لوگو آرادآهن
Search

لیست کارخانه ها

031-34055

تماس با ما

ارتباط با ما

دانشنامه

031-34055

شرکت تولیدی اصفهان دُر

شرکت تولیدی اصفهان دُر

شرکت تولیدی اصفهان دُر یکی از شرکت های فعالی است که در زمینه تولید محصولات متنوع فولادی در کشور فعالیت می کند. محصولات این شرکت صنعتی به عنوان بهترین های صنعت فولاد در کشور مطرح هستند. به عنوان نمونه شمش بیلت شرکت تولیدی اصفهان دُر یکی از محصولات فولادی تولید این شرکت است که در نوع خود بی نظیر است. شمش فولادی تولیدی در این مجموعه یکی از با کیفیت ترین ها در نوع خود است و بر همین اساس شرکت صنعتی اصفهان دُر یکی از بزرگ ترین تولید کننده شمش فولادی در کشور شناخته می شود.

تاریخچه شرکت تولیدی اصفهان دُر

آغاز فعالیت شرکت تولیدی اصفهان دُر به سال ۱۳۶۳ بر می گردد. این مجموعه با تولید کردن قطعات خودرو در این سال فعالیت تولیدی خود را آغاز کرد. ایجاد خط ریخته گری در سال ۱۳۸۸ و تولید شمش فولاد به صورت پیوسته این شرکت را به جایی رساند که امروزه یکی از بهترین و با کیفیت ترین انواع شمش فولادی را تولید می کند. شرکت صنعتی اصفهان دُر با داشتن ظرفیت ۴۸ هزار تن شمش فولادی در حال حاضر توانسته است به عنوان یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان این محصول در کشور فعالیت کند.

خط ریخته گری لاینرهای سیلندر انواع خودرو با استفاده از روش سانتریفیوژ در سال ۱۳۸۹ در این شرکت تولیدی راه اندازی شد. پیشرفت فعالیت این خط تولید به گونه ای شد که این شرکت تولیدی در حال حاضر یکی از بزرگ ترین تولیدگنندگان این حوزه به شمار می آید. شرکت تولیدی اصفهان دُر با بهره مندی از پیشرفته ترین دستگاه ها، مجهزترین آزمایشگاه ها و کارکنانی متخصص و با تجربه اهدافی مهم را جزء سیاست های کاری خود قرار داده است. اهداف شرکت عبارت هستند از:

  • افزایش کیفیت محصولات مطابق با تمام استاندارد های بین المللی
  • کاهش قیمت نهایی همه محصولات تولیدی
  • افزایش رضایت مندی مشتریان در بازار های داخل و خارج از کشور

گروه تولیدی و صنعتی اصفهان دُر

گروه تولیدی و صنعتی اصفهان دُر با همکاری یک گروه از مدیران که هر یک از آن ها مسئولیت بخشی از کار تولید را برعهده گرفته اند، فعالیت خود را در صنعت فولاد انجام می دهند. هیأت مدیره این مجموعه شامل دو نفر از خانواده دروش می شود و گروه مدیران نیز یک مجموعه ۵ نفری را تشکیل می دهند. هر یک از افراد این گروه مدیران مدیریت بخش های مختلف شرکت تولیدی اصفهان دُر را برعهده دارند. بخش هایی که نتیجه همکاری آن ها در نهایت خروجی مناسب این مجموعه یعنی تولید بسیار با کیفیت محصولات شرکت تولیدی اصفهان دُر خواهد بود.

شرکت تولیدی اصفهان دُر برای این که بتواند همواره به اهداف خود در زمینه فعالیت در عرصه بسیار مهم صنعت فولاد پایبند باشد، برای تمام بخش های شرکت و واحدهای تولیدی از نیروهای متخصص استفاده می کند. همه این نیروهای مجرب زیر نظر مدیران هر بخش مسئولیت های خود را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند تا محصولاتی نظیر سانتریفیوژ (لوله های بدون درز) را با بهترین کیفیت روانه بازار کنند. همین ویژگی نیز سبب شده است تا تولیدات این شرکت بتوانند جایگاه بسیار خوبی را در بین محصولات فولادی کشور به دست بیاورند.

گروه صنعتی آبانگان

هدف از تأسیس گروه صنعتی آبانگان گستر اسپادانا یا گروه صنعتی آبانگان کامل کردن زنجیره صنعت فولاد است؛ زنجیره فولاد از کنار معدن تا عرضه محصولات متنوع فولادی به بازار آهن. این گروه صنعتی در زمینه طراحی و ساختن قطعات مختلف خودرو و تولید محصولات فولادی و چدنی دارای تجربه ای سی ساله است. آبانگان با گسترش فعالیت خود از لحاظ کمی و کیفی موفق به فعال کردن ۱۴ شرکت تحت پوشش خود شده است. این شرکت ها متناسب با نیاز مشتریان گوناگونی که در بازار وجود دارد، خدمات و محصولات خود را بر طبق استاندارد های بین المللی ارائه می دهند.

