آراد آهن اسپادانا

بازار آهن در دستان شماست

031-34055

همه چیز در مورد ناودانی

قیمت ناودانی اصفهان
به این مقاله امتیاز دهید

خرید و فروش ناودانی در حجم های بزرگی در سراسر کشور انجام می شود. چون ناودانی یکی از مهمترین انواع پروفیل‌های باز فولادی به شمار می‌رود. این پروفیل پرمصرف و پرکاربرد دارای یک جان و دو بال بوده و در انواع مختلفی تولید می‌شود.

ناودانی‌ها براساس روش تولید به دو روش پرسی و فابریک ساخته می‌شوند که کیفیت، دقت ابعادی و در نتیجه قیمت ناودانی فابریک از پرسی بیشتر است.

علاوه بر این ناودانی‌ها براساس وزنی در دو نوع ناودانی سبک و ناودانی سنگین و از نظر ظاهری در انواع ساده و مشبک تولید می‌شوند.

کارخانجات تولید کننده ناودانی برای تولید این پروفیل فولادی یکی از دو استاندارد UPE و یا UPN را معیار قرار می‌دهند. ناودانی‌هایی که مطابق با استاندارد UPE تولید می‌شوند دارای دو بال موازی بوده و از نظر ظاهری بیشتر به حرف Cشباهت دارند اما ناودانی‌های تولید شده تحت استاندارد UPN بال‌های مخروطی شکل پیدا کرده و بیشتر شبیه حرف U خواهند شد.

از مهم‌ترین ویژگی‌ها ناودانی می‌توان به مواردی چون: مقاومت بالا، نصب سریع و آسان، طول عمر زیاد و .. اشاره کرد.

مشخصات فنی و کاربرد ناودانی

مشخصات فنی و کاربرد ناودانی‌ها بسیار متنوع است. مهم‌ترین مشخصات ناودانی‌ها سایز و وزن آن‌هاست. سایز یا نمره ناودانی برابر با عرض جان ناودانی است. برای مثال منظور از ناودانی ۸ در بازار ناودانی است که عرض جان آن معادل ۸۰ میلیمتر است. به صورت استاندارد این پروفیل‌های فولادی از سایز ۶ تا ۱۶ در بازار وجود دارند. سایزهای بزرگتر در صورت سفارش مشتری توسط کارخانجات تولید می‌شوند.

بهتر است بدانید که سایز ۸ و ۱۰ ناودانی با کاربرد فراوانی که دارند پرفروش ترین سایزهای ناودانی هستند. برای اطلاع از              قیمت ناودانی ۸ و ۱۰ می‌توانید به منوی ناودانی در صفحه اصلی آرادآهن مراجعه کنید. 

وزن ناودانی‌ها نیز از دیگر فاکتورهای مهم در تعیین مشخصات فنی و کاربرد ناودانی است. شما می‌توانید جهت اطلاع از وزن ناودانی به جدول اشتال وزنی داخل سایت آراد آهن مراجعه کنید.

و اما از کاربرد ناودانی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. به عنوان مهاربند برای استوار سازی مجدد دیوارهای آسیب دیده
  2. استفاده در ساخت قالب‌ها و نماهای ساختمان
  3. استفاده در ساخت پایه‌های تابلوهای راهنمایی و رانندگی و گاردریل‌ها
  4. کاربرد در ساخت چارچوب ‌های در و پنجره، قفسه‌ها
  5. استفاده در ساخت خرپا، باد بند
  6. کاربرد ساخت کابینه‌ی ماشین‌آلات بزرگ و سنگین و تشکیلات دریایی
  7. استفاده در ساخت پل‌ها، ستون‌های عظیم

جهت اطلاع از شرایط خرید و فروش ناودانی در بازرگانی آراد آهن با شماره‌ی ۳۴۰۵۵-۰۳۱ تماس بگیرید.

