لوگو آرادآهن
Search

لیست کارخانه ها

031-34055

تماس با ما

ارتباط با ما

دانشنامه

031-34055

کارخانه کالوپ

مجتمع کارخانجات کالوپ

 

مجتمع کارخانجات کالوپ یکی از بزرگترین شرکت های تولیدکننده لوله های فولادی در کشور است. این شرکت در طی سال ها تجربه و تلاش، توانسته ظرفیت تولیدی را به بیش از ۸۰۰۰ کیلومتر لوله برساند. از این رو به یکی از قطب های تولیدی لوله های شبکه گاز و نفت تبدیل شده و چندین خط تولیدی دیگر را نیز احداث نماید.

تاریخچه مجتمع کارخانجات کالوپ

مجتمع کارخانجات کالوپ فعالیت خود را در سال ۱۳۶۱ با همکاری شرکت KUSAKABE ژاپن آغاز نمود. کالوپ در طی سال های فعالیت خود در سال ۱۳۸۳ توانست لوله هایی با استاندارد جهانی (API) را در نوع های انتقال گاز و نفت تولید و به بازار عرضه کند. این کارخانه که در آغاز در شهر ساوه افتتاح گردید؛ هم اکنون واحدهای تولیدی دیگری را در شهر صنعتی سگزی اصفهان به بهره برداری رسانده است. این مجموعه نیز با هدف تولید لوله های اسپیرال و لوله های فولادی ERW برای استفاده در صنعت ساختمان سازی احداث شده است.

از دیگر فعالیت های این شرکت می‌توان به احداث اولین مرکز خدمات فولادی در کشور اشاره نمود. همین مورد سبب شد تا مجموعه کالوپ اقدام به مکانیزه کردن همه فعالیت های برش ورق کرده و خطوط جدیدی را، راه‌اندازی کند. همچنین در سال ۱۳۹۶ با احداث ۵ خط تولیدی دیگر در زمینه لوله های اسپیرال، تولیدات خود را به لوله هایی با قطر ۳۰۴ سانتی متر و طول ۱۸ متر  برای صنایع انتقال آب افزایش داد. هم اکنون ظرفیت تولیدی این مجموعه بیش از ۵۰۰.۰۰۰ تن در سال برآورد شده است.

محصولات مجتمع کارخانجات کالوپ

محصولات مجتمع کارخانجات کالوپ ا روش درز جوش مستقیم لوله های فولادی و در ضخامت های مختلف تولید می‌گردند. این محصولات شامل:

لوله درز مارپیچ (Spiral Pipes): در این روش تولیدی لوله های فولادی به صورت مارپیچ (اسپیرال) با ضخامت های مختلف تولید می‌شوند. فرآیند ساخت مناسب و انعطاف پذیر، یکنواختی سطح آن و… سبب شده تا لوله اسپیرال کالوپ کاربرد گسترده ای در صنعت نفت و گاز داشته باشد.  استاندارد های این محصول شامل: DIN، ASTM A53، AWWA-C200

لوله درز جوش مستقیم (ERW Pipes): نوع ساخت این لوله ها به شکل یک درز جوش مستقیم می‌باشد. در واقع در این روش با ایجاد یک مقاومت الکتریکی لبه های ورق های فولادی را به یکدیگر می‌فشارند تا متصل شوند. استانداردهای این محصول تولیدی شامل: IPS،  API 5L PSL2 و IGS

مقاطع توخالی ساختمانی (Hollow Structural Sections): این محصول لوله و پوفیل های فولادی هستند که به شکل های مربع، مستطیل و… تولید می‌شوند. استحکام و مقاومت بالا، وزن کم، نصب راحت و… از ویژگی های این محصول بوده که سبب شده تا در صنعت ساختمان سازی به وفور مورد استفاده قرار گیرد.

لوله های محیط ترش یا خورنده (Sour Gas Pipe): این لوله های برای انتقال گاز که خوردگی و فرسایش ایجاد می‌کنند؛ طراحی و تولید می‌شوند. چراکه مقاومت بالایی در برابر خوردگی و فرسایش از خود نشان می‌دهند. همچنین، این محصول دارای استاندارد NASE است.

لوله و پروفیل

مشخصات فنی لوله و پروفیل کالوپ

جدول زیر نشان دهنده مشخصات فنی لوله و پروفیل کالوپ می‌باشند.

