آراد آهن اسپادانا

بازار آهن در دستان شماست

031-34055

ورق گالوانیزه کرکره سینوسی چیست و چه کاربردی دارد؟+جدول وزنی

بورس کالا
۳.۸/۵ - (۶ امتیاز)

آراد آهن مرکز فروش انواع ورق فولادی  معتبر به قیمت درب کارخانه. 

برای مشاهده لیست قیمت ورق فولادی بر روی دکمه زیر کلیک کنید. همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان کارشناسان فروش ما با شماره ۳۴۰۵۵-۰۳۱ تماس بگیرید .

ورق گالوانیزه کرکره سینوسی یکی از انواع ورق گالوانیزه است. ورق های گالوانیزه ازجمله ورق گالوانیزه کرکره سینوسی از مهم ترین ورق های فولادی به شمار می آیند. اهمیت این نوع ورق ها به دلیل خصوصیت هایی است که به واسطه نحوه تولید خود به دست آورده اند. روی سطح ورق گالوانیزه سینوسی را با لایه ای از فلز روی می پوشانند. همین کار باعث می شود تا ورق گالوانیزه کرکره سینوسی در شرایط مختلف آب و هوایی دوام مناسبی داشته باشد.

در واقع ورق گالوانیزه سینوسی دارای کیفیت و دوام بسیار بالایی است. علاوه بر این، ورق گالوانیزه سینوسی در برابر خراش و مواجه شدن با محیط مرطوب از مقاومت زیادی برخوردار است. تمام این ویژگی ها در کنار هم سبب بالا رفتن کاربرد ورق گالوانیزه کرکره سینوسی در صنایع مختلف شده است. به منظور برآورد قیمت آن نیز برای تمام کاربردها وزن ورق گالوانیزه سینوسی ملاک محاسبه قرار می گیرد. وزن ورق گالوانیزه سینوسی یا تناژ آن را در زمان تعیین قیمت ورق گالوانیزه کرکره سینوسی در نظر می گیرند.

کاربردهای ورق گالوانیزه کرکره سینوسی

ورق گالوانیزه کرکره سینوسی را می توان برای مصارفی گوناگون در صنایع مختلف به ویژه ساختمان سازی استفاده کرد. این نوع ورق های فولادی را با شکل ها، ضخامت ها، اندازه ها و وزن های متفاوت تولید می کنند. البته مجموعه خصوصیات فنی ورق گالوانیزه سینوسی طبق فرمولی خاص برای محاسبه وزن ورق گالوانیزه سینوسی به کار می روند. هر کدام از خصوصیات فنی ورق گالوانیزه کرکره سینوسی در تهیه آن ها برای کاربردی خاص مؤثر خواهد بود.

برای خرید بهتر است مشخصات فنی آن از جمله وزن ورق گالوانیزه سینوسی در نظر گرفته شود. چرا که عموماً خرید و تعیین قیمت ورق گالوانیزه کرکره سینوسی با محاسبه وزن آن انجام می شود. بنابراین دقت به نوع مناسب این نوع ورق ها در زمان خرید بسیار مهم است. هر اشتباهی در این زمینه باعث پرداخت هزینه های بیهوده و بی استفاده ماندن محصولات اشتباه خریداری شده، خواهد شد. با توجه به این توضیحات از مهم ترین کاربردهای ورق گالوانیزه کرکره سینوسی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ورق گالوانیزه کرکره سینوسی

ساخت سقف شیروانی

ورق گالوانیزه کرکره سینوسی در شهرهایی با تراکم بارش برف و باران بهترین گزینه برای شیروانی به شمار می آیند. این نوع ورق ها با رنگ های متنوع علاوه بر زیبایی اصلاً در برابر باران و برف آسیب نمی بینند. البته کاربرد ورق گالوانیزه سینوسی فقط به مناطقی دارای بارندگی زیاد محدود نمی شود. ورق گالوانیزه کرکره سینوسی را در تمام شهرها مورد استفاده قرار می دهند. چرا که رنگ های زیبای آن ها می توانند یک سقف شیروانی بسیار شیک و جذاب را ایجاد کنند. در واقع ورق گالوانیزه سینوسی به ساختمان فرمی می دهد که جذابیت آن را فوق العاده بیشتر می کند. این خصوصیت زیبایی بخشی ورق گالوانیزه کرکره سینوسی علاوه بر مقاومت بالای آن در مقابل رطوبت و خوردگی است.

ساخت حصار

ورق گالوانیزه کرکره سینوسی برای حصارسازی یک انتخاب عالی محسوب می شود. ۳ دلیلی که ورق گالوانیزه سینوسی را برای این کار یکی از بهترین ها قرار می دهند، عبارت هستند از:

  • داشتن رنگ های متنوع و زیبایی بخشیدن به محیطی که در آن جا مورد استفاده قرار می گیرند
  • قرار گرفتن مثل یک مانع محکم در اطراف فضایی که ورق گالوانیزه کرکره سینوسی آن را محصور کرده است
  • داشتن ماندگاری بالای ورق گالوانیزه سینوسی
  • داشتن ضخامت های متنوع: یکی از موارد اثرگذار در وزن ورق گالوانیزه سینوسی ضخامت آن است. برای ساخت حصار بهتر است ضخامت دقیق و مناسب انتخاب شود. دقت در این مورد باعث می شود تا قیمت که با محاسبه وزن ورق گالوانیزه سینوسی محاسبه می شود، متناسب با نیاز پروژه تمام شود.

