لوگو آرادآهن
Search

لیست کارخانه ها

031-34055

تماس با ما

ارتباط با ما

دانشنامه

031-34055

کارخانه ذوب آهن و نورد کرمان

مجتمع فولاد ذوب آهن و نورد کرمان

یکی از تأمین کنندگان اصلی نیاز بازار داخلی کشور به انواع میلگرد و شمش فولادی کارخانه عظیم  ذوب آهن و نورد کرمان است. این کارخانه با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته و نیروی متخصص توانسته است گامی مؤثر در جهت برطرف سازی نیاز پروژه‌های کوچک و بزرگ صنعتی و ساختمانی بردارد.

این کارخانه هم اکنون به مدیریت جناب آقای رحیمی ‌پور در چهار فاز فعالیت دارد. در این مقاله به معرفی کامل مجتمع ذوب آهن و نورد کرمان و محصولات تولیدی آن خواهیم پرداخت.

کارخانه میلگرد ذوب آهن و نورد کرمان

این کارخانه فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز کرد. در ابتدا هدف این مجموعه تولید انواع میلگرد آجدار بود که با گذشت زمان و افتتاح و  توسعه خطوط تولید و دیگر فازهای کارخانه، محصولات تولیدی این شرکت صنعتی نیز گسترش یافت. فاز اول کارخانه ذوب آهن کرمان در سال ۱۳۸۷ و دو سال بعد از تأسیس به بهره‌برداری رسید. هدف از تأسیس این فاز تولید میلگرد آجدار در گرید A3 بود. فاز دوم نیز به سرعت و با گذشت تنها دو سال در سال ۱۳۸۹ راه‌اندازی شد. زمینه ی فعالیت این فاز ذوب و ریخته‌گری مدوام بود. فاز سوم این کارخانه به منظور تأمین مواد لازم برای فاز دوم و  با هدف فرآوری و تأمین مواد ذوب و ریخته‌گری فعالیت خود را آغاز کرد. در نهایت فاز چهارم این کارخانه در سال ۱۳۹۱ شروع به فعالیت کرد. در حال حاضر تنها ظرفیت تولید فاز چهارم بالغ بر ۳۵۰ هزار تن شمش فولادی و ۳۵۰ هزارتن انواع میلگرد آجدار در گرید A3 در سال است.

این کارخانه به صورت مستقیم برای ۴۲۰ نفر و به صورت غیر مستقیم برای ۲۰۰۰ نفر فرصت شغلی پدید آورده است. از نظر جغرافیایی این کارخانه در شهرک صنعتی شماره ۲ در استان کرمان واقع شده است.

محصولات تولیدی ذوب آهن و نورد کرمان

این مجتمع بزرگ صنعتی در تولید انواع محصولات فولادی گرم نورد دیده و شمش فولادی فعالیت دارد. انواع محصولات کارخانه نورد کرمان عبارتند از:

  • نواع شمش فولادی
  • انواع میلگرد فولادی

شایان ذکر است تمامی محصولات تولیدی ذوب آهن و نورد کرمان دارای پروانه استاندارد هستند.

مشخصات فنی محصولات کارخانه نورد کرمان

شمش‌های فولادی این کارخانه در انواع گریدهای ۳sp ، 4sp، 5sp تولید می‌شوند. در این میان دو گرید ۳sp  و۵sp کاربرد بیشتری دارند.

شمش فولادی ۳sp : شمش‌های فولادی با توجه به درصد ترکیب عناصر شیمیایی موجود در ساختارشان به گریدهای مختلفی دسته بندی می‌شوند. یکی از انواع متداولتر این گریدها ۳sp  است. این شمش فولادی از قابلیت انعطاف پذیری بالایی در برابر پیچش، کشش و خمش  برخوردار است و به همین دلیل در موقعیت‌هایی از پروژه که نیاز به انعطاف بیشتری است کاربرد دارد.

شمش فولادی ۵sp: این گرید از شمش فولادی نسبت به نوع ۳sp از انعطاف پذیری کمتری برخوردار است. به همین دلیل در موقعیت‌های از پروژه که از ثبات و پایداری نسبی برخوردار است و کمتر تحت فشار و نیرو قرار می‌گیرد، کاربرد دارد.

به طور کلی شمش ها در مقاطع ۲۰۰*۲۰۰، ۱۵۰*۱۵۰، ۱۲۵ *۱۲۵، ۱۰۰*۱۰۰، ۸۰*۸۰ و ۶۰*۶۰ تولید می‌شوند.

میلگرد کارخانه نورد کرمان

 انواع میلگرد در گرید های مختلف : ۳۴۰ ،۳۵۰ ،۴۰۰ ،۴۵۰  توسط این کارخانه تولید و به بازار عرضه می‌شود.

