لوگو آرادآهن
Search

لیست کارخانه ها

031-34055

تماس با ما

ارتباط با ما

دانشنامه

031-34055

میلگرد اجدار فایکو- قیمت میلگرد امروز

شرکت فولاد البرز ایرانیان (فایکو)

میلگرد آجدار فایکو از محصولات پرطرفدار شرکت فولاد البرز ایرانیان (فایکو) است. فایکو یکی از معروف ترین شرکت ها در صنعت فولاد ایران است. این کارخانه از روش های پیشرفته در تولید محصولات خود استفاده می کند. این شرکت نه تنها تولید فولاد داخل کشور را بر عهده دارد، بلکه محصولات خود را به خارج از کشور نیز صادر می کند. از گذشته تا به امروز این کارخانه محصولات آهنی گوناگونی را از جمله میلگرد آجدار فایکو و تیرآهن فایکو_که از مشهور ترین آنها است_ را تولید و عرضه کرده است. این شرکت با توسعه ی خط تولید و ایجاد محصولات متنوع به پیشرفت های بزرگی دست یافت. و در زمینه اشتغال زایی در کشور تاثیر زیادی گذاشته است. در این مطلب به معرفی این شرکت، خط تولید و توضیحاتی درباره انواع مختلف محصولات شرکت فولاد البرز ایرانیان می پردازیم تا شما بیش از پیش با این شرکت آشنا شوید.

معرفی شرکت فولاد البرز ایرانیان (فایکو)

این شرکت در سال ۱۳۹۳ با نام فایکو در شهر مازندران تاسیس گردید. شرکت فولاد البرز ایرانیان یکی از مهم ترین و مشهورترین کارخانه های فعال در تولید محصولات فولادی می ‌باشد. این کارخانه توانایی تولید بیش از یک و نیم میلیون تن انواع مختلف مقاطع فولادی را در یک سال از خود نشان داده است. هدف از تاسیس این شرکت تولید انواع میلگرد و با تکیه به استاندارد های بین المللی است. و حالا شاهد این امر هستیم که میلگرد آجدار فایکو و تیرآهن آن ز شهرت خوبی در میان صنعتگران برخوردار است. اهداف بلند مدت شرکت فایکو سبب افزایش کیفیت در محصولات شرکت فولاد البرز ایرانیان( فایکو) شد. و این شرکت را در زمره برترین کارخانه ها در خاورمیانه قرار داد.

این شرکت با تلاش های بسیار به صورت پیشرفته به خودکفایی تولید فولاد در خاورمیانه رسید. همچنین قدم بزرگی در جهت اشتغال زایی انجام داد. طبق آمار موجود بیش از ۷۰۰ کارمند بومی و غیر بومی در این کارخانه استخدام شده اند و روزی خود را از این شرکت بر سفره های خود می برند. به جرات می توان گفت فروش محصولات این شرکت در سطح کشور و خارج از کشور از رونق بسیاری برخوردار است. فروش محصولات این شرکت از جمله میلگرد آجدار فایکو بر روی تولیدات این شرکت تاثیر گذار بوده و با فروش بالا در آینده شاهد پیشرفت های زیادی خواهیم بود.

میلگرد فایکو- قیمت میلگرد

خط تولید میلگرد آجدار فایکو ایرانیان فایکو

همان طور که می دانید انواع میلگرد ها، مقاطع فولادی مختلف دیگر نظیر تیرآهن فایکو جهت استفاده در پروژه های ساختمانی و صنعتی تولید و به بازار عرضه می شوند. این مجتمع وظیفه کنترل و ساخت محصولات با کیفیت را در کلیه مراحل تولید برعهده دارد. خط تولید این مجموعه از دو بخش تشکیل شده است که به طور جداگانه هر کدام از آن ها حدود ۷۵۰ هزار تن محصول تولید می کنند. خطوط تولید این شرکت مجهز به دستگاه های اتوماتیک و هوشمند است و همچنین از بهترین ماشین آلات روز دنیا بهره می برد. در نتیجه می توان گفت شرکت فایکو با رعایت کلیه استانداردها محصولات خود را صادر می کند و همچنین کشور را از واردات این محصولات بی ‌نیاز کرده است. در ادامه یکی از خط تولیدات این کارخانه را به اختصار شرح می دهیم.

