لوگو آرادآهن
Search

لیست کارخانه ها

031-34055

تماس با ما

ارتباط با ما

دانشنامه

031-34055

کارخانه ورق خودروی شهر کرد

شرکت ورق خودرو چهار محال و بختیاری

شرکت ورق خودروی چهار محال و بختیاری با هدف تبدیل شدن به بزرگترین مجموعه تولید ورق گالوانیزه برای صنعت بدنه خوردرو تاسیس شده است. این مجموعه با توسعه فعالیت های خود در مدت زمان کمی توانسته محصولات خود را به کشورهای همسایه مانند عراق، امارت و پاکستان صادر نماید.

ورق خودروی چهار محال و بختیاری

مجموعه ورق خودرو در منطقه سفید دشت از توابع شهرستان بروجن فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ آغاز کرده و هدف از راه اندازی این شرکت تولید ورق های گالوانیزه می‌باشد. کارخانه ورق خوردرو در زمینی به مساحت ۱۵۰ هکتار قرار گرفته و هم اکنون قابلیت تولید حدود ۴۰۰ هزار تن ورق را در سال دارا می‌باشد. از جمله ویژگی هایی که موجب شده تا ورق خودرو چهار محال بختیاری یا شهرکرد نسبت به محصولات مشابه خود متمایز باشد، مواردی چون:

  • مقاومت بالای ورق ها در برابر رطوبت و عوامل محیطی
  • مقاومت در برابر هر گونه خوردگی و فرسودگی
  • فرم پذیری بسیار بالای ورق های تولیدی
  • رنگ پذیری مناسب

این شرکت توانسته است با گذر از مرزهای کشور و عقد قرارداد با شرکت ایریتکِ ایران و CMI بلژیک کسب و کار خود را به خوبی توسعه و میزان ظرفیت تولیدی خود را افزایش دهد. از این رو سرمایه گذاران بسیاری را مانند شرکت فولاد مبارکه اصفهان به سمت خود جلب کرده است. با افزایش سرمایه و توسعه آن. ورق خودرو توانسته حدود ۴۰۰ نفر را به صورت مستقیم و ۴۰۰۰ به صورت مستقیم اشتغال زایی نماید.

خط تولید کارخانه تولید ورق  خودرو شهر کرد

محصولات تولیدی کارخانه ورق خودروی چهار محال و بختیاری

همان طور که اشاره شد. محصولات شرکت ورق خودرو چهار محال بختیاری. یا شهر کرد در زمینه تولید انواع و سایز های مختلف ورق های گالوانیزه برای صنعت خودرو سازی است. در این کارخانه ورق های فولادی را به روش غوطه وری داغ و به شکل پیوسته به ورق های گالوانیزه تبدیل می‌کنند. از این رو این ورق ها از استحکام بالا. ضخامت های متنوع و چسبندگی پوشش گالوانیزه به ورق فولادی را دارا می‌باشند. از دیگر ویژگی های این محصول می‌توان به فرم پذیری بالا. جوش پذیری مناسب، استحکام در عین نازکی، صافی سطح، رنگ پذیری بالا و ضد خوردگی آن اشاره کرد.

مشخصات فنی محصولات ورق خودروی چهار محال و بختیاری

در مورد مشخصات فنی محصولات ورق خودروی چهار محال و بختیاری می توان گفت ماده اولیه ای که برای تولید ورق گالوانیزه مورد استفاده قرار می‌گیرد از جنس ورق فولادی هارد است. ضخامت این فولاد بین ۴/۰ تا ۲ میلی متر بوده و  عرض آن نیز ۸۰۰ تا ۱۸۸۰ میلی متر است. شرکت چهار محال و بختیاری ورق گالوانیزه را به شکل غوطه وری گرم پیوسته تولید به روانه بازار می‌کند.

از طرفی قطر کلاف ورودی ۱۰۰۰ تا ۲۳۰۰ میلیمتر بوده و قطر چشمی آن نیز ۶۱۰ میلی متر است. پوشش حفاظتی آن نیز شامل ۱۰ تا ۲۰ میلی گرم بر متر مکعب پوشش کروماته در هر دو طرف ورق و ۰.۲ تا ۲ گرم بر متر مکعب روغن حفاظتی در هر طرف ورق می‌باشد. این محصول در نهایت با بسته بندی مناسب و در انواع متال باکس با لفاف PN/6 و PN/2 برای صادرات و پخش، عرضه می‌گردد.