خرید و فروش ناودانی - قیمت روز ناودانی

کارخانه‌های تولید کننده ناودانی

در میان کارخانه‌های تولید کننده ناودانی، محصولات کارخانه‌های زیر به دلیل کیفیت و نیز ظرفیت تولید بالا در رده‌های نخست جدول تقاضا قرار می‌گیرند:

ناودانی اصفهان: ناودانی‌ تولید شده توسط کارخانه ذوب آهن اصفهان را معمولاً به این نام در بازار می‌شناسند. کارخانه ذوب آهن اصفهان از بزرگترین کارخانجات در زمینه تولید انواع محصولات فولادی به شمار می‌رود. جهت اطلاع از قیمت ناودانی اصفهان در کارخانه با شماره‌ی ۳۴۰۵۵-۰۳۱ تماس بگیرید.

ناودانی فولاد کوهپایه: شرکت فولاد کوهپایه یکی از برترین کارخانه‌های تولید کننده ناودانی در ایران، ناودانی‌های خود را در دو نوع سبک و سنگین و در سایزهای ۵ و ۶ با بالاترین کیفیت تولید و به بازار عرضه می‌نماید.

ناودانی شکفته: ناودانی با طول ۶ متر توسط کارخانه شکفته واقع در شهر مشهد تولید و روانه‌ی بازار می‌شود. شما می‌توانید قیمت ناودانی مشهد را از کارشناسان فروش آرادآهن استعلام نمایید.

ناودانی ناب: کارخانه ناب تبریز از دیگر کارخانه‌های داخلی به شمار می‌رود که تولیدات خود را با کیفیتی بالا عرضه می‌کند. ناودانی تبریز در انواع سبک و سنگین توسط بازرگانی آراد آهن از کارخانه تأمین و به دست مصرف کنندگان در سراسر کشور می رسد.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت روز ناودانی

قیمت روز ناودانی همانند دیگر مقاطع فولادی به طور مستقیم با شاخص های قیمت بازار آهن و فولاد کشور در ارتباط است. این شاخص ها عبارتند از: نرخ دلار، قیمت جهانی سنگ آهن و فولاد، هزینه حمل و نقل، هزینه انرژی، هزینه نیروی انسانی و میزان عرضه و تقاضا در بازار. قیمت روز ناودانی بعد از در نظر گرفتن این شاخص ها تعیین و توسط مراجع اصلی اعلام می‌شود. بازرگانی آرادآهن به صورت روزانه، بعد از اعلام نرخ جدید هر یک از محصولات از سوی کارخانه و یا بازار، قیمت‌های درج شده در سایت و کانال تلگرامی خود را به روز رسانی می‌کند.

خرید و فروش ناودانی

خرید و فروش ناودانی در بسیاری از نمایندگی‌ها و مراجع فروش انواع آهن آلات صنعتی و ساختمانی انجام می‌گیرد. نکته‌ی شایان ذکر این است که برخی از سودجویان، در این بازار نابسامان از نوسانات قیمتی سوء استفاده میکنند و محصولات بی کیفیت را با قیمت‌های بالاتر از نرخ بازار عرضه می‌کنند. بنابراین توصیه می‌کنیم جهت خرید و فروش ناودانی حتماً  قیمت‌ها را از طریق چندین مرجع اصلی استعلام کرده و سفارشات خود را تنها از طریق مراجع معتبر تأمین نمایید.

آراد آهن، مرجع فروش ناودانی در ایران

آراد آهن، مرجع فروش ناودانی در ایران و یکی از مراجع عرضه کننده انواع آهن آلات در سراسر کشور به شمار می‌رود. این بازرگانی با برقراری ارتباط مستقیم با کارخانجات اصلی و مطرح داخلی و نیز واردات انواع محصولات فولادی با کیفیت از کشورهای خارجی می تواند سبدی متنوع از محصولات فولادی را پیش روی مشتریان خود قرار دهد.

شما می‌توانید در هر کجای ایران با تکمیل و ارسال فرم ثبت سفارش موجود در سایت بازرگانی آراد آهن، محصولات فولادی از جمله انواع ناودانی را با کمترین زحمت و قیمت به صورت غیرحضوری خرید نمایید. پس از ثبت سفارش همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس می گیرند و سفارش شما را قطعی و در اسرع وقت به همراه فاکتور رسمی و ضمانت کیفیت به آدرس مورد نظر شما ارسال خواهند کرد.