لوگو آرادآهن
Search

لیست کارخانه ها

031-34055

تماس با ما

ارتباط با ما

دانشنامه

031-34055

کارخانه فولاد ناب تبریز

کارخانه فولاد ناب تبریز

تیرآهن ناب تبریز یکی از محصولات فولادی پرفروش در بازار آهن آلات کشور به شمار می‌رود. که توسط کارخانه فولاد ناب تبریز تولید و در بازار عرضه می‌شود. شرکت فولاد ناب تبریز یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات نهایی فولادی در کشور به شمار می‌رود. که فعالیت خود را تابستان سال ۱۳۸۴ شروع کرده است. و علاوه بر ساخت و تولید تیرآهن ، سایر مقاطع فولادی از جمله نبشی و ناودانی ناب تبریز را نیز تولید و عرضه می‌نماید.

تاریخچه شرکت

شرکت فولاد ناب تبریز در سال ۱۳۸۲ به ثبت رسید. و سپس عملیات ساختمانی، نصب و راه‌اندازی خطوط تولید آن در زمینی به وسعت ۱۷۰ هزار مترمربع، در سال ۱۳۸۳ در شهرک صنعتی شهید سلیمی واقع در کیلومتر ۳۵ جاده آذرشهر کلید خورد.

در نهایت این شرکت اولین تولیدات آزمایشی خود را در سال ۱۳۸۴ به بازار عرضه نمود. کارخانه فولاد ناب تبریز در سال ۱۳۸۹ با اجرای طرح‌های توسعه اقدام به گسترش خطوط تولید خود نمود.

هم اکنون این کارخانه دارای دو خط تولید و بخش‌های مختلفی چون: ابزارسازی، انبار محصول و مواد اولیه، اداری و مرکز بهداشت کارگری است. و با بهره‌مندی از ۴۰۰ نفر پرسنل آموزش دیده و متخصص موفق به تولید سالانه ۶۰۰ هزار تن مقاطع فولاد ساختمانی شده است. از این رو کارخانه فولاد ناب تبریز جزء یکی از بزرگترین تولیدکنندگان نبشی، ناودانی و تیرآهن به منظور مصارف ساختمانی، نفت و گاز، خطوط انتقال نیرو، سدسازی و … در کشور به شمار می‌رود.

نزدیک بودن به بازار مواد اولیه، قطب‌های تجاری و مرزهای کشوری از عواملی است با سهولت بخشی به تأمین مواد اولیه باکیفیت و صادرات و واردات موفقیت این شرکت را در پی داشته است.

ویژگی‌های برتر فولاد ناب تبریز:

  • بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های تولید در دنیا
  • توسعه مستمر محصولات از نظر کمی، کیفی و تنوعی
  • بهره‌مندی از منابع انسانی متخصص و مجرب
  • تولید براساس استانداردهای ملی و بین‌المللی
  • سفارش سازی انواع مقاطع مطابق با نیاز مشتری

مواد اولیه مصرفی

از آنجایی که تولید کارخانه ناب تبریز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند، لذا برای ساخت آن‌ها از مواد اولیه مرغوب استفاده می‌شود. مواد اولیه مصرفی توسط کارخانه فولاد ناب تبریز شامل بیلت‌های فولادی در سایزهای ۱۰۰ الی ۱۵۰ میلی‌متری تولید شده توسط کارخانجات مطرح داخلی و یا خارجی است. به صورت مرتب نمونه‌ی از محموله‌ی شمش‌های فولادی وارد شده به کارخانه به واحدهای آزمایشگاهی شرکت ارسال شده و بعد از آنالیز و کنترل کیفیت با توجه به نوع مصرف در صنایع ساختمانی، نفت و گاز، انرژی و… به صورت مجزا انبار خواهند شد.

خطوط تولیدی کارخانه ناب تبریز

شرکت فولاد ناب تبریز با دارا بودن دو خط تولید به مساحت‌های ۲۴ هزار و ۱۴ هزار مترمربع مجهز به پیشرفته‌ترین‌ دستگاه‌های تولیدی است.

