لوگو آرادآهن
Search

لیست کارخانه ها

031-34055

تماس با ما

ارتباط با ما

دانشنامه

031-34055

شرکت فولاد کاویان اهواز

شرکت فولاد کاویان اهواز

شرکت فولاد کاویان اهواز یکی از بزرگترین مجموعه های تولیدی در زمینه ورق های سنگین فولادی است. این مجموعه در سال ۱۳۷۰ توسط مهندس علی اصغر گنجیان پس از دو دهه تلاش در جاده اهواز-خرمشهر به بهره برداری رسید. استفاده از تجهیزات بروز در کنار کارکنان و پرسنل متعهد و با تجربه موجب شده تا هم اکنون ظرفیت تولیدی این شرکت به بیش از ۱.۱۵۰.۰۰۰ تن انواع ورق های فولادی در سال برسد.

این مجموعه همواره در پی تولید محصولات با کیفیت و استانداردهای لازم بوده از این جهت اقدام به احداث واحدهای کنترل کیفی و تجهیز آنها با جدیدترین لوازم آزمایشگاهی کرده است. از طرفی با توجه به آلودگی های ایجاد شده توسط کارخانه های تولید محصولات فولادی در راستای حفاظت از محیط زیست اقدام به پیاده سازی الگوی HSE نموده تا از آلودگی های احتمالی جلوگیری نمایند. شرکت فولاد کاویان اهواز در حال حاضر از تولیدکنندگان برتر در کشور است.

محصولات فولاد کاویان اهواز

شرکت فولاد کاویان اهواز توانسته با بهره گیری از تکنولوژی جدید و دستگاه های بروز محصولات خود را با بهترین کیفیت به بازار عرضه دارد. وجود دو کوره، دستگاه های آب فشار قوی به همراه ستون التراسوتیک، پمپ های فشار قوی، خطوط خنک کننده و چندین کمپرسور، برخی از این تجهیزات هستند. از طرفی این شرکت توانسته برای تولیدات خود استانداردهای بین المللی لازم مانند  ASTM، IN و DIN  را کسب نماید.

نحوه تولید محصولات کاویان اهواز با به کارگیری مواد اولیه ای است که از بازار داخلی آنها را تهیه می‌کنند. این مواد اولیه که با نام اسلب شناخته می‌شوند در کوره هایی که قابلیت اعمال حرارت از بالا را نیز دارند، ذوب شده و سپس به خط پوسته زدایی منتقل می‌گردند. پوسته زدایی معمولا با استفاده از آب فشار قوی صورت گرفته و سپس برای کاهش ضخامت به خط تولید نورد انتقال پیدا می‌کنند. در نهایت نیز به سایزهای مورد نظر برش داده می‌شوند.

ورق سیاه فولاد کاویان اهواز

ورق های فولادی با دو روش نورد سرد و گرم تولید می‌شوند که محصولات حاصل از هر روش متفاوت خواهد بود. اما، ورق سیاه از روش نورد گرم تولید شده و در روند تولید آن نیز فولاد در دمای بالاتر از دمای تبلور مجدد فولاد قرار می‌گیرد. این ورق ها به لحاظ کاربرد و ترکیب مواد و همچنین ظاهر به دو دسته رول شده و فابریک تقسیم بندی می‌شوند. ورق سیاه فولاد کاویان که در این مجموعه تولید می‌شود از نوع فابریک بوده و دارای ضخامت های مختلف می‌باشد.

ورق سیاه کاویان معمولا به عنوان کلای اولیه درتولید برخی قطعات ساختمانی، صنعتی و… مورد استفاده قرار می‌گیرند. در حالت کلی برخی از کاربردهای این محصول شامل:

  • تولید مخازن در صنعت کشتی سازی
  • مصالح ساختمانی
  • صنعت خودروسازی
  • لوله های نفتی و تانکر سازی
  • تجهیزات ترافیکی مانند گاردریل و…
شرکت فولاد کاویان اهواز

مشخصات فنی ورق فولاد کاویان اهواز

در مورد مشخصات فنی ورق فولاد کاویان اهواز در ابتدا می‌توان به برخی از استانداردهای آن اشاره نمود که نشان دهنده مرغوبیت کالای تولید شده می‌باشند.