نام محصول ضخامت قطر طول
لوله درز جوش مارپیچ(mini) ۵ تا ۱۰ میلیمتر ۳۵ تا ۶۰ سانتی متر ۱۴ تا ۲۴ اینچ ۶ تا ۱۸ متر
لوله درز جوش مارپیچ (mini) ۵ تا ۱۰ میلیمتر ۴۰ تا ۸۱ سنتی متر ۱۶ تا ۳۲ اینچ ۶ تا ۱۸ متر
لوله درز جوش مارپیچ ۶ تا ۲۵ میلیمتر ۴۰ تا ۱۶۲ سانتی متر ۱۶ تا ۶۴ اینچ ۶ تا ۱۸ متر
لوله درز جوش مارپیچ ۷ تا ۱۴ میلیمتر ۴۰ تا ۸۱ سانتی متر ۱۶ تا ۳۲ اینچ ۶ تا ۱۸ متر
لوله درز جوش مارپیچ ۶ تا ۲۵ میلیمتر ۴۰ تا ۳۰۴ سانتی متر ۱۶ تا ۱۲۰ اینچ ۶ تا ۱۸ متر
لوله درز جوش مستقیم ۴ تا ۱۰ میلیمتر ۱۵ تا ۴۰ سانتی متر ۶ تا ۱۶ اینچ ۳ تا ۱۵ متر
مقاطع توخالی ساختمان (پروفیل) ۴ تا ۱۵ میلیمتر ۶ تا ۱۲ متر
لوله محیط ترش ۴ تا ۱۰ میلیمتر ۱۵ تا ۴۰ سانتی متر ۶ تا ۱۶ اینچ ۳ تا ۱۵ متر

قیمت لوله و پروفیل کالوپ

همان طور که در این مقاله به صورت مفصل توضیح داده شد محصولات تولیدی مجتمع کارخانجات کالوپ در انواع و ابعاد مختلفی هستند که سبب می‌شوند تا قیمت های متفاوتی نیز داشته باشند. اما آنچه که بر قیمت لوله و پروفیل اثر گذار است و موجب می‌شود تا افراد همواره بدنبال، قیمت لحظه ای لوله و پروفیل کالوپ باشند عواملی نظیر:

  • مواد اولیه: بسته به این مواد اولیه  ورق های فولادی از کارخانه های دیگر خریداری شود یا به صورت وارداتی باشد؛ قیمت محصولات تولید نیز متفاوت خواهد بود.
  • روش تولید: یکی دیگر از عوامل موثر نوع تولید و تجهیزات به کار گرفته شده برای ساخت محصولات مورد نظر است. در واقع هرچه تجهیزات و تکنولوژی مورد استفاده بروز باشد محصولات تولید از کیفیت بیشتر و طبیعتا قیمت بالاتری برخوردار خواهند بود.

البته عوامل کلی دیگری نیز هستند که موجب می‌شوند تا قیمت کلیه محصولات فولادی به صورت روزانه تعیین شوند. تورم جهانی، قیمت ارز، نوسانات بازار، میزان عرضه و تقاضا برخی از این عوامل می‌باشند. اما چنانچه قصد خرید محصولات این شرکت را دارید؛ برای دریافت قیمت روز لوله و پروفیل کالوپ به مراجع معتبر فروش و نمایندگی آن مراجعه نمایید.

مرجع فروش لوله و پروفیل کالوپ

امروزه، برخی از سودجویان برای دریافت سود بیشتر اقدام به فروش محصولات بی کیفیت با برندهای موجود در بازار می‌کنند. که این اقدام آنها موجب می‌شود تا محصولات بی کیفیت با قیمت های باورنکردنی به بازار عرضه گردد. بنابراین اگر قصد خرید محصولات فولادی بویژه خرید لوله و پروفیل کالوپ را دارید؛ بهتر است به مراجع معتبر فروش این محصولات مراجعه کنید.

خرید از نمایندگی خرید لوله و پروفیل کالوپ این امکان را برای شما فراهم خواهد آورد که تولیدات این شرکت را بدون واسطه و به صورت مستقیم حتی با بهترین قیمت دریافت نمایید. شرکت آراد آهن به عنوان نمایندگی معتبر شرکت کالوپ محصولات تولید این شرکت را با کمترین قیمت و بدون واسطه در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. در واقع شرکت آرادآهن یکی از مراجع معتبر قیمت گذاری محصولات فولادی است که سابقه ای طولانی در زمینه خرید و فروش آنها دارد.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت آراد آهن به عنوان مرجع فروش لوله و پروفیل کالوپ از آخرین قیمت های محصولات این شرکت مطلع شوید.

سفارش آنلاین آهن آلات
مقالات
ورق
مقالات ورق
قیمت تیرآهن
مقالات تیرآهن
قیمت میلگرد
مقالات میلگرد
قیمت قوطی در آراد آهن
مقالات قوطی
قیمت پروفیل زد (Z)
مقالات پروفیل
قیمت لوله مبلی
مقالات لوله
قیمت محصولات مفتولی
مقالات مفتولی
قیمت نبشی
مقالات نبشی