فاز یک تولیدی این کارخانه شامل یک استند پیش نورد رفت و برگشتی در کنار ۸ استند نورد نهایی است. که به منظور تولید نبشی سایز ۳۰ تا ۸۰ میلی‌متری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فاز دو دارای ۸ استند پیش نورد و ۸ استند نهایی است. که به منظور تولید مقاطع سنگینی چون ناودانی ۶۰ تا ۲۰۰ میلی‌متری، نبشی ۸۰ تا ۱۲۰ میلی‌متری و تیرآهن ۱۴۰ تا ۲۰۰ میلی‌متری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

همچنین این خطوط از کوره‌های پیشگرم، استندهای نورد، بسترهای خنک کننده، ماشین‌های صاف کن و واحد بسته بندی اتوماتیک تشکیل شده‌اند.

کوره‌های پیشگرم که در خطوط نورد گرم مورد استفاده قرار می‌گیرند، در ظرفیت‌های بالای ۱۱۰ تن بر ساعت قابلیت شارژ انواع بیلت‌های فولادی ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلی‌متری در طول‌های ۴ و ۶ متری را دارند. شایان ذکر است که این کوره‌ها مجهز به سیستم کنترل PLC بوده و درصد ترکیب اکسیژن با گاز را کاملاً کنترل می‌نمایند.

شرکت فولاد ناب تبریز مجهز به بسترهای خنک کننده‌ی در ابعاد ۳۰ * ۲۴ متر و ۹۶*۲۱ متر است که مقاطع فولادی پس از برش در طول‌های ۶ و ۱۲ متر توسط چهار حرکت متوالی به این بسترها هدایت خواهند شد. محصولات بعد از خنک شدن به منظور تاب گیری به واحد نوردسرد ارسال، و از زیر غلتک‌های صاف کن عبور می‌کنند.

این کارخانه به منظور بسته بندی و آماده سازی محصولات برای عرضه به بازار به سیستم بسته‌بندی اتوماتیک مجهز شده است. که در این سیستم تنها محصولات استاندارد تحت نظارت متخصصین کنترل کیفیت اجازه ترخیص از کارخانه را پیدا می‌کنند و توسط بازوهای پنوماتیکی و مطابق با دستورالعمل‌های بسته بندی می‌شوند.

تیرآهن ناب تبریز

آزمایشگاه و کنترل کیفیت در شرکت ناب تبریز

شرکت ناب تبریز با دارا بودن تجهیزات کنترل و آنالیز شیمیایی محصولات تولید شده را از نظر مشخصات فنی، مکانیکی و کیفی به طور کامل مورد ارزیابی قرار داده.و تنها در صورت تطبیق این مشخصات با معیارهای تعیین شده در استانداردهای ملی و بین‌المللی اقدام به عرضه محصولات در بازارهای داخلی و خارجی می‌نماید.

شایان ذکر است که واحد آزمایشگاه شرکت فولاد ناب تبریز دارای گواهینامه ISO 17025 است. که به عنوان یکی از واحدهای آزمایشگاهی مرجع در شمال غرب کشور به شمار میرود. که توانایی انجام انواع تست‌های سختی، کشش، خمش، ساختار فلزات و متالوگرافی را دارد.

تولیدات کارخانه ناب تبریز

تولیدات این کارخانه شامل طیف گسترده‌ای از نبشی‌های بال مساوی، ناودانی و تیرآهن است. این محصولات به منظور استفاده در صنایع مختلف و به خصوص صنعت ساختمان سازی تولید خواهند شد. در ادامه به معرفی مشخصات فنی هر کدام از این محصولات خواهیم پرداخت.