روند خط تولید میلگرد های صنعتی و ساختمانی فایکو این گونه است که با فرآیند نورد گرم انجام می شود. میلگردها در دمای ۱۱۰۰ درجه سانتی گراد ذوب می شوند. و با استفاده از جک هیدرولیکی برای نورد آماده می‌شوند. به وسیله غلتک ها در دستگاه نورد در میلگرد ها فشار و کشش ایجاد می شود و سرانجام میلگرد ها به بخش آج زنی منتقل می شوند. در نهایت میلگردها برش می خورند. و با بسته بندی با کیفیت های بالا به بازار فرستاده می شوند. در خط تولید هر یک از محصولات شرکت فولاد البرز ایرانیان از متخصصان در آن زمینه استفاده می شود تا محصولات با کیفیتی تولید شود.

محصولات شرکت فایکو

محصولات شرکت فولاد البرز ایرانیان

همانطور که می دانید، شرکت فولاد البرز ایرانیان محصولات متنوعی را تولید می کند. از عمده محصولات این شرکت می توان میلگرد آجدار، تیرآهن، تیرآهنINP فایکو و تیرآهن IPE را نام برد. از مهم ترین و پرکاربردترین محصولات این کارخانه میلگرد آجدار است که کاربرد فراوانی در صنایع مختلف دارد. میلگردهای آجدار این شرکت در سایز های ۸ تا ۳۲ میلی متر تولید می گردد. این محصولات از ترکیب موادی مثل کربن، سیلیسیم، فسفر و منگنز تشکیل می شوند تا یک آلیاژ با قابلیت های مناسب به دست آید و محصول با کیفیتی تولید شود. میلگرد آجدار به عنوان آرماتور در بتن مسلح به کار می رود و همچنین به دلیل ویژگی های مقاومتی و ارتجاعی، از این محصول در سازه های بتنی استفاده می شود.

تیرآهن  INP و IPE از سری تیر آهن های تولید ی این شرکت است. می‌توان گفت این تیرآهن ها در سایزهای ۸۰ تا ۳۰۰ تولید می شوند؛ تیرآهن IPN فایکو مانند دیگر تیرآهن های INP  ضخامت بالها هرچه به سمت جان تیرآهن نزدیکتر میشوند ضخیم تر می شود.  IPE در این شرکت در ابعاد ۱۰۰ تا ۳۰۰ تولید می گردد. این تیرآهن از پرفروش ترین محصولات فایکو می باشد، چراکه تحت استانداردهای اروپایی تولید می شود.

محصولات خاص شرکت فولاد البرز ایرانیان

هر شرکت محصولات خود را با ویژگی ها و استانداردهای خاصی تولید می کند. در این شرکت نیز برای هر محصول استانداردهایی وضع شده است تا محصولات مشخصی تولید شود. به طور مثال وزن تیرآهن سنگین فایکو ۱۴ حدود ۱۵۰ کیلوگرم است. این تیر آهن در حفاظت از سطح افقی سازه و اسکلت ساختمان ها به کار می رود. تیرآهن سبک فایکو ۱۴ به وزن ۱۲۰ کیلوگرم در بازار موجود است. این تیرآهن به شکل ستون، تیر و خرپا مورد استفاده قرار می گیرد. همه می دانید که تیراهن کاربرد بسیاری در صنعت ساختمان سازی دارد. اصولا تیرآهن های فایکو یکی از اصلی ترین محصولات شرکت فولاد البرز ایرانیان می باشد که با استانداردهای اروپایی ساخته می شود. یکی دیگر از شاخه های مهم تیرآهن، تیرآهن بال پهن است. تیرآهن بال پهن فایکو از جمله محصولات پرفروش این شرکت به حساب می آید.

یکی دیگر از انواع محصولات این شرکت نبشی بال مساوی فایکو و نبشی بال نامساوی فایکو می باشد. این محصول نیز با کیفیت بسیار بالا در این شرکت تولید و به بازار عرضه می شود. این نوع تیرآهن در صنایع مختلف از جمله ساختمان سازی، پل سازی، آسانسور و سازه های فلزی به کار می رود. ناودانی های شرکت فایکو به دو نوع ناودونی سبک و سنگین فایکو تقسیم می شوند. ناودونی ها در پروژه های عمرانی، تجهیزات ساخت و ساز، مصارف ماشین آلات و اسکلت کامیون ها کاربرد متنوعی دارند. ناودانی ها در ابعاد و وزن مختلفی در بازار ارائه می شوند. این شرکت با تولید محصولات متنوع خود را در کشور ثابت کرده است و روز به روز در حال پیشرفت است.

