لوگو آرادآهن
Search

لیست کارخانه ها

031-34055

تماس با ما

ارتباط با ما

دانشنامه

031-34055

لوله وپروفیل

صنایع لوله و پروفیل آریا افق پاسارگاد

 

صنایع لوله و پروفیل آریا افق پاسارگاد با هدف تکمیل سبد تولید محصولات فولادی کشور و تامین نیازهای بازار داخلی و استان تهران تاسیس گردید. از محصولات صنایع لوله و پروفیل آریا افق پاسارگاد می توان به انواع لوله های فولادی و پروفیل های صنعتی ساختمانی اشاره نمود. پروفیل های فولادی شرکت آریا افق پاسارگاد به صورت فابریک از خط تولید خارج می گردند. و سپس در مراحل بعدی در اندازه های دلخواه برش می خورد و در نهایت به عنوان محصول نهائی بسته بندی می شوند.

درباره صنایع لوله و پروفیل آریا افق پاسارگاد

این مجموعه صنعتی به نام آریا افق پاسارگاد در سال ۱۳۸۳ مورد بهره برداری قرار گرفت. کلیه فعالیت های تولیدی مجموعه آریا افق پاسارگاد در محل کارخانه واقع در تهران، شهرک صنعتی شمس آباد انجام می گیرد. شرکت آریا افق پاسارگاد نیز به منظور ارائه خدمات توزیع و فروش وابسته به مجموعه در محل تهران، سعادت آباد قرار دارد. چشم انداز اصلی این مجموعه صنعتی تولید محصولات با کیفیت در حوزه انواع لوله های فولادی و پروفیل های صنعتی و ساختمانی است.

لوله و پروفیل پاسارگاد

کارخانه لوله و پروفیل آریا افق پاسارگاد

کارخانه لوله و پروفیل آریا افق پاسارگاد به عنوان یکی از تولید کننده های لوله و پروفیل آریا افق پاسارگاد در ایران می­باشد. فعالیت های این کارخانه صنعتی شامل تولید انواع محصولات فولادی از جمله: پروفیل صنعتی و ساختمانی، ورق سیاه،  لوله داربستی،  پروفیل درب و پنجره است. لوله های فولادی آریا افق پاسارگاد نیز در محل کارخانه به واسطه فرمینگ ورق های فولادی و جوش تهیه و برای فروش به بازار محصولات فولادی عرضه می شوند. شرکت لوله و پروفیل آریا افق پاسارگاد با بیش از یک دهه فعالیت مستمر یکی از تولیدکنندگان فعال ایرانی در زمینه انواع لوله و پروفیل است.  این مجموعه تولیدی- صنعتی در رسته صنایع و محصولات معدنی و در دسته تولیدات قرار دارد.

محصولات لوله و پروفیل آریا افق پاسارگاد

محصولات لوله و پروفیل آریا افق پاسارگاد شامل انواع لوله های فولادی و داربستی با ظرفیت تولید ۳۰ هزار تن به صورت سالیانه، پروفیل های مخصوص صنعتی و ساختمانی به صورت ۶ متری، پروفیل های مخصوص درب و پنجره و ورق سیاه هستند.

مشخصات فنی محصولات لوله و پروفیل آریا افق پاسارگاد

  • پروفیل ۲*۲۰*۲۰ ، پروفیل۲ *۳۰*۳۰ ، پروفیل ۲*۴۰*۴۰
  • ورق سیاه ۲ بلند ۱۰۰۰ ، ورق سیاه ۲  بلند ۱۲۵۰  
  • لوله داربستی  ” ۱/۲ ۱ ضخامت ۲
  • پروفیل سپری ۵۰۷ ضخامت ۲ ، پروفیل لنگه دری ۵۰۸ ضخامت ۲، پروفیل چهارچوبی ۵۰۹ ضخامت ۲
کارخانه لوله و پروفیل آریا
کارخانه لوله و پروفیل آریا

خط تولید ورق سیاه در کارخانه آریا افق پاسارگاد

ابتدا مواد اولیه تهیه شده به خطوط تولیدی انتقال می یابد. و بازرسین مربوطه کیفیت محصولات پش از ارزیابی و پس از صدور تایید نهایی خطوط تولیدی را تغذیه میکنند. تختال های تهیه شده در دمای ۱۲۸۰ درجه سانتی گراد حرارت می بینند. هدف از این امر تغییر ضخامت و رسیدن ضخامت تختال ها به حدود ۱.۲ الی ۱۶ میلی متر می­باشد. فرایند تغییر ضخامت به صورت نورد در کوره های مربوطه که از قبل گرم شده اند، صورت می پذیرد. این ورق های تولیدی خطوط تولید لوله های فولادی و پروفیل را تغذیه می­کنند.

