لوگو آرادآهن
Search

لیست کارخانه ها

031-34055

تماس با ما

ارتباط با ما

دانشنامه

031-34055

میلگرد شاهین بناب در آراد آهن

فولاد شاهین بناب

میلگرد شاهین بناب یکی از محصولات تولیدی مجتمع فولاد صنعت بناب است. مجتمع فولادصنعت بناب در سال ۱۳۸۳ با هدف فعالیت آغاز کرد. محصولا فولاد شاهین بناب تولید مقاطع فولادی بود. که در زمینی به مساحت ۱۳۰ هکتار در شهرک صنعتی بناب بصورت یک شرکت سهامی خاص تاسیس شد. دو کارخانه ذوب و ریخته گری پیوسته و هفت خط نورد گرم نیز به این مجتمع افزوده شد. با امکانات زیر بنایی و موقعیت بسیار خوب اعم از دسترسی به جاده اصلی، خط آهن، نیروگاه، خطوط انتقال گاز وآب تاسیس گردید.

شایان ذکر است. خطوط ذوب و ریخته گری موجود در مجتمع فولاد صنعت بناب از تکنولوژی نوین کوره قوس الکتریکی برخوردار است. ظرفیت تولید ۵۰ تن بهره می برد. این شیوه برای اولین بار توسط مجتمع فولاد صنعت بناب در شمال غرب کشور در حال بهره برداری می باشد.

از تولیدات کارخانه فولاد شاهین بناب در خط نورد گرم می توان به انواع میلگرد آجدارA3 از سایز ۸ تا ۳۲ اشاره کرد. تیرآهن ، نبشی و ناودانی و انواع مفتول های آلیاژی از دیگر محصولات این مجتمع است. در بخش ذوب و ریخته گری اقدام به تولید شمش فولادی به ابعاد ۱۵۰*۱۵۰ و با طول ۶ الی ۱۲ متر کرد. که در خط نورد این کارخانه از شمش های تولیدی استفاده می گردد. این مجموعه با بهره گیری از بخش ذوب و ریخته گری امکان تولید تمامی ابعاد میلگرد شاهین بناب و سایر مقاطع فولادی را دارد. به همین دلیل یکی از معدود مجموعه هایی است که توانایی ارائه سبد کامل از محصولات را دارد.

رعایت اصول استاندارد در تولید میلگرد شاهین بناب

در کنار مزیت ارائه سبد کامل محصولات. تمرکز زیادی نیز بر اصل کیفیت محصول به خصوص میلگرد شاهین بناب داشته است. و همواره در صدد رعایت الزامات کنترل استاندارد است. تا بتواند محصول نهایی را با بالاترین کیفیت به مشتری ارائه کند. بالا بودن کیفیت منجر به رضایت مشتری و در نهایت افزایش ایمنی خواهد شد. در بازار موجود به دلیل بالا بودن تنوع محصولات و تولید کنندگان فضای رقابتی ایجاد شده است.

مجتمع فولاد صنعت بناب با زیر نظر گرفتن تمامی شرایط موجود در بازار اقدام به دریافت گواهینامه علامت استاندارد و اخذ گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت  ISO 9001-2008 از شرکتDNV نروژ نموده است. از اینرو محصولات تولیدی این مجموعه مورد توجه بسیاری از مشتریان داخل کشور  ومشتریان خارجی قرار گرفته است. به دلیل کیفیت بالای محصولات کارخانه شاهین بناب ،مشتریانی از بازار های خارجی نیز تقاضای خرید محصولات تولیدی مجتمع فولاد صنعت بناب را دارند. اولین فروش صادراتی این مجموعه در سال ۱۳۹۲ با صادرات به کشور عراق آغاز شد.

افق پیش روی تولید میلگرد شاهین بناب

یکی از اهداف این مجموعه در سال ۱۳۹۷ نیز تولید ۱۳۰۰۰۰۰ هزارتن محصولات فولادی در سال و میزان بیشتری از میلگرد شاهین بناب در مجتمع فولاد صنعت بناب است. به گفته مدیرعامل این مجموعه عملکرد تولیدی ۶ ماه پایانی سال ۱۳۹۶ نشان دهنده پتانسیل بالای این مجموعه در جهت دستیابی به ظرفیت بالاتری از تولید است.

یکی از اقدامات مجتمع فولاد صنعت بناب در جهت حمایت و حفاظت از محیط زیست کاشتن ۱۲۵۰ اصله نهال (به تعداد پرسنل شاغل در این مجموعه) به مناسب روز درختکاری در سال ۱۳۹۶ است.

سفارش آنلاین آهن آلات
مقالات
ورق
مقالات ورق
قیمت تیرآهن
مقالات تیرآهن
قیمت میلگرد
مقالات میلگرد
قیمت قوطی در آراد آهن
مقالات قوطی
قیمت پروفیل زد (Z)
مقالات پروفیل
قیمت لوله مبلی
مقالات لوله
قیمت محصولات مفتولی
مقالات مفتولی
قیمت نبشی
مقالات نبشی