 مشخصات فنی محصولات ناب تبریز

ناودانی ناب تبریز:

ناودانی تولیدی توسط کارخانه ناب تبریز در انواع بال شیب‌دار سبک و سنگین و در سایز ۸۰ تا ۱۶۰ میلی‌متر در کیفیت‌های بالا و تلرانس‌های دقیق ساخته می‌شود. به طور کلی در ساخت ناودانی ناب تبریز استاندارد ملی ایران به شماره‌ی: ۴۴۷۷-۱ مدنظر قرار می‌گیرد. همچنین به منظور تولید ناودانی‌های سنگین از استاندارد اروپایی DIN EN 1026-1:2009 و ناودانی‌های سبک از استاندارد روسی GOST 8240:1997 پیروی خواهد شد.

تیرآهن ناب تبریز

مشخصات فنی تیرآهن ناب تبریز در انواع سبک و نیمه سبک عبارتند از:

  • سایز: ۱۲، ۱۴، ۱۶، ۱۸ و ۲۰
  • طول: ۱ تا ۱۲ متر
  • شایان ذکر است که کارخانه فولاد ناب تبریز تیرآهن‌های خود را مطابق با ا ستانداردهای ISIRI 16348، ISIRI 1791، DIN EN 15556-1:1998 و GOST 8510:1986 تولید می‌نماید.

نبشی ناب تبریز

نبشی‌های تولید شده توسط این کارخانه در نوع بال مساوی سبک در سایزهای ۲۵*۲۵ تا ۱۰۰*۱۰۰ میلی‌متر و به منظور استفاده در صنایع ساختمانی، دکل سازی، توزیع و انتقال نیرو، نفت و گاز و … ساخته شده و براساس نیاز مشتری سفارش سازی خواهد شد.

به منظور ساخت نبشی ناب تبریز استاندارد ملی به شماره‌ی: ۱۳۹۶۸-۱، استاندارد اروپایی ۱۰۰۵۶-۱ و استاندارد روسی ۸۵۱۰ ملاک و معیار قرار می‌گیرد.

قیمت محصولات کارخانه ناب تبریز

قیمت انواع مقاطع فولادی ناب تبریز هر روزه بعد از درنظر گرفتن شاخص بازار آهن و فولاد کشور. و نیز براساس قیمت‌های جهانی توسط کارخانه محاسبه و سپس اعلام می‌شود. به همین دلیل هرگونه نوسانی که نرخ ارز، تعرفات کمرگی، تورم داخلی، قیمت‌های جهانی و … را دستخوش تغییر سازد، بلافاصله بر قیمت محصولات کارخانه ناب تبریز و به خصوص قیمت تیرآهن ناب تبریز اثر می‌گذارد.

شما می‌توانید آخرین قیمت محصولات کارخانه ناب تبریز را در سایت آرادآهن مشاهده کنید. همچنین می‌توانید قیمت آنلاین تیرآهن ناب تبریز را با عضویت در کانال تلگرامی این بازرگانی رصد نمایید.

خرید تیرآهن ناب تبریز

برای خرید آنلاین تیرآهن و محصولات ناب تبریز با قیمت درب کارخانه می‌توانید با شماره‌ی بازرگانی آرادآهن تماس بگیرید. این بازرگانی به عنوان مرکز فروش تیرآهن ناب تبریز محصولات این کارخانه را با بهترین قیمت در سراسر کشورعرضه می‌نماید. و این قیمت مناسب حاصل سال‌ها همکاری نزدیک و مستمر با شرکت فولاد ناب تبریز است.

برای اطلاع از شرایط فروش اینترنتی و دریافت مشاوره‌ی رایگان با شماره‌ی درج شده در سایت تماس بگیرید.

سفارش آنلاین آهن آلات
مقالات
ورق
مقالات ورق
قیمت تیرآهن
مقالات تیرآهن
قیمت میلگرد
مقالات میلگرد
قیمت قوطی در آراد آهن
مقالات قوطی
قیمت پروفیل زد (Z)
مقالات پروفیل
قیمت لوله مبلی
مقالات لوله
قیمت محصولات مفتولی
مقالات مفتولی
قیمت نبشی
مقالات نبشی