ورق های سیاه فولادی در مصارف مختلفی کاربرد دارند. از جمله مهمترین کاربردهای ورق سیاه تولید ی در کارخانه آریا افق پاسارگاد  می توان به موارد صنعتی از جمله خودروسازی، کاربرد در تولید لوازم خانگی، صنایع سنگین، ساخت مخازن و تانکرها، کشتی سازی، کشاورزی و حتی در ساخت و ساز اشاره نمود. ورق های سیاه آریا افق به دو صورت ورق سیاه ۱۰۰۰ و ورق سیاه ۱۲۵۰ در بازار موجود است.

پروفیل های صنعتی و ساختمانی کارخانه آریا افق پاسارگاد

پروفیل های صنعتی و ساختمانی از ورق های ST 37 تولید و برای مواردی چون ساخت انواع درب و پنجره کاربرد دارند. این سبد شامل محصولاتی چون سپری، چهارچوب و لنگه می­باشد. پروفیل ها اغلب در اشکال مربع یا مستطیل شکل در بازار محصولات فولادی یافت می­شوند. مقاطع کوچک تر در ساخت نرده های فولادی، راه پله و حفاظ ساختمانی یا در کنار خیابان محل عبور عابرین به عنوان حفاظ مورد استفاده قرار می­گیرند. مقاطع در سایزهای بزرگ تر نیز در ساخت و ساز ستون بندی و اسکلت های فلزی کاربرد دارند.

لوله های فولادی و داربستی کارخانه آریا افق پاسارگاد

لوله های آریا افق برای مصارف گوناگون از جمله داربست کاربرد دارند این دسته از محصولات شرکت آریا افق پاسارگاد در سایز ۱۱.۲ به ضخامت ۲ میلی متر تولید می­شوند.

قیمت لوله و پروفیل آریا افق پاسارگاد

قیمت لوله و پروفیل آریا افق پاسارگاد را تنها از سایت های معتبر استعلام نمایید. به طور کلی محصولات فولادی مانند لوله و پروفیل با استفاده از ورقهای فولادی تولید می­ شوند. که با وجود کیفیت های مختلف این ورقهای تولیدی در کشور و یا در برخی موارد وارداتی بودن آنها باعث می شود تا قیمت انواع محصولات فولادی از جمله محصولات فولادی آریا افق پاسارگاد به صورت روزانه متغیر باشند.

همچنین با توجه به این مسئله که عوامل دیگری نظیر قیمت دلار، قیمت محصولات فولادی در بازارهای جهانی، بورس، میزان عرضه و تقاضا در بازار، تاثیر مستقیمی در تعیین قیمت این محصولات به صورت روزانه دارند. بنابراین اگر می‌خواهید از قیمت بروز لوله و پروفیل آریا افق پاسارگاد،  قیمت قوطی، قیمت پروفیل درب و پنجره، قیمت لوله داربستی آریا افق پاسارگاد، قیمت ورق سیاه برش خورده آریا افق پاسارگاد اطلاع یابید. می‌توانید به سایت آراد آهن مراجعه نمایید. شرکت آراد آهن روزانه و به صورت لحظه ای آخرین قیمت ها را در سایت خود قرار می دهد و یک مرجع معتبر در زمینه خرید و فروش محصولات فولادی محسوب می‌شود.

مرکز فروش لوله و پروفیل

شرکت آراد آهن به عنوان مرکز فروش لوله و پروفیل آریا افق پاسارگاد، سابقه ای طولانی در این زمینه همکاری با این شرکت داشته و محصولات تولیدی آنها را با ارزان ترین قیمت به بازار عرضه می‌کند. شرکت آراد آهن یکی از معتبرترین شرکت های عرضه کننده محصولات فولادی است. از مشخصه های اصلی این شرکت که سبب شده تا به یکی از معتبرترین مراجع فروش تبدیل گردد؛ قیمت گذاری و فروش کلیه محصولات فولادی با ارزان ترین و بهترین قیمت است. دلیل اینکه محصولات لوله و پروفیل آریا افق پاسارگاد، با کمترین قیمت به بازار ارائه می‌شود؛ فروش محصولات بدون واسطه و به صورت مستقیم است. چنانچه قصد خرید محصولات لوله و پروفیل آریا افق پاسارگاد را دارید؛ می‌توانید با مشاوران ما در سایت آراد آهن ارتباط برقرار کرده و از آخرین قیمت های محصولات این مجموعه اطلاع کسب نمایید.

سفارش آنلاین آهن آلات
مقالات
ورق
مقالات ورق
قیمت تیرآهن
مقالات تیرآهن
قیمت میلگرد
مقالات میلگرد
قیمت قوطی در آراد آهن
مقالات قوطی
قیمت پروفیل زد (Z)
مقالات پروفیل
قیمت لوله مبلی
مقالات لوله
قیمت محصولات مفتولی
مقالات مفتولی
قیمت نبشی
مقالات نبشی