اولین شرکت این گروه یعنی شرکت تولیدی اصفهان دُر در سال ۱۳۶۳ شروع به فعالیت کرد و با تولید محصولاتی نظیر لوله های بدون درز شرکت تولیدی اصفهان دُر در خدمت صنعت فولاد کشور قرار گرفت. پس از آن تا به امروز دیگر شرکت های تحت پوشش این گروه صنعتی نیز در قسمت های مختلف کشور عهده دار تولید محصولات متنوع زنجیره فولاد بوده، در شاخه های گوناگون تخصصی صنعت فولاد فعالیت می کنند. این گروه یکی از گروه های صنعتی قابل اعتماد، مشتری مدار و پیشرو در بازار آهن محسوب می شود؛ چرا که همواره خدمات و محصولاتی استاندارد و با کیفیت را عرضه کرده است.

قیمت شمش

محصولات شرکت اصفهان دُر

محصولات شرکت اصفهان دُر عبارت هستند از:

شمش بیلت

این محصول را در بازار با عنوان شمشال می شناسند. از شمش بیلت برای تولید مقاطع فولادی، میلگرد و سیم استفاده می شود. در رابطه با مشخصات فنی شمش بیلت شرکت تولیدی اصفهان دُر به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • در مقایسه با دیگر انواع شمش های فولادی دارای طول بیش تری است.
  • سطح مقطع این محصول به دو شکل مربع و دایره وجود دارد.
  • عرض آن از ۱۵ سانتی متر کم تر است.
  • سطح مقطع آن از ۲۳۰ سانتی متر کوچک تر است.

لوله های بدون درز

تهیه این محصول با استفاده از ماشین های گریز از مرکز پیشرفته انجام می شود. استحکام این لوله ها نسبت به دیگر لوله های فولادی بالاتر است. دلیل این استحکام بالاتر این است که این نوع لوله ها درز جوش ندارند. در رابطه با مشخصات فنی لوله های بدون درز شرکت تولیدی اصفهان دُر علاوه بر توضیحات پیشین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از شمش های فولادی تولید می شوند.
  • در مراحل تولید این لوله ها از روش های مختلف جوش فلزات مانند کشش، حرارت، عبور از زره و غلطک استفاده نمی شود. این روش ها برای تولید انواع لوله های شمش های فولادی استفاده می شود. تفاوت لوله های بدون درز با دیگر لوله ها نیز به همین روش ساخت بستگی دارد.
  • انواع لوله های بدون درز در قطرهای پایین وجود دارند. برای ساخت قطرهای بالاتر باید هزینه هایی بیش تر صرف شود.

مرکز فروش محصولات شرکت تولیدی اصفهان دُر

شرکت تولیدی اصفهان دُر همان طور که از نام آن مشخص است در شهر اصفهان واقع شده است. کارخانه تولید محصولات در شهرک صنعتی بزرگ سوق اصفهان و خیابان شیخ بهایی غربی قرار دارد. اما برخی از شرکت ها در کشور حضور دارند که فروش محصولات این واحد صنعتی را برعهده داشته،و این محصولات را به تمام نقاط کشور با بهترین شرایط و در سریع ترین زمانی که امکان پذیر است ارسال می کنند.

آراد آهن مرکزفروش محصولات شرکت تولیدی اصفهان دُر یکی از شرکت های معتبری است با تجربه ای چندین ساله و تسلط کامل به بازار آهن و فولاد. این مرکز فروش به دلیل اشراف کامل به تمام مواردی که در رابطه با خرید و فروش، همچنین صادرات محصولات فولادی وجود دارد، محصولات متنوع این کارخانه را با بهترین قیمت موجود برای متقاضیان خرید تهیه و ارسال می کند.

سفارش آنلاین آهن آلات
مقالات
ورق
مقالات ورق
قیمت تیرآهن
مقالات تیرآهن
قیمت میلگرد
مقالات میلگرد
قیمت قوطی در آراد آهن
مقالات قوطی
قیمت پروفیل زد (Z)
مقالات پروفیل
قیمت لوله مبلی
مقالات لوله
قیمت محصولات مفتولی
مقالات مفتولی
قیمت نبشی
مقالات نبشی