لوگو آرادآهن
Search

لیست کارخانه ها

031-34055

تماس با ما

ارتباط با ما

دانشنامه

031-34055

کارخانه نورد سمنان

آشنایی بیشتر با کارخانه نورد و لوله سمنان

کارخانه نورد و لوله سمنان در سال ۱۳۷۲ و در همین شهر تاسیس شد. در آن زمان هدف شرکت تولید لوله هایی با سایز ۲.۱ تا ۸ اینچ  و همچنین تولید انواع پروفیل و قوطی بود. چند سال بعد کارخانه لوله گالوانیزه هم راه اندازی شد. لوله های با سایز ۱۰ تا ۴۰ اینچ توسط این شرکت ساخته می شوند. قیمت لوله سمنان بسیار مناسب بوده و کیفیت بالایی دارد به همین دلیل بسیار مورد توجه قرار گرفت. کارخانه نورد و لوله سمنان دارای  4 مجموعه است. این واحد صنعتی از ۳۰۰ نفر نیروی متخصص کمک می گیرد و از ماشین آلات و تجهیزات مدرن بهره می گیرد.

تولیدات کارخانه نورد و لوله سمنان

تولیدات کارخانه نورد و لوله سمنان شامل ورق های رنگی و ورق های گالوانیزه و لوله گالوانیزه می شود. ورق گالوانیزه این شرکت به روش گالوانیزاسیون گرم تولید می شوند و در صنایع مختلفی به کار برده می شوند. تولیدات کارخانه نورد و لوله سمنان در مواردی مانند خودروسازی و صنعت ساختمان سازی و کانال های آب و هوا  سقف های شیروانی و صنایع گریتینگ کاربرد دارند. شرکت های مختلفی در زمینه فروش ورق رنگی و گالوانیزه سمنان مشغول هستند. شرکت آراد آهن محصولات کارخانه سمنان را با بهترین قیمت  خدمات به فروش می رساند. برای اطلاع از قیمت و خرید ورق رنگی کارخانه نورد سمنان و همچنین برای خرید ورق گالوانیزه سمنان می توانید با کارشناسان فروش آراد آهن در تماس باشید.

ورق گالوانیزه و ورق رنگی سمنان

ورق گالوانیزه و ورق رنگی سمنان با کیفیت بسیار بالایی تولید می شود. به همین علت است تا حد زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. ورق گالوانیزه، ورقی است که با فلز روی پوشانده شده است و معمولا ضخامت کمی دارد. لذا قیمت ورق گالوانیزه سمنان به قیمت ورق فولادی و فلز روی بستگی دارد. با گالوانیزه کردن ورق عمر آن ۲۰ تا ۳۰ سال افزایش پیدا می کند. البته فولاد در مقابل خوردگی مقاومت خوبی دارد اما با انجام این کار مقاومت آن بیشتر می شود. ورق های رنگی در رنگ  متفاوتی تولید می شوند.

ورق رنگی را می توان به شکل های مختلفی از جمله کرکره ای، ذوزنقه ای و سینوسی تبدیل کرد. بسیاری از صنایع توسط این ورق ها پشتیبانی می شوند زیرا دارای طیف رنگی گسترده ای است. جگری و کرمی و بنفش و نقره ای و صورتی و آبی و قرمز و سبز و صورتی و زرد و … از رنگ های ورق رنگی هستند. در کارخانه نورد سمنان برای تولید ورق رنگی از ورق گالوانیزه استفاده می شود.

محصولات نورد سمنان
https://aradahan.com/product-category/loole

قیمت ورق رنگی و گالوانیزه سمنان

قیمت ورق رنگی و گالوانیزه سمنان همراه با نوسانات بازار آهن به صورت روزانه و گاه لحظه ای دچار نوساناتی می شود. بسیار به صرفه است. قیمت ورق رنگی سمنان با توجه به کاربرد ورق رنگی در صنایع مختلف همواره در حال افزایش است.  از کاربرد های این ورق عبارت اند از:

·      صنایع ساختمانی: مانند بدنه انبار و کارگاه و سوله- انواع سقف ها- نمای خارجی و نمای داخلی ساختمان ها.

·      ساخت لوازم خانگی: مانند آبگرمکن- اجاق گاز- ماکروویو- ماشین لباسشویی- بدنه یخچال و فریزر.

·      صنعت خودرو سازی: اتاقک خودرو- ساخت کانتینر

·      صنایع فلزی: کابینت- انواع پارتیشن- تجهیزات اداری

از عوامل تاثیر گذار بر قیمت ورق گالوانیزه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

·      کارخانه تولید کننده ورق گالوانیزه

·      میزان رعایت استاندارد های گالوانیزه

·      چگونگی روش تولید ورق گالوانیزه

·      میزان پوشش فلز روی

https://aradahan.com/product-category/varaq

خرید ورق سمنان

اگر قصد خرید ورق سمنان را دارید می توانید با مراجعه به سایت های مربوطه و دیگر منابع معتبر از قیمت روز ورق سمنان آشنا شوید. ورق های گالوانیزه سمنان با ضخامت هایی بین ۰.۲۵ تا ۳ میلی متر تولید می شوند. همچنین این ورق ها دارای عرضی  بین ۸۰۰ تا ۱۲۵۰ میلیمتر هستند. ورق های رنگی نیز ضخامتی بین ۰.۲۵ تا ۱.۲ دارند. عرض این ورق ها ۸۰۰ تا ۱۲۵۰ میلی متر است. لوله های گالوانیزه دارای قطری بین ۲.۱ تا ۳۴ اینچ هستند. ورق های گالوانیزه که در کارخانه سمنان تولید می شوند دارای دو نوع پوشش هستند. پوشش اول گل ریز و پوشش دوم گل درشت. این محصول با کیفیت بسیار بالایی تولید می شود و استاندارد نیم میلی متر JIS G3302 و گرید پوشش با ZINC از ۹۰ تا ۲۷۵ میلی متر در آن ها رعایت شده است.

سفارش آنلاین آهن آلات
مقالات
ورق
مقالات ورق
قیمت تیرآهن
مقالات تیرآهن
قیمت میلگرد
مقالات میلگرد
قیمت قوطی در آراد آهن
مقالات قوطی
قیمت پروفیل زد (Z)
مقالات پروفیل
قیمت لوله مبلی
مقالات لوله
قیمت محصولات مفتولی
مقالات مفتولی
قیمت نبشی
مقالات نبشی