لوگو آرادآهن
Search

لیست کارخانه ها

031-34055

تماس با ما

ارتباط با ما

دانشنامه

031-34055

شرکت لوله سازی اهواز

شرکت لوله سازی اهواز

شرکت لوله سازی اهواز با بیش از ۵۰ سال سابقه در زمینه تولید انواع لوله فولادی و با بهره‌گیری از نیروی متخصص و تجهیزات پیشرفته یکی از بازوهای توانمند چرخه‌ی اقتصادی کشور محسوب شده و در تأمین نیاز بازارهای داخلی و خارجی موفق عمل کرده است.

در حال حاضر این شرکت با چهار واحد تولیدی در زمینه تولید انواع لوله فولادی و سه واحد تولیدی در زمینه ساخت پوشش لوله در شهر اهواز مشغول به فعالیت است.

در این مقاله بعد از بررسی کوتاه تاریخچه این شرکت، محصولات تولیدی آن را معرفی خواهیم کرد.

محصولات کارخانه اهواز

تاریخچه لوله سازی اهواز

در سال ۱۳۴۵ این شرکت (سهامی عام) با نام اولیه کارخانجات لوله سازی اهواز تأسیس شد. و در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی تهران ثبت شد. .و در سال ۱۳۴۶ اولین مجتمع تولید این شرکت با هدف تولید لوله‌های فولادی با قطر ۶ تا ۱۶ اینچ شروع به کار کرد.

سپس همزمان با افزایش تقاضای بازار، در سال ۱۳۵۵ دو مجتمع تولیدی دیگر به این شرکت اضافه شد. یکی  با هدف تولید لوله‌های فولادی با قطر ۶ تا ۲۴ اینچی و دیگری به منظور ساخت لوله‌های فولادی با قطر ۲۴ تا ۵۳ اینچ تأسیس و شروع به کار کردند.

در سال ۷۲ شرکت لوله سازی اهواز به منظور تکمیل سبد محصولاتی خود، نخستین کارخانه پوشش لوله را تأسیس نمود. هدف این کارخانه پوشش دهی لوله‌های تولید شده با قطر ۲ تا ۱۶ اینچ بود.

در همان سال دومین کارخانه با هدف پوشش دهی لوله‌های ۱۸ تا ۵۶ اینچ به بهره‌برداری رسید.

سپس در سال ۱۳۷۴ و با تصویب طرح خصوصی سازی در مجمع عمومی، این شرکت به بخش خصوصی واگذار گردید. و به نام شرکت لوله سازی اهواز تغییر نام داده است.

۵ سال بعد براساس مصوبه‌ی هیأت وزیران مجدداً از سهامی خاص به سهامی عام تغییر یافت.

در سال ۱۳۸۴ آخرین مجتمع تولیدی این شرکت با هدف اجرای پوشش اپوکسی بر روی لوله‌های فولادی نیز تأسیس و به بهره‌برداری رسید. 

شرکت نورد اهواز

ظرفیت تولید سالانه لوله سازی اهواز

این شرکت سهامی عام با تأمین لوله مورد نیاز برای پروژه‌های وسیع و مهم کشوری چون فاز ۱ تا ۵ پروژه‌ی پارس جنوبی توانسته خود را به عنوان شرکتی توانمند در زمینه تولید انواع لوله فولادی در سطح کشور و در بین کشورهای منطقه مطرح کند.

از جمله تقدیر نامه‌های که این شرکت دریافت کرده است می‌توان به جام افتخاری توتال فرانسه، تقدیرنامه عملکرد کیفی در خصوص گروه جاسک، تقدیرنامه عملکرد کیفی پروژه‌‌های گاز و گواه مشتری مداری و عملکرد اثر بخش را نام برد.

در حال حاضر ظرفیت اسمی تولید این شرکت به:

  • ۶۰۰ هزار تن انواع لوله فولادی از جمله لوله‌های خطوط انتقال نفت خام، گاز طبیعی،آب، لوله‌های قطر بزرگ، قطر کوچک
  • ·        4 میلیون مترمربع پوشش خارجی
  • ·        3 میلیون و ۵۰۰ هزار متر مربع پوشش داخلی

در سال خواهد رسید.

محصولات لوله سازی اهواز

تولید و تأمین انواع لوله‌های فولادی موردمصرف در صنایع مختلفی چون: صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و آب مطابق با استاندارد و براساس نیاز‌های مشتری، اجرای پروژه‌های تولید خطوط به روش EPS از اهداف این مجتمع تولیدی به شمار می‌رود.