  • انواع تست کشش طبق استاندارد EN10002
  • تست ضربه طبق استاندارد EN10045
  • استاندارد EN10163

از دیگر مشخصات فنی تولیدات این شرکت می‌توان به سایز و ابعاد و ضخامت ورق کاویان اشاره نمود. در حالت کلی ورق های تولیدی کاویان در ضخامت های ۸ تا ۴۰ میلیمتر و در ابعاد ۶۰۰۰*۱۲۵۰ و ۶۰۰۰*۱۵۰۰ هستند که به شکل جدول در زیر ارائه شده است.

ضخامتابعاد
۸ میلی متر۱۲۵۰*۶۰۰۰
۱۰ میلی متر۱۲۵۰*۶۰۰۰
۱۵۰۰*۶۰۰۰
۱۲ میلی متر۱۲۵۰*۶۰۰۰
۱۵۰۰*۶۰۰۰
۱۵ میلی متر۱۲۵۰*۶۰۰۰
۱۵۰۰*۶۰۰۰
۲۰ میلی متر۱۲۵۰*۶۰۰۰
۱۵۰۰*۶۰۰۰
۲۵ میلی متر۱۲۵۰*۶۰۰۰
۱۵۰۰*۶۰۰۰
۳۰ میلی متر۱۲۵۰*۶۰۰۰
۱۵۰۰*۶۰۰۰
۴۰میلیمتر۱۲۵۰*۶۰۰۰
۱۵۰۰*۶۰۰۰

نکته: برای اطلاع از وزن دقیق ورق های تولید شده این شرکت می‌توانید از فرمول زیر استفاده نمایید.

 چگالی ورق* ضخامت ورق* عرض ورق * طول ورق = وزن ورق سیاه

بهترین قیمت ورق کاویان

وجود برخی از فاکتورهای در تولید محصولات فولادی از جمله ورق های سیاه سبب می‌شود تا قیمت این محصول به صورت روزانه تعیین گردد. برخی از این فاکتورها شامل:

  1. مواد اولیه (اسلب): مسلما قیمت مواد اولیه در قیمت نهایی هر محصولی اثرگذار است. اسلب نیز به عنوان ماده اولیه اصلی در تولید ورق سیاه بسته به وارداتی یا حتی تولید داخلی بودن از قیمت های مختلفی برخوردار خواهد بود. این ماده اولیه حتی تحت تاثیر بازارهای جهانی بوده و همواره دچار تغییرات قیمت می‌باشد.
  2. سایز و ابعاد: ورق های تولیدی توسط کارخانه کاویان در اندازه های مختلفی و همچنین ضخامت های متفاوتی تولید می‌شوند. این موارد نیز از فاکتورهای اصلی در تعیین قیمت روز ورق کاویان می‌باشند.
  3. فاکتورهای کلی دیگر نظیز نوسانات ارز، میزان عرضه و تقاضا، تورم جهانی و شاخص FOB چین هستند که هر کدام به نوعی در تعیین قیمت محصولات فولادی از جمله ورق سیاه اثر گذار خواهند بود.

آراد آهن نمایندگی فروش ورق سیاه کاویان با بهترین قیمت 

شرکت های تولیدی محصولات فولادی و همچنین شرکت کاویان برای عرضه محصولات خود با قیمتی مناسب، از شرکت آرادآهن به عنوان نمایندگی خود کمک گرفته اند. مجموعه آراد آهن یکی از معتبرترین شرکت های عرضه کننده محصولات فولادی می‌باشد که به عنوان مرجعی معتبر برای قیمت گذاری این محصولات نیز شناخته می‌شود. شرکت آرادآهن تولیدات ورق کاویان را بدون واسطه و با ارزان ترین قیمت به بازار عرضه کرده و توانسته اعتماد مشتریان خود را بدین وسیله جلب نماید. شما می‌توانید برای اطلاع از آخرین قیمت های ورق های فولادی تولید شده توسط شرکت کاویان به سایت آرادآهن مراجعه نمایید. همچنین مشاوران ما همواره آماده پاسخوگویی سوالات شما پیرامون خرید محصولات فولادی خواهند بود.

سفارش آنلاین آهن آلات
مقالات
ورق
مقالات ورق
قیمت تیرآهن
مقالات تیرآهن
قیمت میلگرد
مقالات میلگرد
قیمت قوطی در آراد آهن
مقالات قوطی
قیمت پروفیل زد (Z)
مقالات پروفیل
قیمت لوله مبلی
مقالات لوله
قیمت محصولات مفتولی
مقالات مفتولی
قیمت نبشی
مقالات نبشی