قیمت میلگرد آجدار فایکو

این شرکت به دلیل خودکفایی در تولید فولاد و رعایت استاندارد های اروپایی محصولات با کیفیتی به بازار عرضه می کند. فایکو محصولات خود را با قیمت مناسب در اختیار عموم قرار می دهد تا همواره در این عرصه جایگاه مناسبی داشته باشد. محصولات متنوع این شرکت هر کدام به صورت جداگانه قیمتی متفاوت دارند و براساس اصول خاص هر حوزه قیمت گذاری می شوند.

می توان گفت قیمت تیرآهن فایکو با توجه به کیفیت و کاربرد آن در بازار خیلی مناسب است و البته باید به صورت روزانه رصد شود.  برای اطلاع از قیمت دقیق از قیمت انواع محصولات این شرکت می توانید به سایت آراد آهن مراجعه کنید. نرخ انواع آهن آلات دست خوش نوساناتی هستند و از جمله آنها می توان به تغییرات نرخ ارز و قیمت جهانی فولاد اشاره کرد. قیمت نبشی فایکو نیز از این قائله تبعیت می کند. قیمت ناودون فایکو، تیرآهن و میلگرد را می توانید از برترین مرجع فروش آهن آلات در کشور یعنی آراد آهن پیگیر باشید.

برای مشاهده جدول قیمت میلگرد آجدار فایکو کلیک کنید.

خرید محصولات شرکت فولاد البرز ایرانیان

با توجه به نوسان قیمت انواع آهن آلات برای خرید این مقاطع فولادی شناخت یک مرجع خرید معتبر بسیار حائز اهمیت است. خرید محصولات شرکت فولاد البرز ایرانیان نسبت به کیفیت محصول و تنوع تولیدات کارخانه بسیار مورد توجه است. خرید ناودان فایکو به دلیل ویژگی های آن رونق بسیاری دارد و افراد زیادی به دنبال خرید این مقطع فولادی مهم هستند. این روزها در فروش محصولات این شرکت پیشرفت قابلی حاصل شده است که به پیشرفت در مشخصات فنی محصولات فایکو مربوط است. برای خرید این محصولات می توانید به آراد آهن مراجعه کنید. آراد آهن نمایندگی فروش  محصولات فایکو را بر عهده دارد و بهترین قیمت انواع آهن آلات را در بازار داخلی ارائه می دهد. خرید تیرآهن سبک فایکو و خرید نبشی فایکو از جمله مواردی هستند که افراد زیادی در آراد آهن به این امر علاقه نشان داده اند.

جمع بندی

با گسترش صنعت فولاد در ایران و ظهور کارخانه های جدید، روند تولید مقاطع فولادی رو به صعود است. یکی از کارخانه های بزرگ و معروف در کشور شرکت فولاد البرز ایرانیان است. این شرکت با سابقه با تولید محصولات متنوع توانسته است جایگاه خوبی در ایران و خاورمیانه به دست آورد. شرکت های زیادی در فروش محصولات شرکت فولاد البرز ایرانیان در کشور فعالیت می کنند. بدون شک شما با شناخت محصولات متنوع این کارخانه نظیر میلگرد آجدار فایکو، انواع تیرآهن و … متوجه عظمت این کارخانه و کیفیت بی نظیر محصولات آن می شوید. برای خرید محصولات این شرکت و شرکت های مطرح دیگر در کشور می توانید به آراد آهن که برترین مرجع فروش انواع آهن آلات در ایران است، مراجعه کنید.

سفارش آنلاین آهن آلات
مقالات
ورق
مقالات ورق
قیمت تیرآهن
مقالات تیرآهن
قیمت میلگرد
مقالات میلگرد
قیمت قوطی در آراد آهن
مقالات قوطی
قیمت پروفیل زد (Z)
مقالات پروفیل
قیمت لوله مبلی
مقالات لوله
قیمت محصولات مفتولی
مقالات مفتولی
قیمت نبشی
مقالات نبشی