 با توجه به ایجاد زیر ساخت‌های لازم و اجرای استانداردها جهانی این شرکت توانسته است محصولات کاربردی خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار صنایع و شرکت‌های مختلف قرار بدهد. از جمله محصولات لوله سازی اهواز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

لوله‌های قطر بزرگ:

تولید لوله‌های بزرگ با قطر دهانه‌ی بیش از ۲۴ اینچ و حتی تا ۵۶ اینچ از دستاوردهای مهم این شرکت به حساب می‌آید. این لوله‌ها به روش‌‌هایU&O  و RB  و با گریدهای متفاوتی از تا X70  تولید می‌شوند. لوله‌های قطر بزرگ تولید شده در کارخانه لوله سازی اهواز مطابق با استانداردهای API5L، IPS و IGS تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

  • لوله اسپیرال:

شرکت لوله سازی اهواز یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید لوله اسپیرال به شمار می‌رود. لوله‌های اسپیرال تولید شده در این شرکت مطابق با استانداردهای جهانی بوده و به صورت گسترده در خطوط انتقال نفت، گاز و آب مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این شرکت با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته و تکنولوژی‌های به روز توانایی تولید لوله‌های اسپیرال با قطری بین ۲۰ تا ۱۰۰ اینچ و گرید B تا X70  را دارد.

لوله‌های قطر کوچک:

این شرکت با بهره گیری از روش HFW و مطابق با استانداردهای روز جهانی لوله‌های با قطر کم از ۶ تا ۲۴ اینچ را تولید و به بازار عرضه می‌کند.

این لوله‌ها با شاخه‌های به طول ۵ تا ۱۲.۷ متر، در ضخامت‌های ۰.۱۷۲ تا ۰.۵۶۲ اینچ ساخته می‌شوند. گرید این لوله‌های کوچک فولادیA  تا X65 و استانداردهای مورد تطبیق قرار داده در این لوله  API-5L , IPS , IGS و ..است.

  • لوله‌های جدار چاه:

این لوله‌ها در قطرهای بزرگ و یا کوچک و به روش‌های مختلف  SAWL ,SAHL , HFW(ERW)  تولید می‌شوند. لوله‌های جدار چاه یا همان Casing در این مجتمع تولیدی مطابق با استانداردهای API 5CT تولید می‌شوند.

پوشش دهی لوله به روش پیچشی:

در این روش لوله‌ها با سه لایه پلی اتیلنی به روش جوشکاری با قوس غوطه ور پوشش دهی خارجی می‌شوند. لوله‌های که شرکت لوله سازی اهواز به این روش پوشش دهی می‌کند دارای قطری بین ۱۸ تا ۶۰ اینچ هستند.

  • پوشش لوله به روش غلافی:

در این روش لوله‌ها با سه لایه پلی اتیلنی اما اینبار به روش جوش مقاومت الکتریکی پوشش دهی خارجی می‌شوند.

  • پوشش داخلی لوله:

پوشش دهی داخلی لوله‌های فولادی با اپوکسی مایع و مطابق با استانداردهای جهانی در این مجتمع تولیدی صورت می‌گیرد. لوله‌های که این مجتمع می‌تواند با اپوکسی پوشش دهد قطری بین ۲۰ تا ۵۶ اینچ دارند.

نمایندگی فروش شرکت لوله سازی اهواز

برای اطلاع از قیمت محصولات کارخانه لوله سازی اهواز و یا خرید این محصولات با مناسبترین قیمت باید به صورت مستقیم به نمایندگی‌های معتبر این شرکت مراجعه کنید.

شرکت آراد آهن نمایندگی فروش شرکت لوله سازی اهواز یکی از معتبرترین نمایندگی‌های این مجتمع تولیدی به شمار می‌رود.

شرکت آراد آهن تأمین کننده‌ی انواع لوله فولادی به منظور تأمین نیاز و دسترسی راحت‌تر مشتریان به تولیدات مجتمع لوله سازی اهواز امکان خرید غیرحضوری و با مناسبترین قیمت را فراهم آورده است.

شما می‌توانید برای استعلام قیمت و یا خرید از شرکت لوله سازی اهواز با شماره‌ی ۳۴۰۵۵-۰۳۱ تماس بگیرید.

سفارش آنلاین آهن آلات
مقالات
ورق
مقالات ورق
قیمت تیرآهن
مقالات تیرآهن
قیمت میلگرد
مقالات میلگرد
قیمت قوطی در آراد آهن
مقالات قوطی
قیمت پروفیل زد (Z)
مقالات پروفیل
قیمت لوله مبلی
مقالات لوله
قیمت محصولات مفتولی
مقالات مفتولی
قیمت نبشی
مقالات نبشی