وزن ورق خودروی چهار محال و بختیاری

در حال حاضر ورق های گالوانیزه در انواع و ابعاد مختلف تولید می‌شوند که همین امر باعث تفاوت های وزن در این محصول می‌گردد. اما اگر می‌خواهید از وزن ورق های گالوانیزه اطلاع داشته باشید، می‌توانید از یک فرول ثابت کمک بگیرید. در واقع با با در اختیار داشتن ابعاد ورق و جایگذاری آنها در فرمول می‌‌توان وزن محصول تولید شده را به دست آورد.  وزن ورق خودروی شهر کرد به ترتیب زیر قابل محاسبه است:

(طول ورق بر حسب متر * ضخامت ورق بر حسب میلی متر * عرض ورق بر حسب میلی متر * عدد چگالی فولاد) تقسیم بر ۱۰۰۰

شما می توانید به جدول وزنی ورق در آراد اهن مراجعه نمایید

محصول شرکت ورق خودرویی شهر کرد

شرکت آراد آهن نماینده فروش ورق خودروی چهار محال و بختیاری

شرکت آراد آهن به عنوان نمایندگی فروش محصولات ورق خودروی چهار محال و بختیاری توانسته محصولات این شرکت را به راحتی و با صرف هزینه ای مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد. در واقع آراد آهن با دارا بودن مجوز قانونی و رسمی فروش آهن آلات، یک مرجع معتبر برای دریافت مشخصات دقیق و قیمت به روز محصولات ورق خودرو می‌باشد. شرکت آراد آهن برندی شناخته شده در اصفهان و بازار آهن آلات است که توانسته اعتماد فعالان این صنف را کسب نماید و رتبه برتر مناسب ترین قیمت عرضه کننده محصولات ورق خودرو را به خود اختصاص دهد.

استاندارهای ورق خودروی چهار محال و بختیاری

مجموعه ورق خودرو موفق به دریافت گواهینامه ISO/TS 16949:2009  شده است. این گواهینامه نشان می‌دهد که این شرکت اقدامات لازم را برای تولید محصول با کیفیت، مطابق با استانداردهای به روز دنیا انجام داده است. هدف از ارائه این استاندارد توسعه سیستم کیفیتی محصولات تولید و اجتناب از خطا و نقایص می‌باشد. این مجموعه همچنینی موفق به دریافت گواهینامه ISO 9001:2008 شده که نشان دهنده مدیریت کیفیت است.

قیمت محصولات کارخانه ورق خودروی شهر کرد

عوامل متعددی در قیمت روز ورق خودروی چهار محال و بختیاری اثر گذار هستند.کیفیت مواد اولیه مورد استفاده، ضخامت ورق گالوانیزه و نوسانات ارز از جمله از موارد به شمار می‌آیند. برای مثال زمانی که دلار با افزایش قیمت روبرو می‌شود. صادرات ورق هم رونق گرفته و در نتیجه بازار داخلی کشور با کمبود محصول مواجه می‌شود. از طرفی قیمت مواد اولیه هم بیشتر شده و این موارد بر قیمت نهایی ورق گالوانیزه تأثیر خواهند گذاشت. و باعث افزایش آن می‌شود.

کارخانه ورق خودروی شهر کرد

مرجع فروش محصولات ورق خودروی چهار محال و بختیاری

سطح کیفی بدنه خودروها برای گرفتن استانداردهای لازم و داشتن کیفیت مناسب، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ورق های گالوانیزه به عنوان یکی از اجزای اصلی مورد استفاده در تولید خودرو نیز در جایگاه خاصی برای خودروسازان دارد. از این رو در پی شرکت هایی هستند که محصولی با کیفیت و در حد استانداردهای جهانی تولید کند. تولیدات کارخانه ورق خودروی چهار محال و بختیاری. نیز یکی از شرکت های فعال در این عرصه بوده است. و محصولات آن از طریق یک مرجع معتبر با نام شرکت آراد آهن به بازار عرضه می‌گردد.

مرجع خرید محصولات ورق خودروی چهار محال و بختیاری

برای خرید ورق خودروی چهار محال و بختیاری بهتر است. تا نکاتی را در این باره بدانید تا خرید هوشمندانه ای را داشته باشید. اینکه چه شرکتی این محصول را تولید کرده است؟ و آیا از کیفیت و استاندارد لازم برخوردار است؟ از جمله مواردی هستند که باید قبل از خرید به آنها توجه داشت. در حال حاضر شرکت های مختلفی اقدام به فروش این محصولات میکنند. که به جرات می‌توان گفت شرکت آراد آهن با داشتن سابقه درخشان و با تجربه در این زمینه مرجعی معتبر برای شما خواهد بود. کافی از تا از طریق سایت با کارشناسان این شرکت در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند.

سفارش آنلاین آهن آلات
مقالات
ورق
مقالات ورق
قیمت تیرآهن
مقالات تیرآهن
قیمت میلگرد
مقالات میلگرد
قیمت قوطی در آراد آهن
مقالات قوطی
قیمت پروفیل زد (Z)
مقالات پروفیل
قیمت لوله مبلی
مقالات لوله
قیمت محصولات مفتولی
مقالات مفتولی
قیمت نبشی
مقالات نبشی