکت به فروش ورق آجدار پرسی در ابعاد ۱*۲، ۲۵/۱*۶، ۵/۱*۶، ۱*۶ و ضخامت های ۲، ۳ و ۴ می پردازد. همچنین آراد آهن عرضه کننده ورق آجدار فابریک ۲*۱. ۲۵/۱*۵/۲، ۶*۲۵/۱، ۶*۵/۱، ۵/۱ در ضخامت های ۲، ۵/۲، ۳، ۴، ۵، ۶، ۱۰، ۱۲ می باشد. برای مشاهده قیمت ورق آجدار فولاد مبارکه اصفهان می توانید به سایت یا کانال تلگرامی آراد آهن مراجعه نمایید.