آراد آهن اسپادانا

بازار آهن در دستان شماست

031-34055

بندیل بندی میلگرد یعنی چه ؟

قیمت میلگرد
به این مقاله امتیاز دهید

بندیل میلگرد را می توان، به بسته بندی انواع میلگرد در کارخانه ها گفت. همچنین هر کارخانه تولید کننده میلگرد، درظرفیت های مختلفی به بسته بندی میلگرد می پردازد. جنس بندیل ها از ورق هایی فلزی یا پلاستیکی می باشد که دور محصول (میلگر، تیرآهن) پیچیده می شود و دارای هزینه کمی است.محصولات فولادی به دو روش کلاف و شاخه مستقیم با طول های یکسان در بسته بندی های (بندیل) به خصوصی قرار می گیرند و با توجه به میزان درخواست مشتری ارسال می شود. شاید برای شما سوال پیش بیاید چرا میلگرد ها را بندیل بندی میکنند؟ برای پاسخ به این سوال می توان گفت با استفاده از بندیل، از میلگرد محافظت می شود و نسبت به روش های دیگر بسته بندی، مقرون به صرفه است.

بیشتر بخوانید : راهنمای سفارش میلگرد

ضوابط بندیل در میلگردها

همانطور که گفته شد بندیل یکی از ساده ترین راه ها برای بسته بندی میلگرد می باشد، ولی توجه داشته باشید دارای ضوابطی است. برای توضیح بیشتر می توان گفت میلگرد ها با توجه به انعطاف پذیری و پارامترهای مکانیکی بسته بندی می‌شوند. با ما همراه باشید تا بندیل میلگرد بیشتر آشنا شوید.

بندیل بندی میلگرد فولاد نرم (S240) و فولاد نیمه سخت (S340, S400) که دارای قطر کمتر از ۱۲ میلی ‌متر است، به شکل کلاف یا شاخه مستقیم انجام می شود ولی بسته بندی فولاد نرم و نیمه سخت با قطر بیشتر از ۱۴ میلی ‌متر و یکسان، به صورت شاخه مستقیم انجام می شود و بسته بندی فولادهای سخت (S500) به شکل شاخه مستقیم است.

هر بندیل چند شاخه است ؟

  وزن بندیل میلگرد مابین ۲ تن تا ۵٫۵ تن است و این حالت در هر کارخانه تولیدی متفاوت می باشد. به صورت کلی در هر بندیل میلگرد ۱۲، ۴۴۷ شاخه میلگرد وجود دارد ولی در هر بندیل میلگرد ۱۴، ۳۱۳ شاخه میلگرد قرار دارد. همچنین در زمان تحویل بندیل میلگرد، باید بر روی هر یک از بندیل ها دو پلاک فلزی که شامل مشخصات مانند شماره بسته، نوع میلگرد، نمره میلگرد (قطر اسمی) و.. قرار داشته باشد .

بندیل میلگرد

قیمت هر بندیل میلگرد چه مقدار است ؟

به طور کلی می توان گفت یکی از محصولات فولادی پرکاربرد در صنایع گوناگون میلگرد می باشد، که در جنس های مختلفی مانند فولاد و … تولید می شود و همچنین کارخانه های متعددی از جمله ذوب اهن اصفهان، آناهیتا گیلان، مجتمع فولاد خراسان و …. به تولید آن می پردازند. استفاده از این محصول در بخش های مختلف باعث می شود که قیمت میلگرد برای افراد زیادی قابل اهمیت باشد.

همچنین توجه داشته باشید که قیمت هر بندیل میلگردبا یکدیگر متفاوت است. و دارای قیمت یکسانی نمی باشد و عوامل موثری از جمله سایز و ابعاد و وزن میلگرد بر روی قیمت آن تاثیر گذار است. قیمت تمامی مقاطع فولادی به تحت تاثیر عوامل مختلفی است،قیمت این محصول (میلگرد) از این موضوع مستثنا نیست.از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت میلگرد می توان به کارخانه تولید کننده، نوع میلگرد، ابعاد، کاربرد، کیفیت، سایز، ارز و دلار، هزینه‌ی حمل و نقل، تورم جهانی و موارد دیگر اشاره نمود.

بیشتر مطالعه کنید :قیمت میلگرد چطور محاسبه میشود

دلیل استفاده از میلگرد در ساختمان سازی

یکی از اساسی ترین پروفیل ها ساختمان سازی، میلگرد می باشد. به دلیل اینکه بتن از استحکام کششی زیادی برخود دار نمی باشد و برای جبران این ضعف و تقویت و افزایش استحکام بتن از میلگرد استفاده می شود و برای خرید میلگرد به صورت بندیل و یا شاخه ای باید با شرکت های فروش آهن آلات آشنایی داشته باشید. برای خرید این محصول شرکت های فروش آهن آلات گزینه ی خوبی برای خرید می باشند.

توجه داشته باشید که این شرکت ها باید دارای ویژگی هایی از جمله اعتبار، ارائه محصول با کیفیت، ارائه بهترین قیمت بازار و …. باشند. یکی از شرکت های معتبر فروش مقاطع فولادی در اصفهان بازرگانی آراد آهن می باشد، که تامین کننده انواع میلگرد، ورق فولادی، تیرآهن و موارد دیگر است.

آراد آهن با داشتن بیش از دو دهه سابقه در عرصه ی آهن آلات برای راحتی مشتریان خود در کنار خدمات فروش حضوری، خدمات فروش آنلاین را فراهم نموده است، به این معنی برای خرید میلگرد در هر ضخامتی و نوعی می توانید به سایت آراد آهن مراجعه نمایید و سفارش خود را ثبت کنید.

تولید کنندگان میلگرد در ایران

کارخانه های متعددی تولید کنندگان میلگرد در ایران هستند که شامل ذوب آهن اصفهان، آریا ذوب، ظفر بناب، آناهیتا گیلان، راد همدان، شاهین بناب و …. است.کارخانه های تولید کننده میلگرد به تولید این محصول در نوع های مختلفی مانند آجدار، ساده و …. می پردازند، که هر کدام در زمینه های به خصوصی کاربرد دارد. یکی از برترین تولید کنندگان میلگرد در ایران، کارخانه ذوب اصفهان می باشد، که تولید کننده میلگرد ساده و آجدار به صورت کلاف و شاخه ای است.

مشتریان محترم برای مشاهده قیمت به روز تمامی محصولات از جمله قیمت میلگرد ذوب اهن اصفهان و قیمت میلگرد زاگرس و … می توانند به سایت آراد آهن یا کانال تلگرامی آراد آهن مراجعه نمایند.