لوگو آرادآهن
Search

لیست کارخانه ها

031-34055

تماس با ما

ارتباط با ما

دانشنامه

031-34055

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

مجموعه گل گهر یکی ازکارخانه های معتبر و مطرح در زمینه ذخایر معدنی و صنعتی می‌باشد. منطقه گل گهر با داشتن معادن غنی از سنگ آهن یکی از قطب های اصلی در صنعت و و معدن به شمار می‌آید. این ذخایر ارزشمند معدنی که در استان کرمان واقع است، قابلیت های زیادی برای عرضه ذخایر معدنی حتی در عرصه جهانی را دارد.

گروه تولیدی و شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

گروه تولیدی و شرکت معدنی و صنعتی گل گهر فعالیت خود را از سال ۱۳۴۸ در ۵۰ کیلومتری جنوب غربی شهرستان سیرجان آغاز نموده است. این شرکت در ابتدا و شروع کار خود به صورت خصوصی تحت نظارت ایران باریت بود که پس از آن در سال ۱۳۵۳ به شرکت ملی فولاد ایران واگذار گردید. در حال حاضر بالغ بر ۱۵ هزار نفر در کل مجموعه گل گهر و شرکت های زیر مجموعه آن مشغول به کار هستند. شرکت گل گهر توانایی این را دارد که بیش از ۱۵ میلیون تن کنسانتره و بیش از ۱۰ میلیون تن گندله را تولید و روانه بازار نماید. .

محصولات تولیدی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

شرکت گل گهر با توجه به برنامه چشم انداز توسعه ۱۴۰۴ دولت در تلاش است تا میزان تولیدات خود را به ظرفیت ۵۵ میلیون تن در سال برساند. در نتیجه انتظار می‌رود تا افزایش تقاضا برای محصولات تولید این شرکت بالا رود. گفتنی است که محصولات تولیدی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر شامل موارد زیر هستند:

گندله سنگ آهن: برای تولید گندله نیاز به سنگ آهن است که از عمده ترین مواد اولیه برای تولید آنها به شمار می‌آید. گندله به معنی گلوله های تولید شده از نرمه سنگ آهن و سایر مواد افزودنی است. که در ابتدا به صورت خام هستند. و سپس پخته و سخت می‌شوند..گندله ماده اولیه برای تولید آهن خام است و باید در کوره‌ های احیا ویژگی مکانیکی شیمیایی و حرارتی مطلوبی را داشته باشد.

کنستانتره سنگ آهن: زمانی که سنگ آهن فرآوری می‌شود، آن را به دو دسته سنگ آهن دانه بندی و کنسانتره سنگ آهن تقسیم بندی می‌کنند. برای تولید کنسانتره، سنگ آهن را طی فرایندهای فیزیکی و شیمیایی فراوری کرده و آهن را از دیگر مواد و ترکیبات آن جداسازی می‌کنند. 

سنگ دانه بندی شده: تولید سنگ آهن دانه بندی، به صورت خشک و بدون آب انجام می‌گیرد. و سپس از طریق روش های نویت و تجهیزات به روز جدایش فیزیکی صورت می‌گیرد. به این معنی که سنگ آهن پرعیار از کم عیار جدا می‌شود وبه اصطلاح محصول نهایی دانه بندی می شود.

مشخصات فنی محصولات شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

برای دانستن مشخصات فنی محصولات شرکت معدنی و صنعتی گل گهر به موارد زیر توجه نمایید:

  • گندله: این گندله ها در سایز های مختلفی تولید می‌شوند که معمولا سایز ۹ تا ۱۶ آن بیش از ۹۳ درصد از حجم تولید را به خود اختصاص می‌دهد و تنها ۵ درصد از تولید مختص سایز ۵ میلی متر خواهد بود. از لحاظ شیمیایی نیز کمتر از ۸/۱ آن از منیزیم و آهک تشکیل شده است. همچنین، بنابر استاندارد ISO میزان فشار مقاومتی آن ۳ KM/P می‌باشد.
  • کنسانتره: چگالی حجمی برابر با ۷/۲ و رطوبت آن نیز بیش از ۹ درصد از حجم محصول می‌باشد. از طرفی بیش از ۶۸ درصد از کنسانتره از آهن تشکیل شده و اندازه و دانه بندی آن به شکل k<0.044 mm  است.
  • سنگ دانه بندی: سنگ های دانه بندی، نیز از لحاظ ظاهری و شکل به سایزهای مختلفی تقسیم بندی می‌شوند. و معمولا استفاده های متفاوتی مانند مخلوط آسفالت و بتن سیمانی و… از سنگ های دانه بندی می‌شود.
شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

مرکز فروش محصولات شرکت گل گهر

خرید راحت و بدون واسطه یکی از اهدافی است که هر مشتری در پی آن می‌باشد. . آراد آهن مرکز فروش محصولات شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، به دلیل ارتباط بی واسطه و مستقیم این مجموعه با شرکت گل گهر توانسته است تا بهترین و مناسب ترین تولیدات شرکت گل گهر را به مشتریان عرضه نماید.

برای دیدن جدول قیمت میلگرد سیرجان کلیک کنید

خرید محصولات شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

مهمترین عامل در خرید هرمحصول، میزان کیفیت آن است که سبب می‌شود تا با خیال راحت تر اقدام به خرید نمایید. یکی از بهترین گزینه ها برای خرید محصولات معدنی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر انتخاب یک مرکز فروش معتبر است . در این رابطه شرکت آراد آهن به بهترین شکل شما را راهنمایی و همراهی خواهد کرد.

مرجع فروش شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

محصولات و مواد اولیه با کیفیت سبب می‌شود تا میزان سطح کیفی محصولات نهایی یا کیفیت پروژه بالا رود. به همین دلیل نمی‌توان از نقش کیفیت در محصولات معدنی و صنعتی چشم پوشی کرد. با توجه به این مسئله اکثر افراد که در حیطه آهن آلات مشغول به کار هستند به دنبال مواد اولیه خود با بالاترین کیفیت و در حین حال قیمت مناسب می‌باشند. برای رسیدن به این مقصود وجود یک مرجع معتبر ضروری است. آراد آهن با سابقه طولانی در تامین مواد اولیه معدنی و صنعتی ، مرکز فروش شرکت معدنی و صنعتی گل گهر بوده و محصولات را با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار خواهد داد.

قیمت محصولات شرکت گل گهر

در تعیین قیمت محصولات شرکت معدنی و صنعتی گل گهر عوامل مختلفی تاثیر گذار هستند که موجب می‌شوند تا قیمت ثابتی نداشته باشند. نوسانات بازار داخلی، قیمت ارز و دلار، شرایط جهانی و افزایش چشمگیر تولید معادن در برخی کشورها مانند استرالیا و برزیل سبب شد ، تا نوسانات قیمت این محصولات به صورت روزانه باشد. شما می‌توانید برای اطلاع دقیق از این قیمت ها با کارشناسان ما در شرکت آراد آهن در تماس باشید.

سفارش آنلاین آهن آلات
مقالات
ورق
مقالات ورق
قیمت تیرآهن
مقالات تیرآهن
قیمت میلگرد
مقالات میلگرد
قیمت قوطی در آراد آهن
مقالات قوطی
قیمت پروفیل زد (Z)
مقالات پروفیل
قیمت لوله مبلی
مقالات لوله
قیمت محصولات مفتولی
مقالات مفتولی
قیمت نبشی
مقالات نبشی