میلگرد آجدار A3 کارخانه نورد کرمان: این میلگرد که از مقاطع فولادی نیمه سخت به شمار می‌رود از استحکام و مقاومت بالایی نسبت به گریدهای پایین‌تر میلگرد برخوردار است.

در سرتاسر بدنه‌ی میلگرد آجدار A3 برجستگی‌ها و آج‌های جناغی شکل در خلاف جهت یکدیگر طراحی شده‌اند. این میلگرد حالت ترد و شکننده دارد و به همین دلیل نباید جوشکاری شود.

میلگردA3  که با نام آج ۴۰۰ نیز در بازار آهن و فولاد شناخته می‌شود،در کمترین حالت دارای تنش تسلیمی۴۰۰ نیوتن بر میلیمتر مربع و حداقل مقاومت کششی: ۶۰۰ نیوتن بر میلیمتر مربع است.

سایزهای میلگرد کارخانه نورد کرمان

این کارخانه میلگردهای خود در سایزهای ۸، ۱۰، ۱۲، ۱۴، ۱۶، ۱۸، ۲۰، ۲۲، ۲۵، ۲۸، ۳۲ و ۴۰ میلیمتر مربع تولید می کند که وزن هر کدام از این سایزها به صورت حدودی به ترتیب: ۴.۵، ۷.۵، ۱۰.۵، ۱۴.۵، ۱۸.۵، ۲۳، ۲۸، ۳۴، ۴۵، ۵۶، ۷۳ و ۱۱۸ برآورد می‌شود.

در این میان میلگرد سایز ۱۴ تا ۳۲ کارخانه نورد کرمان نسبت به دیگر ابعاد آن پرکاربردترند و بیشتر مورد تقاضا قرار می گیرند. برای اطلاع از وزن دقیق‌تر به جدول اشتال درج شده در سایت مراجعه کنید.

قیمت محصولات کارخانه ذوب آهن و نورد کرمان

قیمت روز شمش‌های فولادی در هرکدام از گریدهای۳sp ، ۴sp، ۵sp که توسط کارخانه ذوب آهن کرمان تولید می‌شوند و هم چنین قیمت روز میلگرد کارخانه نورد کرمان با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلفی چون نوع گرید، ضخامت، ابعاد و … تعیین و در بازار اعلام می‌گردد.

قیمت محصولات کارخانه ذوب آهن و نورد کرمان همچنین به صورت مستقیم تحت تأثیر نوسانات بازار آهن و فولاد قرار دارند. نوسانات قیمتی در بازار آهن و فولاد به دلایلی چون: نرخ ارز، میزان تورم، میزان عرضه و تقاضا و … رخ می‌دهد.

برای استعلام قیمت روز هر کدام از محصولات کارخانه ذوب آهن کرمان می‌توانید با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید.

نمایندگی فروش میلگرد کارخانه نورد کرمان

معمولاً نمایندگی‌های عرضه و فروش محصولات به برقراری رابطه‌ی مستقیم با کارخانجات تولیدی به منظور تأمین محصولات مورد نیاز بازار با پایین ترین قیمت می‌پردازند. به همین دلیل افراد اغلب برای خرید هر کالا و یا محصولی مراجعه به نمایندگی‌ها را ترجیح می‌دهند.

بازرگانی آرادآهن مرجع فروش میلگرد کارخانه نورد کرمان یکی از نمایندگی‌های اصلی فروش محصولات کارخانه نورد کرمان است که با عرضه‌ی این محصولات در مناسبترین و بهترین قیمت ممکن در بازار توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

مشتریان شرکت آرادآهن در سرتاسر کشور بدون نیاز به مراجعه حضوری و تنها با برقراری تماس نسبت به ثبت سفارش خود اقدام می‌نمایند. شرکت آرادآهن نیز در اسرع وقت سفارشات مشتریان خود را به سراسر کشور ارسال می‌نماید.

جهت اطلاع بیشتر از قیمت‌ انواع مقاطع فولادی از جمله قیمت میلگرد کرمان و یا بهره‌مندی از مشاوره خرید رایگان با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید. تنها با یک خرید شما نیز به جرگه‌ی مشتریان ما خواهید پیوست.

سفارش آنلاین آهن آلات
مقالات
ورق
مقالات ورق
قیمت تیرآهن
مقالات تیرآهن
قیمت میلگرد
مقالات میلگرد
قیمت قوطی در آراد آهن
مقالات قوطی
قیمت پروفیل زد (Z)
مقالات پروفیل
قیمت لوله مبلی
مقالات لوله
قیمت محصولات مفتولی
مقالات مفتولی
قیمت نبشی
مقالات نبشی