زیباسازی سازه ها

یکی دیگر از کاربردهایی که برای ورق گالوانیزه کرکره سینوسی وجود دارد، زیباسازی آن است. طرح ها و رنگ های زیبای ورق گالوانیزه سینوسی باعث می شود تا جذابیت سازه ها را افزایش دهد. به همین دلیل از این نوع ورق های فولادی به منظور ساختن سقف کاذب برای آلاچیق ها، ساخت نرده ها و حصارها استفاده می کنند. البته دلیل به کاربردن ورق گالوانیزه کرکره سینوسی در این سازه ها فقط به زیبایی آن ارتباط ندارد. ۳ علت دیگر نیز در انتخاب ورق گالوانیزه سینوسی برای این مصارف ساختمانی اهمیت دارد. این ۳ دلیل شامل ۳ مورد زیر می شوند:

  • مقرون به صرفه بودن
  • داشتن استحکام زیاد
  • دارا بودن مقاومت بالا

ساخت انواع سازه ها با ورق گالوانیزه کرکره سینوسی

سازه های فراوانی با استفاده از ورق گالوانیزه کرکره سینوسی ساخته می شوند. ورق گالوانیزه سینوسی رنگی برای جذابیت محیط و نوع بی رنگ در ساختار اصلی سازه ها به کار می رود. برخی از این سازه ها عبارت هستند از:

  • ساخت کارخانه
  • ساخت سالن های اداری
  • ساخت پارکینگ ها
  • ساخت سوله ها
  • ساخت انبار

وزن ورق گالوانیزه سینوسی چگونه محاسبه می شود؟

برای محاسبه وزن ورق گالوانیزه سینوسی به طول، عرض و ضخامت ورق گالوانیزه کرکره سینوسی، همچنین چگالی گالوانیزه نیاز دارید. تمام این موارد را باید در یکدیگر ضرب کرده، نتیجه حاصل را بر عدد هزار تقسیم کنید.

جدول وزن ورق گالوانیزه سینوسی

وزن ورق گالوانیزه سینوسی را با مراجعه به جدول وزن ورق گالوانیزه سینوسی می توانید مشاهده کنید. اگر طول، عرض و ضخامت ورق گالوانیزه کرکره سینوسی را داشته باشید، جدول وزنی ورق گالوانیزه سینوسی وزن دقیق را به شما نشان می دهد.

حدود وزن

(کیلوگرم)

چگالی گالوانیزه

ضخامت

(میلی متر)

عرض

(متر)

طول

(متر)

ردیف

۸

۷،۸۶

۰،۵

۱

۲

۱

۱۱

۷،۸۶

۰،۷

۱

۲

۲

۱۶

۷،۸۶

۱

۱

۲

۳

۲۴

۷،۸۶

۱،۵

۱

۲

۴

۳۲

۷،۸۶

۲

۱

۲

۵

۱۳

۷،۸۶

۰،۵

۱،۲۵

۲،۵

۶

۲۵

۷،۸۶

۱

۱،۲۵

۲،۵

۷

۳۱

۷،۸۶

۱،۲۵

۱،۲۵

۲،۵

۸

۳۷

۷،۸۶

۱،۵

۱،۲۵

۲،۵

۹

۲۴

۷،۸۶

۰،۵

۱

۶

۱۰

۳۰

۷،۸۶

۰،۵

۱،۲۵

۶

۱۱

 

آراد آهن مرکز فروش ورق گالوانیزه کارخانه‌جات معتبر مانند :تارازشهرکرد،هفت الماس،فولادمبارکه،سمنان و دشتستان 

برای مشاهده لیست قیمت ورق گالوانیزه بر روی دکمه زیر کلیک کنید. همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان کارشناسان فروش ما با شماره ۳۴۰۵۵-۰۳۱ تماس بگیرید .

وزن ورق گالوانیزه سینوسی و قیمت ورق گالوانیزه کرکره سینوسی

همان طور که اشاره شد، وزن ورق گالوانیزه سینوسی برای محاسبه قیمت تمام شده ورق گالوانیزه سینوسی استفاده می شود. بنابراین بهتر است زمان خرید ورق گالوانیزه کرکره سینوسی تناژ دقیق مورد نیاز پروژه خریداری شود. میزان کم تر هزینه دوباره حمل و سفارش ورق گالوانیزه سینوسی را باعث می شود. خرید ورق گالوانیزه کرکره سینوسی بیشتر از حد نیاز نیز بودجه پروژه را به هدر می دهد. به همین دلیل برای مدیریت هزینه ها باید داشتن دقیق ترین وزن ورق گالوانیزه سینوسی را مدنظر قرار دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *