لوگو آرادآهن
Search

لیست کارخانه ها

031-34055

تماس با ما

ارتباط با ما

دانشنامه

031-34055

مجتمع آهن و فولاد یزد

مجتمع آهن و فولاد بافق

مجتمع آهن و فولاد بافق از سال ۱۳۹۴ در زمینه تولید میلگرد فعالیت دارد. همانطور که می‌دانید میلگرد یکی از اصلی‌ترین بخش‌های ساخت و ساز است به همین دلیل تولید کنندگان سعی در ارائه بهترین کیفیت برای میلگرد دارند. این کارخانه یکی از تولید کنندگانی است که خطوط تولید میلگرد آن طبق استانداردهای ملی و بین المللی در  حال فعالیت می‌باشد. ظرفیت تولید این کارخانه نورد میلگرد بافق معادل ۵۵۰ هزار تن در سال می‌باشد. درباره استانداردها و مشخصات میلگرد بافق یزد چه می‌دانید؟ ما در این مقاله به بررسی محصولات تولیدی مجتمع فولاد بافق خواهیم پرداخت.

محصولات تولیدی مجتمع فولاد بافق

از مهم‌ترین محصولات تولیدی مجتمع فولاد بافق می‌توان به میلگرد ساده و آجدار اشاره کرد. در واقع این کارخانه یکی از بزرگترین تولید کنندگان میلگردهای فولادی گرید A_3  می‌باشد. میلگرد فولادی A_3  از سایز ۸ الی ۳۲ توسط این کارخانه تولید و به بازار عرضه می‌شود. این میلگرد استحکام بسیار بالایی دارد و برای انجام ساخت و سازهای عمرانی کاربرد بسیار زیادی دارد. میلگرد آجدار بافق توسط آزمایش‌های کنترل کیفیت و همچنین تست‌های مکانیکی نظیر خمش، کشش، بازخمش و… سنجیده شده و پس از تایید کیفیت به بازار عرضه شده است. محصولات مجتمع آهن و فولاد بافق اعم از میلگردهای ساده و آجدار توسط شمش‌های مرغوب با درصد آلیاژ بالا ساخته می‌شوند. به همین دلیل جز با کیفیت‌ترین میلگردهای کشور به حساب می‌آیند و در بازارهای بین المللی نیز مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است. خواص شیمیایی این میلگردها به دلیل استفاده از شمش آلیاژی، از مرکز تا سطح به صورت مشابه و یکنواخت است. همین عامل سبب برتری محصولات فولاد بافق از رقبای این کارخانه شده است. محصولات تولیدی مجتمع فولاد بافق در ۵ واحد اصلی تولید می‌شوند که عبارتند از: کارخانه گندله سازی، کارخانه احیا مستقیم، کارخانه ریخته گری و ذوب، کارخانه نورد میلگرد.

استانداردها و مشخصات میلگرد بافق یزد

از جمله استانداردها و مشخصات میلگرد بافق یزد می‌توان به فعالیت واحد کنترل کیفی  اشاره کرد. مجتمع آهن و فولاد بافق با دارا بودن یک واحد کنترل کیفی بر سلامت و کیفیت محصولاتش نظارت می‌کند و با بهره گیری از نیروی مجرب و آزمایشگاه‌های تخصصی محصولات باکیفیتی را ارائه می‌کند. میلگردهای این کارخانه طبق استاندارد ملی ISIR3132  ساخته می‌شوند و یکی از دلایل خرید میلگرد یزد، مرغوبیت آن‌ و برخورداری از عناصر آلیاژی بالا می‌باشد. محصولات تولیدی مجتمع آهن و فولاد بافق به دلیل استفاده از شمش‌های مرغوب و درصد بالای آلیاژ بسیار باکیفیت هستند.

قیمت میلگرد بافق

همانطور که می‌دانید میلگرد یکی از پر مصرف‌ترین ملزومات در ساخت و ساز است و کارخانه‌های متعددی اقدام به تولید آن می‌کنند. قیمت میلگرد بافق و قیمت میلگرد سایر کارخانه ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل عبارتند از: نوسانات ارزی کشور، کیفیت، قیمت سوخت، هزینه‌های مربوط به حمل و نقل، وزن میلگرد بافق و… برای آگاهی از قیمت روز میلگرد بافق یزد می‌توانید لیست قیمت آن را در سایت آراد آهن مشاهده نمایید.

خرید میلگرد بافق

برای خرید میلگرد بافق حتما از کیفیت و اصالت برند میلگرد اطمینان حاصل کنید. زیرا امروزه با افزایش اجناس متفرقه، تشخیص اجناس اصل مشکل خواهد بود. همچنین قبل از خرید اطلاعات لازم را درباره قیمت میلگرد یزد به دست آورده تا در هنگام خرید دچار سردرگمی نشوید. برای خرید میلگرد بافق با بهترین کیفیت می‌توانید از طریق آراد آهن اقدام کنید. این شرکت نماینده فروش میلگرد بافق در اصفهان می‌باشد. همچنین برای آگاهی از قیمت امروز میلگرد بافق در اصفهان می‌توانید با کارشناسان این شرکت ارتباط برقرار کنید. جهت خرید میلگرد بافق از آراد آهن از طریق شماره تماس ۳۴۰۵۵-۰۳۱ سفارش خرید خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین آهن آلات
مقالات
ورق
مقالات ورق
قیمت تیرآهن
مقالات تیرآهن
قیمت میلگرد
مقالات میلگرد
قیمت قوطی در آراد آهن
مقالات قوطی
قیمت پروفیل زد (Z)
مقالات پروفیل
قیمت لوله مبلی
مقالات لوله
قیمت محصولات مفتولی
مقالات مفتولی
قیمت نبشی
مقالات نبشی